Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 DISCUTII SI PROPUNERI PETITII

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Urmatorul
AutorMesaj
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1481
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4526
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mier 25 Ian 2012, 22:19

Atunci sa opreasca doar in Reghin.
Sus In jos
R936



Numarul mesajelor : 214
Varsta : 20
Localizare : Cluj - Napoca
Reputatie : 2020
Data de inscriere : 24/12/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Lun 30 Ian 2012, 22:41

Am eu o propunere:
Din moment ce ADH-urile fac pe Regio, iar Desiro-urile fac si pe IR si IC, propun o inlocuire a ramelor desiro care fac pe trenurile de rang inalt cu ADHuri, iar in locul ADHurilor sa se puna Desiro. E chiar aiurea sa dai o groaza de bani pe un IR si sa ajungi la destinatie cu spatele rupt, si sa mergi cu niste conditii mult superioare (compartimente la clasa 1!!) pe regio. Ca sa nu mai zic de toti tiganii care urca si murdaresc/deterioreaza interiorul ADHurilor. Sad

Din pacate, CFRul isi bate joc de ele..
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2817
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Solicitare Petitie!!   Lun 06 Feb 2012, 20:55

Va rog sa depuneti o petitie in numele forumului, catre Ministerul Transportului, pentru redeschiderea de urgenta a sectiei 306.
S-au investit atatia bani pentru reconstruirea podului, nu este posibil sa se inchida.
Multumesc!
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7918
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12522
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mier 08 Feb 2012, 21:39

Poate va intrebati de ce nu am mai postat ultimele petitii si raspunsuri trimise de mai bine de doua luni conducerii C.F.R. Calatori la rugamintea unor membri ai acestui forum. Raspunsul este simplu: Pentru ca nu am primit nici un fel de raspuns.


Dar am primit totusi un raspuns care cred ca era pentru toate petitiile. In care mi se transmite ca CFR Calatori raspunde petentiilor in conformitate cu prevederile Legii 233/2003 si ale Ordonantei de Guvern nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor cu modificarile si completarile ulterioare. Iar dreptul la petitionare il are orice cetatean al Romaniei in nume propriu (si imi apare subliniat expresia ,,in nume propriu'') drept prevazut de Constitutia Romaniei.
Mi se mai spune in raspuns ca datele transmise de mine in numele a ,,mai multi calatori'' sunt date cu caracter general care din pacate nu pot conduce la o cercetare amanuntita a problemelor.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2817
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: petitie!!   Mier 08 Feb 2012, 22:15

Asta in timp ce in scoli li se spun copiilor ca in anul 1989, s-a facut o revolutie pentru libertate, liberul acces la informatiile publice, s pentru democratie etc............

Mi-e teama sa ma gandesc cum va fi in tara asta peste 10ani.......
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12018
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14051
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mier 08 Feb 2012, 23:04

eu a scris:
Asta in timp ce in scoli li se spun copiilor ca in anul 1989, s-a facut o revolutie pentru libertate, liberul acces la informatiile publice, s pentru democratie etc............
Ca off-topic, mie în școală și în liceu tot ce mi s-a spus despre Revoluție și ce a fost între Al Doilea Război Mondial și 1989 a fost faptul că erau n pușcării și că Ceaușescu a fost executat, în rest ,,nu e de Capacitate/BAC, deci vom sări peste acest capitol".

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3210
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi 09 Feb 2012, 18:02

O petitie la care CFR a raspuns astazi, bineinteles, asa cum ne-a obisnuit pe toti:

http://www.cfrcalatori.ro/sugestii-reclamatii/status/petitie/3692/uniqueId/e01e259ffd37c23dc6038c501a8dbd2b
Sus In jos
user dezactivat...



Numarul mesajelor : 168
Varsta : 37
Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava
Reputatie : 2613
Data de inscriere : 10/04/2010

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi 09 Feb 2012, 19:00

Iertare domnilor de la CFR, dar raspunsul e penibil. Petitia mi se pare foarte bine alcatuita, si eu daca as fi fost CFR as fi profitat la maxim de informatiile culese si ordonate cu destula truda, banuiesc. Ce face raspunsul CFR? Paaaseaza vesnic problemele, da raspunsuri comunistoide...si cam atat.
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2817
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: alta petitie   Joi 09 Feb 2012, 19:23

Stimate client,
CFR Călători răspunde petenților în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 și ale Ordonanței nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, cu modificările și completările ulterioare.

Referitor la sesizarea dumneavoastră, ne-am adresat direcției de specialitate și vă putem comunica următoarele:

Municipiul București, capitala țării – oraș european, trebuie să ofere călătorilor posibilitatea de a ajunge la Aeroportul Internațional Henri Coanda și cu trenul.



Transportul este comod și avantajos mai ales pentru călătorii care sosesc din alte localități și vor să-și continue călătoria cu avionul sau se deplasează de la aeroport spre alte localități din țară.

Transportul cu trenul este mult mai avantajos decât cel cu RATB întrucât oferă posibilitatea călătorului să-și procure legitimație de călătorie valabilă până la Aeroportul Internațional Henri Coandă, din stația de imbarcare. În felul acesta elimină deplasarea cu bagaje pâna la stația RATB.

Faptul că permanent se analizează traficul de călători din trenurile care circulă la și de la Aeroportul Internațional Henri Coandă, în mersul de tren 2011/2012 s-au anulat două perechi de trenuri față de anul precedent.

Trenurile care circulă în această relație sunt puse la dispoziția tuturor categoriilo r de călători, aceștia fiind cei care hotărăsc modul de utilizare al trenurilor: aleator sau zilnic (navetă).

Transportul pe calea ferată este mult mai sigur și mai comod oferind călătorilor siguranța circulației.

Referitor la statistici, menționăm că toate cele ce pot fi de interes public sunt publicate în „Anuarul statistic”. CFR Călători este un operator de transport feroviar de călători pe o piață de transport liberă.

Vă asigurăm de tot interesul nostru în crearea unei bune serviri a călătorilor și că suntem receptivi la toate sesizările clienților, întrucât ne sunt de un real folos pentru eliminarea aspectelor negative din activitatea noastră.
Cu stimă,
SNTFC CFR Călători
Compartimentul Relații cu Publicul
Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2474
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mar 14 Feb 2012, 14:42

Petiția mea:

Citat :
Bună ziua.

Am făcut în data 12 Ianuarie 2012 o călătorie între Cărbunești și București Nord cu Regio 2084 și IR 1590.[/size]

În primul compunerea la R 2084 era formată din câte îmi amintesc din 11-47 26-16 39-50. Deci.. două vagoane vechi și unul modernizat.

Majoritatea călătorilor s-au înghesuit în vagonul modernizat în timp ce celelalte două vagoane erau mai mult goale. Eu am stat într-un compartiment din 39-50 la clasa a doua - singur, deci nu vă pot spune dacă controlorii au tăiat sau nu bilete. Însă, în tren au apărut “bineveniții” bișnițari, aducând în compartiment pixuri, lanterne etc.


În IR 1590 în primul rând apreciez capățenia din vagoane – 21-87 la clasa a 2-a.

În Craiova urcaseră 2 călători fără bilet care stăteau destul de aproape de mine. Venise Poliția Transporturi și le ceruse buletinele (aceștia aveau în mână pixuri și diverse obiecte care "se comercializează" prin tren). Aceștia invocau diverse scuze că nu au buletinele etc. Polițiștii le-au spus să coboare la stația următoare.


“Echipa” de controlori am văzut că era formată dintr-un bărbat și o femeie.

Când a venit controlorul unul dintre călători a spus: “Șefule... ne duci și pe noi până la București?” (și îi propuneau să plătească în pixuri, markere câțiva lei câți aveau la ei).

Controlorul: “Nu pot băieți că sunt revizorii și poliția în tren. Să coborâți la prima stație”. După care “nașul” a ieșit din salon, iar călătorii s-au dus după el unde au mai vorbit ceva.

După oprirea în Caracal, controlorul a venit iar, și i-a întrebat de ce au rămas în tren. Aceștia au spus că au ațipit (neadevărat)... Au mai fost câteva replici dar nu le-am înțeles.

A venit și controloarea spunând “sunteți proști???? De ce stăteați cu pixurile si markerele la vedere ??? numai probleme ne faceți”

În final cei doi au coborât la Roșiori.

Aceștia pe parcurs au spus niște fraze destul de interesante: “Polițiștii nu au cum să ne dea jos din tren decât dacă deranjăm călătorii! Doar nașul poate! Iar când o să vina după Caracal îi spunem că am ațipit și nu are ce să ne facă!”

Iar în apropiere de Roșiori au spus: “Jumătate de drum l-am făcut. Din Roșiori luăm următorul tren!”

Ce vreau concret să spun e că degeaba doriți sa reduceți cheltuielile, atâta timp cât în trenurile CFR Călători poate circula oricine, pe orice distanță, chiar fără să plătească NIMIC:

Soluția în acest caz eu o văd implementând turnicheți ca la metrou la intrarea pe peroane (din gară), și supraînălțarea acestora. Iar în jurul gării să se pună un gard. Intrarea pe peroane făcându-se pe baza biletului, iar măsura să fie luată doar în gările unde opresc IC și IR, în restul gărilor nefiind rentabil.


Răspunsul CFR Călători:



Citat :


[size=12]Stimate domn



CFR Călători răspunde petenților în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.



Urmare mesajului dumneavoastră ne-am adresat specialiștilor noștri și vă comunicăm:

Din cercetările efectuate a reieșit că în data de 12.01.2012, trenul R. 2084 a avut în compunere trei vagoane, dintre care vagonul cu seria 2616 este tip etajat modernizat, dar și cele două vagoane întrunind condițiile obligatorii de siguranță și confort. Acest tren fiind unul fără regim de rezervare, ocuparea locurilor de către călători, se face conform dorinței fiecăruia. Șeful de tren își amintește că a tratat un călător hipoacuzic fără legitimație de călătorie (care încerca să comercializeze diverse produse călătorilor), cu BET seria A, nr.0582720, în valoare de 11,00 lei, emis pe relația Turburea–Craiova. În urma verificării rapoartelor oferite de sistem, se confirmă emiterea acestei legitimații de călătorie, partida trenului emițând la trenul în cauză, un total de 10 bilete de taxare în tren, în valoare de aproximativ 100 lei.



Toate vagoanele din compunerea trenului IR. 1590 respectă toate condițiile de transport ce trebuie oferite călătorilor. Personalul care a deservit trenul IR. 1590, a declarat că la efectuarea reviziei legitimațiilor de călătorie, înainte de sosirea în stația Caracal, a depistat doi călători fără legitimații de călătorie care fuseseră în prealabil legitimați de patrula de poliție T.F. ce a însoțit trenul pe distanța Craiova – București Nord. Personalul de tren a informat cei doi călători de faptul că li se va întocmi proces verbal de contravenție și vor fi nevoiți să coboare în stația Caracal. Aceștia au acceptat în final să achite contravaloarea a două legitimații de călătorie cu tarif de taxare în tren în valoare de 97,60 lei, până la stația Roșiori Nord, unde au și coborât. Legitimațiile au fost emise de către personalul cu sarcini de control aparținând S.T.F.C. Craiova, care a efectuat control pe relația Craiova – Roșiori Nord împreună cu personalul de tren și se confirmă în urma verificării rapoartelor oferite de sistemul electronic.



Sugestiile de implementare a sistemului de verificare a călătorilor și accesul la peroanele stațiilor de cale ferată pe baza legitimației de călătorie se află în atenția conducerii SNTFC CFR Călători SA, existând permanent o preocupare de modernizare a tot ce implică o creștere a calității serviciilor oferite călătorilor și acceptarea la transport doar a călătorilor care întrunesc condițiile legale.



Vă asigurăm că SNTFC “CFR Călători” SA va lua toate măsurile care se impun pentru realizarea unor condiții corespunzătoare de siguranță, confort și bună deservire.

Cu stimă,

SNTFC "CFR Călători" SA

Compartimentul Relații cu Publicul

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2303
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4399
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mar 14 Feb 2012, 18:39

Sa fie puse garduri in toate garile, sau macar in cele mai mari + control la intrarea pe peroane.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10893
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mar 14 Feb 2012, 19:05

Ar fi bine, insa dezavantajul ar fi ca de fiecare data cand vrem sa mergem la pozat in gara respectiva trebuie sa ne cumparam bilet.

Ar trebui facute controale la urcarea in tren pentru ca asa imi cumpar un bilet la regio pana la prima statie ca sa pot intra pe peron, ma urc in interregio si merg cu nasu (spre exemplu). De asemenea ar fi scutit si nasul de a umbla prin tren noaptea de exemplu si sa te trezeasca dupa fiecare statie sa vada daca a mai urcat cineva.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9191
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11825
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi 23 Feb 2012, 15:14

CFR Călători răspunde petenților în conformitate cu prevederile Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobate cu modificări prin Legea nr. 233/2002.

Urmare reclamației dumneavoastră ne-am adresat departamentului de specialitate și vă comunicăm următoarele:

Așa cum am precizat în raspunsul nostru anterior, modificarea rangurilor trenurilor de călători a fost impusă de legislația europeană.

Varianta de tarifare corespunzătoare noilor ranguri de tren a fost aprobată prin ordonanța de urgență nr. 56/ 2011, care prevede însumarea tarifelor de transport pentru fiecare tren în parte la călătoria cu mai multe trenuri.

Pentru reducerea tarifului de transport în cazul călătoriei cu trenuri succesive, CFR Călători acordă reducerile de fidelitate.

CFR Călători își desfășoară activitatea cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Conform prevederilor Ordinului 153/2011 al ministrului transporturilor și infrastructurii, trenurile regio asigură condiții de transport pe arii geografice restrânse, propunerea dumneavoastră privind transformarea rangurilor unor trenuri fiind în neconcordanță cu aceasta și în plus calitatea serviciilor ar excede cu mult celor minime obligatorii pentru trenurile regio.

Implementarea unor servicii de tipul catering, așa cum propuneți dumneavoastră, trebuie să fie asigurată într-un spațiu corespunzător și motivată de o solicitare reală de piață.

Referitor la transmiterea mai multor petiții pe aceeași temă, menționăm că în conformitate cu prevederile Ordonanței nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, art 10 pct (2) petițiile cu același conținut se clasează.

Vă mulțumim pentru propuneri și precizăm că eventulalele solicitări ce se referă la subiecte asemănătoare vor primi răspunsuri asemănătoare, având în vedere menținerea rezoluției exprimate de către specialiștii noștri.

Cu stimă,
SNTFC CFR Călători
Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2474
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Joi 23 Feb 2012, 23:26

Citat :
Vă mulțumim pentru propuneri și precizăm că eventulalele solicitări ce se referă la subiecte asemănătoare vor primi răspunsuri asemănătoare, având în vedere menținerea rezoluției exprimate de către specialiștii noștri.

Specialiști?
Dacă chiar erau, nu ajungeau în situația asta în care e CFR Călători în prezent.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15625
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Mier 29 Feb 2012, 12:59

Am trimis o petitie in care am pus mai multe propuneri de a infiinta trenuri pe mai multe relatii directe fara a mai schimba ( Galati-Timisoara prin Tg.Mures cu vagoane pentru Satu Mare si Oradea ; Galati-Iasi-Cluj ; Sibiu-Oradea ; Sibiu-Brasov-Iasi ; Sibiu-Constanta ; Timisoara-Galati prin Buc. ; Craiova-Galati prin Urziceni ; etc )

Rapunsul CFR-Calatori :

Vă mulțumim pentru propuneri și pentru interesul acordat transportului pe căile ferate din România.

Asa cum am precizat și în răspunsurile noastre anterioare, mersul trenurilor de călători se elaborează anual în funcție de solicitările călătorilor și ale agenților economici interesați. Așadar, este satisfăcută majoritatea curenților de trafic cu condiția ca cheltuielile de exploatare efectuate să fie acoperite prin încasări.

La proiectarea acestor soluții participă mai mulți specialiști (domenii de activitate, companii feroviare, regionale diferite) cu o experiență vastă, care în cunoștință de cauză adoptă cele mai bune soluții de preluare a fluxurilor de călători și tehnico – economice, având toate elementele necesare și fiind în măsură să facă acest lucru.

Specialiștii noștrii analizează în permanență împreună cu reprezentanții celorlalte companii cu profil feroviar, cele mai bune soluții viabile în vederea realizării și îmbunătățirii ofertei de servicii, ținând cont de posibilitățile efective de realizare.

Transpunerea în practică a soluțiilor privind trasarea și compunerea trenurilor este adaptată posibilităților concrete de circulație și parc de material rulant.

Realizarea ofertei pusă în aplicare anual printr-un nou „plan de mers de tren” are la bază principii tehnico – economice stabilite conform unor studii documentate privind traficul de călători.

Sugestiile dumneavoastră au fost preluate și analizate de specialiști, iar dintre acestea se vor implementa cele care îndeplinesc condiții de eficiență și rentabilitate, ținând cont și de alte solicitări primite din partea publicului călător.

Vă asigurăm că CFR Călători este deschisă dialogului cu publicul călător și este interesată de opinia publicului călător și depune eforturi pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților.

Cu stima,

SNTFC CFR Calatori SA
Compartimentul Relatii cu Publicul

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: DISCUTII SI PROPUNERI PETITII   Astazi la 21:45

Sus In jos
 

DISCUTII SI PROPUNERI PETITII

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» A
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
» Discuții libere, impresii, sesizări, petiții, propuneri
» Sosiri/Plecari Oradea
» Discutii privind Campionatul Mondial , Brazilia 2014
Pagina 10 din 13Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-