Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2011-2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 27 ... 49  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 11:52 am

adrian78 a scris:
Asa circula acuma un an si vad ca 362 pleaca primul iar 1833 sta 22 de minute in Oradea iar GM-urile merg in comanda multipla Cluj-Oradea un GM s-ar intrebuinta un pic cu 8 vagoane pana dupa Huedin!!

Putem sa lamurim aceasta afirmatie?

Comanda multipla inseamna ca mecanicul primei locomotive actioneaza si comenzile celei de a II-a, prin urmare nu mai e nevoie de mecanic pe a II-a locomotiva.

sau de fapt desi GM-urile SINT DOTATE cu sistem de comanda multipla acesta nu se foloseste si pe o locomotiva e mecanicul de la Arad si pe alta mecanicul de la Oradea si atunci e dubla tractiune si trenul se pune in miscare conform instructiei.

Cuplele de comanda multipla s-au scos si la alte locomotive mai vechi nu doar la clasa 45.

linga tampon
http://cfr.stfp.net/Pic/40/40-0007-1OM:1.jpg

iar astea nu au
http://cfr.stfp.net/Pic/40/40-0002-2Da:1.jpg

aici e far in loc de cupla
http://cfr.stfp.net/Pic/40/060-EA-008:5.jpg

Si LDE au avut initial cupla de multipla
http://cfr.stfp.net/Pic/60/+K060-DA-001O%5ED_L:1.jpg

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 12:57 pm

La EA și DA nu s-au putut utiliza sitemele de tracțiune multiplă... creau forțe la demaraj atât de mari, încât nu prea rezistau cuplele vagoanelor. La GM deja vorbim de computer de bord, care controlează tot, la fel și la Desiro, Malaxa 700/900 modernizat și LVT modernizat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 2:03 pm

OAre aici pe forum nu putem clarifica niste aspecte mult mai concret, doar asa din ce aude unu , ce scrie altul.?

Nu am instructia la indemina, dar parca scrie ca mecanicul din capul trenului da semnalul de plecare, celelalte locomotive dau semnalul ca sint gata, (2 semnale scurte daca mai tin minte) apoi pun trenul in miscare din spate spre fata , nu trage brusc locomotiva din capul trenului.
Daca o locomotiva nu e gata de plecare da semnalul ca nu e gata de plecare (3 semnale scurte) apoi cind e gata da semnal de plecare, prima locomotiva reia procedura si celelalte dau semnal ca sint gata. e asa sau NU MAI E ASA?

La comanda multipla inseamna ca primul mecanic duce tot trenul, atunci mai este nevoie de mecanic pe locomotiva rotasa? pentru ce daca e comanda multipla, doar ca sa se plimbe si sa fie platit?

Am intrebat daca la CFR s-a introdus folosirea comenzii multiple?
Daca DA inseamna ca s-a schimbat/adaptat instructia?
Cum s-a schimbat /adaptat instructia, cu mentinerea unui insotitor pe locomotiva?

Daca DA care e cistigul in afara de controlarea tractiunii, din moment ce se duce si un om pe locomotiva?

Daca e multipla tractiune pe Cluj Napoca -Oaradea la trenurile in discutie, normal ar fi ca locomotiva rotasa sa nu aiba om pe ea pina in Oradea. Acolo o preia un mecanic sa duca trenul pina la frontiera.

Altfel tot vorbim aici de multipla tractiune la CFR.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 3:09 pm

Au mai mers si pe litoral cand veneau cu garnituri de cate 15 vagoane.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3148
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 3:48 pm

Intrebare pentru cei care detin cartea Mersul Trenurilor 2011-2012 : rangurile trenurilor apartinand operatorilor privati sunt si ele schimbate in carte la fel ca in cazul CFR Calatori ? Pe acest link http://tren.transira.ro/ acestea apar nemodificate , adica personal , accelerat s.a.m.d. , era interesant de vazut daca operatorii privati isi puteau pastra denumirile de rang de pana acum...Eu cred ca se putea...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5879
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 3:57 pm

Da, sunt schimbate.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 4:03 pm

Se schimba datorita regimului Smile nu doar ca asa vrea CFR Smile .. Romania trebuie sa aiba un sistem compatibil cu cel UE .. Daca se dezmembreaza UE atunci posibil sa revenim la R sau ma rog un IRE Smile) ... Asa ca toti OBLIGATORIU Smile.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3148
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 4:25 pm

DUAL a scris:
Se schimba datorita regimului Smile nu doar ca asa vrea CFR Smile .. Romania trebuie sa aiba un sistem compatibil cu cel UE .. Daca se dezmembreaza UE atunci posibil sa revenim la R sau ma rog un IRE Smile) ... Asa ca toti OBLIGATORIU Smile.

Hai sa fim seriosi, nu este vorba despre compatibilitate sau obligativitate aici ci de o strategie a MT de a folosi denumiri capitaliste apuse precum IR in Germania (doar IRE mai exista la nemti) si inca in vigoare pe rute mai lente in Elvetia (daca vorbim de IR) si denumirea regio (regional zug) arhicunoscuta in Germania , Elvetia sau Austria. Nu exista o reglementare europeana (UE) in domeniul feroviar de aliniere a denumirilor rangurilor de tren , ci dimpotriva , liberalizarea transportului feroviar de calatori aduce noi si noi denumiri de ranguri de tren prin toata Europa ...Companiile private feroviare din Romania isi puteau pastra denumirile de ranguri vechi fara probleme , chiar ma mir ca n-au facut-o , era o buna strategie de acaparare a pietei...

In primul rand , problema la noi ani de-a randul a fost existenta a 2 ranguri de tren (in speta accelerat si rapid) care ajunsesera sa se confunde practic unul cu altul desi tarifele erau diferite ... In documente oficiale ale CFR Calatori denumirea de interregio exista de cativa ani ...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 5:21 pm

Un lucru foarte aiurea in noul mers pe infofer ca nu precizeaza la trenul 1695 are grupa pentru Resita si cand , cauti Buc-Resita iti arata cu schimb in Caransebes , nimic direct , desi exista un tren direct , apoi la Buc-Tg Mures la fel ca tren direct apare doar cel de 11 , iar la cel de noapte de Bistrita nu figureaza ca ar avea grupa pentru Tg Mures , tot la aceasta problema intra si grupa de Zalau care nu figureaza ca grupa in componenta trenului 1641 , la fel si Buc-Sighet nu mai figureaza tren direct sau ca 1643 ar avea grupa pentru Sighet el figureaza doar Buc-Salva si atat , sau 1651 ca ar avea grupa de Bicaz la fel nu e specificat , ma gandesc ca poate dupa 11 Dec . sa mai umble la infofer si sa puna la punct legaturile astfel sa inteleaga tot omu nu numai cine stie care cum sunt cu adevarat .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3268
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6391
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 5:39 pm

Dane,
Pe Cluj Oradea se circula in DT (Dubla Tractiune, cu mecanic in ambele locomotive)
Singurle trenuri unde se foloseste comanda multipla este la AM 900, AM 700 si automotoare LVT+LVS.

Iar la privati la AM X4500.

@popovici index-ul nou temporar pana duminica : http://tren.transira.ro/index-2.htm
Pagiana principala afiseaza mersul actual pana la data de 10.12.2011 acest lucru este scris cu rosu...
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 7:14 pm

Vlad a scris:
maryus74 a scris:
Urmaresc de cativa ani treaba asta si nu inteleg de ce trenurile regio opresc la Ramificatia Golesti (M901) si nu apare in cartea MT, nici in trecut, nici in cel din 11.12.2011, si sunt destule 9022, 9119, 9024, 9021, 9023, 9026, 9025, 9028, 9122, 9027.

Pe M300 la Tunel Mare h dupa Predeal nu au fost tiparite in carte dar trenurile opresc si avem 3023, 3004, 3006, 3008, 3003.

Pe M400 acum doi ani nu aparea in carte dar tr opreau la Sandominic h intre Izvorul Oltului si Izv Muresului, ce-o fi fost cu ei in ultima vreme de tiparesc in carte?.

Pe M800 bine ca s-a desfiintat Ciulnita CAM h nici asta nu aparea sigur, in schimb in sfarsit au trecut in carte opririle de la Pantelimon Sud h.

Pe M801 au reusit sa treaca opririle de la Post Macaz Ramif Voluntari, in actualul mers aparea Pantelimon Sud h in schimb nu si pe M800.

M300/500/1000 iar nu inteleg cu ce i-or deranja sa treaca in carte opririle de la P Mac R1 Buciumeni si avem 3001, 3002, 3006, 5013, loc pe pagini ar fi.

Si prin zona Timisoarei mai exact pe la statiile Ronat Triajului opresc trenuri dar nu apare in MT, chiar nu inteleg de ce?

Aceste opriri nu sunt pentru publicul calator ci pentru angajatii CFR. De aceea nu sunt trecute in MT. La fel era si pe 502 intre Gradinita si Silhoasa, erau 2 puncte oprire care nu erau trecute in MT ci doar in livret
Merci Vlad ptr raspuns, interesant e faptul ca apar pe infofer iar in carte nu, chiar daca sunt opriri doar ptr angajatii cfr, asta nu inteleg eu.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3148
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 7:42 pm

cristi CFR a scris:

@popovici index-ul nou temporar pana duminica : http://tren.transira.ro/index-2.htm
Pagiana principala afiseaza mersul actual pana la data de 10.12.2011 acest lucru este scris cu rosu...

O.K. , mersi frumos Cristi , chiar vroiam sa te intreb cand vom putea accesa si cartea mersul trenurilor 2011-2012 pe forumul Transira .

Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4130
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 8:10 pm

dan tm a scris:


Si LDE au avut initial cupla de multipla
http://cfr.stfp.net/Pic/60/+K060-DA-001O%5ED_L:1.jpg


Cum adica, WIT-ul vrei sa spui ca e priza pentru conexiunea de Multipla? Nu-s eu carcotas da' cred ca glumesti...

1665 are multipla dar 001 nu vad sa aiba sistem de comanda multipla...
http://cfr.stfp.net/Pic/60/_E925306016658D-oODa:1.jpg
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3487
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 8:20 pm

O fi gresit colegul sau s-a referit la faptul ca 01 a fost dotat cu priza pt multipla care a fost scoasa ulterior, la fel si la alte modele LDE. Initial au avut dar apoi a fost scoasa cum s-a intamplat la EA-urile unde au bagat in locul prizelor proiectoarele de ceata sau ma rog acele faruri mici.
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4130
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier Dec 07, 2011 8:57 pm

N-am dat cu parul dar is si eu nedumerit, eu ce vad deasupra tamponului drept si la care eu cred ca si el se refera e priza pentru WIT, are cumva si alta intrebuintare?
Daca ne uitam la cele de la ptk, lotos si pe unde am mai dat locomotive, si unele le gasim la DB si altele la GFR, vedem ca prizele de multipla sunt cate 2 la post....GFR-ul la cele aduse de la Lotos au si cablul de legatura in prize....Totusi prizele vad ca sunt la fel si la WIT si la multipla...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Astazi la 9:57 am

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2011-2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul Trenurilor 2011-2012 la Regiotrans
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
Pagina 6 din 49Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 27 ... 49  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-