Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lun 23 Mar 2009, 21:15

LINIA PLOIESTI SUD-MANECIU APROAPE CA A MURIT,MAI SUNT 2 TRENURI CARE URCA SI 2 CARE COBOARA
Sus In jos
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lun 23 Mar 2009, 21:16

NICI PE PLOIESTI SUD-URZICENI NU ESTE MAI BINE.AICI 4 TRENURI PLEACA SPRE URZICENI SI 4 SE INTORC.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL
avatar

Numarul mesajelor : 7991
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12773
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Lucruri negative   Mar 24 Mar 2009, 18:09

Despre acest subiect, s-ar putea vorbi zile intregi, s-ar putea scrie carti intregi, daca ar fi sa vorbim despre fiecare lucru negativ in parte! A ajuns CFR-ul in ruina! Dupa revolutie a inceput acest mare dezastru. Au fost desfiintate magistrale intregi de cale ferata, au fost daramate numeroase gari, foarte multe diagonale din unele gari au fost taiate, de ce oare ca nu deranjau pe nimeni, ce sa mai vorbim de nr imens mare de locomotive si vagoane casate, si de nr. mare de angajati care au fost disponibilizati! Unde este triajul din Ciulnita? Nu numai vagoanele si locomotivele au fost taiate, dar si calea ferata a fost scoasa, cladirile ruinate, unde sunt caile ferate industriale pe care se transportau marfurile pe timpul comunismului? De ce trebuie ca marfa sa fie transportata pe sosea, unde traficul este destul de aglomerat, de ce nu apare o lege care sa oblige marile firme sa transporte marfa pe calea ferata? In loc de 50 de TIR-uri ar fi o garnitura cu 50 de vagone, ar fi poluarea mult mai mica , accidente foarte putine!!!... De ce nu sunt desfiintate firmele de microbuze, in asa fel incat pe distante lungi, transportul de calatori sa fie efectuat doar pe calea ferata! Ca stim bine cate ilegalitati comit cei cu microbuzele! Nu elibereaza bilet, transporta calatori in picioare, iar microbuzele sunt vai steaua lor! Chiar daca au autorizatie, din cauza acestor ilegalitati, aceasta sa le fie ridicata definitiv! Vai! daca ar putea vorbi miile de persoane moarte in accidentele de microbuze! Cate garnituri existau inainte de revolutie si cate mai circula acum? Totul e nepasare, totul e indiferenta! Cum este posibil ca in Gara de Nord, cea mai mare gara din Romania, sa nu mai circule nici un tren noaptea? Cum e posibil ca in Gara de Nord sa nu gasesti tu o tasnitoare ca sa te racoresti in zilele toride de vara cand astepti trenul si nu mai vine? Cum oare in Gara de Nord, din prea mare indiferenta inainte de a anunta un tren, nu se mai aude acea vestita melodie Glasul rotilor de tren? De ce oare au fost desfiintate trenurile cu rang numite CURSA? De ce s-au mai infiintat trenurile INTERCYTTI cand puteau ramane RAPID, asta ca sa mai smulga cativa banuti de la bietii calatori? Si de ce in anul 1995 sau 1996, multe trenuri cu rang de accelerat s-au schimbat in rapid? De ce oare dupa vreo 2-3 ani, suplimentul de accelerat care era f mic, s-a scumpit foarte mult? Tot ca sa mai fim jupuiti de bani! De ce oare dupa alti 3 ani, trenurile de persoane circula numai pe relatii scurte, exact cum circulau trenurile cursa inainte de a fi scoase? Si de ce se cauta ca trenurile accelerate sa aiba trasee cat mai scurte? De ce, de ce , de ce ? Ca sa fim noi sarmanii fortati sa bagam mana cat mai adanc in buzunar! Cata durere se gaseste in sufletele noastre a celor pasionati de trenuri cand vedem asa ceva!!!
Sus In jos
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Mar 24 Mar 2009, 21:12

JALE MARE SI PE LINIA CARE LEAGA DOUA RESEDINTE DE JUDET:PLOIESTI SUD-TARGOVISTE.AICI 3 TRENURI PLEACA DIN PLOIESTI SPRE TARGOVISTE SI 3 SE INTORC.
Sus In jos
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Mar 24 Mar 2009, 21:14

DIN CAUZA NESIMTIRII DE LA CFR SALINA SLANIC A FOST LA UN PAS DE INCHIDERE DEOARECE NU MAI AVEAU PE UNDE SA TRANSPORTE SARE
Sus In jos
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Dum 29 Mar 2009, 22:20

pe linia ploiesti sud-urziceni cei de la cfr au lasat sa circule numai ldh-uri.problema este ca nu sti daca ajungi unde ai nevoie pentru ca ldh-urile se strica foarte repede!!!!!!
Sus In jos
robypedia



Numarul mesajelor : 1
Reputatie : 3046
Data de inscriere : 26/01/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Mier 01 Apr 2009, 19:31

Costache Mihail a scris:
Despre acest subiect, s-ar putea vorbi zile intregi, s-ar putea scrie carti intregi, daca ar fi sa vorbim despre fiecare lucru negativ in parte! A ajuns CFR-ul in ruina! Dupa revolutie a inceput acest mare dezastru. Au fost desfiintate magistrale intregi de cale ferata, au fost daramate numeroase gari, foarte multe diagonale din unele gari au fost taiate, de ce oare ca nu deranjau pe nimeni, ce sa mai vorbim de nr imens mare de locomotive si vagoane casate, si de nr. mare de angajati care au fost disponibilizati! Unde este triajul din Ciulnita? Nu numai vagoanele si locomotivele au fost taiate, dar si calea ferata a fost scoasa, cladirile ruinate, unde sunt caile ferate industriale pe care se transportau marfurile pe timpul comunismului? De ce trebuie ca marfa sa fie transportata pe sosea, unde traficul este destul de aglomerat, de ce nu apare o lege care sa oblige marile firme sa transporte marfa pe calea ferata? In loc de 50 de TIR-uri ar fi o garnitura cu 50 de vagone, ar fi poluarea mult mai mica , accidente foarte putine!!!... De ce nu sunt desfiintate firmele de microbuze, in asa fel incat pe distante lungi, transportul de calatori sa fie efectuat doar pe calea ferata! Ca stim bine cate ilegalitati comit cei cu microbuzele! Nu elibereaza bilet, transporta calatori in picioare, iar microbuzele sunt vai steaua lor! Chiar daca au autorizatie, din cauza acestor ilegalitati, aceasta sa le fie ridicata definitiv! Vai! daca ar putea vorbi miile de persoane moarte in accidentele de microbuze! Cate garnituri existau inainte de revolutie si cate mai circula acum? Totul e nepasare, totul e indiferenta! Cum este posibil ca in Gara de Nord, cea mai mare gara din Romania, sa nu mai circule nici un tren noaptea? Cum e posibil ca in Gara de Nord sa nu gasesti tu o tasnitoare ca sa te racoresti in zilele toride de vara cand astepti trenul si nu mai vine? Cum oare in Gara de Nord, din prea mare indiferenta inainte de a anunta un tren, nu se mai aude acea vestita melodie Glasul rotilor de tren? De ce oare au fost desfiintate trenurile cu rang numite CURSA? De ce s-au mai infiintat trenurile INTERCYTTI cand puteau ramane RAPID, asta ca sa mai smulga cativa banuti de la bietii calatori? Si de ce in anul 1995 sau 1996, multe trenuri cu rang de accelerat s-au schimbat in rapid? De ce oare dupa vreo 2-3 ani, suplimentul de accelerat care era f mic, s-a scumpit foarte mult? Tot ca sa mai fim jupuiti de bani! De ce oare dupa alti 3 ani, trenurile de persoane circula numai pe relatii scurte, exact cum circulau trenurile cursa inainte de a fi scoase? Si de ce se cauta ca trenurile accelerate sa aiba trasee cat mai scurte? De ce, de ce , de ce ? Ca sa fim noi sarmanii fortati sa bagam mana cat mai adanc in buzunar! Cata durere se gaseste in sufletele noastre a celor pasionati de trenuri cand vedem asa ceva!!!

Toata tara a suferit dupa revolutie, nu numai CFR-ul.Si la ce bun ar mai exista linii CF industriale daca industria tarii e practic inexistenta?!

Deci e logic ca au fost desfiintate multe magistrale nerentabile, pentru ca orice companii are nevoie de BANI ca sa nu intre in FALIMENT, deci logic se vor ELIMINA traseele nerentabile, de pe care CFR-ul PIERDE bani si se vor pastra doar traseele RENTABILE, de pe urma carora CFR-ul CASTIGA!Si inca se vor ma desfiinta...(a se vedea criza economica, situatia financiara actuala a CFR-F.F. Proasta)

De ce nu mai circula atat de multe trenuri pe unele trasee?Aceeasi cauza:NERENTABILITATEA! Oamenii prefera sa foloseasca alte mijloace de transport sau merg la nasu si deci, de unde sa iasa BANI din acea linie?!

TRENURI NU POT CIRCULA DOAR PT. CA VREM NOI!Trebuie sa fie RENTABILE!!!Nimeni nu arunca banii in vant, nu?Toti(in afara de persoane f bogate) ECONOMISIM, restrangem cheltuieli, etc. pt. a avea un buget ECHILIBRAT, fara PIERDERI!Ei bine, aceste linii nerentabile genereaza PIERDERI! Deci, singura solutie este reducerea nr. de trenuri/desfiintarea lor.

Din pacate, din 90' incoace in toata Europa transporturile se fac mai ales pe cale rutiera. Deci VESNICUL sector bogat al oricarei companii feroviare(fara Japonia), sectorul de transport marfa, a inceput sa intre in declin. Cu siguranta, este nevoie de masuri URGENT, pt. a inclina din nou balanta in favoarea transportului feroviar.
Sus In jos
Lde 2100



Numarul mesajelor : 847
Localizare : Slanic prahova
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 20/02/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lun 25 Mai 2009, 22:41

deja m-am saturat de intarzieri pe 306!!!nu se invata minte sa nu mai baga ldh seria 80!!!si astazi 25 mai 2009 p 3421 si p3430 au avut intarziere!!!!!!!!!!Pana acum nu bagau asa des ldh pe slanic,dar vad ca s-au cam lecuit,nu a mai ramas decat una functionala la ploiesti!!!!
Sus In jos
Gongutza



Numarul mesajelor : 4
Varsta : 26
Localizare : Teius
Reputatie : 2971
Data de inscriere : 18/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Vin 29 Mai 2009, 17:12

mureseanu_976 a scris:
Actiune cu efect negativ : limitarea trenului A 1974/75 Galati-Timisoara Nord pe relatia Galati-Tirgu Mures si introducerea unui "tramvai" Desiro la rang de Rapid pe relatia Tirgu Mures-Timisoara Nord...In timpul sarbatorilor,"tramvaiul" a fost plin in proportie de 130 %!!! Evil or Very Mad


ai dreptate aici. De ce oare au scos acest tren:S Avea foarte multi calatorii si era chear necesar
Sus In jos
http://trenuletzg.blogspot.com/
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3531
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Sam 20 Iun 2009, 09:34

Si nici afisate pe tabela electronica

exemplu: Timisoara nord
unde nu se mai anunta sosirea si plecarea trenurilor Regiotrans, iar daca mergi la birul de informatii si te interesezi de o anumita destinatie care este deservita de Regiotrans ti se raspunde sec , ca nu este treaba lor si te trimite la casa de bilete a Regiotrans.

Intr-un aeroport sunt afisate si anuntate toate cursele aeriene ale tuturor companiilor aeriene care opereaza pe aeroportul respectiv. acelasi lucru trebuie sa se intample si intr-o gara.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL
avatar

Numarul mesajelor : 7991
Varsta : 45
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12773
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Sam 20 Iun 2009, 18:23

EC (Enache Cerbu) a scris:
RUSINE, RUSINE, RUSINE, DE TREI ORI RUSINE pentru cei de la CFR care in unele gari, MARI, noduri feroviare, trenurile de persoane ale companiei Regio Trans nu sunt anuntate in megafoane cand sosesc in gara.
De exemplu in Gara de Nord din Bucuresti, de cand au fost introduse trenurile sezoniere, iar panoul a fost putin modificat, nu mai figureaza si trenul Operatorului Regiotrans. Iar orele acestui tren privat sunt atat de prost puse incat de fiecare data si din Brasov si din Bucuresti, si din Constanta, pleaca aproximativ la o ora dupa trenul Sibiu-Brasov-Bucuresti-Constanta si retur.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3334
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6626
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Sam 20 Iun 2009, 18:43

Pai le-au dat cei de la infrastructura trasa aceasta ca sa avantajeze pe fratii lor de la Calatori tongue
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
cristi ar



Numarul mesajelor : 537
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3493
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Lucruri negative (-) la CFR   Dum 21 Iun 2009, 20:37

In gara Arad sunt anuntate toate trenurile, inclusiv regiotrans si trenul regional.
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 537
Varsta : 39
Localizare : Arad
Reputatie : 3493
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Lucruri negative (-) la CFR   Lun 22 Iun 2009, 13:04

Rectific:in Arad trenurile private NU mai sunt afisate pe tabela, NU mai sunt anuntate si nu primesti NICIO informatie despre ele de la biroul de info CFR. Ce idei mai au sefii CFR-ului??
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 512
Localizare : Iasi
Reputatie : 3530
Data de inscriere : 27/04/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   Lun 22 Iun 2009, 21:43

La inceput in Iasi regiotrans-ul nu era anuntat, daca intrebai la casa de bilete sau informatii nu stiau de el, acuma au inceput sa-l anunte.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)   

Sus In jos
 

Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-