Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Govora - Bistrita (linie ingusta)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
ana imfinity



Numarul mesajelor : 63
Varsta : 32
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 1958
Data de inscriere : 15/10/2011

MesajSubiect: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Lun 28 Noi 2011, 12:14

Situata in jud. Vilcea, linia Govora - Bistrita nu apartine de CFR. Are 39.5 km lungime si este circulata foarte intens. Are statii functionale pe traseu. Este poate cea mai circulata linie ingusta din tara si cred ca singura din Oltenia.
:avag:
Sus In jos
ana imfinity



Numarul mesajelor : 63
Varsta : 32
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 1958
Data de inscriere : 15/10/2011

MesajSubiect: O scurta prezentare a liniei   Lun 28 Noi 2011, 15:42

Locuind in apropiere, am fost in zona recent si am mai multe date. Intii, priviti o harta:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00663.jpg
Am trecut aici toate liniile din jud. Vilcea. Sincer, ultimii 10 km ai liniei Govora - Bistrita nu stiu sigur pe unde trec. Se pare ca linia se apropie mult de magistrala 201 si merge aproape paralel cu ea pina aproape de Govora, dupa care se intoarce si intra in combinat. Am vazut o cale ferata trecind pe 201, dar nu stiu sigur daca ea este. Mai noou, am aflat ca trece pe sub linia industriala Babeni - Antestatie Govora.
:TTT:
Un alt aspect pe care nu-l stiu este daca nu cumva o parte a liniei Govora Bistrita este o parte a fostei linii inguste Babeni - Horezu - Vaideeni. Am auzit citeva vorbe, dar nimic concret.
:TRT:
Al treilea lucru pe care nu-l cunosc este daca au curculat vreodata pe aici trenuri de calatori.
:AA19:
Actuala linie este o parte a unei foste linii forestiere, al carei terasament se mai vede inca si se continua vreo 6km nord de gara Bistrita. Pe imaginea urmatoare, se vad daca va uitati cu atentie terasamentul abandonat si un pod:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00535.jpg
Si se vede anda rulanta care aduce calcar de la cariera Buila, situata la 3km mai sus:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00536.jpg
:z6:
Si acum, o prezentare a liniei si statiilor:
Gara Bistrita:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00530.jpg
Este foarte bine ingrjita. In curind, intr-un filmulet, voi pune mai multe imagini.
Un vagon care asteapta sa fie incarcat cu piatra:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00532.jpg
Se poate observa ca linia este foarte circulata. Sinele lucesc chiar mai mult decit pe multe magistrale ale CFR:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00516.jpg
Interesant mi se pare ca sint traverse de beton, de dimensiuni mici. Sint si traverse de lemn. Foarte des am gasit traverse sparte sau smulse de linie, dar si foarte multe traverse inlocuite si chiar portiuni de linie complet refacuta.
Inca o imagine, care arata cit de circulata este linia:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00514.jpg
Peisajele sint incredebile. Aproape tot timpul, se vede riul Bistrita in stinga (mergind dinspre Bistrita spre Govora) si aproape tot timpul calea ferata se strecoara printre zavoaiele dese. Un peisaj care spune destule:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00507.jpg
Cind s-a construit linia asta? Iata si raspunsul:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00506.jpg
Si o alta imagine, cu soarele reflectindu-se in sine:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00540.jpg
Singurul pod:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00548.jpg
Gara Tomsani! Incredibil, exista statii functionale! Statia are 4 linii. Daca linia Govora - Bistrita are portiuni comune cu fosta linie Babeni - Horezu - Vaideeni, probabil se racorda aici. Altfel nu inteleg de ce linia are 4 peroane.

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00551.jpg
Exista multe treceri la nivel. Am vazut 3 bariere si cel putin 10 treceri marcate asa:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00553.jpg
Exista un singur pod clasic. Restul, sint compuse din doua grinzi de beton, pe care sint asezate traverse. Mie nu-mi place sa trec peste ele, desi sint foarte solide. pale

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00568.jpg
:AA10:
Spre deosebire de iniile CFR, unde adesea trenul trece prin adevarate tunele de vegetatie, deoarece arbustii nu au mai fost taiati de peste 10 ani, aici nu am vazut asa ceva. Am vazut destui arbusti taiati si am gasit adesea terasamente reparate. scratch
Am gasit si doua statii abandonate. Dupa latimea terasamentului, aveau fiecare cite doua linii. Sint foarte apropiate, la doar 2km una de alta. Din prima, a ramas o ruina:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00581.jpg
A doua... se mai vad urme de bolturi pe traverse, iar cladirea a devenit dispernsar comunal (imagini mai multe in curind):

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00596.jpg
Terasamente:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00560.jpg
http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00564.jpg
http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00573.jpg
Se vede ca se ocupa cineva de linie: traverse sparte inlocuite, piatra concasata:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00587.jpg
Una din cele mai frumoase portiuni:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00608.jpg
Interesant: Brusc, riul nu se mai aude si se face o liniste adinca. Defileul ingust este artificial, omul a spart acest deal din nisi pietrificat, pentru a face loc liniei. Se continua cu un mini-tunel:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00612.jpg
Alte imagini cu terasamente:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00615.jpg
http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00616.jpg
http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00622.jpg
http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00634.jpg

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00638.jpg
Gara Genuneni!

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00642.jpg
Imi cer scuze pentru claritate, se facea noapte si deja nu se mai vedea bine. Statia are doua peroane si o infundata. Cam asa trebuie sa fi aratat si statiile desfiintate.
Priviti o imagine cu un macaz din Genuneni:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00646.jpg
Este macazul cu linia infundata. Daca va uitati cu atentie, se vede ca linia nefolosita este 'mincata' cu vreo 5mm! Este incredibil cita marfa s-a transportat pe aici! Chiar daca sinele ar fi din ceva moale ca lemnul, tot ar fi semnificativ.
In statiile Tomsani si Genuneni, sint semne clare e se asteapta trenuri de marfa, altfel nu era folosita decit linia directa.
Am gasit 4 ciini morti, calcati de tren. Am vazut vagoane deraiate:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00623.jpg
Dovezi clare ca se circula!
:adrezina:
Din pacate, m-a prins noaptea. Iata citeva imagini facute cu dificultate, cu blitul:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00658.jpg
Apoi, a trebuit sa ies la o sosea judeteana. Fiind numeroase podete unde intre traverse poti scapa jos, am evitat sa merg pe intuneric. A trebuit sa alerg 6km pina la Babeni, ca sa prind trenul si sa ajung acasa. Nu stiu daca nu mai sint cumva si alte statii, functionale sau abandonate. Am intilnit calea ferata din nou, trecind pe linga soseaua judeteana, dupa care a trecut spre nord, la o bariera.

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00662.jpg
:trenulet: abai abc
In curind voi veni cu alte imagini si aspecte ale acestei linii. Sint uimita de faptul ca sint atit de putine informatii despre linia asta, care, incredibil, este mult mai circulata decit toate liniile inguste pe care le-am vazut pe acest forum.
Nu am vazut semnale sau marcaje, nici cabluri intre statii. Am banuiala mea ca aici cea mai folosita cale de comunicatie este telefonul mobil. Wink
:abur:
Ar fi incredibil daca s-ar introduce ocazional si vagoane pentru calatori, trenuri turistice... Razz
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Asemeni organelor dintr-un organism, fiecare dintre membrii forumului au cite o calitate. Rog pe toti care pot sa ajute, sa adauge ceea ce pot. As fi incintata sa aflu raspunsurile la urmatoarele intrebari:
1. Cum este traseul liniei in apropiere de Govora?
2. Au circulat vreodata trenuri de calatori?
3. Are vreo legatura cu fosta linie Babeni - Horezu - Vaideeni?
:avag:


Ultima editare efectuata de catre ana imfinity in Lun 28 Noi 2011, 15:43, editata de 1 ori (Motiv : :avag:)
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5541
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Lun 28 Noi 2011, 19:48

Felicitari, aceasta linie am de gand o parcurg la vara, dar vad ca mi`au luat`o inainte. Ai facut tot traseul ?

Aceasta linie arata goaznic, este doar o chestiune de timp pana ce va deraia mocanita. Dovada : http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/DSC00623.jpg

Astfel de lucruri sunt intalnite frecvent pe aceasta linie. Poti baga lejer 2 - 3 telefoane mobile acolo. Laughing

Legat de acea sosea de care spui la final, este drumul judetean ce duce catre Manastirea dintr`un Lemn, iar la 7 km iesi la Pausesti, in drumul de Horezu ce se intersecteaza la Costesti cu linia de mocanita, numai ca acea trecere la nivel este la vreo 5 km de cariera Bistrita. Very Happy

De la Babeni pana la Govora da, ai dreptate, merge paralel cu 201. Ieri cand am fost la Babeni am facut 2 poze cu linia.

Aici se lasa in partea dreapta, pornind catre Francesti si catre trecerea la nivel de care vorbesti.



Cam asa merge pana la Govora. Cand veneam de la tara, de la Barbatesti, mai faceam un mic ocol si o luam un pe un drum care trece pe sub calea ferata de la Oltchim si chiar si o trecere la nivel cu aceasta linie. Prima oara nu am crezut ca este linia de la Bistrita, dar acuma sunt mai mult decat sigur.



Nu cred ca ar fi rentabil sa bage si vagoane de calatori. Banuiesc ca mocanita merge foarte incet ... mult si nu stiu cati doritori ar fi ... Daca s`ar baga bani in infrastructura, in renovarea garilor, in schimbarea sinelor, renovarea sau chiar schimbarea podetelor, a macazelor, etc ... da, ar merita. Very Happy
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1563
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3508
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Lun 28 Noi 2011, 21:17

Stau si ma intreb cateodata cate linii de mocanite mai exista in Romania ca stiu de aceea din Maramuresi,iar daca ajung prin Maramures chiar as vrea sa ma plimb cu Mocanita
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5541
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Lun 28 Noi 2011, 21:20

Ca o mica paranteza, am vazut acuma catev zile, un articol ce spunez despre un revelion in mocanita pe Valea Vaserului. Ar fi extraordinar. Articolul l`am vazut intr`un ziar la chiosc acuma 2 saptamani, posibil sa fi inteles gresit, desi ... nu cred. Smile
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1563
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3508
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Lun 28 Noi 2011, 22:09

Mi se pare ca a postat cineva pe forum un astfel de articol
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
dan ciprian



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 37
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 2700
Data de inscriere : 22/01/2010

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Lun 28 Noi 2011, 22:50

Exista un topic "Linii industriale"...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 09:34

Felicitari pentru reportaj, chiar ca lipseau informatiile din teren.

Linia este o linie industriala, nu stiu acum daca nu cumva in cartea Constructii pentru transporturi in Romania, nu e o referire la normalizarea liniei spre Horezu si cariera Bistrita, in legatura cu linia Babeni.

Sint placut surprins sa vad ca statiile sint bine ingrijite.

Pe de alta parte o locomotiva cu aburi a acestei linii a fost donata de Bega Grup si expusa in Timisoara

http://www.banaterra.eu/romana/timisoara-locomotiva-fabricata-la-resita

A fost un articol pe lok report despre o locomotiva 87 (LDH) modernizata pentru Uzinele Sodice Govora.

Linia fiind industriala nu are nimeni interesul pentru transportul pasagerilor mai ales ca ar implica alte investii, asa trenul de marfa treaca mearga.

O alta linie ingusta industriala este la Fieni.


personal nu cred ca se poate compara linia Govora cu linia de la Viseul de Jos.

http://www.cffviseu.ro/ro/index.html
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1859
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5069
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 09:46



"O ultimă lucrare legată de exploatările miniere din bazinul Albeni-Horezu-Cernișoara, o constituie linia Popești - Horezu - Bistrița, a cărei necesitate a apărut în ultima vreme și care urmează să deservească minele de lignit de la Horezu și cariera de calcar Bistrița. Linia, în lungime de cca 30 km pleacă din stația Popești(de pe linia nouă Băbeni - Cărbunești) și urcă pe valea Luncavățului, cu eventuale stații la Bogdănești și Oteșani sau Măldărești, intrând în stația Horezu, de unde pătrunde, prin rebrusment, în incinta carierei de calcar Bistrița. Noua linie va prelua o parte din traficul linii înguste existente pe valea Bistriței, a cărei ramificație de calcar va fi desființată, linia îngustă urmând să deservească doar exploatările forestiere din munții ce se ridică la nord de Horezu."(Construcții pentru transporturi - volumul 2, 1986)[/i]
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
ana imfinity



Numarul mesajelor : 63
Varsta : 32
Localizare : Piatra Olt
Reputatie : 1958
Data de inscriere : 15/10/2011

MesajSubiect: Completari   Mar 29 Noi 2011, 11:17

Am adus si citeva scheme privind statiile:
Bistrita:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/Bistrita.jpg
Tomsani:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/Tomsani.jpg
Cele doua statii disparute:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/Disparute.jpg
Genuneni:

http://i1195.photobucket.com/albums/aa384/anaimfinity/Genuneni.jpg
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven
Citeva raspunsuri pentru cei care au comentat dedesupt:
1. Intr-adevar, exista defectiuni tehnice grave. Am vazut spatii largi intre sine, am vazut portiuni de pina la 2m fara traverse affraid , am intilnit sectoare cu traverse sparte pale si vagoane deraiate Suspect . Dar, am vazut foarte multe sectoare reabilitate, cam 30% din lungimea liniei.
2. Am cautat daca linia apare altundeva pe forum si nu am gasit decit un film care nu se vede. Am considerat ca este una din ultimele linii inguste functionale, mai ales dupa ce am vazut imagini si articole cu alte linii inguste, pe care cu totul ocazional mai circula pe 5...15 kmm cite un tren turistic silent sau dispar incet dar iremediabil in depozitele de fier vechi. No De aceea am deschis un nou subiect.
3.Pe unde am mers? Am luat un tren de acasa (Piatra Olt) pina la Rm. Vilcea (halta Ostroveni), linga care se afla autogara (la 150m). De acolo am luat un autobuz de Horezu, care m-a lasat la intersectia cu Bistrita. De acolo, sint 5km pina la gara Bistrita, pe care i-am facut pe jos, pe linie. Va recomand tuturor sa vedeti manastirea Bistrita (300m de gara), cheile Bistritei (vreo 2km de gara), manastirea Arnota (6km) si bisericutele din stinca (aproape). De acolo, am ers pe linie in jos, cit am putut vedea:
Km 39.5 - gara Bistrita
km ~36 - bariera cu soseaua judeteana
km 34 - bariera cu DN67 Vilcea - Horezu
km 33.5 - gara Tomsani
km 32.5 - un lac de acumulare 90% colmatat, urmat de o salba de hidrocentrale in deviatie
km 29 - halta abandonata
km 26 - halta abandonata
km 25.5 - defileul prin nisip pietrificat si tunelul pe sub soseaua judeteana
km 18.5 - gara Genuneni
km ~14 - intunericul m-a obligat sa parasesc linia. Am luat-o pe un drum pietruit si am iesit la soseaua judeteana. Eu cred ca este acelasi drum judetean care vine de la Bistrita si se termina in gara Babeni, mare parte din el fiind drum betonat. Am incercat sa ies la ocazie, dar nu te ia nimeni aici, ba te mai si claxoneaza... :roll:
km 12.5 - linia ingusta reapare aproape de drum si merge paralel cu el pina la o bariera
km 10 - bariera, linia coteste la stinga. Fiind intuneric nu am mai putut-o urmari.
Am mers per total 7km pe soseaua judeteana, dintre care 6 i-am alergat, ca sa prind trenul, pe care abea l-am prins din Babeni. Nu-mi inchipuiam ca nimeni nu ma va lua la ocazie! Zgirciti oameni... :shock:
Nu stiu daca intre km 14 si km 12.5 nu este cumva o alta statie. Nu stiu ce este mai jos de km 10, dar estimez ca de la km 6 linia merge paralel cu magistrala 201.
Deci, am mers 37km. Va recomand tuturor, merita!
4. Nu are rost sa comparam liniile intre ele! Este ca si cum am compara o cotofana cu o masa de scris. Linia ingusta Govora - Bistrita este sigur ultima linie ingusta din Oltenia, ultima mocanita din Oltenia si trebuie respectata ca atare. Eu am avut doua lucruri in cap cind am decis sa fac acest reportaj: sa pastrez amintirea ei (in caaz ca peste 10 ani va fi fier vechi) si sa va conving pe voi, care stati confortabil in fotoliu cu ochii-n calculator, sa faceti o iesire in teren si sa vedeti cu ochii vostrii ce am vazut eu. As fi incintata sa-mi raspunda cineva: 'Ana, am fost si eu si am facut reportajul meu'.
:avag:
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 12:36

Felicitari inca o data. mai ales ca esti fata.

Ca un terenist convins(ai vazut probabil cite linii am postat) inteleg afirmatia ta cu statul in fata calculatorului, mai ales ca esti mai noua pe aici si nu ai prins contre dure date din fata calculatorului fara consideratie fata de problemele ivite pe traseu.

Sincer sa fiu nici nu stiu daca mai putem incadra aceasta linie la categoria mocanita, deoarece tractiunea se face doar cu diesel.

Cind am fost pe linia de la Fieni, care la fel ca asta alimenteaza o fabrica, acolo nu fabrica de ciment facea transportul pentru ca nu avea autorizare AFER, era o firma care apartinea de Unicom Tranzit (Unifertrans) care avea toate avizele.
Ar fi interesant de stiut daca si aici e la fel.

comparatiile s-ar putea opri aici in linii mari.

mocanita de la Viseu e altceva. O tine in viata exploatarea lemnului si in paralel a generat interes turistic. Am fost si acolo pina la capat. Nu e la fel de intretinuta.

in timp ce aici si la Fieni trebuie asigurat fluxul de materie prima pentru uzine, acolo tocmai defectiunile si opririle dese fac deliciul calatorilor. dar acolo garile si cantoanele sint foarte distruse.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6486
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 13:39

Nu e fata. Laughing
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6813
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 14:58

Si pe youtube, un scurt filmulet cu una din garniturile ce trec zilnic pe linie spre Bistrita, surprinsa la o trecere la nivel cu bariera (Costesti):

http://www.youtube.com/watch?v=VZkCiWGECIA
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5541
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 19:33

ana imfinity a scris:
'Ana, am fost si eu si am facut reportajul meu'.:avag:
cortexedge a scris:
Nu e fata. Laughing

Ana este si nume de baiat ? Laughing

Eu planuiam de vara trecuta sa fac acest traseu ... dar nu am gasit pe nimeni cu care sa merg. Nu prea imi venea deloc sa merg singur, mai ales ca era un traseu necunoscut. Cine stie cati km avea ... cat timp faceam, ce jivine intalneam pe acolo. Acuma, multumita acestui reportaj stiu, iar la vara mai mult ca sigur il voi parcurge.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6486
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Mar 29 Noi 2011, 21:18

Da' imfinity e tot de fata?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Govora - Bistrita (linie ingusta)   Astazi la 23:16

Sus In jos
 

Govora - Bistrita (linie ingusta)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Govora - Bistrita (linie ingusta)
» Gara Turda, Depou linie ingusta Turda, Turda-Salciua
» 408 : Targu Mures - Baile Sovata (linie ingusta)
» M509: Excursie FeRoviaRa Bacau - Piatra Neamt - Bicaz [2008]
» Excursie feroviara Bistrita Nord - Bistrita Bargaului
Pagina 1 din 3Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-