Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 International - diverse

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36
AutorMesaj
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6258
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7664
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 29 Mar 2018, 22:56

Stai linistit ca romanasii nostri pleaca singuri vorbesc de cei hoti si puturosi Anglia chiar e tara tuturor posibilitatilor vad ei peate cativa ani daca au procedat sau nu corect. Deja la tepele cu masini au venit dupa masini in Romania dupa numai cateva luni. Si multe altele pentru care englezii au mai multa boala pe romani decat pe cei din tarile arabe.

Nu da afara pe nimeni eu nu imi imaginez orasul in care locuiesc acum fara imigranti, cate magazine s-ar inchide, autobuzele transportului in comun cat de goale ar merge, case in chirie cine sa mai ia ? Brexitul asta le va aduce mai mult rau decat bine engleziilor si asta pentru ca au votat cum voteza ai nostri, judetele rusinii decid viitorul tari vedeti TR, VS si altele.

Unde lucrez eu se produce pentru toata lumea insa numai englezii le cumpara dar angajatii englezi daca sunt 10% in rest 90% imigranti. In autobuze engelzii la fel 10% in rest imigranti, se fac banii frumosi in orasul meu caci blatul pe autobuz nu exista !!! Are o singura usa pui abonament sau cumperi bilet altfel nu treci de sofer. Eu nu pot sa concep 1 autobuz la 30 minute fata de 10 minute cum circula acum. Brexit in sus si in jos nu o sa fie asa cum se aude iar brandul Eurostar nu va disparea e ca si cum ai cumpara o masina de 20.000€ din 2017 si dupa 5 luni iti iei bicicleta si ti masina in garaj o folosesti doar de 5 ori pe an cand pleci in vacante.

Poate reusesc sa prind bilete la Ł29/sens pentru Paris, pana acum am prins doar la VirginTrain 180 km cu 3 opriri in 1h20' la Ł5 ( 25 RON ) ca sa merg si eu cu 200 km/h pana voi merge cu 320 km/h cu Eurostarul si sper eu ca anul asta sa testez si cel mai rapid tren din Europa, Freciarosa cu 350 km/h in Italia. Dar pana la 350 km/h o sa ma spal pe fata cu apa rece de izvor din Romania cu maxim 160 pe M800.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6258
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7664
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 05 Apr 2018, 01:10

http://newsby.marianandrei.com/siemens-velaro-eurostar-e320/

Noile Siemens Velaro Eurostar e320 au început serviciul pe ruta Londra – Amsterdam

Eurostar International Ltd. a lansat noul serviciu de la Londra la Amsterdam, în această dimineață, cu trenul de mare viteză de nouă generație Siemens Velaro Eurostar e320. Începând de astăzi, trenurile Siemens Velaro Eurostar e320 vor lega cele trei capitale europene Londra, Bruxelles și Amsterdam printr-un serviciu direct ce marchează un pas important în călătoriile europene de mare viteză. Există 17 unități în prezent în circulație care rulează în jur de 37.000 de kilometri pe lună pe unitate, cu 9.6 milioane de kilometri rulați cu pasageri până în prezent.

În decembrie 2010, Siemens a primit o comandă de la Eurostar International Ltd. pentru zece trenuri de mare viteză interoperabile, iar compania a comandat încă șapte în ianuarie 2015. Trenurile se bazează pe Velaro, cea mai diversă platformă de mare viteză din lume. Serviciul cu primul Eurostar Velaro a fost lansat în noiembrie 2015 între Londra și Paris, prin Tunelul din Canalul Mânecii. În mai 2017, serviciul a început și pe traseul dintre Londra și Bruxelles.

Trenul, numit “e320” Eurostar, oferă o capacitate de pasageri în plus față de trenurile Eurostar anterioare. Cu o lungime totală de 400 de metri, e320 este cel mai lung membru al familiei Velaro și are scaune pentru 900 de pasageri. Pasagerilor li se oferă acces gratuit la WLAN, porturi USB și servicii precum streaming TV și filme prin intermediul unui sistem de divertisment la bord. Având în vedere aceste facilități speciale, modelul e320 a fost numit “Trenul anului 2017” de către Premiile Naționale pentru calea ferată în Regatul Unit.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 2299
Reputatie : 4911
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 05 Apr 2018, 11:38

Ciudat, noi trenuri intre Marea Britanie si Europa cand a ramas mai putin de un an pana la Brexit. Hmm, ce sa inteleg din aata oare? Ca va fi Brexit fara inchiderea granitelor? Nu stiu ce sens ar mai avea Brexitul asa. Sau vor sa profite de timpul cat inca sunt in UE?
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5033
Reputatie : 6528
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 05 Apr 2018, 13:05

Uite un citat din Mao Zedong

„În primul rând, nimeni nu a murit și nici nu va muri. În al doilea rând, cerul nu va cădea. În al treilea rând, iarba și copacii de pe munți vor continua să crească. În al patrulea rând, peștii vor continua să înoate și în al cincilea rând, tovarășele femei vor continua să nască”, a încheiat poetul Mao, cu înțelepciuni din Confucius.

Trenurile au circulat si inainte de UE si dupa, au circulat si cind exista Iugoslavia si URSS.
Oamenii din vestul europei au circulat mult in strainatate si cind erau controale la granite si le trebuiau pasapoarte.

Asadar oamenii vor continua sa calatoreasca, trenurile, avioanele si masinile vor continua sa circule intre tari.
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 737
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3041
Data de inscriere : 23/01/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Lun 16 Apr 2018, 17:27

ca tot vorbiti de Eurostar Smile

( nu stiam unde sa postez asta) un tren distrus, vandalizat

https://imgur.com/gallery/HKK6i

A Eurostar like no other
by RupertLozenges 1 day

In Northern France - there is a Eurostar - number 373018. It is a Eurostar Class 373. It could move up to 186mph. Travelled from London (UK) to mainland Europe via the channel tunnel. This one now sits just outside a small town, withdrawn from service and left to rot. This one is officially in storage, however it doesn't look like it is being stored very well. I like this sort of stuff, my wife is very supporitve and enjoys the adventure. I did my homework, got some potential co-ords, doubled checked them on google maps and found it. We flew over to Belgium, rented a car and headed for this place.
We drove to the closest road we could find, parked up and found our way onto the tracks. Behind us is a dead end so walking down these tracks are quite safe.
As always, vandals like to have their fun. Most of the windows have been smashed out. Or maybe I'm wrong, maybe it's bears!?
There were loads of magazines lying around the place, all from Nov/Dec 2015. I've never abandonded a train, but I feel like if I did I'd clean up first.
Graffiti artists have had their way with it.

I'm sure you are wondering why scrap something woth millions of euros? It seems the answer is technology. Its cheaper to build new ones than retro-fit the existing fleet. They either end up getting scrapped, sent to museums, or in the case of this one, forgotten! I hope you enjoyed. TLDR: Train.


Mai bine ni-l dadea noua 43380
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 2987
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Ieri la 13:51

pai la ce sat fara caini a ajuns Franta, asta e nimica toata
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: International - diverse    

Sus In jos
 
International - diverse
Sus 
Pagina 36 din 36Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: