Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 International - diverse

In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mar Iun 14, 2016 1:52 pm

100e dus întors e ok La ofertele internaționale sunt varza cei de la CFR


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar Iun 14, 2016 7:24 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 412
Varsta : 43
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2851
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mar Iun 14, 2016 2:24 pm

pai chiar atata este, 400 lei, la vagon clasa, dus - intors. deci, e sub 100 de euro.
mai ieftin iese cu balkan flexi-pass. cel mai ieftin de 88 de euro.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 4331
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mar Iun 14, 2016 3:26 pm

Bucuresti-Salonic era 50E pe sens la autocar acum cativa ani, oboseala mare, cursa de noapte, face mai putin ca trenul dar foarte incomod.
Sus In jos
Katalyn

avatar

Numarul mesajelor : 6260
Varsta : 27
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 7667
Data de inscriere : 09/10/2014

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mar Iun 14, 2016 3:29 pm

Din toata treaba asta am inteles ca va avea vagon de clasa 2-a un lucru bun preturile era de asteptat sa fie ridicate totusi 400 lei dus- intors la clasa 2-a e potrivit pentru un vagon direct de la Buc.Nord la Salonic asta daca comparam cu mersul din bucati dar cea mai buna oferta ramane Balkan Flexi Pass cu 88 Euro pentru 5 zile adica 400 lei si optiunea de a merge si pe alte rute in cele 5 zile.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 412
Varsta : 43
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2851
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mar Iun 14, 2016 5:55 pm

pretul este foarte mare pentru distanta si timpul de parcurs oferit. nu asa se atrag clientii. pai la doua persoane, deja e mult mai scump decat cu masina. cum naiba vor oamenii astia sa atraga clientii pe rutele astea cand, de ani de zile, lumea fuge de tren.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 36
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 5038
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mier Iun 15, 2016 12:36 am

Acest tren NU va avea PROFIT si multi calatori din diverse motive. Dar se poate RENTABILIZA
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 4331
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mier Iun 15, 2016 9:22 am

Cu ceva timp in urma nici nu exista tren Sofia-Salonic, ce sa mai zic ca in perioada urmatoare incep lucrari si pe-acolo...
Sus In jos
alliens



Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 2988
Data de inscriere : 27/06/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Sam Iun 18, 2016 9:26 pm

rich1974 a scris:
pretul este foarte mare pentru distanta si timpul de parcurs oferit. nu asa se atrag clientii. pai la doua persoane, deja e mult mai scump decat cu masina. cum naiba vor oamenii astia sa atraga clientii pe rutele astea cand, de ani de zile, lumea fuge de tren.

da, pretul e destul de mare pentru doua persoane...oricum nu sunt deloc ingeniosi cei de la CFR sa vina cu oferte care sa ofere reduceri in cazul in care calatoresti in familie spre exemplu, mai ales ca timpul de mers nu e chiar mic, iar pe sosea acesta se tot reduce prin avansarea constructiei autostrazii la bulgari
Sus In jos
didinul



Numarul mesajelor : 830
Reputatie : 4021
Data de inscriere : 31/08/2009

MesajSubiect: Re: International - diverse    Sam Iun 18, 2016 11:03 pm

La prețurile actuale pentru trenul de Salonic ar mai fi de lucrat, încă n-am văzut nici măcar o mutare de marketing care să încurajeze călătoria dus-întors. Totuși, în pofida neajunsurilor mai mici sau mai mari, mă bucur că s-a reactivat, chiar și timid, această rută. Eu unul nu credeam că mai pupă vreodată Salonicul vagoane de călători românești.
La timpii de mers nu cred că se pot aduce îmbunătățiri semnificative. Ruta standard rămâne tot prin Sofia, deci cumva ocolit față de șosea și viitoarea autostradă. Între Bulgaria și Grecia, pe cale feroviară, există un singur punct de trecere al frontierei activ, Kulata - Promachon, celălat e închis. O soluție posibilă, dar puțin probabilă, ar fi un tren independent care să tranziteze noaptea Sofia, dar bulgarii nu sunt de acord, iar grecii s-au lăsat cu greu înduplecați să deschidă mai devreme o linie cu trafic suspendat pe timpul nopții. Într-un viitor indeterminat, cu redeschiderea 902, reparații la podul peste Dunăre, eliminarea controlului la frontieră, eventualele upgradări de viteză la sistemul feroviar bulgar etc., s-ar reduce durata călătoriei cu cel mult patru ore pe București - Sofia.
Tot într-un viitor indeterminat, concomitent cu finalizarea culoarului pe varianta B, inclusiv la bulgari, se poate reintroduce Transbalkanul clasic, Budapesta - Salonic, cu tranzit prin sudul României.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14325
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16860
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Dum Iun 19, 2016 3:43 pm

Redeschiderea liniei Jilava - Giurgiu și readucerea ei la viteza proiectată ar aduce o economie de timp de 30 - 40 minute maxim față de ocolul prin Videle... pentru că de la Gara de Nord la Giurgiu sunt 85 km (prin Videle sunt 115).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10765
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13902
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: International - diverse    Dum Iun 19, 2016 5:07 pm

Da parcă Jilava Giurgiu are si linie dubla
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 4331
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Dum Iun 19, 2016 5:21 pm

Dr2005 a scris:
Redeschiderea liniei Jilava - Giurgiu și readucerea ei la viteza proiectată ar aduce o economie de timp de 30 - 40 minute maxim față de ocolul prin Videle... pentru că de la Gara de Nord la Giurgiu sunt 85 km (prin Videle sunt 115).

Un tren fara oprire ar face cam 1h10
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14325
Varsta : 29
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16860
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Dum Iun 19, 2016 7:12 pm

R[apid] 461 făcea fix 1h30min în planul de mers 2001/2002.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 4331
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Dum Iun 19, 2016 7:17 pm

Dr2005 a scris:
R[apid] 461 făcea fix 1h30min în planul de mers 2001/2002.

Da cred ca erau ceva restrictii si atunci...Am vazut un mers mai vechi, si era mai bine,..
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 5035
Reputatie : 6531
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: International - diverse    Dum Iun 19, 2016 7:39 pm

Daca se apuca de pod care e planul lor cu linia? fac podul si lasa linia asa cu restrictii sau intra intreaga linie Chiajna-Axa pod Romania in refactie similar cu ce se intimpla acuma in Ardeal pe 200+300?

Si cind vorbesc de pod se refera la un pod complet nou sau la punerea in valoare a podului facut in timpul lui Ceausescu?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: International - diverse    

Sus In jos
 
International - diverse
Sus 
Pagina 30 din 36Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: