Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 International - diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Urmatorul
AutorMesaj
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2357
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mier 12 Iun 2013, 11:40

Aici ar fi doua chestiuni distincte:

-sa inteleg ca prizele electrice (acelea de sub tampoane), in cazul locomotivelor GM, sunt folosite nu numai pentru incalzirea electrica a trenului iarna, dar si pentru alimentarea cu curent a instalatiilor de climatizare a vagoanelor care au astfel de instalatii ?

-in cazul vagoanelor rusesti, ce am vazut: au doua sisteme de incalzire: unul autonom cu sobe la capatul vagonului (folosit probabil numai pe linii neelectrificate), dar si prize electrice la capat (probabil pentru a se putea folosi incalzirea electrica pe linii electrificate. Nu stiu daca tensiunea si intensitatea curentului livrat de locomotivele noastre electrice ori GM ar fi compatibile cu instalatia de incalzit electrica a vagoanelor rusesti)
In privinta sistemului de climatizare din vagoanele rusesti, o anumita ventilatie (dar numai cand trenul se afla in miscare) se simtea in compartiment, insa nu era aer conditionat "adevarat"!

In orice caz, macar ca si prestigiu si "blazon" a CFR si implicit a Romaniei, la trenurile "Bulgaria Express" si "Prietenia", pe parcursul neelectrificat, ar trebui folosite locomotive diesel mai noi, ori cele mai noi diesele a CFR-Calatori sunt GM-urile!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mier 12 Iun 2013, 11:58

Pentru o singură pereche de trenuri, nu se justifică școlirea și autorizarea personalului pentru un alt tip de locomotivă.

Normal că alimentarea aia electrică (la 1500 V 50 Hz c.a.) dată de GM (și de Sulzerele cuinstalație produsă de INDA) e bună pentru orice serviciu auxiliar al vagoanelor... care poate să fie și încălzire și aer condiționat și orice.
Nu știu ce alimentare electrică au ex-sovieticii... dar în România sigur nu se alimentează electric vagoanele lor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 13 Iun 2013, 08:59

Statia Vicsani are semnale luminoase spre Ucraina. E un fel de BLA? inseamna ca  semnalele de iesire sint  in dependenta cu statia Vadul Siret din Ucraina?
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2357
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Internationale diverse   Joi 13 Iun 2013, 21:13

Nu cred!  Statia Vadu Siret are semnale luminoase (asemanatoare cu cele de la CFR), insa macazele sunt mecanice!  Cel mai probabil intre Vicsani si Vadu Siret se circula la cale libera.
  Nu stiu de ce semnalele luminoase de iesire din Vicsani spre Vadul Siret nu au inductori!

  De asemenea, nu stiu ce cautau acele boghiuri "Diamont" de ecartament larg depozitate la Vicsani, in conditiile in care in Vicsani nu am vazut sa existe instalatie de schimbat boghiurile (translatie)! Pareau nemiscate de mult timp de acolo, unele fiind ruginite!

  Si daca ma poate lamuri cineva cum ar putea fi configuratia macazelor si inimilor de incalecare-descalecare din Vadul Siret, deoarece am intalnit acolo o situatie cu totul deoasebita: grupa de calatori are 4 linii, din care: prima cu siguranta este incalecata cu 4 sine, a doua probabil normala (ca sa poata rebrusa locomotiva romaneasca), a treia presupun ca larga, iar a patra cu siguranta larga (deoarece pe ea astepta locomotiva ucraineana)!
 In plus, ca sa fie situatia si mai complicata: din grupa de calatori pana in zona de translatie, vagoanele (aflate inca pe boghiuri de ecartament normal) sunt impinse de o locomotiva de manevra ucraineana de cale larga tip TSCHM3!
 Liniile de ecartament normal se termina brusc in capatul nordic al zonei de translatie, cele doua linii propriu-zise pentru translatie avad 4 sine. Din cate am vazut sinele exterioare ar fi pentru ecartament larg, iar cele interioare pentru ecartament normal!  Sinele de ecartament normal se termina brusc, nemaifiind legate intre ele la capatul nordic al zonei de translatie!
 Din pacate poze nu se pot face acolo, din doua motive: geamurile vagoanelor rusesti nu se deschid ori se deschid foarte putin, iar daca incercai sa scoti aparatul foto acolo vamesii ucrainieni reactionau imediat! La un moment dat un vames ucrainean chiar ne-a atras atentia ca pe durata operatiunilor de translatie sa ramanem in compartimente!
Sus In jos
Bobby_TM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 676
Varsta : 33
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2340
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 13 Iun 2013, 21:37

Descalecarea liniilor se face ca in poza...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12046
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14083
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 13 Iun 2013, 21:50

Boghiurile DiamonD de la noi probabil sunt cele ale CFR, într-o vreme aveam și noi boghiuri de ,,închiriat" pentru vagoane transpuse.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2357
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Internationale- diverse   Vin 14 Iun 2013, 00:20

Da- comparand cu Google earth aceea poza e luata undeva la capatul grupei de calatori spre zona de translatie!
 
 Ideea este ca trebuie sa existe 2-3 macaze mai speciale, construite astfel incat ca linia (ecartamentele) sa nu descalece, dar totusi sa fie montate si macaze!
 Altfel nu vad cum este posibil ca vagoanele (aflate inca pe boghiuri de ecartament normal!) sa fie impinse cu o locomotiva de cale larga din grupa de calatori pana in zona de translatie!
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3258
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: International - diverse    Vin 14 Iun 2013, 20:55

In Cernauti nu am avut probele cand am facut cateva poze.
Tu ai reusit sa faci ceva poze ?

Trebuia sa iti iei bilet international doar Suceava - Cernauti cred ca ieseai mai ieftin.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2357
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4708
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: internationale-diverse   Vin 14 Iun 2013, 21:37

In orasul Cernauti, la obiectivele turistice , intradevar nu am avut probleme cand am facut poze, insa in zona statiilor de frontiera (unde, din punct de vedere tehnic feroviar, ar fi fost interesant) nu am vrut sa risc sa scot aparatul foto!

  In plus, aparatul meu foto nu e digital, ci "clasic" cu film, ori un film "Kodak" are 36-40 pozitii!  Ori in atatea poze de-abia am reusit sa surprind principalele obiective turistice din Cernauti!

  Multumesc si pentru sugestia cu biletul din Suceava- de-acuma poate data viitoare!  Pentru cine locuieste in Suceava e mai usor, insa tocmai de la Husi e un pic mai dificil- trenul regio care asigura legatura cu "Bulgaria Express" in Pascani circula de la Iasi la Bacau!

  In concluzie este un oras frumos, ce merita vizitat!  Asa o calatorie cu trenul pana acolo (desi mai scumpa si dureaza mai mult decat cea cu autobuzul) ar fi frumos de facut cu mai multi pasionati de cale ferata (deoarece pe cei care nu-i pasioneaza calea ferata nu cred ca ar face acest drum cu trenul)
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 994
Varsta : 28
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 4023
Data de inscriere : 12/02/2009

MesajSubiect: Re: International - diverse    Joi 12 Sept 2013, 20:49

Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 570
Varsta : 30
Localizare : Oradea
Reputatie : 2119
Data de inscriere : 14/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Mier 16 Oct 2013, 21:38

Pasiunea nu a tinut niciodata cont de sex si varsta. Iata o tanara simpatica, plina de pasiune si buna meseriasa.

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: International - diverse    Vin 18 Oct 2013, 01:38

Cum arata regiotransu pe la altii .. care culmea ,au bani?!
http://www.youtube.com/watch?v=kX-G-ogBKms
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 2236
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: International - diverse    Vin 18 Oct 2013, 09:31

Au luat teapa cu materialul ala rulant si cu piata ceha , trebuiau sa vina in Romania si sa invete de la RT cum se fac banii, aici plimbi trenuri goale pe profit in timp ce acolo esti plin de leasinguri si datorii.

La bordul unui astfel de tren Regiojet:

http://www.youtube.com/watch?v=Ktf3A4AehoM


Cu ce ,,jafuri'' face servicii regio aceasta companie privata :

http://www.youtube.com/watch?v=iStZIlleAiI

La noi cred ca era pe post de intercity Laughing

Nu, multumesc, n-am nevoie de ,,talente'' pe caile ferate romane, cele mai tari trenuri sunt si raman ramele pe care vrem sa le tinem o suta de ani. a22 
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: International - diverse    Vin 18 Oct 2013, 11:57

Pai si CFR putea cumpara de la OBB vagoane din astea sa le bage pe trenuri IC
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12483
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15650
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: International - diverse    Vin 18 Oct 2013, 12:29

Dual , vrei trenuri moderne pe liniile secundare sa le faca praf tiganimea din RO , ai uitat in ce tara traiesti ? Twisted Evil Nu mai compara gradul de civilizatie din Europa cu Romania , aici e plin de tigani care strica si distrug dar si navetistii elevii romani fac la fel , se comporta ca in jungla , taie scaunele , scriu pe pereti te miri ce , la o astfel de populatie chiar nu este nevoie de mai mult fata de ce este acum , e chiar perfect ce au , sa zica mersi ca le au si pe astea .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: International - diverse    Astazi la 04:57

Sus In jos
 

International - diverse

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Tutorial de cumparat bilet international MAV de pe net
» Trenuri EUROCITY (EC)
» Întrebări și răspunsuri
» TARIFE C. F. R.
» Cu trenul in Europa
Pagina 2 din 31Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-