Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7190
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Dum 13 Noi 2011, 14:00

Razvan a scris:
Apropo de chestia asta cu "simplificatul"..la calatori stiam ca in locomotiva e doar mecanicul..insa am vazut o gramada de poze in care apare si ajutorul de mecanic sa ce o fii...chiar f multe poze...e nevoie de asa ceva la calatori? sau depinde si de sectia in care merge trenul respectiv?... :roll:
Poate fi personal de insotire tren, instructor, instructor regional, inginer, personal superior de la L, alt mecanic, chiar ajutor de mecanic, si ceva of topic prieten, pasionat, calator...
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3543
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Dum 13 Noi 2011, 18:05

Razvan a scris:
Apropo de chestia asta cu "simplificatul"..la calatori stiam ca in locomotiva e doar mecanicul..insa am vazut o gramada de poze in care apare si ajutorul de mecanic sa ce o fii...chiar f multe poze...e nevoie de asa ceva la calatori? sau depinde si de sectia in care merge trenul respectiv?... :roll:
Reciteste postul meu anterior....seful de tren, este al doilea agent. Fie in tren, fie pe locomotiva, dar e al doilea agent. Pe locomotiva de exemplu e obligat sa fie daca instalatia autostop e scoasa din functie.Ori e un organ de control, sau nu, cum zice maryus74 Smile
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 476
Varsta : 38
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 3304
Data de inscriere : 06/04/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Dum 13 Noi 2011, 22:55

Companiile Grup Feroviar Român, RCCF Trans și Viaterra Spedition vor plăti în total 785.000 de lei pe an pentru cei aproape 320 de kilometri de infrastructură.
http://www.adevarul.ro/financiar/Particularii_preiau_13_linii_ferate_publice_0_590341321.html

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 09:19

Razvan a scris:
Apropo de chestia asta cu "simplificatul"..la calatori stiam ca in locomotiva e doar mecanicul..insa am vazut o gramada de poze in care apare si ajutorul de mecanic sa ce o fii...chiar f multe poze...e nevoie de asa ceva la calatori? sau depinde si de sectia in care merge trenul respectiv?... :roll:

La calatori pe anumite sectii o sa vezi ca seful de tren urca pe locomotiva, de exemplu la Balota, opreste trenul seful urca repede si la drum spre Drobeta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12038
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14074
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 09:48

Și la Predeal parcă urca... oricum, alea sunt cazuri speciale (șeful ăla de tren urcă acolo pentru că așa scrie în instrucție, nu e ca la Desiro/Malaxa unde șeful de tren stă la bârfă cu mecanicul că oricum e trecut ca însoțitor pe foaia de parcurs și - dacă e trenul plin - oricum nu are unde să stea).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 11:54

E tare ziaristul care a scris articolul a mutat Faurei in Neamt si Pestis in Cluj
Oare pentru ce operator ofera ministresa conducerea simplificata?DB deja au inceput pe Timisoara-Arad simplificat
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 12:58

Este o comuna in Neamt care se cheama Faurei, dar nicidecum nu are acces la calea ferata.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 13:10

Pai si ei ca si ziaristi scriu asa la intimplare?

E ca in bancul ala cu Vintu se Jos?

Pai daca vreau sa ajung la Roma sau in Liban, sau pur si simplu in Venetia?

Si toate sint localitati din Romania. Doar ca nu au gara.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 13:21

Eu nu scuzam pe ziaristi, ci pur si simplu am zis ca exista o localitate cu aceeasi denumire si in judetul Neamt. Acum stim si noi cum se face presa in Romania si nu numai, presa in general e pe langa si e doar asa dupa senzational.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3256
Varsta : 27
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6373
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 14:01

Problema e alta... probabil a dat BAC-ul din sport pentru ca la cata geografie cunoaste...
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Balto
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1592
Reputatie : 3836
Data de inscriere : 05/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 14 Noi 2011, 22:49

Mii de kilometri de cale ferata, inchiriati operatorilor privati. Statul le acorda subventii de 90%

http://stirileprotv.ro/stiri/social/mii-de-kilometri-de-cale-ferata-inchiriati-operatorilor-privati-statul-le-acorda-subventii-de-90.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2307
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4406
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: aha   Mar 15 Noi 2011, 00:00

Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3716
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Mar 15 Noi 2011, 03:23

Incep eu:

Citat :
Intr-un sondaj postat in vara acestui an pe site-ul propriu, CFR Calatori intreaba calatorii daca ar alege sa mearga cu trenurile IC (Inter City) daca, la clasa I, ar avea internet gratuit. Aproape 80% dintre respondenti au raspuns afirmativ.


Aha, cu rotile. Imi si inchipui lumea dand buluc la vagoanele Intercity de cl 1, varsand bani frumosi pe bilet si lasand acceleratele in paragina. Siiigur, cum sa nu.
Oricum, rezultatele sondajului ala cam induc in eroare - cred eu. Cand vezi prima data 80% zici oau, e o problema stringenta, toata lumea e pusa pe treaba. De fapt, repondentii si segmentul-tinta sunt doar cei care merg cu laptopuri in geanta - si nu sunt chiar asa multi in ponderea totala a calatorilor. La sondaj au raspuns afirmativ 3362 de calatori. Acu' na, e frumos sa fie Wireless, si eu am laptuca, dar cred ca sunt probleme mai stringente la orizont. Gen scurtarea vitezelor de mers, asigurarea curateniei tapiteriei scaunelor - unele dintre ele arata de zici ca s-a varsat borcanul de castraveti pe ele - si nu m-ar mira ca sa fie chiar asta cauza jegului lor - sau asigurarea prezentei hartiei igienice si a sapunului la toaleta s.a.m.d.
(drept e ca poate problema Wi-fi e mai ieftin de rezolvat decat altele).

Pe de alta parte sa nu uitam ca au mai existat si alte servicii ce tindeau sa asigure confortul pentru calatori si s-a ales prafu de ele. Sa mentionez:
-ca vagoanele 20-57 sau 20-47 Meva aveau de cand hau si balalau, de pe vremea comunismului, difuzoare, la care n-am auzit niciodata ceva? sau prize de curent pentru masina de ras? dar fara curent, ca deh, ala costa.
-ca vagoanele 20-54 si 20-55 aveau de asemenea difuzoare insa doar de vreo 2-3 ori am auzit muzica la ele, pentru ca dup-aia s-au furat si casetofoane si boxe?
-ca sunt niscaiva vagoane de calatori care au si display in vagon- dar ca anunturi n-am vazut mai niciodata la ele?

My point: nu e suficient sa implementezi serviciul, trebuie sa il si intretii in timp.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3565
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Mar 15 Noi 2011, 09:32

Inclusiv serviciul de internet wifi a mai existat in trenuri, parca prin 2006. Unele vagoane au si acum semnul de wifi pe ele parca. Pe de alta parte eu sunt de parere ca ar trebui introdus si la clasa a 2 a si pe trenuri accelerate sau chiar personale, nicidecum doar la intercity. Daca e sa mergi cu intercity la clasa 1 nu renteaza, costa mai mult biletu la tren decat o optiune de internet mobil nelimitat pe o luna, deci clar nu vei alege intercity-ul pentru asta. Insa daca ar fi in toate vagoanele modernizate internet unii din randu tinerilor ar alege cu siguranta sa calatoreasca cu trenu in locu transportului auto, de exemplu elevii navetisti, majoritatea avand device-uri cu wifi, insa nu multi au bani de optiuni cu net (cu trafic nelimitat).
Sus In jos
cnusi



Numarul mesajelor : 80
Reputatie : 1937
Data de inscriere : 07/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Mar 15 Noi 2011, 10:27

EVOLUȚIE: De la naș la stewardesă. Crăpeul salvează CFR-ul!
http://infoinsider.ro/2011/08/05/evolutie-de-la-nas-la-stewardesa-crapeul-salveaza-cfr-ul/
Sus In jos
http://legislatiecfr.do.am/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Astazi la 04:21

Sus In jos
 

Revista presei (partea II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-