Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 15:44

Da Mihai nu zice nimeni ca e adevarat dar la ce tara avem nu ma mai mira nimic cu toate ca eu am luat apararea cand multi ziceau ca sotul e mult prea mare dar cand te gandesti ca in anumite tari civilizate reabilitarea se face cu utilaje numai la noi se face manual ca pe vremea lui opinca cu militari si puscariasi si costurile sunt aceleasi sa nu mai vorbim cu cat este platit un muncitor austriac german sau ungur si un roman!!Si tu ai zis ca suma a fost cu 30 de milioane mai mare la inceput sa nu mai zic ca am auzit din unele discutii ca romanii vroiau sa puna tot macaze de 30 in loc de 90
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 16:22

adrian78 a scris:
Da Mihai nu zice nimeni ca e adevarat dar la ce tara avem nu ma mai mira nimic cu toate ca eu am luat apararea cand multi ziceau ca sotul e mult prea mare dar cand te gandesti ca in anumite tari civilizate reabilitarea se face cu utilaje numai la noi se face manual ca pe vremea lui opinca cu militari si puscariasi si costurile sunt aceleasi sa nu mai vorbim cu cat este platit un muncitor austriac german sau ungur si un roman!!Si tu ai zis ca suma a fost cu 30 de milioane mai mare la inceput sa nu mai zic ca am auzit din unele discutii ca romanii vroiau sa puna tot macaze de 30 in loc de 90

Numai Fundulea-Fetesti s-a facut manual (nu cu puscariasi, ci cu personal angajat), pentru ca CFR credea ca se economisesc bani astfel. N-a fost sa fie, si, cu lenesul mai mult alearga, s-a dovedit a fi solutia mai scumpa, pentru ca a durat mai mult. Pe Bucuresti - Constanta, costul total a fost mai mare decat ce trebuia sa fie, in principal din cauza extrem de slabei organizari a lucrarii, care a lungit organizarea de santier masiv, care a fortat cresterea preturilor. In rest s-a lucrat mecanizat, inclusiv pe Bucuresti - Campina si pe Campina - Predeal.

Una din problemele cele mai grele a fost problema cu piatra sparta, de care guvernul, preocupat atunci de circ (mai tineti minte referendumul din 2007?), pur si simplu nu i-a pasat. Prima 'criza de piatra' a aparut in aprilie 2007, exact in vremea circului politic. Apoi, o alta problema, in octombrie 2008, Guvernul Romaniei a incetat sa faca plati catre constructorii de pe M800. Asta a dus la penalitati, si la oprirea lucrului pana in martie cu toate costurile de rigoare. Berceanu, cu relele lui, a facut imediat cum a putut plati si a convenit un angajament de plati pentru a se porni lucrarile din nou. Fenechiu ar trebui sa-si bage capul in pamant pentru asta - in campania din 2008, partidul lui, pentru a lua cateva voturi in plus, au oprit toate santierele in RO, cand vedeau ca incasarile le scadeau la buget din cauza crizei care deja venise, doar ca sa mai poata pompa pomeni electorale pana la alegeri. Asta nu a facut-o nici un alt partid pana atunci.

Pe Bucuresti - Constanta nu s-a pus serios niciodata problema de macaze sub norma stabilita prin detaliile de executie (apte de 160 pe directa si de 100 pe abatute). Inclusiv TJD-urile sunt, pe Bucuresti - Constanta, apte de 160 (TJD 65-190), ceea ce e o premiera in Romania. Prinderile sunt, din cate stiu, pandrol e-clip pe directe si indirecte tip K pe abatute.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 17:01

Campina-Predeal s-a facut in timp foarte bun si e si linie de munte .. daca lucreaza asa si la Simeria-Atel avem sanse mari sa vedem un viitor roz cat de cat pe M300.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 18:21

CFR SA a atribuit contractul de reabilitare a tronsonului Vințu de Jos-Simeria


Consorțiul Swietelsky – Strabag – Alstom – Arcada – Euro Construct – Transferoviar Grup a câștigat licitația privind executarea lucrărilor de construcții și instalații (exclusiv ERTMS, GSM-R. Centralizarea electronică) secțiunea 3: Coșlariu – Simeria, tronsonul Vințu de Jos – Simeria.
Propunerea financiară a consorțiului a fost de 1, 350 mld lei (311, 58 mil euro), termenul de execuție fiind 30 de luni calendaristice.
Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic.
Reamintim că CFR SA a publicat anunțul de participare în data de 2 iulie 2011, valoarea estimată fiind de 340 mil euro (fără TVA). Finanțarea pentru acest proiect provine din fonduri nerambursabile de la Comisia Europeană precum și de la bugetul de stat.
Proiectul cuprinde lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii și suprastructurii, electrificare și energoalimentare, telecomunicații feroviare (exclusiv GSM-R) și lucrări de construcții civile.
Sus In jos
cnusi



Numarul mesajelor : 80
Reputatie : 1941
Data de inscriere : 07/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 18:30

mihaiuc a scris:
Cotidianul este un site (ca ziar nu mai este) bun de aruncat la gunoi. Tot ce fac este sa arunce cu noroi in oricine nu 'cotizeaza' la ei, fara o minima documentare. Iar articolul asta e ca in bancurile cu Radio Erevan - e adevarat ce scrie acolo cu exceptia tuturor lucrurilor esentiale care sunt minciuni.

oare erau prioritare ?
Sus In jos
http://legislatiecfr.do.am/
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 18:38

cnusi a scris:
mihaiuc a scris:
Cotidianul este un site (ca ziar nu mai este) bun de aruncat la gunoi. Tot ce fac este sa arunce cu noroi in oricine nu 'cotizeaza' la ei, fara o minima documentare. Iar articolul asta e ca in bancurile cu Radio Erevan - e adevarat ce scrie acolo cu exceptia tuturor lucrurilor esentiale care sunt minciuni.

oare erau prioritare ?

Nu inteleg intrebarea, puteti va rog sa reformulati, ca sa va pot raspunde (daca stiu).

Ce sa fie prioritare? Lucrarile de reconstructie? Coslariu - Vintu este una din cele mai aglomerate sectiuni din reteaua feroviara romaneasca, si legatura principala a Romaniei (a Ardealului de Sud, a Dobrogei, a Munteniei si Moldovei de sud) cu Europa Centrala si de Vest. Este parte din CIV trans-european (Helsinki), si legatura Portului Constanta cu clientii din Ungaria, Slovacia etc. Linia e in stare proasta (VS 70-80), si trebuie refacuta. De altfel, ordinea operatiilor de reconstructie a fost data de UE, nu de Guvernul Romaniei.
Sus In jos
cnusi



Numarul mesajelor : 80
Reputatie : 1941
Data de inscriere : 07/11/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 19:07

este posibil ca reabilitarea unei halte de cale ferată,cum spunea "cineva" ,citez:"cu un trafic de călători mai mic decât o stație de autobuz dintr-un oraș", poate să coste în jur de 20 de milioane de euro ?
Sus In jos
http://legislatiecfr.do.am/
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 19:51

cnusi a scris:
este posibil ca reabilitarea unei halte de cale ferată,cum spunea "cineva" ,citez:"cu un trafic de călători mai mic decât o stație de autobuz dintr-un oraș", poate să coste în jur de 20 de milioane de euro ?

Nu, nu este posibil. Si nu, nu se intampla, cel putin in Romania. Singurul loc unde se intampla asta e in mintea unui senator care este pe langa cu calea ferata si foarte mare amator de manipulare si propaganda (ca doar e politician).

Reabilitarea nu este a unei halte, ci 'a segmentului de la km... la km... din linia M200, inclusiv halta ...., statia ...." (nu stau sa caut exact formularea). De aici, un politician demagog si un site de propaganda ieftina au inceput sa abereze. Documentele sunt publice, poti sa le cauti (am dat datele mai sus), din pacate nu am voie (prin lege) sa le pun pe forum, si nu pot oferi un link direct din cauza metodei tehnice in care e facut e-licitatie.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Lun 07 Noi 2011, 20:09

Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3066
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Mar 08 Noi 2011, 22:42

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9224
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11865
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Mar 08 Noi 2011, 22:55

Gara Progresu pentru iesirea spre Bulgaria sau?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Mier 09 Noi 2011, 21:12

Era si timpul, dar dureaza prea mult, tipic romanesc...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 11 Noi 2011, 09:32

L-am auzit acum cateva secunde pe Basexu vorbint la TV (ma mai uit pe net) despre privatizari si a scapat porumbelul citez: "tehnologia si calitatea germana in transportul feroviar" pe langa alte domenii scoase la privatizare a vorbit si de CFR.
Speculam sau stie cineva despre ce ar fi vorba, sa-si bage DB "coada" la CFR Marfa?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2312
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4415
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: da   Vin 11 Noi 2011, 09:48

AlexD a scris:
L-am auzit acum cateva secunde pe Basexu vorbint la TV (ma mai uit pe net) despre privatizari si a scapat porumbelul citez: "tehnologia si calitatea germana in transportul feroviar" pe langa alte domenii scoase la privatizare a vorbit si de CFR.
Speculam sau stie cineva despre ce ar fi vorba, sa-si bage DB "coada" la CFR Marfa?

Ar fii cea mai buna varianta ca DB echivalentul Germaniei la CFR sa fioe proprietarul CFR MARFA.


Very Happy
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12528
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15698
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 11 Noi 2011, 11:05

Cel mai bine ar fi sa ne stapaneasca Germania la toate , numai daca avem un sef calumea facem ceva altfel furam si tragem chiul cat cuprinde , tipic Romanului Wink

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Astazi la 11:37

Sus In jos
 

Revista presei (partea II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-