Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Revista presei (partea II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 1467
Reputatie : 3572
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 09:57

Acum au trafic crescut catre munte, in special Valea Prahovei, insa fara indoiala nu se poate sustine intreaga companie doar pe baza calatorilor sezonieri vara la mare si iarna la munte.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10224
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 11:43

Acea scadere este datorata crizei economice Smile .. Firmele isi reduc cheltuielile cu angajatii care fac naveta in general .. Noi la firma aveam 2 baieti din Pricaz si unul din Simeria veche .. A mai ramas doar 1 din Pricaz.
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2614
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 13:01

DUAL a scris:
Acea scadere este datorata crizei economice Smile .. Firmele isi reduc cheltuielile cu angajatii care fac naveta in general .. Noi la firma aveam 2 baieti din Pricaz si unul din Simeria veche .. A mai ramas doar 1 din Pricaz.

Criza era MULT mai mare in 2010 decat in 2011, asa ca explicatia nu tine. In 2011, multe firme au trecut de la disponibilizari la angajari, mai ales in activitatile industriale, unde de obicei se face naveta mai mult. Intelegeam daca cei 7% sunt comparatie 2011/2008, dar 2011/2010 chiar nu tine.
Sus In jos
Costin.H



Numarul mesajelor : 651
Reputatie : 3249
Data de inscriere : 15/12/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 14:05

mihaiuc a scris:
DUAL a scris:
Acea scadere este datorata crizei economice Smile .. Firmele isi reduc cheltuielile cu angajatii care fac naveta in general .. Noi la firma aveam 2 baieti din Pricaz si unul din Simeria veche .. A mai ramas doar 1 din Pricaz.

Criza era MULT mai mare in 2010 decat in 2011, asa ca explicatia nu tine. In 2011, multe firme au trecut de la disponibilizari la angajari, mai ales in activitatile industriale, unde de obicei se face naveta mai mult. Intelegeam daca cei 7% sunt comparatie 2011/2008, dar 2011/2010 chiar nu tine.

nu neaparat a scazut numarul de calatori, poate a crescut numarul de "blatisti" Smile
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1563
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3508
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 19:47

Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 20:45

Deci nu stiu ce sa zic dar mi se pare ca ne pregatesc niste preturi surpriza in sus pentru trenurile InterRegio daca tot o basbie atat si se invart in jurul cozii domnii directori si nu spun ca "vor fi preturi mai mari decat la accelerat si mai mici decat la rapid"Iar vitezele mi se par o bataie de joc pentru secolul asta!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 03 Noi 2011, 21:24, editata de 2 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Joi 03 Noi 2011, 21:06

Potrivit CFR Călători, vitezele garantate pentru noile categorii de trenuri sunt:
Intercity - 60 km/h
Intercity night - 55 km/h
InterRegio - 45 km/h
InterRegio night - 40 km/h
Regio Express - 35 km/h

Si normal ca vor creste preturile, vom avea numai IC, R si P in traducere "veche" pe scurt dispare acceleratul, trenul folosit de cei mai multi dintre noi. Sau sa dispara R dar nu cred dupa cum spun astia de la realitatea...
Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2481
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 00:18

AlexD a scris:
Potrivit CFR Călători, vitezele garantate pentru noile categorii de trenuri sunt:
Intercity - 60 km/h
Intercity night - 55 km/h
InterRegio - 45 km/h
InterRegio night - 40 km/h
Regio Express - 35 km/h

Si normal ca vor creste preturile, vom avea numai IC, R si P in traducere "veche" pe scurt dispare acceleratul, trenul folosit de cei mai multi dintre noi. Sau sa dispara R dar nu cred dupa cum spun astia de la realitatea...

Slab. In fine, atata timp cat nu au pe unde sa circule nu e vina CFR Calatori...

Am citit comentariile de pe realitatea.net. Deja ma simt mai bine. Romanii isi merita soarta. Hai cu duba!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3911
Reputatie : 6813
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 00:26

Curat „garantata” e viteza la IR. Intre Baia Mare - Satu Mare, IR 1745/1746 va avea 41 km/h viteza comerciala. Laughing
Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2481
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 00:48

De asemenea, odată cu crearea Autorității Metropolitane de Transport București, până la intrarea în funcțiune a acesteia, RATB împreună cu reprezentanții Metrorex și CFR Călători vor analiza înființarea unor stații intermodale ( tren-autobuz ) pe centura capitalei, care vor asigura transferul călătorilor de la stațiile feroviare și până la terminalele de transport public din București ( de suprafață sau subterane ). Circulația autobuzelor și a trenurilor va fi sincronizată astfel încat intervalul de succedare dintre vehicule să nu depășească 30 de minute.

„Extinderea rețelei de transport și înființarea stațiilor intermodale vor îmbunătăți condițiile în care călătoresc bucureștenii si cetățenii județului Ilfov, iar activitatea comercială din jurul Capitalei va cunoaște o dezvoltare semnificativă” declară Adrian Criț, directorul general al RATB.


-ratb.ro
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3146
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 08:53

IonutCFR2009 a scris:
Curat „garantata” e viteza la IR. Intre Baia Mare - Satu Mare, IR 1745/1746 va avea 41 km/h viteza comerciala. Laughing

Viteza comerciala a trenurilor se masoara cap-coada si nu pe tronsoane .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
eu
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 2824
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: STIRI PROASPETE!!!   Vin 04 Noi 2011, 19:15

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9225
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11866
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 19:41

Multe rute nu mai au nici o sansa au statii si halte in camp la kilometrii de sat muncitorii au disparut au aparut microbuzele masinile personale!!
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1123
Varsta : 22
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3553
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 20:07

Astia is prosti?Neutral Timisoara - Caransebes ruta de blatisti???? De cele mai multe ori peste 90% din persoane au bilet si mai nou chiar 100% astia nu au auzit de Timisoara - Buzias unde o data din 2vagoane eu am fost singurul cu bilet?
Sus In jos
040EC100



Numarul mesajelor : 183
Varsta : 29
Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801
Reputatie : 2164
Data de inscriere : 14/07/2011

MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Vin 04 Noi 2011, 20:39

The Legend a scris:
Astia is prosti?Neutral Timisoara - Caransebes ruta de blatisti???? De cele mai multe ori peste 90% din persoane au bilet si mai nou chiar 100% astia nu au auzit de Timisoara - Buzias unde o data din 2vagoane eu am fost singurul cu bilet?
Tu din doua, dar ce sa mai zic de mine, singurul cu bilet in 5 vagoane supra-arhipline(trenul 8082-bilet cumparat din seara precedenta)? E de plans, dar la pretul asta exagerat al biletelor eu cred ca e de inteles Mad
Sus In jos
http://www.railnet.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Revista presei (partea II)   Astazi la 21:18

Sus In jos
 

Revista presei (partea II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
Pagina 1 din 67Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-