Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Mersul trenurilor 2011-2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mar 29 Noi 2011, 23:24

popovici a scris:
karpaty a scris:
paall a scris:
sunt trecute in mers trenurile TFG Buzau=Buc.Nord si retur ??

Da

Poti sa-mi zici si mie orele de plecare si sosire din si la gara Buzau si in ce statii opreste intre Ploiesti Sud si Buzau ? Am doar mersul dintre Bucuresti si Cricov...

tren 15207 : Mizil-12:54 ; Buzau-13:28
tren 15209 : Mizil-19:01 ; Buzau-19:35

tren 15206 : Buzau-07:30 ; Mizil-08:03
tren 15208 : Buzau-14:30 ; Mizil-15:03

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3145
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mar 29 Noi 2011, 23:36

karpaty a scris:
popovici a scris:
karpaty a scris:
paall a scris:
sunt trecute in mers trenurile TFG Buzau=Buc.Nord si retur ??

Da

Poti sa-mi zici si mie orele de plecare si sosire din si la gara Buzau si in ce statii opreste intre Ploiesti Sud si Buzau ? Am doar mersul dintre Bucuresti si Cricov...

tren 15207 : Mizil-12:54 ; Buzau-13:28
tren 15209 : Mizil-19:01 ; Buzau-19:35

tren 15206 : Buzau-07:30 ; Mizil-08:03
tren 15208 : Buzau-14:30 ; Mizil-15:03

Multumesc frumos ! Deci intre Ploiesti Sud si Buzau are o singura oprire ??!!!
TFG lanseaza deci trenuri regio cu medie de viteza 60 km/h , adica foarte aproape de ce poate CFR cu trenuri IR dar si cu tarife pe masura... Tactica privatilor foarte probabil va da roade pe sectiile interoperabile iar CFR va deveni un fel de TAROM adica scump pe toate liniile...Eu prefer mai bine sa dea materialul rulant la privati ...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12069
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14108
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 00:05

Ce material rulant să dea la privați? Că în afară de câteva trenuri (și nici alea zilnic), restul sunt 100% nerentabile. Privații au și vor mai aduce automotoare și rame electrice, nu or să târâie un EA cu 3 vagoane, chiar dacă li-l face cadou CFR Călători și vagoanele alea au internet, fotolii din piele și stewardese sexy în ele.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 00:08

La fel si Regiotrans are Regio pe Brasov-Craiova/Iasi si opreste la fel ca un IR dar pretul va fi Regio , deci mult mai ieftin , usor usor poate vom avea si concurenta intre CFR-Calatori si Privati , numai asa poate mai scad tarifele si la CFR sau vor veni cu fel si fel de facilitati cum au bagat acum in Decembrie -25% la biletele on-line .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3145
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 00:16

Dr2005 a scris:
Ce material rulant să dea la privați? Că în afară de câteva trenuri (și nici alea zilnic), restul sunt 100% nerentabile. Privații au și vor mai aduce automotoare și rame electrice, nu or să târâie un EA cu 3 vagoane, chiar dacă li-l face cadou CFR Călători și vagoanele alea au internet, fotolii din piele și stewardese sexy în ele.

De acord cu tine insa eu ma gandeam la Desiro care bantuie ca IC-uri sa le ia privatii pe post de regioexpres de exemplu...Si zecile de rame Bombardier (dedicate in mod normal trenurilor regio) pe care le va primi CFR in urmatorii 5 ani sa le dea si pe alea la privati in loc sa le foloseasca pe post de IC si sa mearga CFR-ul cu Caravelle si alte rapciugarii...

Plus sagetile de Tulcea sa le ia tot privatii si sa le puna acolo unde trebuie , adica pe linii neelectrificate...

Tie nu ti se pare ca e cam bataie de joc pe banii nostrii ? Banii aia de sageti , bombardiere , AVA , Phoenix s.a.m.d. sunt bani de la buget proveniti din taxe si impozite , adica din buzunarul nostru...Sa ia tot materialul rulant si sa-l dea la privati daca tot fac misto pe banii nostrii !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1482
Varsta : 37
Localizare : Alexandria
Reputatie : 4533
Data de inscriere : 25/08/2008

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 10:47

manuela a scris:
tuborgtnp a scris:
@ manuela Incerc sa nu vorbesc aiurea.In Balota, opresc toate, e varf de panta.In restul statiilor, fara a le lua pe rand, fie se lasa grupe, fie sunt multi calatori (recte Rosiori).Din punctul meu de vedere...caliatea serviciilor oferite (timpi, etc) e direct proportionala cu infrastructura.Si tot o parere personala, e ca ar fi fost normal sa ne agitam pentru IC bucuresti - constanta.IC-urile nu aveau voie sa opreasca pana la destinatie.Parerea mea.

asta era pe vremuri fix ca si in cazul statiei barnova.din cate stiu(circul des pe acolo)oprirea ,,ic,,,inbarnova a fost suprimata iar in balota stationeaza 1 minut timp in care nu cred ca pot face ,,revizii,,.pentru rosiori sunt trenuri interregio si regio.sa facem un calcul simplu,rosiori are undeva la 30 mii locuitori,ar fi de ajuns sa opreasca doar 4-5 perechi de trenuri cu destinatia bucuresti nord(ma refer la tr de rang superior) si nu toate 8.sunt resedinte de judet care au injur de 200.000 loc si sunt legate de 1-2 perechi de trenuri cu capitala si nu mai face nimeni atata caz cu toate ca poate ar trebui mai multe(a se vedea oradea,tg mures).
Draga! Nu am intrat de luni pe forum, dar am o surpriza imensa cu privire la aceasta dezbatere referitoare la Marasesti, Iasi, Rosiori, etc.
Cunosc statia Rosiori destul de bine, trenurile de rang superior sunt folosite toate! Nu e vorba doar de Bucuresti. Acestea unesc Rosioriul cu Bucuresti, Craiova, Tg, Jiu, Deva, Arad, Cluj, Alba Iulia, Timisoara, Giurgiu, Resita, rimnicu vilcea, Sibiu. Am enumerat suficiente orase care fac legatura cu Rosiori si de aici mai departe la Alexandria, Turnu Magurele sau Zimnicea. Daca n-ai observat, magistrala 900 are o portiune oarecum de tranzit, precum bucuresti-brasov, sau pana la Ploiesti si de aici mai departe, nu toate trenurile acestea merg pe o singura relatie. Poate nu toate IC-urile justifica oprirea la Rosiori dar restul Trenurile da. In consecinta decat ocuparea ator pagini cu carcoteli mai bine spunem ceva cu rost.
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 14:06

kristi kkk a scris:
manuela a scris:
tuborgtnp a scris:
@ manuela Incerc sa nu vorbesc aiurea.In Balota, opresc toate, e varf de panta.In restul statiilor, fara a le lua pe rand, fie se lasa grupe, fie sunt multi calatori (recte Rosiori).Din punctul meu de vedere...caliatea serviciilor oferite (timpi, etc) e direct proportionala cu infrastructura.Si tot o parere personala, e ca ar fi fost normal sa ne agitam pentru IC bucuresti - constanta.IC-urile nu aveau voie sa opreasca pana la destinatie.Parerea mea.

asta era pe vremuri fix ca si in cazul statiei barnova.din cate stiu(circul des pe acolo)oprirea ,,ic,,,inbarnova a fost suprimata iar in balota stationeaza 1 minut timp in care nu cred ca pot face ,,revizii,,.pentru rosiori sunt trenuri interregio si regio.sa facem un calcul simplu,rosiori are undeva la 30 mii locuitori,ar fi de ajuns sa opreasca doar 4-5 perechi de trenuri cu destinatia bucuresti nord(ma refer la tr de rang superior) si nu toate 8.sunt resedinte de judet care au injur de 200.000 loc si sunt legate de 1-2 perechi de trenuri cu capitala si nu mai face nimeni atata caz cu toate ca poate ar trebui mai multe(a se vedea oradea,tg mures).
Draga! Nu am intrat de luni pe forum, dar am o surpriza imensa cu privire la aceasta dezbatere referitoare la Marasesti, Iasi, Rosiori, etc.
Cunosc statia Rosiori destul de bine, trenurile de rang superior sunt folosite toate! Nu e vorba doar de Bucuresti. Acestea unesc Rosioriul cu Bucuresti, Craiova, Tg, Jiu, Deva, Arad, Cluj, Alba Iulia, Timisoara, Giurgiu, Resita, rimnicu vilcea, Sibiu. Am enumerat suficiente orase care fac legatura cu Rosiori si de aici mai departe la Alexandria, Turnu Magurele sau Zimnicea. Daca n-ai observat, magistrala 900 are o portiune oarecum de tranzit, precum bucuresti-brasov, sau pana la Ploiesti si de aici mai departe, nu toate trenurile acestea merg pe o singura relatie. Poate nu toate IC-urile justifica oprirea la Rosiori dar restul Trenurile da. In consecinta decat ocuparea ator pagini cu carcoteli mai bine spunem ceva cu rost.

draga!!!ce oras asa de important este rosiori astfel incat sa necesite opririle tutuor trenurilor de rang superioe?chiar asa de multa lume merge de la rosiori la timisoara sau bucuresti??dupa cum pui tu problema ar trebui ca orasele foarte mari(peste 300 mii ) si mari (peste 200 mii) sa aiba cate 15 perechi de trenuri cu bucurestiul daca facem proportia intre rosiori care are 30 mii si restul.nu asa iti exprimi patriotismul local!!!
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 399
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2339
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 14:15

sincer, nu conteaza cat de mare e orasul, conteaza cati calatori folosesc statia aia. oprirea sau nu a unui tren este justificata, logic, de numarul de calatori.
daca niste "competenti" au facut niste reguli ca trebuie sa opreasca un tren dupa nr de locuitori al orasului, asta nu inseamna nimic.
un tren opreste intr-o statie in functie da clienti!
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 14:34

rich1974 a scris:
sincer, nu conteaza cat de mare e orasul, conteaza cati calatori folosesc statia aia. oprirea sau nu a unui tren este justificata, logic, de numarul de calatori.
daca niste "competenti" au facut niste reguli ca trebuie sa opreasca un tren dupa nr de locuitori al orasului, asta nu inseamna nimic.
un tren opreste intr-o statie in functie da clienti!

si tu spui ca in rosiori sunt calatori garla raporat la cei 30 mii loc.?!ceea ce spui tu nu prea se potriveste dar ma rog daca asa spui ,nu pot sa-ti schimb opinia.pai sa propui sa opreasca si internationalele,nu de alta dar sa aiba tren direct oamenii de afaceri care vor sa isi deschida o companie multinationala in rosiori.
Sus In jos
laur 133



Numarul mesajelor : 403
Varsta : 31
Localizare : Craiova
Reputatie : 2785
Data de inscriere : 01/06/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 16:52

IC pe relatia Craiova -Bucuresti face conform noului mers 2:48 ore desi are numai 2 opriri ,fata de IR 1826 care face numai 2:45 cu 4 opriri.Daca IC nu ar mai opri la Caracal si Rosiori ar putea sa faca max 2:30 min.Totusi nu-mi dau seama de ce IC face mai mult decat un IR cu 3 min desi are si mai putine opriri .este si de rang mai mare si deci ar trebui sa se justifice ,si are probabil si tonajul mai mic(in genral IC are 3-4 vagoane). Ce diferenta mai este intre IC-IR? de viteza -nu.Confort ...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9221
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11861
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 18:05

Cred ca IR1826 e trecut gresit pe infofer in livret scrie sosire Bucuresti 10.10 nu 10.00 cum e trecut pe infofer..Cel mai rapid IR e 361 2h52min cu 3 opriri de 1min
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2504
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 20:06

[quote="laur 133"]IC pe relatia Craiova -Bucuresti face conform noului mers 2:48 ore desi are numai 2 opriri ,fata de IR 1826 care face numai 2:45 cu 4 opriri.Daca IC nu ar mai opri la Caracal si Rosiori ar putea sa faca max 2:30 min.Totusi nu-mi dau seama de ce IC face mai mult decat un IR cu 3 min desi are si mai putine opriri .este si de rang mai mare si deci ar trebui sa se justifice ,si are probabil si tonajul mai mic(in genral IC are 3-4 vagoane). Ce diferenta mai este intre IC-IR? de viteza -nu.Confo


pai eu am semnalat aceasta problema (ca nu este diferenta intre ic si ir) dar unii au sarit in capul meu.ba sa opreasca la rosiori ,ba la marasesti,ba la filiasi sau balota etc.la noi este o bataie de joc cu rangurile.daca ar putea ar pune sa opreasca ic si in avrig sau mehadia noua (oprea in trecut acceleratul tm-mg) daca ar trece prin aceste statii la ora cand ies de la munca navetistii.
Sus In jos
cardinal



Numarul mesajelor : 1865
Reputatie : 4358
Data de inscriere : 08/04/2010

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 20:18

sunt curios, reducerea aia de fidelitate, daca schimbi mai multe trenuri, se cumuleaza cu cea de dus intors ?
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Mier 30 Noi 2011, 20:30

Zilele trecute intreba cineva daca TFC opereaza cu trenuri electrice Buzau-Buc-Buzau, m-am interesat la ei si opereaza doar cu automotoare.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12505
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15674
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Joi 01 Dec 2011, 00:08

TFC introduce un nou tren si pe ruta Galati-Buzau si retur , nu va circula S+D . Plecare 7:00 Galati , Sosire 10:00 Buzau ; Plecare Buzau 11:45 , Galati Sosire 14:49 . cheers

Era bine de bagau Galati-Urziceni-Bucuresti , eventual de faceau vechiul 7006 cu plecare din Galati la 00:00 si sosire dimineata devreme in Bucuresti , ce bun era acel Personal .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012   Astazi la 02:08

Sus In jos
 

Mersul trenurilor 2011-2012

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Mersul Trenurilor 2011-2012
» Modificari in Mersul Trenurilor 2011-2012
» Mersul Trenurilor 2011-2012 la Regiotrans
» Mersul trenurilor 2011-2012
» Mersul trenurilor 2012-2013 (1)
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-