Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4046
Reputatie : 7150
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Lun 12 Sept 2011, 12:04

Totusi nu-i asa mare diferenta de pret intre auto si tren. De ex. A 1872 Braila - Constanta - 49.3 Lei (3h15min), Microbuz Braila - Constanta - 45 Lei (3h20min). Daca se cumpara bilet Dus-intors la tren pretul este chiar identic la ambele mijloace de transport. Pentru cativa lei in plus la tren, nu merita sa-ti risti viata cu microbuzele care gonesc cu peste 100 km/h. Din pacate, odata cu inchiderea sezonului estival, acest accelerat nu mai circula si calatorii care vor sa aleaga trenul nu prea mai de unde alege.

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
nokia2010



Numarul mesajelor : 367
Varsta : 34
Localizare : București, Republica Hoțitoare România
Reputatie : 2832
Data de inscriere : 28/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Sam 17 Sept 2011, 23:37

Prețurile biletelor cresc și din cauza blatiștilor. Cu cât mai puțini bani încasați, cu atât mai multe pierderi. Din păcate e un cerc vicios.
Sus In jos
romaniaetc



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 2501
Data de inscriere : 24/09/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Dum 18 Sept 2011, 00:32

In cazul personalelor Bucuresti N. - Urziceni care este motivul pentru care controlul vine doar dupa Depoul Bucuresti Triaj H (e drept, rar, mai vine si dupa Pajura Hm)? Practic 7033 asigura zilnic transport gratuit pentru 50-60 de persoane!Si nu ar fi problema atat de mare daca trenul nu ar fi plin, dar altfel parca nu e tocmai normal sa vezi cum de multe ori platitorii de bilete se inghesuie pe culoar intrucat ajung mai tarziu in tren daca trebuie sa mai dea si pe la casa pentru a-si procura legitimatii, in timp ce compartimentele sunt pline de persoane care se deplaseaza gratis pana la a doua sau a treia statie...
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3920
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Dum 18 Sept 2011, 01:12

Raspuns: ca e nasul comod.
Cat il urasc eu pe Adrian Nastase, dar mi-a placut de el cand, in timpul guvernarii lui, s-a luat de gat cu blatistii. Supracontroale cu jandarmii la supracontroale, iar blatistii - daca nu aveau bani pentru bilet la tarif din tren sau nu voau sa plateasca - jos in camp!!! cu parere de rau...sau nu prea de rau...la fel as aplica si acum, fara mila. sa Se opreasca trenul in camp, calculat cu 4 km inainte de prima statie - vara, poi cu 2 km toamna si iarna, la peste 0 grade fara zapada, si cu 1 km iarna, pe zapada. Politie, pana se invata lumea:
-intri pe peron doar cu biletul (acolo unde se poate aplica, gen Bucuresti, statiile cu capat infundat).
-te urci in tren doar cu biletul, mai ales in statiile de formare sau cu stationare rezonabila, iar jandarmul sa stea la usa vagonului
-controale multe si dese. Nasul sa stea la usa in h, pentru a taia rapid biletul omului, sa n-aiba scuza ca n-a avut de unde sa il cumpere.
-comert ambulant/cersetori - jos cu ei inca de cand incearca sa se urce si la duba politiei.
-supracontrol cu lasarea blatistilor in camp
-trenul sa pelce din statia de formare cu un numar de locuri disponibile egal cu estimarile recente de vanzari de bilete. Sa aiba vagon/vagoane de rezerva, dar incuiate cu lacat, asa ca ...daca ai un tren de 5 vagoane, dar tu vinzi bilete doar pentru 1 vagon, lasi un vagon deschis iar garnitura sa aiba 3 vagoane in total (2 inchise). Toata lumea o sa fie obligata sa se urce la vagonul ala deschis- ii poti controla mai usor. Daca vagonul se umple de platitori, descui urmatorul vagon pentru platitori. S.a.m.d.
-mediatizare la greu a raziilor
-nasul prins la furat? concediere, dosar penal.


Mda, o sa ziceti ca astea nu-s metode civilizate, ca-s dictaturiale, ca ce-o sa ne facem cu infirmii, invalizii, femeile insarcinate ... vai, saracii, unde e protectia sociala implicata de transportul ieftin cu trenul, dar sa nu scapam din vedere: daca iti iei din prima bilet si respecti regulile, cum dealtfel se presupune ca ar trebui sa faca o persoana civilizata, nu o sa ai nici o problema. Problemele o sa inceapa sa apara cand se incearca furtul, iar cand furi esti in primul rand un hot ordinar, nu o femeie insarcinata. Si apoi, de cand au dreptul hotii la protectie sociala?
Pentru ca, dupa cum bine stiti, a merge fara bilet e ca si cum ai fura dintr-un magazin. Iar daca te prinde patronul unui magazin furand, nu te lasa sa pleci asa usor...adica nu-ti confisca doar lucrul furat si te da afara din magazin (cum s-ar intampla in tren, coborandu-te in camp si privandu-te de serviciul pe care incercai sa-l furi)...ehe, asta ar fi usor pentru hot... la un magazin se poate lasa cu mai multe...

O sa ziceti pe de alta parte ca toate masurile astea costa, ca jandarmii nu-s gratuiti. Da, dar aplicarea lor poate costa si mai mult in viitorul indelungat, odata cu obisnuirea maselor la pomana. Pe cand, daca se mentin ceva timp, intra ceva disciplina (sau frica) si in nasi, si in calatori,deci din doua una - ori calatorii incep sa-si ia bilet - si cresc incasarile - ori sa se duca la dube, unde oricum soferul nu face blat de frica patronului, iar biletul e de obicei mai scump. Iar apoi astfel de controale se pot face aleator, pentru mentinerea spiritului legii. Daca educatia nu se poate face dacat cu politia, atunci facem educatie cu politia. Altfel ajungem sa fim sufocati, astia care mai avem o bruma de civilizatie in noi, de tot felul de urangutani, babuini, si alte specimene ce se dau drept oameni. Ceea ce duce nu la evolutie, ci la involutie.



Ultima editare efectuata de catre ATM in Dum 18 Sept 2011, 01:22, editata de 2 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Dum 18 Sept 2011, 01:17

Depinde de nasi Smile .. sunt care lasa cersetori in tren sunt care i dau jos .. S-a scumpit benzina/motorina deci o sa fie iar grav ... Din ce vad eu dubarii infloresc pentru ca nu platesc la stat nici TVA ul nici licentele in anumite locuri .. Doar asa ei isi permit sa nu creasca pretul biletelor.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3920
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Dum 18 Sept 2011, 01:27

Da, am vazut ca mai sunt nasi care consdiera trenul " al lor" in sensul pozitiv a suvantului, ca e o obligatie pentru ei sa nu gasesti indivizi din astia in tren. Am vazut si nasi care au chemat politia in prima gara din cauza de scandalagii, si nu s-au lasat pana nu au coborat martafoii jos. E un fel de mandrie pentru astfel de nasi - sa nu-ti fie sila sa le mergi prin trenul lor. Exista si reversul medaliei, nasi pe care-i doare la basca.

D-aia zic ca daca e nevoie de constrangere pentru a implementa educatia, sa se impuna constrangeri. Atata timp cat eu imi iau bilet nu de frica, ci pentru ca asa consider ca e normal, pe mine personal nu ma afecteaza cu nimic masurile ce-am scris mai sus. Daca cineva se considera afectat, atunci problema e la el, nu la mine sau la CFR, si ar fi bine sa si-o rezolve pana nu i-o rezolva altii.
Sus In jos
nokia2010



Numarul mesajelor : 367
Varsta : 34
Localizare : București, Republica Hoțitoare România
Reputatie : 2832
Data de inscriere : 28/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mar 20 Sept 2011, 22:32

Mie mi s-a întâmplat să merg de 2 ori cu trenul și să nu vină nașul. O dată de la Ploeiști Vest la București și a 2-a oară de la Câmpina la București via Ploiești Vest. Nu-mi place să dau șpagă, dar dacă e de mers gratis...

În ceea ce privește suplimentul de viteză: uneori e total aiurea. Sunt cazuri în care un tren de rang inferior ajunge la timp, iar trenul de rang superior are întârziere.
Sus In jos
Nk11

avatar

Numarul mesajelor : 294
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2677
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mar 20 Sept 2011, 23:30

nokia2010 a scris:
Mie mi s-a întâmplat să merg de 2 ori cu trenul și să nu vină nașul. O dată de la Ploeiști Vest la București și a 2-a oară de la Câmpina la București via Ploiești Vest. Nu-mi place să dau șpagă, dar dacă e de mers gratis...

În ceea ce privește suplimentul de viteză: uneori e total aiurea. Sunt cazuri în care un tren de rang inferior ajunge la timp, iar trenul de rang superior are întârziere.

Si mie mi s-a intamplat tot de 2 ori vara asta intre Bucuresti si Ploiesti. O data in R831 si o data in A1746.
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3920
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 01:30

Pai mai nou parca nu-i mai zice supliment de viteza, ci de confort. Bine, e discutie lunga si la cuvantul "confort", tinand cont ca unele trenuri de rang superior si intarzie, si au vagoane mai slabe decat trenuri de rang inferior, dar s-a mai forfecat si alte dati.
Cat despre cat de des trece nasul, teoretic ceteteanul ar trebui sa fi suficient de constiincios sa isi ia singur bilet (unde se poate) sau sa caute nasul dupa urcare, pentru a achita tariful. Nasul e un fel de politist al trenului, o masura coercitiva, de constrangere a aplicare a unor norme prestabilite. Asa cum nu-mi vine sa sparg o masina, chiar daca nu trece un politist timp de 3 ore pe strada, tot la fel nu-mi vine sa merg fara bilet, chiar daca nasul se face nevazut.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10450
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 02:17

Si eu am patit recent pe 2046 sa nu vina nasul Smile.Era compus din TE 79... acum sincer daca stiam ca nu vine nu imi luam bilet ,cat despre nas chiar daca am avut ocazia sa merg (in Calan(CATUN) nefiind casa de bilete deschisa ) am plecat cu 1824 ,iar nasul mi-a taiat bilet la exact acelasi pret ca si in statie ... Problema este ca nasul trebuie sa calculeze TVA ul la bilet =)) .. si credeti-ma ca nu ma incalzeste cu nimic ca stiu TVA 'ul ,problema asta face ca operatia de ati elibera bilet din tren sa fie greoaie... si o a doua problema a fost locul , ca l-au rezervat telefonic ,ori sincer sa va zic mi se parte stupid sa nu ai 3 locuri pe tren rezervate celor care si iau bilet din tren,la un tren cu 8(11) vagoane.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10011
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12850
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 08:47

DUAL a scris:
Si eu am patit recent pe 2046 sa nu vina nasul Smile.Era compus din TE 79... acum sincer daca stiam ca nu vine nu imi luam bilet ,cat despre nas chiar daca am avut ocazia sa merg (in Calan(CATUN) nefiind casa de bilete deschisa ) am plecat cu 1824 ,iar nasul mi-a taiat bilet la exact acelasi pret ca si in statie ... Problema este ca nasul trebuie sa calculeze TVA ul la bilet =)) .. si credeti-ma ca nu ma incalzeste cu nimic ca stiu TVA 'ul ,problema asta face ca operatia de ati elibera bilet din tren sa fie greoaie... si o a doua problema a fost locul , ca l-au rezervat telefonic ,ori sincer sa va zic mi se parte stupid sa nu ai 3 locuri pe tren rezervate celor care si iau bilet din tren,la un tren cu 8(11) vagoane.

Acuma un an pe IC591 cand era deviat pe M202 nasii aveau un EPOS de eliberat bilete din tren de parca erau si statii fara vanzator de bilete dar nah asa e la CFR tot invers se fac lucrurile


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 21 Sept 2011, 12:08, editata de 1 ori
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5737
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 12:02

ATM a scris:
Raspuns: ca e nasul comod.
Cat il urasc eu pe Adrian Nastase, dar mi-a placut de el cand, in timpul guvernarii lui, s-a luat de gat cu blatistii. Supracontroale cu jandarmii la supracontroale, iar blatistii - daca nu aveau bani pentru bilet la tarif din tren sau nu voau sa plateasca - jos in camp!!! cu parere de rau...sau nu prea de rau...la fel as aplica si acum, fara mila. sa Se opreasca trenul in camp, calculat cu 4 km inainte de prima statie - vara, poi cu 2 km toamna si iarna, la peste 0 grade fara zapada, si cu 1 km iarna, pe zapada. Politie, pana se invata lumea:
-intri pe peron doar cu biletul (acolo unde se poate aplica, gen Bucuresti, statiile cu capat infundat).
-te urci in tren doar cu biletul, mai ales in statiile de formare sau cu stationare rezonabila, iar jandarmul sa stea la usa vagonului
-controale multe si dese. Nasul sa stea la usa in h, pentru a taia rapid biletul omului, sa n-aiba scuza ca n-a avut de unde sa il cumpere.
-comert ambulant/cersetori - jos cu ei inca de cand incearca sa se urce si la duba politiei.
-supracontrol cu lasarea blatistilor in camp
-trenul sa pelce din statia de formare cu un numar de locuri disponibile egal cu estimarile recente de vanzari de bilete. Sa aiba vagon/vagoane de rezerva, dar incuiate cu lacat, asa ca ...daca ai un tren de 5 vagoane, dar tu vinzi bilete doar pentru 1 vagon, lasi un vagon deschis iar garnitura sa aiba 3 vagoane in total (2 inchise). Toata lumea o sa fie obligata sa se urce la vagonul ala deschis- ii poti controla mai usor. Daca vagonul se umple de platitori, descui urmatorul vagon pentru platitori. S.a.m.d.
-mediatizare la greu a raziilor
-nasul prins la furat? concediere, dosar penal.


Mda, o sa ziceti ca astea nu-s metode civilizate, ca-s dictaturiale, ca ce-o sa ne facem cu infirmii, invalizii, femeile insarcinate ... vai, saracii, unde e protectia sociala implicata de transportul ieftin cu trenul, dar sa nu scapam din vedere: daca iti iei din prima bilet si respecti regulile, cum dealtfel se presupune ca ar trebui sa faca o persoana civilizata, nu o sa ai nici o problema. Problemele o sa inceapa sa apara cand se incearca furtul, iar cand furi esti in primul rand un hot ordinar, nu o femeie insarcinata. Si apoi, de cand au dreptul hotii la protectie sociala?
Pentru ca, dupa cum bine stiti, a merge fara bilet e ca si cum ai fura dintr-un magazin. Iar daca te prinde patronul unui magazin furand, nu te lasa sa pleci asa usor...adica nu-ti confisca doar lucrul furat si te da afara din magazin (cum s-ar intampla in tren, coborandu-te in camp si privandu-te de serviciul pe care incercai sa-l furi)...ehe, asta ar fi usor pentru hot... la un magazin se poate lasa cu mai multe...

O sa ziceti pe de alta parte ca toate masurile astea costa, ca jandarmii nu-s gratuiti. Da, dar aplicarea lor poate costa si mai mult in viitorul indelungat, odata cu obisnuirea maselor la pomana. Pe cand, daca se mentin ceva timp, intra ceva disciplina (sau frica) si in nasi, si in calatori,deci din doua una - ori calatorii incep sa-si ia bilet - si cresc incasarile - ori sa se duca la dube, unde oricum soferul nu face blat de frica patronului, iar biletul e de obicei mai scump. Iar apoi astfel de controale se pot face aleator, pentru mentinerea spiritului legii. Daca educatia nu se poate face dacat cu politia, atunci facem educatie cu politia. Altfel ajungem sa fim sufocati, astia care mai avem o bruma de civilizatie in noi, de tot felul de urangutani, babuini, si alte specimene ce se dau drept oameni. Ceea ce duce nu la evolutie, ci la involutie.

Din cate imi amintesc, eram odata in gara venind de la scoala si asteptam P 2436 Calimanesti - Babeni pentru a`l lua pana`n halta Ostroveni, adica 1 km. Cand a sosit, surpriza, la fiecare intrare era paza. Nu aveai bilet, nu te urcai. Cate injuraturi mi`au auzit urechile atunci pe peron ... Laughing Imaginati`va, un peron plin, gata sa se urce in tren. La urcare, surpriza, trebuie bilet. Din cei 25 - 30 de oameni care erau acolo, aproape 5 sau 6 persoane s`au urcat.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 406
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2543
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 13:49

ce vrei dragul meu, "e si ei saraci, n-are bani!". oamenii se plimba, vrei sa stea acasa, sa-i apuce damblaua si sa-si bata nevestele? dimitrov
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6073
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 16:35

Imi pare rau sa spun asta dar ne meritam soarta, sa dea cel de sus sa cada odata CFR si sa vina altii de afara sa-l gestioneze pt ca altfel nu se poate, sa vina si sa-i dea afara pe toti de la directori, mecanici care fura motorina, controlori care iau spaga si femei de servici care se fac ca dau cu matura....Si poata asa cand s-o afla vorba ca nu e de glumit se apuca romanasul si munceste ca romanasul munceste doar cand are toporul deasupra capului sau morcovul in ...
Chiar mi-e dor de Ceausescu, si de Militie.
Sus In jos
mihaiuc



Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2810
Data de inscriere : 14/07/2010

MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   Mier 21 Sept 2011, 16:48

AlexD a scris:
Imi pare rau sa spun asta dar ne meritam soarta, sa dea cel de sus sa cada odata CFR si sa vina altii de afara sa-l gestioneze pt ca altfel nu se poate, sa vina si sa-i dea afara pe toti de la directori, mecanici care fura motorina, controlori care iau spaga si femei de servici care se fac ca dau cu matura....Si poata asa cand s-o afla vorba ca nu e de glumit se apuca romanasul si munceste ca romanasul munceste doar cand are toporul deasupra capului sau morcovul in ...
Chiar mi-e dor de Ceausescu, si de Militie.

Pe vremea lui Ceausescu era exact la fel - de unde crezi ca a inceput totul? Se mergea pe blat la fel de rau ca si astazi - 3 lei de la Copsa Mica la Sibiu, 5 sau 10 lei de la Pitesti la Sibiu pe cursa sau personal, 15 lei pe Brasov - Sibiu, 10 lei de la Bucuresti la Sinaia, 15 daca vroiai la Predeal, asta era 'cursul' intre '85 si '89 pe unde calatoream eu.

Motorina se 'sifona' si de la locomotiva, si de la ITB, si apoi era vanduta, mai scump ca la pompa (pe la Sibiu era si 15-16 lei litrul, si tare rea mai era - daca aveai nevoie toata lumea stia sa te trimita 'la depou'), ca doar era penurie si ratie.

Cat de jeg si mizerie, ca in perioada respectiva (si cea imediat de dupa) n-am vazut niciodata in trenurile romanesti.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)   

Sus In jos
 

Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Lucruri negative (-) la Softrans
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-