Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoanele din seria 20-54 si 20-55

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Urmatorul
AutorMesaj
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mier 02 Feb 2011, 00:58

Generalmente vorbind seria 20-54 si 20-55 a fost un produs foarte reusit din punctul meu de vedere. Chiar daca am avut ceva dubii initiale asupra ideii de sticla pentru rafturi, si termopan metalic pentru usi despartitoare, trebuie sa recunosc ca dupa 10-12 ani de la modernizare inca se tin binisor. Singurele lucruri care il diferentiaza de un vagon modern, din punct de vedere al calatorului, ar fi lipsa prizelor pentru laptop si a AC (si a display-ului edigital, de care ma pot lipsi usor). Daca nu ma-nsel, parca are priza deasupra usii, la 2 m de sol, pentru aparat de barbierit (cf pictograma). Instalatie de sonorizare -avea si de-aia (cate un casetofon la tabloul electric, Dumnezeu stie daca o mai exista...sau macar difuzorul din compartiment).
Evident, la partea tehnica, boghiuri-frane-electrica, exista muuulte diferente fata de versiunile actualizate AVA Corail sau chiar fata de sh-urile germane. Aici da, sunt in urma; insa la cat de proasta e infrastructura noastra, inca mai merg...
Sus In jos
VeV



Numarul mesajelor : 150
Varsta : 18
Localizare : Bacau
Reputatie : 2554
Data de inscriere : 05/06/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mier 02 Feb 2011, 08:06

întradevăr, sunt foarte bune noaptea! Am mers 7 ore pe un 20-54 în noapte, și 7 ore pe un 20-49. Un dezavantaj la 20-49 ar fi că, compartimentul are 8 locuri, față de 20-54 care are 6 locuri. Însă 20-54 nu are prize..
Sus In jos
ravers75



Numarul mesajelor : 365
Reputatie : 2551
Data de inscriere : 15/12/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mier 02 Feb 2011, 09:57

20-54 sunt vagoane inca bune, chiar daca au probleme cu izolatia( fluiera vantul pe la geamuri, care oricum sunt blocate). In schimb nu au nici un fel de dotari. Fata de 20-49 scaunele fac diferenta. De exemplu am fost cu un 20-49 de la Constanta la Pascani si trebuie sa recunosc ca am intepenit in scaunele alea de beton. Si cand te gandesti ca astfel de vagoane circula pe Iasi - Timisoara!
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 899
Varsta : 40
Reputatie : 3645
Data de inscriere : 10/10/2009

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mier 02 Feb 2011, 16:30

Sustin afirmatiile lui ATM! Eu insumi am folosit laptopul in unul din aceste vagoane dar cu o specificatie.Am un triplu-stecher caruia i-am ,,strambat" putin cracii pentru a intra in priza standard englez ( ceva un soi de fante in care nu intra stecher cu craci cilindrici cum e la noi ci ..lamele). Norocul meu a fost ca...avea tensiune. Oricum, cu putina dibacie si curaj poti lua tensiune de la intrerupator sau demontand protectia neoanelor din compartiment. Solutii se gasesc.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mier 02 Feb 2011, 19:09

ravers75 a scris:
20-54 sunt vagoane inca bune, chiar daca au probleme cu izolatia( fluiera vantul pe la geamuri, care oricum sunt blocate). In schimb nu au nici un fel de dotari. Fata de 20-49 scaunele fac diferenta. De exemplu am fost cu un 20-49 de la Constanta la Pascani si trebuie sa recunosc ca am intepenit in scaunele alea de beton. Si cand te gandesti ca astfel de vagoane circula pe Iasi - Timisoara!

Iasi-Timisoara e accelerat dar unde mai pui ca tot 20-49 circula pe rapid gen Sighetul.Marmatiei-Mangaliei sau Oradea-Mangalia.

Asta e un tip de vagon de personal sau accelerat de scurt parcurs cu dotarii de Accelerat dar care n-are ce sa caute pe rapid de lung parcurs. Total anapoda.

Sezonierele incep sa circule in fiecare an incepand cu 10-15 iunie dar pana la 15 iulie poate sa circule lejer cu vag de 60 locuri ( 20-76 sau 22-76/96 ) in locul vag 20-49 cu 80 locuri ca oricum merg mai mult goale. Abia intre 15 iulie si 30 august cand e varful de sezon se poate baga vag cu 80 locuri. Astea ar fi 20-49 , 21-76/86/87.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mier 02 Feb 2011, 22:30

20-76 pe sezoniere? de unde? poate peste vreo cativa ani buni, cand o sa fie demult uzate si impatite prin tara. Sezonierele de lung parcurs (Satu Mare, Oradea, Iasiul etc) au fost mai mereu lasate la urma dpdv al calitatii garniturilor. Pana acum 3-4 ani ani nici macar 20-55 nu prindeau, faceau serviciu cu 20-50 sau 20-57 adunate de pe cursele locale (e drept ca remizele/statiile de domiciliu incercau local sa le infrumuseteze cu diverse dungi, huse sau mochete, uneori ajungand la rezultate spectaculoase, mai ales oradenii pentru garnitura lui 938). Insa vagoane de ultimul racnet nu au fost niciodata folosite pentru sezonierele astea, probabil pentru ca majoritatea vagoanelor calitative stau la Bucuresti, iar Bucurestiul nu detaseaza decat vagoane speciale (Varored/Romvared/Gevaro, pat / cuseta, foarte rar restaurant) pentru sezoniere.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Joi 03 Feb 2011, 02:48

ATM a scris:
20-76 pe sezoniere? de unde? poate peste vreo cativa ani buni, cand o sa fie demult uzate si impatite prin tara. Sezonierele de lung parcurs (Satu Mare, Oradea, Iasiul etc) au fost mai mereu lasate la urma dpdv al calitatii garniturilor. Pana acum 3-4 ani ani nici macar 20-55 nu prindeau, faceau serviciu cu 20-50 sau 20-57 adunate de pe cursele locale (e drept ca remizele/statiile de domiciliu incercau local sa le infrumuseteze cu diverse dungi, huse sau mochete, uneori ajungand la rezultate spectaculoase, mai ales oradenii pentru garnitura lui 938). Insa vagoane de ultimul racnet nu au fost niciodata folosite pentru sezonierele astea, probabil pentru ca majoritatea vagoanelor calitative stau la Bucuresti, iar Bucurestiul nu detaseaza decat vagoane speciale (Varored/Romvared/Gevaro, pat / cuseta, foarte rar restaurant) pentru sezoniere.
Scuza-ma ; dar aici te corectez !!!
Sezonierul Iasi-Mangalia ( actualul Iasi-Constanta) are in plin sezon estival (15-20 august) o compunere f.f. buna in comparatie cu 941 si 991 ! Tinand cont ca pe 991 sunt 20-49 neclimatizate !!! Iar 941 are vag. 20-49 climatizate la cl.2-a si 19-76 la cl.1 ! Acest tren (1862/1861) are compunerea formata din 5 vagoane 21-31 ; 1 vagon 11-31 ; unul din cele trei vagoane 20-68 (poate fi 001,002 ; 003 inca nu era gata) si 2 etajate (unul mixt si unul cl.2-a ) !!!
Cred ca acesta este cel mai ,,rasfatat" sezonier si este si ACCELERAT pe deasupra !
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Joi 03 Feb 2011, 23:30

acum depinde si de ce vagoane au anumite statii capat de tren. Daca eu as avea o functie la Brasov de exemplu si asa avea vara un Acc Brasov-Constanta altul decat 1632 si asa avea vagoane 22-96 sau 21-76 sigur le-as baga pe acel tren decat sa le tin in revizie de rezerva sau suplimanetare in anumite zile la gruple Brasov-Buc.

Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Vin 04 Feb 2011, 00:03

Evident, depinde de ce au "in stoc" statiile titulare ale trenului. Insa depinde si cum sunt vazute aceste trenuri. Dupa umila mea opinie, ar trebui sa fie considerate trenuri de interes special, fiind trenuri turistice de mare capacitate, eu as crede ar trebui detasate vagoane bucurestene bune calitativ daca revizia locala nu are suficient material rulant pentru a tine steagul sus. In schimb, realitatea arata (cu exceptia lui 1861, dupa cum bine a subliniat eddye), ca trenurile astea sunt lasate mai la urma.
Pe un exemplu concret, chiar Brasovul a avut multi ani grupe directe Brasov-Mangalia care se atasau , del la an la an, ba la 442/841 (Satu Mare), ba la 446-845 (de Targu Mures), ba la 226-847 (Arad), ba la sezonierul de Sibiu (parca 228/851 dar nu bag mana-n foc), ba chiar la 358-853 (Oradea) in 1994 (o grupa de 3 vagoane B-A-B se atasa in Sighisoara, dar vagoanele erau brasovene). Pe grupele astea Brasovul a trimis tot felul de cazaturi adunate de pe liniile moarte. Apoi, a aparut rapidul Brasovia la care s-au trimis in schimb ce avea mai bun Brasovul atunci, Deci, e vorba si de mentalitate.

Acuma revenind la topic, are cineva idee ce se va-ntampla cu 20-54 si 20-55 in viitorul apropiat? din cate intelegem toti, provin din modernizarea vagoanelor 20-47 si 20-57, deci caroseria a fost construita in jurul anilor 1965, corect? pe unele din vagoanele 20-55, odata cu introducerea inscriptionarii pe patrat negru a anului de fabricatie, de modernizare, si expirarea autorizatiei AFER (o idee foarte practica, zic eu, se vede foarte clar istoria vagonului), unele vagoane apar cu expirarea AFER in 2011. Autorizatia asta se prelungeste cumva (si cum, se face o inspectie tehnica sau trebuie modernizat iar?) sau ...? presupun ca totusi nu se da la casat vagonul, cand inca exista 21-47 si 26-17 in uz. nu?
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Mar 15 Feb 2011, 23:41

In compunerea lui 1631 Bucuresti-Oradea

Nu am vazut topic ptr. 19-54 ; daca nu s-e potriveste ; rog un admin sa stearga mesajul !
Sus In jos
razwy
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1524
Varsta : 21
Localizare : jud.Cluj com.Baciu
Reputatie : 4586
Data de inscriere : 21/04/2009

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Sam 19 Feb 2011, 19:29

50 53 20-55 100-3 ( Statia de Domiciliu : Cluj Napoca )





50 53 20-55 103-7 ( Statia de Domiciliu : Cluj Napoca )





50 53 20-54 067-5 ( Statia de Domiciliu : Satu Mare )





50 53 20-54 015-4 ( Statia de Domiciliu : Cluj Napoca )





50 53 20-54 043-6 ( Statia de Domiciliu : Satu Mare )





Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Dum 20 Feb 2011, 00:29

19-55 033 in A1661

---

N.am gasit topic pentru 19-55 ; daca nu se potriveste rog un admin sa stearga mesajul !
Sus In jos
razwy
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1524
Varsta : 21
Localizare : jud.Cluj com.Baciu
Reputatie : 4586
Data de inscriere : 21/04/2009

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Sam 26 Mar 2011, 20:01

50 53 20-54 061-8 ( Statia de Domiciliu : Cluj Napoca )





50 53 20-54 043-6 ( Statia de Domiciliu : Satu Mare )





50 53 20-54 076-6 ( Statia de Domiciliu : Cluj Napoca )





Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Sam 02 Apr 2011, 12:51

20-55 016 in P Alexandria-Bucuresti

----
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Sam 30 Apr 2011, 01:58

20-55'uri
pe P de Savarsin

in compunerea lui 2024

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoanele din seria 20-54 si 20-55   Astazi la 18:24

Sus In jos
 

Vagoanele din seria 20-54 si 20-55

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoanele din seria 20-54 si 20-55
» O remorca de automotor seria 77 in Periam
» Ce schema de culori ar trebui sa aiba vagoanele ?
» Vagoane seria 86-76 (Bistro Business)
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
Pagina 6 din 40Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-