Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Urmatorul
AutorMesaj
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2478
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 14:32

deci HananMontana e 100% noua?cutie,boghiuri tot???de aia a ruginit in halu ala sub autocolantu ala
Sus In jos
vilhelm



Numarul mesajelor : 59
Reputatie : 2432
Data de inscriere : 24/02/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 14:41

E mega-interesanta discutia pe aici. Cu totii slavesc modernismele , care dupa 15-20 de ani or sa dispara , pentru ca firma constructoare trebe sa isi vanda produsul nou. Dar ce e si mai trist , e ca nici unul dintre voi nu vede defapt adevarata problema aici.
Problema mare se numeste INFRASTRUCTURA!!!! Pentru ce sa aducem noi locomotive din anul 2025 in tara asta , cand noi circulam ca si melcul ???????????? Asta nu mai vede nimeni , nuuuu...... Pai fratilor , daca maine am schimba toate EA si EC-urile cu niste masinarii din plastic gen Traxx sau Taurus , intr-un an ar pica be bucati. Cu un tren de 15 vagoane ,pe relatia Brasov-Sighisoara , sau Simeria-Petrosani , in fiecare km s-ar gasii cate un surub , o roata.....o usa Razz . Alea nu ar rezista la socurile produse de joante in fiecare 10 m. Poate pe Bucuresti-Campina , sau Constanta-Bucuresti le-ar convenii mai mult , dar in rest......
Cand o sa avem puse la punct CALUMEA toate liniile din tara asta , si o sa ''iesim din criza'' , atunci poate ar trebuii sa ne gandim incet incet sa schimbam si noi parcul de locomotive. Oricum , configuratia asta Co-Co nu e asa dezastruoasa , si polonezii mai au multe , si in Spania mai gasesti , de americani nici nu mai zic.
Comparatiile nu isi au rostul , si nici de visat nu merita , caci o sa mai traim mult si bine alaturi de masinile actuale , si asta nu e o chestie rea! Wink :AA10: :RER: :AA19: 21-47
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2478
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 14:48

am citit acum ca transmontana are 7400kw si nu 6000kw cum zicea cineva aici.Pai delfinii au 6600kw evident ca transmontana are mai mult
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2478
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 14:57

Rectificare:am intrat pe site la Softronic unde se zice ca Montana are 6000kw Caracteristici constructive si functionale

•formula osiilor: Co-Co;
•lungimea peste tampoane: 19740 mm;
•latimea: 3000 mm;
•domeniul de lucru al pantografului, sub linia de contact, masurat de la suprafata superioara aciupercii sinei: 4850 ś 6700 mm;
•distanta dintre centrele boghiurilor: 10300 mm;
•distanta dintre osiile extreme ale unui boghiu: 4350 mm;
•diametrul rotii în stare noua: 1250 mm;
•diametrul rotii semiuzate: 1210 mm;
•greutatea totala fara balast: 120t±2%;
•sarcina pe osie: 20t±2% ;
•putere nominala (de durata): 6000 kW
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6133
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:05

Pai da, cum am spus si eu are 6000KW dar poate sa presteze si 7300KW putere de durata, nu ma intreba de ce si cum, asta mi s-a spus la expo de catre inginerii de la Softronic. I-am intrebat de ce 6000KW si nu macar 7000KW macar sa se deosebeasca cu ceva de seria 47 care are 6600KW dar nu am primit nici un raspuns. Ea este o locomotiva mixta si cred ca varianta de marfa va avea 7300KW in regim continuu, la calatori or fi suficienti si 6000KW.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2478
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:07

la trenurile de calatori trebuie sa se renunte la tractiunea cu 6 osii,cel putin in zonele de campie
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6133
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:10

Nu au cu ce, la BCT nu exista decat o singura bobica, erau minunate acum pe M800 cu maxim 4 vagoane in spinare.
Sus In jos
dave



Numarul mesajelor : 14
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2326
Data de inscriere : 24/04/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:13

Corect, Gigel! Ai mare dreptate. Curios este faptul ca nimic nu te face sa te gandesti ca vom avea tractiune pe 4 osii. Sau, daca mergem mai departe, trenuri automotoare in adevaratul sens al cuvantului.
Sus In jos
http://www.sevensys.ro
Razvan

avatar

Numarul mesajelor : 599
Varsta : 31
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:15

Am si eu o nelamurire...de ce se zice pe aici ca Transmontana e complet noua cand a fost facuta dupa documentatia EA-ului..adica sursa de inspiratie....complet noua inseamna proiectata de la 0...spre exemplu atunci 2003 poate fi numita si ea noua ca si surorile ei.Daca te uiti la Transmontana o sa vezi o gramada din "punctele" Ea-ului...cand o sa patentam ceva de la 0 atunci e nou...nu derivat..si culmea se face ca si greutatea e similara cu cea EA-ului si din cate stiu eu exista voci ingineresti care blameaza greutatea ridicata.Parerea mea e ca la marfa ar trebui sa faca servici unde s-ar descurca de minune.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6133
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:18

Razvan, daca tu gasesti vre-o piesa care se potriveste de la TransMontana la EA esti tare, ca exista asemanari nu spune nimeni ca nu dar asta e cu totul altceva.
Sus In jos
Razvan

avatar

Numarul mesajelor : 599
Varsta : 31
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:24

Dar nu vorbesc de pise pt ca nu sunt de specialitae,sunt doar un pasionat care nu are legatura cu tehnica si ce tine de ea,dar cateva chestii mai stiu...e de ajuns sa te uiti la boghiuri si sa vezi similitudinile...sunt multe puncte comune dupa parerea mea....
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2478
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:32

Transmontana este o copie imbunatatita de la vechia EA 060,un fel de Dacie cu motor pe injectie in loc de carburatie.Nu este un model nou,doar o imbunatatire
Sus In jos
Razvan

avatar

Numarul mesajelor : 599
Varsta : 31
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3322
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:35

Aceeasi parere o am si eu..cu riscul de a sarii cativa ca arsi pe aici pe forum.Nou inseamna cu totul altceva nu Transmontana...dar pana la urma sunt bune si up-grade-urile......
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6133
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:44

bostanesku gigel a scris:
Transmontana este o copie imbunatatita de la vechia EA 060,un fel de Dacie cu motor pe injectie in loc de carburatie.Nu este un model nou,doar o imbunatatire

La ce ai spus tu mai sus se incadreaza de minune seria 47 marfa a celor de la Promat. Si LDE 2300M la fel. Si cu asta am incheiat discutia.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2478
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   Sam 08 Oct 2011, 15:47

am si eu o intrebare: bai nene astia care luati foc pt Softronic si HananMontana voi lucrati la Softronic?ca prea le luati apararea!!las o d.r.a.c.u de smekerie ca prea e pe fatza si nu suntem prosti
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011   

Sus In jos
 

Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Zilele Feroviare 2012, Gara de Nord, 9-10 Octombrie.
» Zilele Feroviare 2011, Gara de Nord 4-5 Octombrie 2011
» Zilele FeRoviaRe 2011 - București Nord
» Demolarea Panourilor Publicitare dela capatul peroanelor din Gara de N
» 926 : Timisoara Nord - Cruceni hcv.
Pagina 12 din 14Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: EVENIMENTE SI EXPOZITII FEROVIARE-