Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 60 (Vol II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12905
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15051
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Joi Iul 12, 2012 5:19 pm

Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ANDU2100HP

avatar

Numarul mesajelor : 5182
Reputatie : 7817
Data de inscriere : 16/06/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Joi Iul 12, 2012 5:25 pm

Dr2005 a scris:
Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...

eee pai aicea e problema aia marea ..... dar locomotiva in sine e mai buna decat toate la un loc (cele de mai sus specificate) , ele trebui tinute macar pentru situatii de urgenta cum a fost in iarna grea a lui 2012 cand numai sulzerele au fost la putere !! numai ele neau scos de la necaz si din nametii aia de 4 metri ! Au valorat greutatea lor in aur pentru caile ferate la vremea respectiva cand nimik nu mai facea fata pe linii in viscolu ala cu 100KM/h

CFR"
andu2100hp a scris:

Daca e s-o lom asa pana la urma nu mai mergem cu nimic ca orice vehicul are un anumit consum dar care e in functie de sarcina tractiva
Iar un 060-DA le bate pe toate la un loc la capitolul putere/raport consum !!!
E capabila sa traga 3000T iar un GM daca trage 1000T (asta inseamna un personal cu 15-20 vagoane) gafaie de nu se poate
Iar la un atomotor sau la un DHC nai la ce sa te astepti ...
(automotoru' e - un tamvai si DHC-ul o locomotiva de manevra care dabia se taraie cu cateva vagoane)
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/ANDU2100HP
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9703
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12452
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Joi Iul 12, 2012 5:46 pm

ANDU2100HP a scris:
cristi CFR a scris:

Grigor, e vorba de consum, un DA arde motorina in cantitate dubla fata de GM pe aceeasi distanta, iar un LDH clasic cam pe jumatate cat un GM.
Autototoarele chiar si inainte de modernizare consumau cam un sfert din cat consuma un LDH clasic.

Daca e s-o lom asa pana la urma nu mai mergem cu nimic ca orice vehicul are un anumit consum dar care e in functie de sarcina tractiva
Iar un 060-DA le bate pe toate la un loc la capitolul putere/raport consum !!!
E capabila sa traga 3000T iar un GM daca trage 1000T (asta inseamna un personal cu 15 voagoane) gafaie de nu se poate
Iar la un atomotor sau la un DHC nai la ce sa te astepti ...
(automotoru' e - un tamvai si DHC-ul o locomotiva de manevra care dabia se taraie cu cateva vagoane)

Pai gafaie Andule ca are instalatia IT care ii papa o gramada de cai putere!!
Sus In jos
TonyGFR
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 20
Localizare : Breaza
Reputatie : 3581
Data de inscriere : 24/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Joi Iul 12, 2012 8:34 pm

DA 1106

Sus In jos
cfr500



Numarul mesajelor : 1967
Varsta : 25
Reputatie : 3941
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Joi Iul 12, 2012 10:11 pm

60-1534-1 GFR, Botosani, 20 mai 2012 (fosta 060DA-045)

Aceasta locomotiva a fost renumerotata la 15xx deoarece dupa forma pare ca a fost fabricata pentru Romania?


Ultima editare efectuata de catre ctln1991 in Joi Iul 12, 2012 11:19 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12905
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 15051
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Joi Iul 12, 2012 11:04 pm

ND2-urile sunt doar 20 buc., de la 1501 la 1520. Restul sunt fie locomotive ex-CFR SA/CFR Călători renumerotate, ori sunt foste industriale (060-DA-0xx).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3320
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6547
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 2:16 am

Sus In jos
http://tren.transira.ro/
daniel_c



Numarul mesajelor : 412
Reputatie : 2183
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 3:14 am

adrian78 a scris:

Pai gafaie Andule ca are instalatia IT care ii papa o gramada de cai putere!!
pai mintile luminate n-au stiut treaba asta? au comandat cea mai slaba pocnitoare din gama, folosit pe masini de marfa, unde toti calutii merg in roata
Sus In jos
Re6/6

avatar

Numarul mesajelor : 426
Reputatie : 2662
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 9:53 am

Dr2005 a scris:
Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...

aberatie......

fiecare sectie de remorcare are un tonaj maxim admis atat la marfa cat si la calatori.

060DA modernizata si dotata cu INDA este capabila de max 8-9 vagoane daca furnizeaza si IT.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
avatar

Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5983
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 10:10 am

Re6/6 a scris:

aberatie......

Poti sa explici de ce? O locomotiva fie ea de marfa sau calatori ca sa-si scoata banii trebuie sa traga daca se plimba cu 1-2-3 vagoane de calatori dupa ea si alea goale sau pline de blatisti nu face nimic.
Asta e esenta discutiei, din pacate Sulzerele sunt locomotive depasite clar la calatori, pentru trenuri de 8-10-12 vagoane da, sunt bune dar nu pentru 2-3, asta e esenta discutiei.
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 412
Reputatie : 2183
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 11:26 am

AlexD a scris:
din pacate Sulzerele sunt locomotive depasite clar la calatori, pentru trenuri de 8-10-12 vagoane da, sunt bune dar nu pentru 2-3
in acest caz corect este sa spunem ca nu este rentabila, depasita este tehnologic
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9703
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12452
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 11:38 am

Totusi la vremea lor cand au fost construite au fost gandite pentru trenuri grele de marfa pentru manevra grea si pentru trenuri de calatori cu viteze medii 100-120km/h
Sus In jos
Re6/6

avatar

Numarul mesajelor : 426
Reputatie : 2662
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 12:07 pm




...cand se discuta pe forum despre inlocuirea parcului de locomotive cu unele moderne si adaptate noilor cerinte eventual automotoare si rame electrice....erau o gramada de sceptici care sustineau actualul parc de locomotive , ca sa se ajunga ca tot ei sa sara acum ca vezi doamne ........ca plimbam locomotive puternice si depasite tehnologic cu trenuri scurte.

Cam asta este esenta...... Very Happy
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 412
Reputatie : 2183
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 1:09 pm

adrian78 a scris:
Totusi la vremea lor cand au fost construite au fost gandite pentru trenuri grele de marfa pentru manevra grea si pentru trenuri de calatori cu viteze medii 100-120km/h
acuma si 142xxx a fost construita pentru 110 km/h, in cazul asta la aspectul tehnologic intra mai mult consum, cost, fiabilitate decat viteza cred eu, in tot cazul, daca s-ar fi investit cand a fost vremea pentru asa ceva, cred ca se putea moderniza si motorul 12LDA28, dar pentru asta trebuie sa vrei sa faci ceva, din pacate in Ro asa ceva nu este posibil
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9703
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12452
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Vin Iul 13, 2012 1:36 pm

Nu cred ca se putea moderniza decat prin supraalimentare pentru ca la baza este un motor de turatie redusa in 4 timpi din cauza asta a rezultat si fiabilitatea si intretinerea usoara..Sigur au fost ceva motive pentru care nu s-a upgradat acest motor si s-au folosit motoarele ALCO pentru locomotivele de putere mare din ce stiu eu la aceasi greutate si dimensiune un motor in 2 timpi obtine o putere 1.5 1.7 ori mai mare decat un motor in 4 timpi cu deazvantajele aferente!!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   

Sus In jos
 

Locomotive clasa 60 (Vol II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-