Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 47 (Vol. II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46
AutorMesaj
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2570
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 13:50

lasa ca sunt bune electricele noastre.Delfinii chiar sunt niste masini reusite.Pt viteze de 140 sunt chiar perfecte pt romanica noastra sarmana.Credeti ca Taurus face mare branza pe aici?tot cu dubla tractiune urca,am vazut eu pe la Posada marfar cu Taurus+Taurus.Oricum in urmatorii 20 de ani viteza maxima in romanica nu va trece de 160 neam de neamu nostru deci electricele noastre sunt tocmai bune
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5504
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 14:26

Grigor a scris:
Se stie cumva , din ce EA-uri provin urmatoarele 474-uri: 027 , 034 , 036 , 038. De 039 nu intreb , ca am vazut pe alt forum , abia e in curs de finalizare. Multumesc!
ED 034- EA 686
ED 036- EA 616
ED 027 -EA 677
Atat stiu
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 14:31

E destul de fiabil Siemensul ES64 si mai economic decat un EA clasa 47..Pe relatia Vintu de Jos-Curtici cu 1350T un Siemens consuma 2300-2400kw si mai recupereaza la franare 250-300kw care in tarile mai civilizate ii baga in retea si se acolo se plateste diferenta intre consumul locomotivei cat a bagat in retea
692 pe aceasi distanta acelasi tonaj consuma undeva la 2900-3000kw!!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5879
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 15:09

Consuma mai putin dar si trage mai putin, raportat la consumul de curent KW/Tona s-ar putea ca ED 474 sa aiba randament mai bun decat Siemensul. Ca sa nu mai spun de adaptabilitate mai buna la conditiile de relief/clima ale tarii noastre, avantaje care sunt de partea EA/ED.
Nu vreau sa par gica contra sau sa fiu rautacios dar in transportul de marfa nu ai nevoie de OZNuri la tractiune, la calatori merg si Siemens/Bombardier Bo'Bo' dar nici astea nu mai merg mult deoarece vin ramele electrice tare din urma.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Lun 30 Ian 2012, 15:17, editata de 1 ori
Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3068
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 15:16

IN concluzie batrana EA modernizata si convertita la cls 47 in ca se poate bate cu un Siemens care e nou.Puteri similare,avantaj EA pt ca e CO-CO pt anumite zone mai grele gen Predeal... e de admirat ce se poate face cu si dintr-un EA dupa 45 ani..sunt curios de Siemens-uri daca ajung la venerabila varsta a EA-urilor daca vor fii la fel de apreciate ca masinile noastre....bineinteles spunand asta nu neg calitatile Siemensurilor.....
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 18:08

Da adi da 692 trage cu 7 vagoane mai mult...adica 35% mai mult Smile
Sus In jos
Grigor



Numarul mesajelor : 350
Reputatie : 2225
Data de inscriere : 09/11/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 18:42

Multumesc de raspuns Dl. MariusD! Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Lun 30 Ian 2012, 20:54

DUAL a scris:
Da adi da 692 trage cu 7 vagoane mai mult...adica 35% mai mult Smile

E aceasi garnitura ....Ce crezi ca daca e 692 ii mai pune vagoane in plus?
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2557
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Mar 31 Ian 2012, 11:48

Razvan a scris:
IN concluzie batrana EA modernizata si convertita la cls 47 in ca se poate bate cu un Siemens care e nou.Puteri similare,avantaj EA pt ca e CO-CO pt anumite zone mai grele gen Predeal... e de admirat ce se poate face cu si dintr-un EA dupa 45 ani..sunt curios de Siemens-uri daca ajung la venerabila varsta a EA-urilor daca vor fii la fel de apreciate ca masinile noastre....bineinteles spunand asta nu neg calitatile Siemensurilor.....


Comparatie ...sterila, ca si cum ai pune in balanta mere si pere.Sa nu uitam ca si Siemensurile fac serviciu pe muntii Alpi(cred ca pe trasee mai dificile ca si Carpatii nostri).
Viitorul este oricum al ramelor electrice sau diesel, dar nu e rau nici sistemul utilizat inca in multe tari.....push-pull(garnitura compacta+locomotiva la un capat)cu locomotive mici (Bo-Bo)
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Mar 31 Ian 2012, 18:34

adrian78 a scris:
DUAL a scris:
Da adi da 692 trage cu 7 vagoane mai mult...adica 35% mai mult Smile

E aceasi garnitura ....Ce crezi ca daca e 692 ii mai pune vagoane in plus?

Da pt ca trage mai mult .. le am vazut de 1000 de ori locomotivele OBB la Ploiesti cu vagoane cisterna cu gaz lichiefiat .. si 692 avea mai multe mereu .. se vedea din compunere ca avea Hbills in plus sau platforme, sau containere ,oricum avea ceva in plus .. uita te pe pozele puse la marfare
Sus In jos
Marius Iulian



Numarul mesajelor : 323
Varsta : 27
Localizare : Brasov / Galati
Reputatie : 3381
Data de inscriere : 29/08/2008

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Mier 01 Feb 2012, 20:30

538 cu IR 1636:
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7930
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12543
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Mier 01 Feb 2012, 21:39

La rugamintea unor colegi de-ai nostri, se vor infiinta doua topice cu locomotive seria 47 : Delfini si locomotive pentru marfa.
Acest topic va fi inchis.

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 47 (Vol. II)   Astazi la 06:04

Sus In jos
 

Locomotive clasa 47 (Vol. II)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 46 din 46Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-