Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3591
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Dum 15 Sept 2013, 21:41

2 septembrie, în penultima săptămână de circulație.


51 Saratov - Varna by redeme, on Flickr
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 11 Iun 2014, 12:11

Iunie 2014 Saratov-Varna ; Саратов-Варна

In Bucuresti Nord ; Бухарест



Plecare spre Varna



Chisinau-Varna







Vagonul 4 Saratov-Varna





Vagonul 5









Vagonul 6









Si vagonul 7 Saratov-Sofia ; Саратов-София




_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7768
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10642
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 11 Iun 2014, 12:17

Karpaty,vagoanele astea RZD au aer conditionat si/sau incalzire pe aer modulat? Ca vad ca sunt oarecum modernizate.Fata de ce ne trimiteau anii trecuti rusnacii..
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 11 Iun 2014, 12:21

Nu au clima . Sunt doar vopsite , ingrijite dar nu au suferit imbunatatiri , aceleasi vagoane circula si pe Bulgaria Exp. incalzirea se face in fiecare vagon separat prin acea soba pe carbuni .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7768
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10642
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 11 Iun 2014, 12:28

Deci,a ramas tot sistemul vechi .. de incalzire "centralizata" Smile) .. Ma asteptam ca macar sa le introduca suplimentar si incalzire cu aer modulat,sau macar sa incalzeasca agentul termic in mod dual , cu soba si cu o rezistenta electrica ..
Ma tot gandesc cat spatiu ocupa depozitarea carbunelui in vagon .. Avand in vedere ca suntem de cativa ani in epoca curentului , si ca si rusii folosesc sistemul 27000 V la alimentarea locomotivelor pe unele linii ..
Din ce vazusem, Siemensurile facute pentru ei sunt echipate cu generator antrenat de osie,dar sunt aproape convins ca nu e de ajuns sa mearga clima in ele .. Asa ca trebuie sa le alimenteze cumva .. Probabil cu vag generator,sau din locomotiva.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4911
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 11 Iun 2014, 18:11

In Rusia daca competitia in transporturi este slaba si rusi se multumesc cu trenuri vechi, fara climatizare sau internet gratuit dar cu tarife ridicate si viteza
doar putin mai mare decat la noi. Rusia are prea putine vagoane si automotoare cu aceste utilitati precizate mai sus.
Deasemenea au acum putine rute de autocare si microbuze si foarte putine zboruri low cost (m-am informat de pe internet in ultima perioada).
Macar la transporturi Romania a intrecut Rusia daca ne raportam la suprafata si populatie. Rusia are mai putin de 1000 km linie mare viteza si de 4-6 ori
mai multi kilometri de autostrada. Chiar daca as avea multi bani si posibilitatea sa merg acolo NU sunt dispus sa cheltui cat vrea "RZD" care detine acum monopol la feroviar cu aproximativ 40% din transportul de marfa si 33% din transportul de pasageri pe tara. Dar piata ruseasca este una partial libera nu ca in Romania total libera.

 Very Happy
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 14033
Varsta : 28
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 16447
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Joi 12 Iun 2014, 11:21

razvan - trenuri a scris:

doar putin mai mare decat la noi. Rusia are prea putine vagoane si automotoare cu aceste utilitati precizate mai sus.
Deasemenea au acum putine rute de autocare si microbuze si foarte putine zboruri low cost (m-am informat de pe internet in ultima perioada).
Macar la transporturi Romania a intrecut Rusia daca ne raportam la suprafata si populatie. Rusia are mai putin de 1000 km linie mare viteza si de 4-6 ori
Nu văd cum a întrecut România Rusia la transport (sau la orice altceva). Ei au 1000 km de linii de mare viteză, noi avem fix zero.
Dacă la aviație mă gândesc că guvernul Putin (pentru că Medvedev e doar marioneta lui Putin, practic tot Putin controlează și Guvernul, de fapt controlează tot) intervine pentru a favoriza Aeroflotul, la drumuri tare îmi e că din cauza distanțelor foarte mari și a solului nu prea rentează autostrăzile... plus că, precum în orice stat comunist care se respectă, poporul trebuie să fie 100% dependent de stat, pentru ca elementele ,,neascultătoare" să poată fi pedepsite. Asta înseamnă puține căi de comunicație (și alea controlate de stat), utilități strict controlate (fără fântâni, eoliene ș.a.; chiar era o directivă URSS care prevedea otrăvirea/poluarea tuturor ochiurilor de apă și a fântânilor, pentru ca oamenii să fie dependenți de sistemul centralizat), de fapt totul controlat de stat. Or dacă faci autostrăzi, încurajezi omul să se miște liber, fără să depindă de vreo instituție guvernamentală. În schimb, dacă subdimensionezi trenurile (sunt curse pe care trebuie să îți rezervi biletul cu câteva săptămâni în avans), nu ai drumuri, iar prețul la avion e prohibitiv, oamenii nu se pot mișca dintr-un loc în altul.

Ca fapt divers, în Rusia mai sunt încă localități strategice, în care nu intră decât locuitorii, iar străinii (și, mai ales, presa) nu au acces. Iar aceste localități sunt inclusiv orașe cu zeci de mii de locuitori. Nu mai zic că există și fabrici ,,strategice", iar pe o rază de zeci de km în jurul lor nu ai voie să faci poze.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Joi 12 Iun 2014, 13:30

la mine la munca conducerea fabrici nu permite accesul presei NICIODATA cand are loc vrun accident de munca, incendi etc...conducerea e ruseasca. A fost o deraiere in iarna cu 2 vagoane incarcate rasturnate presa venise pe pod cu zoom maxim dar nu au putut face prea multe.

Apropo de trenul asta, Karpaty nu ai vazut insotitori sau insotitoarele ? Eram intr-un an in gara la Buzau si am vazut trenul asta plus ca l-am mai vazut si in Ploiesti Sud si erau odata cateva insotitoare inalte, blonde tocuri, fusta toate alea. Nu degeaba se spune ca rusoaicele is frumoase. Ziceai ca-s stewardese nu insotitoare la vagon de dormit.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 756
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 3778
Data de inscriere : 26/09/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Joi 12 Iun 2014, 13:38

Ieri a ajuns la Iasi cu vreo 25 de minute intarziere,si erau cateva insotitoare specifice zonelor de tranzit ale trenului... . I love you 
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Joi 12 Iun 2014, 14:06

Katalyn a scris:

Apropo de trenul asta, Karpaty nu ai vazut insotitori sau insotitoarele ? Eram intr-un an in gara la Buzau si am vazut trenul asta plus ca l-am mai vazut si in Ploiesti Sud si erau odata cateva insotitoare inalte, blonde tocuri, fusta toate alea. Nu degeaba se spune ca rusoaicele is frumoase. Ziceai ca-s stewardese nu insotitoare la vagon de dormit.

Nu incurca borcanele  Laughing  ala cu insotitoare de prima clasa gasesti pe celalalt tren Minsk-Varna, asta vine in noaptea asta si ma duc sa il vad(circula de 2 ori pe saptamana joi spre vineri si luni spre marti cel de la Minsk asta de la Saratov circula marti spre miercuri), deci e tren din Belarus, pe asta din Minsk asa este dar pe asta din Saratov gasesti doar insotitori trecuti de prima tinerete  Laughing 

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Joi 12 Iun 2014, 15:00

In mod cert Romania nu a intrecut Rusia in domeniul feroviar.
Ajunge sa aruncam o privire pe reportajele facute de cei care au mers la Vladivostok sau la Beijing, Irkutsk sau Ulan Bator.

Gari mari , ingrijite, trenuri, pasageri.

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 25 Iun 2014, 14:49

Din gara Ploiești Sud :

Stimați călători. In perioada 16/17 iunie 2014 - 08/09 septembrie 2014, trenul IR 1015 se va anula în relația Ungheni-Iași-Buzău-Buc.Nord-Giurgiu.Nord-Ruse.

La fel și returul IR 1014 Ruse-Ungheni în perioada 18 iunie - 10 septembrie se va anula.

Pe românește a circulat numai o săptămâna adică un drum dus-întors dacă l-a făcut și pe ăla.
Sus In jos
electrica912

avatar

Numarul mesajelor : 640
Varsta : 20
Localizare : Pascani
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 07/06/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 25 Iun 2014, 14:58

Si cand a fost cu 912,a ajuns in Pascani in jur de ora 20:10,din cate stiu pe la 19:30 trebuia sa fie!
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
avatar

Numarul mesajelor : 5716
Reputatie : 8977
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 25 Iun 2014, 15:07

Prin Pașcani Triaj trebuia să treacă la 19:20.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4911
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 25 Iun 2014, 15:09

Acest tren nu va circula pana ce nu va fi o zona linistita in estul Ucrainei. Acum este ca in Transnistria pe unde trec doar anumite trenuri, iar acolo in est s-au distrus si niste portiuni de linie in urma luptelor. Poate anul viitor ii vor devia traseul prin nord (via Harkhov).
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   

Sus In jos
 

IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna
» Bucuresti Nord
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
Pagina 3 din 4Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-