Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 04:27

05.07.2011

Trenul International sezonier Saratov-Varna circula o data pe saptamana are si un vagon pe ruta Rostov-Varna si un vagon pe ruta Saratov-Sofia . Intra in tara pe la Ungheni si iese prin Giurgiu trece prin Roman ; Bacau ; Focsani ; Bucuresti . Alte orase prin care trece sunt : Rusia-Volgograd ; Ucraina-Dnepropetrovsk , Kotowsk ; Moldova-Tiraspol , Chisinau . Durata calatoriei Saratov-Varna 64:48 .

Bucuresti Nord 05.07.2011   sos-1:31 ; pl-1:55

Trenul a fost garat la linia 5







Placuta vagonului Saratov-Varna



Vagonul Rostov-Varna







Vagonul Saratov-Sofia






_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Vin 14 Iun 2013, 12:48, editata de 1 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 09:33

De ce scrie pe vagoane si numele altor administratii?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7768
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10642
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 09:54

Foarte intresante aceste vagoane .. perdelele acelea mie personal imi dau fiori :-ss ... desi cred ca in interior sunt ok.Nu am fost niciodata intr un vagon de acest tip Smile
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 12:15

dan tm a scris:
De ce scrie pe vagoane si numele altor administratii?

Deoarece au drept de circulatie pe aceste companii feroviare , aceste vagoane nu au RIC si circula pe baza de conventie in aceste tarii .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
sorinucu

avatar

Numarul mesajelor : 316
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3282
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 12:22

Acestea mi se par trenuri fantoma. Nimeni nu stie cand circula, cand sosesc, ce destinatie au. Nu inteleg de ce C.F.R.-ul nu arata pe Infofer si pe tabelul cu mersul trenurilor din gara aceste trenuri internationale ???????
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3370
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6866
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 13:12

Pentru ca sunt trenuri INCHISE, adica CFR Calatori nu emite bilete la aceste trenuri pe parcursul din Romania.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 15:53

Adica tranzit pe CFR. Unde sta seful de tren in locomotiva?

De ce trenuri fantoma din moment ce mersul lor e trecut prin unele statii?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mar 05 Iul 2011, 21:33

Seful de tren are un compartiment intr-un vagon , bilete se pot emite in trafic international dar fara rezervare , cu biletul in mana te duci la tren si intrebi la vagon daca are sau nu locuri dar acolo un loc doua tot se gaseste iar suplimentul de pat se plateste direct la insotitorul vagonului . Smile

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 06 Iul 2011, 09:35

Seful de tren are primul compartiment dupa locomotiva cumva?

Platesti la insotitorul vagonului in euro banuiesc, el fiind rus.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 14329
Localizare : Бухарест
Reputatie : 17894
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Mier 06 Iul 2011, 12:16

dan tm a scris:
Seful de tren are primul compartiment dupa locomotiva cumva?

Platesti la insotitorul vagonului in euro banuiesc, el fiind rus.

Eu am vazut ca avea compartiment la ultimul vagon , nu stiu care e regula .

Suplimentul da se plateste in euro la insotitorul vagonului .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

595423
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2433
Varsta : 35
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4911
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: un lucru cert!   Vin 08 Iul 2011, 20:55

Un lucru cert este ca trenurile care vin din Rusia si Ucraina au mai multi calatori decat trenurile internationale ale Romaniei (CFR).

IN CSI se circula mult cu trenurile internationale, rusii au rabdare si autocare, low-costuri intre tari nu prea sunt. Si ca sa va dati seama aproximativ 25-35 % dintre moldoveni, ucrainieni, rusi merg intre tarile lor cu trenul ceea ce la noi putem doar visa (bine la noi acest lucru a fost inainte de 1990).

Very Happy

Oricum eu nu as merge cu ele decat la Chisinau si asta pentru ca nu este o linie de tip european cu Republica Moldova.

Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Lun 11 Iul 2011, 08:26

Ce intelegi tu prin linie de tip european? ecartamentul?

in aceste tari se foloseste foarte mult trenul pentru ca nu prea exista sosele sau autostrazi pe intreg teritoriul.Avionul a fost si este scump pentru marea majoritate a populatiei.

Alt lucru care face ca trenul sa fie folosit este faptul ca circula constant, adica te urci in tren si atit, zi, noapte trenul circula spre destinatie.

Putin off topic, vagoanele astea rusesti tot frina nemoderabila la defrinare au?
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3370
Varsta : 28
Localizare : Timișoara
Reputatie : 6866
Data de inscriere : 02/11/2008

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Lun 11 Iul 2011, 15:13

Citat :
vagoanele astea rusesti tot frina nemoderabila la defrinare au?

Da, au frina nemoderabila la defrinare.
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
DUAL
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7768
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10642
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Lun 11 Iul 2011, 16:10

Avand in vedere ca toata Europa(si tot N Africii) exceptand Spania,Irlanda si Finlanda foloseste 1435 Smile .. putem consindera acela ca fiind "ecartamentul european" Smile .. oricum rusii trimit vagoane mai "civilizate" inspre Venetia de exemplu.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3591
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   Lun 11 Iul 2011, 16:37

razvan - trenuri a scris:
Oricum eu nu as merge cu ele decat la Chisinau si asta pentru ca nu este o linie de tip european cu Republica Moldova.
Și ce are a face? Stai două ore în Ungheni Moldova și gata... Very Happy

Acum pentru construcția unei linii de cale normala între Ungheni si Chisinau ar exista mai multe variante, cea mai ieftina fiind „încălecarea” liniei actuale, astfel evitându-se transbordarea la Cristești pentru marfa moldoveană spre Europa, dar păstrându-se în cazul mărfii din/spre alte state CSI (Kazakhstan, Kirghizstan, etc., Rusia). Și bineînțeles nu s-ar mai sta în cazul trenului 401/402 „Prietenia”, ceea ce ar putea duce la pierderea unor clienți ai autocarelor.

Apropo, nu știu ce aveți cu vagoanele astea, mie mi se par OK. Ce vreți, dacă așa e „stilul” rusesc... Wink

Foarte interesant e că trenul „Prietenia” vine de la moldoveni mereu la timp (îmi închipui că eventualele întârzieri sunt recuperate dându-i drumul mai devreme din Ungheni Moldova sau Ungheni Prut), în timp ce 1015/1014 Saratov - Varna - Saratov vine mereu întârziat. Să vedem azi...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna   

Sus In jos
 

IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» IR 1015 „SARATOV”: Saratov - Ungheni - Bucuresti Nord - Ruse - Varna
» Bucuresti Nord
» M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (1)
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
Pagina 1 din 4Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-