Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine aşi venit pe Forumul pasionaşilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veşi gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1123
Varsta : 22
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 3548
Data de inscriere : 03/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 02 Dec 2010, 17:00

adrian78hd a scris:
Vagon-autobuz astea ar fi primele vagoane pe care le-as baga la modernizare...
Bine ca pentru noi fac gunoaie iar pentru italieni stiu sa faca vagoane..

si inca ce vagoane fac pt italieni....
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2351
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4700
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Vagoane seria 21-87   Joi 02 Dec 2010, 17:15

O intrebare: vad ca la vagoanele de calatori modernizate sau construite dupa 1990, in loc de cate doua tuburi de aer la fiecare capat, au cate 4 tuburi de aer la fiecare capat.
De ce?
Sus In jos
spsdc7



Numarul mesajelor : 125
Varsta : 50
Localizare : GALATI /CIMPULUNG MOLDOVENESC
Reputatie : 2333
Data de inscriere : 24/11/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 02 Dec 2010, 17:20

ldh80 a scris:
O intrebare: vad ca la vagoanele de calatori modernizate sau construite dupa 1990, in loc de cate doua tuburi de aer la fiecare capat, au cate 4 tuburi de aer la fiecare capat.
De ce?
Cele 2 in plus sunt pentru actionarea usilor interioare/exterioare pneumatice cu care sunt dotate vagoanele si ptr alte echipamente care functioneaza cu aer comprimat.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Vin 03 Dec 2010, 09:53

Acest tip de vagoane circula de la inceputul anului pe R 831/832 Buc.Nord-Brasov cate 3 vag de L-J si 5 in week-end, iar de vreo 2 luni 2 vag L-j si 4 in week-end.

A 1933 si 1930 Buc.Nord-Brasov si retur care circula numai in week-end tot anul a avut 3-4 vagoane 21-87 acompaniate de 19-87. Inainte de 1933 trenul era 13433.

Cel mai mare numar era 011 desi parca exista si 012. Vad ca CFR cand se apuca de modernizat ori modernizeaza cateava cum sunt cazurile lui 21-70 ( 11 buc ) , 21-31 ( 11 buc ) , 20-83 ( vreo 20 buc ) si 21-87 ( 11 buc ) si 20-31 ( 2 buc ) ori modernizeaza la greu cum e cazul vagoanelor 20-49 seria 200.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3715
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Dum 12 Dec 2010, 13:54

Sincer sa fiu, vagonul asta nu mi se pare asa groaznic. Asezarea scaunelor fata-spate mi se pare, dimpotriva,bine gandita pentru un drum de lung parcurs. Vagoanele salon noi cred ca oferta acelasi spatiu ca un 26-26 sau un 21-47 la dimensiunea de degajare a picioarelor, atunci cand scaunele sunt fata in fata si toate ocupate. As remarca si existenta melaminei dintre geamuri, o nota mai buna din punctul meu de vedere decat plasticul sec si gri existent pe alte vagoane. Textura scaunelor...hm, aici ar fi de discutat, calitatea nu e punctul lor forte. De fapt cromatica vagonului nu este foarte bine gandita per total. Iar culoarea scaunelor cred ca ar fi dat mult mai bine un maro inchis cu o dunga verticala de culoare puternic contrastanta, un bej sau galben pal (vanilie), evident schimband in concordanta culoarea manerelor de sustinere a spatiului de bagaje si a melaminei .

Cat despre comparatia modernizarii pentru romani versus modernizare catre italieni -finantele dicteaza totul. Sau mai pe romaneste: cat platesti, aia primesti. Atata timp cat modernizarile CFR se fac cu bani putini (care sunt si platiti din an in Paste)...e normal ca vagonul sa aiba lufturi iar calitatea materialelor sa lase de dorit. Uitati-va la vagoanele de Congo, aia da modernizare cu bani putini. Cred ca o sa coste mai mult transportul in tara de destinatie decat reparatia propriu-zisa.
Sus In jos
LokoZEN



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 2318
Data de inscriere : 12/11/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 06 Ian 2011, 21:09

Foarte interesante unele pareri de aici, indeosebi cele negative. Eu vreau sa spun doar atat: de aproape 4 ani de zile circul saptamanal (cu exceptia vacantelor) cu trenul de doua ori, intre Bucuresti si Brasov + retur. Am trecut prin toate clasele de vagoane din compunerea R 347, R 831/832 si a IC-ului 531. Ma voi referi la R 832 (cu acesta circul cel mai des), pentru ca acesta a primit, in prima parte a anului trecut (parca, nu mai stiu exact), vagoanele 21-87 in garnitura. Pentru mine, sunt niste vagoane foarte confortabile, cu spatiu corect amenajat. Nu ma plang de spatiul pentru bagaje, pentru ca nu am avut niciodata mai mult de doua, adica un rucsac minion (sau mediu, cand am laptop-ul) si o geanta comoda. Spatiul pentru picioare este divin, mai ales ca nu ai pe nimeni in fata, care sa te streseze cu picioarele sale, asa cum se intampla in cazul nimeresti aiurea intr-un vagon 21-76 (care, desi n-ar parea la prima vedere, sunt mult mai partane si restrictive ca 21-86), asadar te poti intinde fara probleme. Antifonarea este de asemenea bine realizata, confortul la drum este similar unui vagon 21-76, ceea ce inseamna o calatorie lina, climatizarea nu a dat niciodata gres (in cazul meu), nici vara, nici iarna, prin comparatie cu unele 21-76/21-86 cu care am calatorit. E drept, panoul metalic de sub fereastra se raceste destul de profund vara cand AC-ul functioneaza si, data fiind conductivitatea termica buna a metalelor, izul rece degajat este uneori deranjant, mai ales in cazul in care porti pantaloni scurti.

Da, par mai simple aceste vagoane, dar uneori simplitatea este dezarmant de geniala. Si scaunele sunt confortabile si corect profilate anatomic. Sunt ceva mai tari, dar fiziologic vorbind, acesta este un beneficiu pentru coloana vertebrala, contrar altor pareri mai putin avizate. Nu am ajuns niciodata la destinatie cu dureri de spate, ci eram in aceeasi bunastare ca si la plecare. Grupurile sanitare sunt inferioare calitativ celor din vagoanele 21-76, spre exemplu, dar nu substantial.

Nota mea: 9,00. Very Happy
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3480
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 06 Ian 2011, 21:18

Eu de exemplu cand stiu ca o sa calatoresc intr-un vagon 21-76 imi iau biletul de la agentie cu vreo 2 zile inainte si cer eu locurile care le vreau adica pe capete ( 105,106 sau 25, 26 de cele mai multe ori) Si asa se face ca vin uneori 400 de km singurel, nederanjat de nimeni nici in fata nici in dreapta mea. Calculatorul da bilete de obicei incepand cu locurile de pe mijloc si apoi "migreaza" spre capete. La 21-87 imi place mult asezarea scaunelor, e perfecta doar ca mi se pare un pic cam incarcat ca numar de locuri si pacat ca nu are o masuta mica care poate fi disimulata in spatarul scaunului din fata.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 06 Ian 2011, 21:24

am mers si eu doar o singura data cu acest tip de vagon pe R 831 chiar la inceput in prima parte a lui 2010 cand le-au bagat pe acest tren. Multe ai spus tu despre acest vagon ce-ar mai fi de spus e ca acest 21-87 e sub 21-76/86 pentru mine din lipsa masutelor, care sunt numai bune pentru a dormi cu capul pe masa, a citi un ziar sau a te juca pe laptop.

de curand au aparut si 21-87 014 si 21-87 015 ceea ce inseamna ca e un pas bun si nu s-au oprit la 011 , cum au facut-o cu 21-70 sau 21-31. 20-83 daca nu ma insel nu sunt mai mult de 20 de bucati. La ce folos atatea zeci de tipuri de vagoane si putine la numar sa zapaceasca calatori ???

Pana sa apara 19-76 si 20-76 in RO existau numai 19/20/39-50 , 19/20-57 , 20/21-47 , 20-54/55 , 19-54/55, 19/21-80 si 21-90.

Acum sunt zeci de tipuri de vagoane : 22-96 , 22-76 , 20-76 , 20-83 , 21-31 , 20-68 , 20-49 , 20-49 200 , 21-86 , 21-87 , 21-76 , 26-16 , 36-16 , 84-16 , 21-70 , 21-80 , 21-90 , 20-31 , 20-57 , 20-54 , 20-55.

Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 06 Ian 2011, 22:49

paall a scris:


de curand au aparut si 21-87 014 si 21-87 015 ceea ce inseamna ca e un pas bun si nu s-au oprit la 011 , cum au facut-o cu 21-70 sau 21-31. 20-83 daca nu ma insel nu sunt mai mult de 20 de bucati. La ce folos atatea zeci de tipuri de vagoane si putine la numar sa zapaceasca calatori ???

20-83 a ajuns la numarul 023. Sursa youtube.

Din pacate 21-87-013, 014 si 015 au codul de circulatie 61, ceea ce va fi un dezastru daca e sa le vedem pe trenurile internationale. Ce zic nemtii sau ungurii cand au laptop ca sa vorbeasca cu familiile lor si nu au unde sa-l puna ?

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3945
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 06 Ian 2011, 22:53

mureseanu_976 a scris:
paall a scris:


de curand au aparut si 21-87 014 si 21-87 015 ceea ce inseamna ca e un pas bun si nu s-au oprit la 011 , cum au facut-o cu 21-70 sau 21-31. 20-83 daca nu ma insel nu sunt mai mult de 20 de bucati. La ce folos atatea zeci de tipuri de vagoane si putine la numar sa zapaceasca calatori ???

20-83 a ajuns la numarul 023. Sursa youtube.

Din pacate 21-87-013, 014 si 015 au codul de circulatie 61, ceea ce va fi un dezastru daca e sa le vedem pe trenurile internationale. Ce zic nemtii sau ungurii cand au laptop ca sa vorbeasca cu familiile lor si nu au unde sa-l puna ?

Macar vor avea unde sa le incarce, spre deosebire de 21-90 de exemplu. E mai echitabil asa. Decat 3-4 ore (cat tine bateria) cu masuta, mai bine 12 cu sursa de curent.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5190
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Joi 06 Ian 2011, 23:06

alex.alexus.tm a scris:
[
Macar vor avea unde sa le incarce, spre deosebire de 21-90 de exemplu. E mai echitabil asa. Decat 3-4 ore (cat tine bateria) cu masuta, mai bine 12 cu sursa de curent.

Dupa mine as moderniza 21-90-urile si 21-80-urile, sa le aducem la un anumit "standard" si pe urma ii intrecem pe unguri cu dotarile. Au ei vagoane peste nivelul alor noastre, dar kanci prize electrice Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
LokoZEN



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 2318
Data de inscriere : 12/11/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Vin 07 Ian 2011, 09:14

lovekomotive a scris:
Eu de exemplu cand stiu ca o sa calatoresc intr-un vagon 21-76 imi iau biletul de la agentie cu vreo 2 zile inainte si cer eu locurile care le vreau adica pe capete ( 105,106 sau 25, 26 de cele mai multe ori) Si asa se face ca vin uneori 400 de km singurel, nederanjat de nimeni nici in fata nici in dreapta mea. Calculatorul da bilete de obicei incepand cu locurile de pe mijloc si apoi "migreaza" spre capete. La 21-87 imi place mult asezarea scaunelor, e perfecta doar ca mi se pare un pic cam incarcat ca numar de locuri si pacat ca nu are o masuta mica care poate fi disimulata in spatarul scaunului din fata.

Eee, lovekomotive, dupa atatia ani de calatorit regulat cu CFRul, sunt deja as la chestiunea cu cerutul locului, pentru ca si eu imi cumpar beletul/beletele cu anticipatie. M-am prins de mult si de modalitatea de acordare automata a locurilor, cand se face ca sunt toti inghesuiti ca vitele la mijlocul vagonului, iar capetele sunt mai mereu goale (dinspre Bucuresti spre Brasov se intampla asta in unele vagoane ale IC 531, duminica e alta poveste la R 832). Cool

Nu ma deranjeaza sa stau cu cineva in fata mea, daca acel cineva sta in diagonala cu mine si daca acel cineva e deschisa Laughing la vorba. Ati inteles voi treaba.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5062
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Vin 01 Apr 2011, 22:25

Deoarece nu am gasit topic pentru 20-87 si am zis ca nu are rost sa deschid altul voi posta aici:
20-87 004 in componenta tr. 792 Dr.Tr.Severin-Bucuresti







Sus In jos
Nk11



Numarul mesajelor : 294
Varsta : 20
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2476
Data de inscriere : 28/12/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Dum 24 Apr 2011, 18:45

Am calatorit cu astfel de vagoane pe un accelerat din Bucuresti pana la Predeal.
Aspectul lor interior nu mi se pare cine stie ce, insa au scaune comode.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5062
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Dum 24 Apr 2011, 23:22

Leo a scris:
Am calatorit cu astfel de vagoane pe un accelerat din Bucuresti pana la Predeal.
Aspectul lor interior nu mi se pare cine stie ce, insa au scaune comode.
1931 -Bucuresti 7.10-Predeal 9.58-Brasov 10.40 cumva ?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)   Astazi la 10:11

Sus In jos
 

Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Vagoane seria 20/21-87 (AVA salon,cele gri)
» Vagoane seria 11-31 si 21-31
» Vagoane seria 19-76 si 20-76
» Vagoane seria 11-47 si 21-47
» Vagoane seria 22-96 si 84-96
Pagina 4 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-