Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Așteptari pentru sec XXI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
acar



Numarul mesajelor : 50
Localizare : din orașul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu și multe alte personalități de prim rang
Reputatie : 3073
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: Așteptari pentru sec XXI   Mier 24 Sept 2008, 14:42

-Aici acar a avut un mesaj care l-a sters, impreuna cu celelalte!


Ultima editare efectuata de catre acar in Mier 02 Dec 2009, 20:28, editata de 2 ori
Sus In jos
AceKine



Numarul mesajelor : 75
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3064
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: CFR mai bun ?   Joi 25 Sept 2008, 12:09

Da ai dreptate , si nu doar sectia aceea ar trebui centralizata electrodimamic, electrificat si chiar dublata , sunt multe alte sectii care erau in grafic de exemplu Rosiori Nord - Costesti se incepuse centralizarea electrodinamica dar s-a oprit din cauza celor din 89 numai pana la prima statie , Papa , care acum e o halta fara gara si nuj daca mai opreste vreun tren , sectia fiind cumparata de vreo 2 ani de SERVTRANS INVEST . Din ceea ce vad nu pot decat sa spun ca liniile secundare sunt o pacoste pentru CFR si se incearca inlaturarea lor , au aparut o gramada de firme care trasporta marfa de ex : ServTrans , Constantin Grup , UniferTrans , Rompetrol , GFR si ne mai miram de ce CFR Marfa nu mai este profitabila . In tara asta nu se mai tine cont de niste principii , totul este lasat balta si nu se incearca ajutarea cu noi solutii . Deci nu stiu daca CFR isi va mai revenii . Bafta .App sunt multumit de modernizarile de la CFR Calatori . Au vagoane si locomotive de secolul XXI , insa CFR Marfa lasa de dorit ...
Mai am o nelamurire .In regionala CRAIOVA depoul de domiciliu este Pitesti ( 19037 ) insa nu este electrificat . Deci cun poate avea o EA un depou de domiciliu la care nu va ajunge decat trasa ? Smile)) E aiurea sa nu iti poti face revizia la depoul tau de domiciliu ...Mai vorbim
Sus In jos
AceKine



Numarul mesajelor : 75
Localizare : Alexandria
Reputatie : 3064
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Joi 25 Sept 2008, 12:17

Apropo de chestia cu depoul de domiciliu , Pitesti este depoul de domiciliu al locomotivelor de calatori de pe regionala Craiova . Asta este Romania , unde chiar si imposibilul este posibil . Depoul Craiova care este cel mai mare din regionala cu acelasi nume trebuia sa ramane depou de domiciliu la calatori . Este posibil ca o regionala si o gara foarte mare sa fie remiza cu 2 linii in depou pentru locomotivele de calatori ? Am ramas socat sa vad cum erau inghesuite in jur de 15 locomotive pe 2 linii , iar hala depoului sa fie pustie , cu cate 2 , 3 locomotive de marfa ... Restructurarea SNCFR -ului din 1998 in CFR Calatori, CFR Marfa si CFR Infrastructura s-a facut anapoda , lucrurile trebuiau analizate de la radacina , nu doar trecandu-se cu vederea . Stiu posturi de lucru in care numarul sefilor este mai mare decat al subalternilor . Este posibil asa ceva ?
Sus In jos
danutzvd



Numarul mesajelor : 10
Varsta : 46
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 2711
Data de inscriere : 16/07/2009

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Joi 16 Iul 2009, 20:10

acar a scris:
Cu o populatie de aprox. 130.000 locuitori, Botosani este al patrulea oras ca marime din Moldova, fiind depasit doar de Iasi, Galati si Bacau, dar depasind Piatra Neamt, Suceava, Focsani, Vaslui, Barlad, Roman, Onesti, etc.
Sectia Veresti-Botosani nu deserveste doar municipiul Botosani, ci intregul judet Botosani, aflat la granita Romaniei cu Ucraina si Moldova, deci acolo unde incepe UE.
Pentru a deveni rentabila economic si viabila din punct de vedere tehnic, sectia Veresti-Botosani trebuie reabilitata pentru un regim de viteza corespunzator secolului XXI, trebuie centralizata electrodimamic, electrificata, dublata pe traseul Leorda - Botosani si completata cu sectia noua Botosani - Harlau. Nu lipsita de importanta ar fi realizarea racordarii de la Veresti, care sa deserveasca relatia Botosani - Dolhasca.


Dar de traseul Saveni - Dangeni ce se mai aude?
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7916
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12520
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Joi 16 Iul 2009, 22:01

Nu se va apuca nimeni de refacut sectia Dangeni - Saveni. Am vazut un reprtaj la tv pe TVR3, in care primarul din Saveni cerea refacerea tronsonului, celor de la CFR, si raspunsul a fost unul ce a lasat de dorit

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
cristi ar



Numarul mesajelor : 466
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3242
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Asteptari pentru sec. XXI   Vin 17 Iul 2009, 16:57

Intrebarea e ce sectii se vor mai inchide, nu ce se va mai reabilita.
Daca nu s-a mai construit numic in perioada cand economia mergea, acum in plina criza nu cred.Din pacate prioritatea Romaniei este infrastructura rutiera, asa ca banii care sunt merg acolo.
Sus In jos
danutzvd



Numarul mesajelor : 10
Varsta : 46
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 2711
Data de inscriere : 16/07/2009

MesajSubiect: gara saveni   Sam 18 Iul 2009, 15:37

COSTACHE MIHAIL a scris:
Nu se va apuca nimeni de refacut sectia Dangeni - Saveni. Am vazut un reprtaj la tv pe TVR3, in care primarul din Saveni cerea refacerea tronsonului, celor de la CFR, si raspunsul a fost unul ce a lasat de dorit


Din cate am auzit, gara din Saveni a capatat destinatie de cladire de locuinte (sociale, parca)
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Mar 25 Aug 2009, 16:57

Acelasi lucru as vrea si pt sectia Bacau - Piatra Neamt - Bicaz. Sa nu uitam ca Piatra Neamt este "perla Moldovei" si va ramane, probabil unul din cele mai frumoase orase din tara, si unul din cele mai curate. Turismul s-a dezvoltat in ultimii ani in aceasta zona, urmeaza sa ia amploare in urmatorii ani. La capat de linie, Bicaz, se afla cel mai mare lac de acumulare artificial din Romania, si un impunator baraj, al doilea ca inaltime din tara dupa cel de la Vidraru. Apoi ca puncte de referinta in materie de turism, se numara Masivul Ceahlau, manastirile din zona (Agapia, Varatec, Neamt, Sihla, Secu, Sihastria, Petru Voda, Bistrita, si multe altele) de o mare valoarea istorica dar si spirituala. Nu e nevoie sa intru in detalii de ordin geografic si turistic, pt asta va puteti convinge si voi vizitand zona. Consider ca ar trebui electrificat tronsonul, pt ca se poate, nu exista bariere de ordin geografic care sa nu permita acest lucru, pe langa astea ar trebui refacuta calea de rulare, care e deja intr-un stadiu degradat, pe unele portiuni denivelarile aparute sunt chiar periculoase. O mare parte din gari ar trebui renovate, curatate. Ar fi multe de refacut, si de amenajat pe acest tronson. Cred ca cel mai bun lucru care s-ar putea realiza ar fi electrificarea ei, pt reducerea poluarii, mai ales ca de la Piatra Neamt spre Bicaz, zona devine una montana.
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3099
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Mier 26 Aug 2009, 00:51

Lovekomotive a scris:
Acelasi lucru as vrea si pt sectia Bacau - Piatra Neamt - Bicaz. Sa nu uitam ca Piatra Neamt este "perla Moldovei" si va ramane, probabil unul din cele mai frumoase orase din tara, si unul din cele mai curate. Turismul s-a dezvoltat in ultimii ani in aceasta zona, urmeaza sa ia amploare in urmatorii ani. La capat de linie, Bicaz, se afla cel mai mare lac de acumulare artificial din Romania, si un impunator baraj, al doilea ca inaltime din tara dupa cel de la Vidraru. Apoi ca puncte de referinta in materie de turism, se numara Masivul Ceahlau, manastirile din zona (Agapia, Varatec, Neamt, Sihla, Secu, Sihastria, Petru Voda, Bistrita, si multe altele) de o mare valoarea istorica dar si spirituala. Nu e nevoie sa intru in detalii de ordin geografic si turistic, pt asta va puteti convinge si voi vizitand zona. Consider ca ar trebui electrificat tronsonul, pt ca se poate, nu exista bariere de ordin geografic care sa nu permita acest lucru, pe langa astea ar trebui refacuta calea de rulare, care e deja intr-un stadiu degradat, pe unele portiuni denivelarile aparute sunt chiar periculoase. O mare parte din gari ar trebui renovate, curatate. Ar fi multe de refacut, si de amenajat pe acest tronson. Cred ca cel mai bun lucru care s-ar putea realiza ar fi electrificarea ei, pt reducerea poluarii, mai ales ca de la Piatra Neamt spre Bicaz, zona devine una montana.

Eu consider că ar trebui o găsită o soluție ca linia Piatra Neamț-Bicaz să se prelungească până în Ardeal. Dacă nu greșesc, a fost o linie cu ecartament de 0,76m, care trecea pe la Borsec, dar una din așteptările mele (să mă încadrez în topic) ar fi construirea unei linii cu ecartament normal, nu îngust.

Se punea problema ce linii se desființează. Citez o parte a mesajuluicu pricina:

Citat :
Intrebarea e ce sectii se vor mai inchide, nu ce se va mai reabilita

Eu pun problema altfel. Când va fi educată populația ca, pentru distanțe medii și lungi să nu prefere mijloacele de transport auto, ci trenul?
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Mier 26 Aug 2009, 14:33

pe unele harti chiar figureaza o cale ferata intre Bicaz si Gheorghieni, si este trecuta ca linie cu ecartament normal, in realitate nu stiu daca e chiar asa, linia merge pana la Tasca. Cat despre educatie, mi-a pierit si ultima speranta de optimism in legatura cu asta, noi romanii nu mai suntem ce am fost candva, ne-am prostit de tot Sad
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Mier 26 Aug 2009, 14:40

Eu ce as vrea de la secolul asta in care ne taraim: o linie noua intre Suceava si Cluj care sa taie mai insistent muntii pentru a obtine un timp mult mai bun de mers, chiar de regim Eurostar, Thalis etc.
Cu aceasta ocazie, putem realiza o ruta de viteza dinspre Est spre Vestul Europei.
Sus In jos
http://rrt-group.com
acar



Numarul mesajelor : 50
Localizare : din orașul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu și multe alte personalități de prim rang
Reputatie : 3073
Data de inscriere : 23/09/2008

MesajSubiect: -   Sam 29 Aug 2009, 19:28

-


Ultima editare efectuata de catre acar in Mier 02 Dec 2009, 20:23, editata de 1 ori
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3902
Reputatie : 6797
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Refacerea magistralei 500   Sam 29 Aug 2009, 20:46

Inceperea cat mai rapida a lucrarilor de refacere si electrificare totala a magistralei 500 pentru aducerea vitezei de transport la 200 km/h .
Sus In jos
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3099
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Dum 30 Aug 2009, 03:29

Ați auzit careva din voi de proiectul traseului Paris-Shanghai? Lucrările trebuiau să înceapă în 2009. Asta impunea:
-dublarea
-electrificarea
-asigurarea vitezei de 120 km/h
pe toate căile ferate care urmau să fie incluse în proiect. Pentru a nu fi off-topic, voi enumera câteva din acele localități care se află pe liniile aferente M500 și pe M500:
-Vatra Dornei
-Câmpulung Moldovenesc
-Gura Humorului
-Suceava
-Dărmănești
-Dornești
-Vicșani
Se prevedeau două lucruri:
1. Mutarea stației de schimbare a boghiurilor de la Vadu Siret la Cernăuți și electrificarea liniei până la Cernăuți și utilizarea liniei cu ecartament de 1,52m pe teritoriul fostei URSS
sau
2. Construirea unei linii cu ecartament normal (1,44m) până la frontiera cu China, având în vedere că statul chinez are linie normală. Se evită, astfel timpul și neplăcerile cauzate de schimbarea boghiurilor necesare pentru linia cu ecartament de 1,52m.
Sus In jos
mardaryroby
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 251
Varsta : 38
Localizare : Iasi, Romania
Reputatie : 3305
Data de inscriere : 21/08/2008

MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Dum 30 Aug 2009, 13:48

De ce nu astepti urmatorul 1 aprilie? Razz
Sus In jos
http://rrt-group.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Așteptari pentru sec XXI   Astazi la 20:00

Sus In jos
 

Așteptari pentru sec XXI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Așteptari pentru sec XXI
» Black Friday (momentul pentru o camera foto sau video)
» Pamant pentru flori
» AM O CATEA DE CIOBANESC CORB SI CAUT UN MASCUL DIN RASA EI PENTRU MONTA
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-