Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 84

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul
AutorMesaj
Semaca



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 24
Localizare : Buftea
Reputatie : 2647
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Mar 12 Apr 2011, 23:25

Sus In jos
http://masinimari.com
Semaca



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 24
Localizare : Buftea
Reputatie : 2647
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Mier 20 Apr 2011, 21:06

Sus In jos
http://masinimari.com
Mihai-Aurel



Numarul mesajelor : 222
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2766
Data de inscriere : 11/01/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Joi 21 Apr 2011, 14:39

Hm, a renuntat Europeandrinks la contractul cu Servtrans si a trecut la CFR Marfa?
Ai observat,frigorificele de la Servtrans mai erau in gara?
Thumbs up pentru poza!
Sus In jos
Semaca



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 24
Localizare : Buftea
Reputatie : 2647
Data de inscriere : 14/03/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Joi 21 Apr 2011, 20:55

Mihai-Aurel a scris:
Hm, a renuntat Europeandrinks la contractul cu Servtrans si a trecut la CFR Marfa?
Ai observat,frigorificele de la Servtrans mai erau in gara?
Thumbs up pentru poza!

Nu mai sunt de mult timp, mai mult ca sigur au preluat contractul cei de la Marfa !
Sus In jos
http://masinimari.com
Gaby005



Numarul mesajelor : 486
Reputatie : 2623
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Joi 21 Apr 2011, 22:14

Semaca a scris:
Mihai-Aurel a scris:
Hm, a renuntat Europeandrinks la contractul cu Servtrans si a trecut la CFR Marfa?
Ai observat,frigorificele de la Servtrans mai erau in gara?
Thumbs up pentru poza!

Nu mai sunt de mult timp, mai mult ca sigur au preluat contractul cei de la Marfa !
Foarte bine.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5067
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Vin 22 Apr 2011, 01:50

0003
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3218
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Mar 26 Apr 2011, 22:43

92 53 0 841 018 0 a Remizei Socola la manevre prin Triaj:



Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5502
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 14:54

CARACTERISTICILE TEHNICE PRINCIPALE ALE LOCOMOTIVEI:
a) Caracteristici generale constructive:
Viteza maximă ( bandaje semiuzate - în regim ușor............. 100 km / h
- în regim greu............ 60 km / h
Greutatea maximă în serviciu (complet alimentată) ....... 70 ±3% t
Forța de tracțiune maximă la greutatea maximă și μ =0,33..... 23 000 kg f
Raza minimă de înscriere în curbă,pentru viteza de 30 km / h ...... 100 m
Viteza în curbe de 150 m .................................................. 40 km / h
Viteza în curbe de 550 m .................................................... 100 km / h
Capacitate rezervor de combustibil..................................... 3 000 l
b) Dimensiuni:
Ecartament...................................................................... 1 435 mm
Lungimea peste tampoane.............................................. 13 736 mm
Ampatamentul locomotivei............................................... 7 200 mm
Înălțimea maximă a locomotivei de la coroana șinei......... 4 650 mm
Lățimea maximă a locomotivei........................................... 3 150 mm3. BOGHIURI
Boghiurile au fost supuse reparației capitale
Caracteristici tehnice principale:
Tip Bo—Bo
Lungime ............................................................... 4 250 mm
Lățime................................................................ 2 502 mm
Ampatament ......................................................... 2 500 mm
Masa ....................................................................... 9 500 kg
Diametrul pe cercul de rulare (roți stea cu bandaj)... 1 000 mm
Sarcina maximă pe osie ............................................. 17,5 ±3% t
Raportul de demultiplicare al atacurilor de osie:
- atacul de osie dublu - F 35 SP............. 3,452
- atacul de osie simplu -F 35 P............ 1,947
Tipul uleiului utilizat .................................................. T85/90 EP3
Cantitatea de ulei necesară ............................................ cca 130 l
Instalația de uns buza bandajului cu vaselină a fost inlocuită cu instalație
de ungere cu ulei (câte una pe fiecare boghiu).
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5502
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 14:55

4. TRANSMISIA HIDRAULICĂ
Transmisia hidraulică se păstrează pe locomotivă fiind supusă reparației capitale.
Pentru adaptare la turația de antrenare a noului motor diesel, s-au modificat roțile dințate A ,
B și pinionul T astfel încât turațiile arborelui primar și de ieșire, respectiv al pompei de
umplere să nu se modifice asigurând astfel respectarea parametrilor de funcționare ai
transmisiei hidraulice.
Caracteristici tehnice principale:
Tipul transmisiei hidraulice ( simbol L 28 / III4—1,45 / st )........ TH 2
Numărul de convertizoare.............................................. 2 bucăți
Puterea nominală la intrare.................................................. 1 300 CP
Turația nominală la intrare................................................ 1 800 rot / min
Turația maximă la ieșire................................................... 1 865 rot / min
Reglarea stabilității de comutare ( raportul de menținere) Hv .. cca 10 %
Timpul de blocare- blocul de timp Z ( blocajul recomutării) .... cca 5 s
Înclinare dreptei de comutare α ..................................... 66 0
Limitatorul de supraviteză a transmisiei η .................... 4 160 rot / min
Masa, fără accesorii și ulei ......................................... cca 4 100 kg
Dimensiuni de gabarit....................................... 1 900 x 900 x 1 836 mm
Cantitatea de ulei,cu schimbătorul de căldură..................... cca 400 l
Tipul uleiului utilizat întransmisie ...................................... H32 AREDUCTORUL INVERSOR
5.Reductorul inversor a fost supus reparației capitale.
Caracteristici tehnice principale:
Tipul reductorului inversor..................................... NG 1200 / 2
Numărul regimurilor de mers .................................. 2 regimuri
Raportul de demultiplicare;
- în regim ușor ........................................................ 1
- în regim greu ........................................................... 1,66
Capacitatea de alimentare cu ulei ...................................... cca 65 l
Tipul uleiului utilizat în reductor .............................. T85/90 EP3
Masa, fără ulei ......................................................... cca 2 400 kg
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5502
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 14:58

MOTORUL DIESEL
Motorul diesel este Caterpillar seria 3508 B și are următoarele caracteristici tehnice
principale:
Caracteristici tehnice principale
Tipul motorului diesel.............................................. Caterpillar seria 3508 C
Puterea nominală………………………………………1 000 KW (1360 CP)
Turația nominală maximă…………………………… 1800 rot/min
Turația la relanti………………………………………… 600 rot/min
Număr de cilindri……………………………………… 8 în V
Alezaj +cursă ……………………………………… 170x190 mm
Consum specific de combustibil……………... 212,63 g/kwh ,la 100% sarcină
Pornire motor……………………………………… .cu 2 demaroare electrice
Temperatura maxima lichid de răcire:
-- în circuitul de răcire MD…………………… max 95 oC
-- în circuitul de răcire aer supraalimentare…… max 62 oC
Capacitatea instalației de apă…………………………103 l
Tipul uleiului utilizat.................................................. SAE15W/40 S3
Cantitatea de ulei (cu înlocuire filtru)........................ 220 l
Masa,fără ulei și lichid de răcire……………………… 4 355 kg
Reglare electronică
Motorul diesel este prevăzut cu 2 circuite de apă și anume:
⇒ Circuitul de înaltă temperatură pentru răcirea motorului diesel.
⇒ Circuitul de joasă temperatură pentru răcirea aerului de supraalimentare al motorului
diesel.
Circuitul de răcire motor are o singură admisie și evacuare dublă, câte una pentru fiecare
linie de cilindri.
Termostatele, amplasate la ieșirea din motor, deschid circuitul mare la temperatura de
92 oC.
Circuitul de răcire al aerului de supraalimentare conține un termostat care deschide acest
circuit la temperatura de 54 oC.
Fiecare circuit are pompa proprie pentru recircularea apei, iar răcirea apei în grupul de
răcire se face pe circuite separate și anume 10 elemenți de răcire pentru circuitul motorului și
8 elemenți pentru circuitul aerului de supraalimentare.
Rezervorul de compensație de capacitate 125 litri este compartimentat pentru cele 2
circuite și anume 100 litri pentru circuitul motorului și 25 litri pentru cel al aerului de
supraalimentare.
6
Pe rezervor la partea superioară este montată o supapă de suprapresiune care deschide la
0,7 bar și un senzor de nivel cu flotor cu 2 contacte, unul de avertizare pentru completare cu
apă și unul de avarie care comandă oprirea motorului diesel în momentul când apa a coborât
sub nivelul minim.
Pe circuitul de răcire al motorului diesel este înseriat răcitorul de ulei al transmisiei
hidraulice TH2. Acesta este legat în circuit de la racordul cu 2 flanșe montat pe motorul
diesel imediat după pompa de apă.
Răcitorul de ulei este livrat de firma BEHR și are și un circuit pentru răcirea uleiului din
instalația hidrostatică. După răcirea uleiului din transmisie și instalația hidrostatică, apa intră
în schimbătorul de ulei al motorului diesel asigurând astfel și răcirea uleiului din motor.
Alimentarea cu motorină se face direct din rezervorul de combustibil al locomotivei prin
pompa proprie cu care este echipat motorul diesel, iar returul se scurge tot în rezervor.
Sus In jos
electrica675
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 370
Reputatie : 2771
Data de inscriere : 12/07/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 17:24

018 nu este a remizei Socola!!! Apartine depoului Pascani, e dat acolo la manevre pana v-a fi reparat 017!
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4128
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 17:38

017 era la manevre la Bacau pe 9 aprilie, ce a patit? :roll:
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3218
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 19:06

electrica675 a scris:
018 nu este a remizei Socola!!! Apartine depoului Pascani, e dat acolo la manevre pana v-a fi reparat 017!
OK, n-am verificat personal, doar am văzut-o în curte Remizei. Dar ce-i cu 017?

92 53 0 841 017 2 la manevre prin gr. A a Triajului Socola(29 aprilie); a adus o garnitură lungă formată în special din Eacs.



P.S.: Dar de unde știi că e a depoului Pașcani?
Sus In jos
electrica675
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 370
Reputatie : 2771
Data de inscriere : 12/07/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 22:07

017 a avut niste probleme legate la osii! Erau blocate! Daca a-si cunoaste a-si fi mai explicit!

Stiu 100% ca si 017 si 018 apartin depoului Pascani!
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3218
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Dum 01 Mai 2011, 22:09

electrica675 a scris:
017 a avut niste probleme legate la osii! Erau blocate! Daca a-si cunoaste a-si fi mai explicit!

Stiu 100% ca si 017 si 018 apartin depoului Pascani!
OK, n-am contestat informația ta. Te cred pe cuvânt.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 84   Astazi la 21:19

Sus In jos
 

Locomotive clasa 84

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
» Locomotive clasa 44
Pagina 3 din 10Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-