Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 10 Iun 2011, 22:14

Ma tem ca nu se poate aceasta varianta, de ce ? ptr ca la Mangalia sunt doar doua linii in grupa tehnica si are activitate in plin pe timpul sezonului estival, iar iarna nu functioneaza grupa tehnica, iar pregatirea tehnica ptr desiro de unde ? la Tulcea Oras nici atat

Nu ca nu as fi de acord cu tine d-nu popovici dar trebuie sa vedem si acest aspect, necunoscut unora, nu se poate pune in circulatie un tren (trenuri) intre doua orase fara grupa tehnica (Mangalia fiind doar vara activa si full, iarna nu)

Se mai dorea un tren (trenuri) Fetesti-Mangalia dar se pune problema sunt calatori de la Fetesti macar pana la Constanta ?

Sincer si eu imi doresc mai multe trenuri si la ore potrivite dar sunt un pic pesimist , eu vad si alte ,,laturi,, in acest cfr, ,,experienta,,mea in domeniu isi spune cuvantul chiar daca supar (deranjez) fara intentie
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 10 Iun 2011, 22:27

decward a scris:
Un P Bucuresti Est-Tulcea (Preferabil dintr-un TE) si DT pana la Medgidia ( LE+LDE)
Dar de ce DT pana la Medgidia ? cand la Medgidia e depou de calatori, iar ce spui tu cu DT inseamna la Medgidia dezlegarea electricei - parcurs - rebrusare alta linie, dezlegare diesel - parcurs - rebrusare - proba tren timp pierdut inutil
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 10 Iun 2011, 22:33

MariusM a scris:
paall a scris:
Trenuri compuse din sageata albastra :

P Buc.Nord - Targoviste - Piestrosita cu plecare dupa ora 18:00 si oprire numai la Titu, Nucet, Targoviste, Vulcana Pandele, Pucioasa, Fieni, Tepes.Voda, Pietrosita.

A Pietrosita-Targoviste ( rebrusare ) - PL.Sud - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta cu tarif de personal pe sectorul Pietrosita-PL.Sud si cu opriri numai in Fieni , Pucioasa, Vulcana Pandele , Targoviste , PL.Vest , PL.Sud samd...

P Buc.Nord - Slanic cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Vest, Plopeni, Poiana.Slanic si de aici pana la Slanic in toate statiile.
P Buc.Nord - Maneciu cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Nord, Boldesti, Valeni de munte, Teisani si de aici pana la Maneciu in toate statiile.


Sau ar mai fi bun un personal cu mers de accelerat(format din săgeți) București Nord - Ploiești Vest - Plopeni - Poiana Slănic - Slănic cu o grupă care să se detașeze din Ploiești Vest spre Ploiești Sud - Ploiești Nord - Vălenii de Munte - Măneciu.
Domnilor dar de unde atatea sageti albastre la revizia Buc Grivita ? s-au mai reparat din cele stationate la gard in Cluj ?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3902
Reputatie : 6797
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 10 Iun 2011, 22:38

paall a scris:
Trenuri compuse din sageata albastra :

A Pietrosita-Targoviste ( rebrusare ) - PL.Sud - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta cu tarif de personal pe sectorul Pietrosita-PL.Sud si cu opriri numai in Fieni , Pucioasa, Vulcana Pandele , Targoviste , PL.Vest , PL.Sud samd...


De ce sa rebruseze in Targoviste ? Exista racordul Aninoasa Hm. - Târgoviste Nord. Poate fi folosit in cazul unei legaturi directe intre Pietrosita - Ploiesti Sud si mai departe in directia Slobozia Veche sau Maneciu ori Slanic. Cred ca un tren accelerat format din 3 vagoane Desiro ar avea succes pentru cele trei directii mai sus amintite.
De asemenea, un tren accelerat Bucuresti Nord - Caciulati (-Snagov Plaja) - Urziceni - Amara PO. - Slobozia Veche, in sezonul estival, format din 2 vagoane Desiro din care unul pentru Snagov Plaja
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3139
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 10 Iun 2011, 23:12

maryus74 a scris:
Ma tem ca nu se poate aceasta varianta, de ce ? ptr ca la Mangalia sunt doar doua linii in grupa tehnica si are activitate in plin pe timpul sezonului estival, iar iarna nu functioneaza grupa tehnica, iar pregatirea tehnica ptr desiro de unde ? la Tulcea Oras nici atat

Nu ca nu as fi de acord cu tine d-nu popovici dar trebuie sa vedem si acest aspect, necunoscut unora, nu se poate pune in circulatie un tren (trenuri) intre doua orase fara grupa tehnica (Mangalia fiind doar vara activa si full, iarna nu)

Se mai dorea un tren (trenuri) Fetesti-Mangalia dar se pune problema sunt calatori de la Fetesti macar pana la Constanta ?

Sincer si eu imi doresc mai multe trenuri si la ore potrivite dar sunt un pic pesimist , eu vad si alte ,,laturi,, in acest cfr, ,,experienta,,mea in domeniu isi spune cuvantul chiar daca supar (deranjez) fara intentie
Am sa-ti raspund punct cu punct dar asta nu inseamna ca nu-ti dau pe moment dreptate. Acum cand vorbim acest lucru este greu de realizat dar daca ne uitam doar putin in trecut putem observa ca n-ar fi chiar asa o mare filozofie.
1. Propunerea este pentru viitorul (viitoarele) mersuri si tine cont de schimbarile care vor urma din punct de vedere al rangurilor de tren
2. Eu am propus un tren sezonier, in caz ca merge treaba mai vedem
3. Trenurile sezoniere sa ramana la Constanta iar intre Constanta si Mangalia sa fie introduse Desiro pe post de regio, cum s-a mai intamplat si cum ar fii normal
4. Experinta mea in domeniu spune ca nu trebuie sa privim spre viitor cu minie, lucrurile se vor schimba, ai sa vezi !
5. Alegerea sagetii a fost de moment, de fapt eu vreau sa vad un tren hibrid pe acesta ruta, o rama noua, eventual de la Bombardier ar avea un alt impact mai ales pentru turisti, insotit bineinteles de o promovare media.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Sam 11 Iun 2011, 01:30

@ maryus74 - Daca nu sunt automotoare DESIRO atunci sa cumpere ar avea mare succes pe rutele cu trafic mic de calatori.

@ IonutCFR2009 - acel racord e istorie de vreo 2 ani, traficul de marfa pe linia 904 intre Targoviste si Pietrosita e foarte redus, ce mai pleaca din Targoviste se opreste la Fieni, nu am mai vazut demult marfare pentru Doicesti.

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Sam 11 Iun 2011, 09:23

@popovici :

sunt de acord cu tine, minim 2 rame motor formate din mai multe vagoane sa faca pendulari C-ta - Mangalia - C-ta, minim 10-12 curse cu pauze la cap de sectie de maxim 30 minute

dar calatorii din tara ptr Eforie, Costinesti, Neptun, Mangalia cu trenul limitat la C-ta crezi ca prefera transbordarea ? bagaje, copii, injuraturi...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3139
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Sam 11 Iun 2011, 20:25

maryus74 a scris:
@popovici :

dar calatorii din tara ptr Eforie, Costinesti, Neptun, Mangalia cu trenul limitat la C-ta crezi ca prefera transbordarea ? bagaje, copii, injuraturi...
Depinde la ce ore ajung pe litoral si cat de mare e caldura pentru ca stii si tu prea bine ca aerul conditionat sau ventilat cam lipseste tocmai din vagoanele care strabat aproape intreaga tara, deci un mic deranj de 5-10 minute daca si sageata i-ar astepta racorita vis-a-vis nu cred ca ar mai conta. Cat despre cei care vin deja racoriti, respectiv cei din R983, R985 si R685 pentru ei nu ar mai conta foarte mult o transbordare intrucat majoritatea vin din Bucuresti. Ma rog, cea mai buna solutie ar fii dublarea si reabilitarea tronsonului Constanta-Mangalia care, desi unii o considera inutila invocand o utilizare limitata la 2 luni pe an, eu cred ca este mai mult decat necesara, sa nu uitam ca linia are aspecte clare de S-Bahn, trece prin comune mari si localitati importante limitrofe Constantei, ca sa nu mai zic de municipiul Mangalia cu al sau port. In plus , o usoara rectificare a traseului va duce la micsorarea timpilor de mers iar linia in sine are un potential imens deoarece contine in acelasi timp si aspectele unei linii clasice, turistice si este totodata unicat in aceasta zona a Europei.


Ultima editare efectuata de catre popovici in Dum 12 Iun 2011, 15:55, editata de 1 ori
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vitosa



Numarul mesajelor : 4691
Reputatie : 7178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Sam 11 Iun 2011, 21:14

@ popovici :

daca cineva din minister (mare in rang) ar citi ultimul tau post si ar avea interes/posibilitate sa refaca traseul sau sa dubleze linia C-ta - Mangalia ce bine ar fi, eu personal mi-am dorit dublarea liniei inca dinainte de revolutie inclusiv a gari Mangalia cu extindere de linii (ar fi loc de 9 cu peroane largi intre ele daca s-ar darama magaziile de dupa grupa tehnica) dar...am ramas cu speranta ca intr-o buna zi...deschid ochii si...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9190
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11824
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Sam 11 Iun 2011, 21:17

popovici a scris:
maryus74 a scris:
@popovici :

dar calatorii din tara ptr Eforie, Costinesti, Neptun, Mangalia cu trenul limitat la C-ta crezi ca prefera transbordarea ? bagaje, copii, injuraturi...
Depinde la ce ore ajung pe litoral si cat de mare e caldura pentru ca stii si tu prea bine ca aerul conditionat sau ventilat cam lipseste tocmai din vagoanele care strabat aproape intreaga tara, deci un mic deranj de 5-10 minute daca si sageata i-ar astepta racorita vis-a-vis nu cred ca ar mai conta. Cat despre cei care vin deja racoriti, respectiv cei din R983, R985 si R685 pentru ei nu ar mai conta foarte mult o transbordare intrucat majoritatea vin din Bucuresti. Ma rog, cea mai buna solutie ar fii dublarea si reabilitarea tronsonului Constanta-Mangalia care, desi unii o considera inutila invocand o utilizare limitata la 2 luni pe an, eu cred ca este mai mult decat necesara, sa nu uitam ca linia are aspecte clare de S-Bahn, trece prin comune mari si localitati importante limitrofe Constantei, ca sa nu mai zic de municipiul Mangalia cu al sau port. In plus , o usoara rectificare a traseului va duce la micsorarea timpilor de mers iar linia in sine are un potential imens deoarece contine in acelasi timp si aspectele unei linii clasice, turistice si este totodata unicat in acesta zona a Europei.

Acuma 2 ani cand am vrut sa merg de la Constanta la Costinesti de la ora 12 nu mai aveai nici un tren pana la ora 15 de nici un rang mi se pare tembelism sa nu bagi un tren personal in intervalul acela de 3 ore si varf de trafic cand toata lumea se plimba dar exista acolo sus undeva in minister cineva care iubeste dubarii..
Ar fi bine macar daca ar fi dublata si electrificata unde se poate caci in zona Costineti tabara nu prea se mai poate sunt case intr-o parta si alta macar pana la Eforie si tot ar fi bine
Chiar azi am vazut un reportaj cu dubele ce leaga Buftea de Bucuresti merg calatorii in picioare fara bilet cu microbuza vechi fara AC si ei participa la licitatii cu miniautocare de 32 de locuri doar ca sa castige trasa.Dar unii dintre ei au dreptate ministerul ii ocrosteste doar pe cei cu pile si statul arunca 60 de milioane de euro pe operatorii feroviari privati care transorta aer!!!hmmm

PS Un lucru pozitiv anul asta sunt trenuri din ora in ora Constanta-Mangalia asa da..
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2303
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4399
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: trenuri mai dese   Lun 13 Iun 2011, 17:49

Sunt unele rute unde este necesar sa fie mai multe trenuri, mai dese.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3713
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Lun 13 Iun 2011, 20:12

Cu transbordarea in Constanta, sa fiu sincer, nu-s de acord. Si nu cred c-or sa fie de acord nici calatorii care habar n-or sa aiba cum s-a ajuns la concluzia asta. Din punctul meu de vedere, ar fi ilogic ca un tren sa vina de la 900 km (Satu Mare) si sa nu isi mai continue 43 km drumul, pana la destinatia finala si clasica, tinand cont ca practic doar jum'ate din tren coboara la Constanta, restul continuandu-si drumul spre Mangalia. A, daca CFR vrea sa introduca trenuri-pendul in timpul sezonului, da, ar fi o idee, care ar favoriza poate turistii care se plimba pe litoral, dar asta nu trebuie sa afecteze trenurile de lung parcurs. Parerea mea e ca , dupa cum am spus, CFR trebuie sa se muleze dupa cerintele calatorilor, nu invers. Iar daca jum'ate din calatorii unui tren de 16 vagoane vor sa mearga la Eforie/Costinesti/Mangalia, atunci trenul se duce la Eforie/Costinesti/Mangalia si asta e.
Cu reabilitarea/dublarea/electrificarea liniei Constanta-Mangalia (sau ma rog, macar una din ele, depinde cati bani s-or gasi) sunt bineinteles de acord.
Nu inteleg de ce CFR nu incearca sa introduca automotoare RegioExpres Cluj-Tg Mures, Cluj-Bistrita, Oradea-Timisoara. A trebuit sa vina TFG ca sa le arate cum se procedeaza...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10213
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Mar 14 Iun 2011, 00:09

Asa de bine ar merge transbordarea ,ca si in Simeria.E foarte normal sa vii de la Bucuresti si astepti inca 50 de minute nush ce personal sa pleci la HD.Eu personal optez pt desfiintarea P 2147/8 si introducerea unui automotor Desiro ca ramaura a A1623,acest A1625/6 sa ajunga in Simeria la ora 18:20(nu 17:40 cum ajunge P2148),astfel incat sa se prind si legatura cu A 1766,si mai sunt o gramada de legaturi bune care pot fi create ,si le voi posta.Ramura acestui accelerat ar mai crea un Personal/Acclerat la ora 13:00,un lucru benefic pentru ca intre 11:45 si 15:23 nu vine nici un tren.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Mar 14 Iun 2011, 00:51

Trenul e mai ifetin decat duba intre Constanta si Mangalia si sunt destuii care aleg si trenul pentru ruta asta. In al doilea rand la Constanta coboara cam 40% din fiecare tren care ajunge in Constanta restul merg mai departe spre Costinesti, Eforie, NEPTUN , Mangalia. Sa fi stundent sau elev si sa dai 2.9 lei cu bilet pana la Mangalia cand duba e aproape 9 lei nu e cine stie ce afacere dar daca sunt mai multi, sau faci drumul asta de mai multe ori atunci cu siguranta vor alege trenul.

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2303
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4399
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Trenuri noi   Joi 16 Iun 2011, 22:07

De ce nu un tren intre Brasov si Craiova (poate si mai departe pana la Targu Jiu sau Drobeta Tr. Severin). dar numai rang accerelat mai ales daca se vor scumpi tarifele.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Astazi la 19:56

Sus In jos
 

Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Pagina 4 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-