Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2315
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4419
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 20:15

sorinucu a scris:
Buna! Am studiat cu atentie Mersul Trenurilor si as avea cateva sugestii pentru infiintarea unor trenuri:

Infiintarea unei grupe (Simeria) care sa fie atasata rapidului R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal:
===>> Grupa: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal
____________________________________________________________________________

Tren: Pietrosita - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta
____________________________________________________________________________

Punctul de plecare a trenului A1852 (Suceava - Mangalia) sa nu fie Suceava, ci Salva, avand urmatoarea ruta:
Salva - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Suceava, de aici continuand spre Mangalia.
Iar in Bacau sa fie atasata o grupa Bicaz - Piatra Neamt - Bacau
____________________________________________________________________________

Tren: Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta

Multumesc!


POATE NE CITESTE CINEVA DE LA CFR CALATORI.

Deci observ ca ar fii cerere pentru 2 trenuri daca ma iau dupa mesajele de mai sus : Tirgoviste - Ploiesti Sud - Urziceni - Slobozia - Constanta si Craiova - Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta.

Daca tot esti din zona Maramures (eu am fost cu trenurile pe acolo) si consider ca niste vagoane intre Baia Mare si Iasi ar fii utile. Ele pot fii atasate la trenurile Iasi - Timisoara.
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2907
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 20:19

adrian78hd a scris:
sorinucu a scris:
Buna! Am studiat cu atentie Mersul Trenurilor si as avea cateva sugestii pentru infiintarea unor trenuri:

Infiintarea unei grupe (Simeria) care sa fie atasata rapidului R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal:
===>> Grupa: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal
____________________________________________________________________________

Tren: Pietrosita - Targoviste - Ploiesti - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta
____________________________________________________________________________

Punctul de plecare a trenului A1852 (Suceava - Mangalia) sa nu fie Suceava, ci Salva, avand urmatoarea ruta:
Salva - Vatra Dornei - Campulung Moldovenesc - Suceava, de aici continuand spre Mangalia.
Iar in Bacau sa fie atasata o grupa Bicaz - Piatra Neamt - Bacau
____________________________________________________________________________

Tren: Slatina - Pitesti - Titu - Bucuresti - Constanta

Multumesc!

Exista grupa de vagoane R996 Deva-Craiova care se ataseaza la R992 Timisoara-Mangalia in statia Craiova Iar pentru legatura Sibiu cu litoralul ar fi bun un acc Sibiu-Rm Valcea-Pitesti-Buc Baneasa-Constanta


Am spus mai sus ca am verificat toate legaturile si sunt constient de existenta lor. In legatura cu grupa de Deva, o staim, insa eu doream sa vina un sezonier pe Valea Oltului: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal si atasarea acestei grupe la R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal.
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7196
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 20:41

@sorinucu:

la tr 992 nu mai e loc de atasare vagoane, poate se reinfiinteaza tr 922 dar pe alt traseu, cel amintit de tine
Sus In jos
romaniaetc



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 2306
Data de inscriere : 24/09/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 21:34

sorinucu a scris:


Am spus mai sus ca am verificat toate legaturile si sunt constient de existenta lor. In legatura cu grupa de Deva, o staim, insa eu doream sa vina un sezonier pe Valea Oltului: Simeria - Vintu de Jos (Primeste vagoane de la grupa Teius - Alba Iulia) - Sibiu - Podul Olt - Ramnicu Valcea - Caracal si atasarea acestei grupe la R992 (Timisoara - Mangalia) in Caracal.

Parca nu ar avea rost ca punctul de plecare sa fie Simeria. Pana in Sibiu ar fi gol trenul. Totusi Simeria, Orastie, Sibot, Vintu de Jos si Sebes nici macar nu au 100.000 de locuitori in total.

Oricum ar trebui luat in calcul faptul ca un astfel de tren s-ar putea sa nu atraga foarte multi sibieni, ceea ce ar presupune un grad destul de mic de ocupare pana in Ramnicu Valcea. Deja exista o legatura spre Constanta via Fagaras (mai scurta cu 60 de km) care ajunge si pleaca de pe litoral exact la orele preferate de turisti. In cazul in care confortul oferit de vagoanele rapidului nu ar fi mult superior celui oferit de acceleratul care merge pe Valea Prahovei, nu vad de ce un sibian ar prefera un tren cu tarif mai mare, traseu mai lung si timp de parcurs mai mare.

Apoi nu trebuie neglijat nici aspectul ca nu toti valcenii o sa se inghesuie la tren in conditiile in care exista concurenta serioasa si pe sosele. Sunt 2 curse de autocar Rm Vl - Constanta cu pretul unui bilet de 65-70 de lei, spre deosebire de 83 cat ar costa rapidul. In cazul unei familii cu 3 membri la un drum dus-intors s-ar economisi pana la 100 de lei daca s-ar alege varianta pe sosea, ceea ce este destul de mult.

Tragand linie, nu cred ca este o prioritate atat de mare sa se introduca un tren pe ruta Simeria - Podu Olt - Piatra Olt - Caracal.

O alternativa care intr-adevar ar aduce profit frumos CFRului ar fi introducerea unui accelerat Rm Valcea - Pitesti - Buc. N/B- Constanta.

Atunci si cei din Valcea ar alege trenul pentru ca tariful ar fi cam acelasi ca si in cazul autocarelor, iar cei din Slatina si Pitesti ar beneficia de o conexiune directa cu litoralul. Din RMVL, pe timp de vara, zilnic se umplu 2 autocare cu turisti pt statiunile de pe litoral, deci potentialul pt a atrage clienti ar fi unul mare. Ma uitam pe siteul autogari.ro si am observat ca nu este trecut niciun autobuz Slatina - Constanta. Daca intr-adevar nu exista cursa directa, un tren s-ar bucura de un real succes si in randul slatinenilor.
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2907
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 21:41

Din Ramnicu Valcea sa coboare spre Slatina si sa urce inapoi spre Pitesti, dupa care sa coboare spre litoral, Parca mai inainte spuneai ca din Ramnicu Valcea exista autocare pline. Chiar crezi ca cei din Ramnicu Valcea ar vrea sa faca un asemenea ocol?
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
romaniaetc



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 2306
Data de inscriere : 24/09/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 22:30

sorinucu a scris:
Din Ramnicu Valcea sa coboare spre Slatina si sa urce inapoi spre Pitesti, dupa care sa coboare spre litoral, Parca mai inainte spuneai ca din Ramnicu Valcea exista autocare pline. Chiar crezi ca cei din Ramnicu Valcea ar vrea sa faca un asemenea ocol?

Totul se rezuma la timp, bani si confort, nu la numarul de kilometri parcursi. Pe calator il intereseaza sa se deplaseze rapid, eficient si in siguranta din punctul X in punctul Y, nu traseul.

Un autocar pe ruta Ramnicu Valcea - Constanta face 7 ore. in timp ce un tren Ramnicu Valcea - Pitesti - Bucuresti Baneasa - Constanta ar face in jur de 8 ore si jumatate (un + pt autocare), desi daca rezumam lucrurile, pe scurt, oricum se pierde o noapte intreaga pe drum. Asa ca nu cred ca este atat de importanta o ora si jumatate. Chiar si anul trecut existau calatori care preferau un voiaj cu trenul spre Constanta (plecare la ora 19:00 cu acceleratul pana in Bucuresti Nord, iar apoi o asteptare de aproximativ 2 ore pana la rapidul Budapest K. - Constanta), cu o durata de 10 ore sau chiar mai mult. Sunt destule persoane care se simt mai obosite dupa o calatorie de 7 ore cu autobuzul, decat dupa una de 9 ore dar cu trenul. As mai aduce inca un argument in favoarea trenului si aici: Desi autocarul face pana la Bucuresti 2 ore si 45 de minute, treptat numarul trenurilor intre Ramnicu Valcea si Bucuresti a fost crescut de la 1 la 3 (desi toate fac minim 4 ore). Presupun ca daca ar fi circulat in pierdere, nu ar fi crescut numarul acestora, deci calatorul nu se ghideaza exclusiv dupa timp ci pune in balanta toti cei 3 factori pe care i-am amintit la inceput.

Situatia se schimba pt calatorii din restul statiilor pana in Piatra Olt (Govora, Babeni, Dragasani) unde trenul ar ajunge mai rapid pe litoral decat daca s-ar realiza calatoria cu minim 2 autobuze (intre aceste localitati si Cta nu mai exista cursa directa).

Revenind la comparatia RVL - Cta, tren vs autocar:
Tariful ar fi la fel daca nu s-ar acorda reduceri. Dar toti studentii, elevii si pensionarii ar prefera trenul pt ca ar fi mai ieftin (+ pt CFR)

La capitolul confort cred ca toti putem cadea de acord ca trenul ofera conditii mai bune de calatorie (+ pt CFR), fie si prin simplul fapt ca macar te poti duce la toaleta cand vrei sau ca ai o priza sa iti incarci telefonul/laptopul (chiar daca e sageata si are doar 2 in tot automotorul, macar exista posibilitatea aceasta).

Inca un plus pt CFR ar fi faptul ca ai putea sa iti iei biletul chiar in ziua plecarii, pe cand la autocare e imposibil sa gasesti loc vinerea/duminica (mai ales daca mai e si vreun concert sau eveniment pe litoral).

Nu spun ca toti ar renunta la autocar, dar macar jumatate din calatori, tot s-ar reorienta spre calea ferata.
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5068
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 22:33

Un P Bucuresti Est-Tulcea (Preferabil dintr-un TE) si DT pana la Medgidia ( LE+LDE)
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2907
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 22:35

Eu tind sa cred ca numarul de kilometri parcursi=timpul parcurs!
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
romaniaetc



Numarul mesajelor : 36
Reputatie : 2306
Data de inscriere : 24/09/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 22:48

sorinucu a scris:
Eu tind sa cred ca numarul de kilometri parcursi=timpul parcurs!

Normal ca e o directa proportionalitate intre ele. Dar totusi conteaza si viteza. Intre Bucuresti Baneasa si Constanta trenul poate sa recupereze o jumatate de ora din intarzierea pe care a facut-o pe Rm Valcea - Pitesti - Bucuresti fata de autocar, mai ales ca acesta din urma mai are programate si opriri pe parcurs. In urma cu 2-3 ani intr-adevar ar fi fost o absurditatea sa propui introducerea unui tren Rm Valcea - Pitesti - Constanta, desi numarul de km era acelasi, timpul difera semnificativ.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Dum 05 Iun 2011, 23:36

Trenuri compuse din sageata albastra :

P Buc.Nord - Targoviste - Piestrosita cu plecare dupa ora 18:00 si oprire numai la Titu, Nucet, Targoviste, Vulcana Pandele, Pucioasa, Fieni, Tepes.Voda, Pietrosita.

A Pietrosita-Targoviste ( rebrusare ) - PL.Sud - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta cu tarif de personal pe sectorul Pietrosita-PL.Sud si cu opriri numai in Fieni , Pucioasa, Vulcana Pandele , Targoviste , PL.Vest , PL.Sud samd...

P Buc.Nord - Slanic cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Vest, Plopeni, Poiana.Slanic si de aici pana la Slanic in toate statiile.
P Buc.Nord - Maneciu cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Nord, Boldesti, Valeni de munte, Teisani si de aici pana la Maneciu in toate statiile.

Sus In jos
Traveller



Numarul mesajelor : 163
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2770
Data de inscriere : 24/11/2009

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Lun 06 Iun 2011, 16:38

ATM a scris:

Un alt asepct, deja subliniat, e ca in momentul de fata CFR nu poate concura cu companiile aeriene in privinta transportului de lung parcurs. Infrastructura la pamant il trage rau de tot in jos. Cine vrea confort si rapiditate, trage la avion fara discutii.

Din pacate, da. Pana anul trecut, la fostul loc de munca, ma duceam in deplasari la Oradea, Timisoara, Suceava, Iasi, Baia Mare cu trenul (de noapte, la vagon de dormit) - chestie de cheltuieli reduse.
Acum insa, pentru ca lucrez intr-un loc in care se insista pe eficienta, ma trimit oamenii cu avioanele catre respectivele destinatii - 1 ora dus, 1 ora intors si gata...

ATM a scris:

tren turistic 4291/3017/sau acc 1735, Bucuresti-Predeal (nu Brasov), rama seria 58, circuland numai in weekend. FARA oprire pana la Sinaia. Destinat special doar vilegiaturistilor. Exclusiv! Noi inca n-avem notiunea de tren turistic/de placere, desi bunicii nostri intelegeau ce inseamna asta. Pentru noi, trenul de Valea Prahovei trebuie sa ia atat turistii, cat si micul trafic local, plus navetistii si ceferistii care merg acasa, plus Tanti Marita cu gasca-n traista si zaibaru-n damigeana, care se duce la copii la oras. Nu, dragii mosului. Daca CFR chiar vrea sa sparga transportul de turisti de weekend, care de obicei se descurca cu masina personala sau autocarele C&I (dupa cum erau afisele din Gara de Nord acum 2 ani), trebuie sa le puna la dispozitie un mijloc doar pentru ei. La care sa nu se stea in picioare, si sa nu ia la rand toate statiile.

Pe langa trenuri, imi place sa merg si cu bicicleta. De multe ori iau trenul in weekend si ma indrept spre Campina / Sinaia / Predeal etc. In general ma urc la 1745, in vagonul de biciclete, sau la 3001. Un tren gandit special "de placere" sunt convins ca ar avea portia lui de clienti.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1859
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5070
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Lun 06 Iun 2011, 16:54

paall a scris:
Trenuri compuse din sageata albastra :

P Buc.Nord - Targoviste - Piestrosita cu plecare dupa ora 18:00 si oprire numai la Titu, Nucet, Targoviste, Vulcana Pandele, Pucioasa, Fieni, Tepes.Voda, Pietrosita.

A Pietrosita-Targoviste ( rebrusare ) - PL.Sud - Urziceni - Slobozia - Ciulnita - Fetesti - Constanta cu tarif de personal pe sectorul Pietrosita-PL.Sud si cu opriri numai in Fieni , Pucioasa, Vulcana Pandele , Targoviste , PL.Vest , PL.Sud samd...

P Buc.Nord - Slanic cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Vest, Plopeni, Poiana.Slanic si de aici pana la Slanic in toate statiile.
P Buc.Nord - Maneciu cu oprire numai la Buftea, Crivina, PL.Sud, PL.Nord, Boldesti, Valeni de munte, Teisani si de aici pana la Maneciu in toate statiile.


Sau ar mai fi bun un personal cu mers de accelerat(format din săgeți) București Nord - Ploiești Vest - Plopeni - Poiana Slănic - Slănic cu o grupă care să se detașeze din Ploiești Vest spre Ploiești Sud - Ploiești Nord - Vălenii de Munte - Măneciu.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Lun 06 Iun 2011, 17:10

ideea era ca ele sa circule combinate pana la PL.Sud ( gara fiind mai mare ) si mai multe trasee sa ajungi in n locuri din Ploiesti. E buna si varianta cu PL.Vest dar se vor urca multi care vor cobori la PL.Sud si nu cred ca ar fi frumos si pe sageata.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3721
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Joi 09 Iun 2011, 01:54

Generalmente (si romaneste) vorbind, CFR ar face bine sa faca ce - au facut dubarii cand s-au lansat - capusa la dublaj, daca altfel nu se poate! sa se uite in gradina microbuzelor si sa vada care rute-s mai profitabile. Nu e chiar asa greu, toata lumea stie ca C&I fac Brasov, Craiova, Pitesti, ca Acomar rupe Buzaul si Focsaniul, ca autobuzele de Constanta pleaca intr-o veselie vara chiar de langa Ministerul Transporturilor. Unde se vad plecand doua autocare pline la interval de 40 min, e clar loc de un automotor pentru ruta aia. Sa-l bage frumos la rang de personal fara a opri in toate statiile, sau maxim accelerat, ca sa nu fuga lumea de frica banilor, si sa-l mentina pana se reinvatalumea sa mearga cu trenul... dealtfel , am mai spus-o, CFR a incercat deja o treaba pe 901, incercand mers cadentat spre Craiova/Pitesti/Targoviste etc, lovind direct in rute C&I.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3147
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Vin 10 Iun 2011, 00:18

Propun un tren regio-expres pe ruta Mangalia - Constanta -Tulcea Oras, cu opriri doar intre Mangalia si Constanta si cu mers in regim de tren expres pe ruta Constanta-Tulcea Oras. Ruta poate fii deservita de doua automotoare sageata albastra si poate fii introdus experimental pe perioada sezonului estival, orele de plecare fiind in intervalul 05:00-06:00 respectiv 18:00-19:00 din Mangalia si Tulcea Oras. Un timp estimat pentru o astfel de ruta ar fi 3h45' iar viteza medie 59 km/h . In extrasezon trenul ar putea circula doar in weekend.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.   Astazi la 16:39

Sus In jos
 

Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru înființări de trenuri noi la C.F.R.
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013
» Propuneri pentru noul mers de tren 2013-2014
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI-