Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 214 : Livezeni - Lupeni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 21:27

Pai tocmai ca alea tin linia in viata altfel era la fier vechi!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 21:42

IDM-ul nu prea e o sursă bună de informații. Am plecat și eu urechea la diverse zvonuri de la diverși angajați din CFR și 99% au fost ,,pe lângă subiect".
Cu salariul... hmm... e posibil să se micșoreze, probabil e în funcție de numărul de trenuri, nu e plătit cu ora.
Regiotrans s-a întins am prea mult față de cât îi permitea plapuma. Firma e la limită cu parcul circulant, dacă nu aduc urgent automotoare noi (mă rog, merg și 2nd hand) s-ar putea să ajungă CFR 2, cu câte 2 perechi de trenuri pe zi, din lipsă de material rulant.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 21:59

Dr2005 nu cred ca e vorba ca il plateste cu ora problema e cred ca nu mai lucra noaptea IDM iasa seara la ora 20 cand soseste ultimul tren de la Petrosani si inainte lucrau si noaptea pentru navetele de carbune!!In rest din ce am auzit eu un sef de tren ia 17 milioane iar un mecanic 19 milioane!!
Asa era in statia Pestis care deserveste combinatul de la Hunedoara de vineri de la ora 16 nu mai era impegat ana luni dimineata la ora 7 daca un tren de marfa ajungea duminica dupamasa ramanea in Barcea Mica pana luni dimineata
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 22:07

Cum sa aiba CFR cap cand pe Brasov-Teius sunt rame care intradevar sunt bune,si cand am plecat din Brasov cu 3503 erau aia ca n ratb in Bucuresti dimineata la 7,ideea e ca la noi pe 207 plimba EA cu 2 vagoane in loc sa trimita rama .. la fel si pe Lupeni sau alte sectii
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5543
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 22:13

Gaby005 a scris:
Stai linistit ca si cu Regiotrans e lafel tot nu se taie bilete doar cand sunt controale sau depinde de ce nasi sunt, iar garniturile era bune pe ruta asta nu mai vorbiti daca nu stiti si oricum sigur nu se inchidea linia pentru ca slava Domnului sunt marfare cu carbune destule cateodata mai vin 2-3 vagoane pentru fier vechi deci linia nu o inchidea ca sunt destule navete.

Eu vorbeam in general, nu ma refeream strict la aceasta sectie. Si nu, la RegioTrans nu sunt toti nasii ca la CFR 99 % mergi cu spaga.
Sus In jos
Gaby005



Numarul mesajelor : 486
Reputatie : 2625
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 22:58

Teodor a scris:
Gaby005 a scris:
Stai linistit ca si cu Regiotrans e lafel tot nu se taie bilete doar cand sunt controale sau depinde de ce nasi sunt, iar garniturile era bune pe ruta asta nu mai vorbiti daca nu stiti si oricum sigur nu se inchidea linia pentru ca slava Domnului sunt marfare cu carbune destule cateodata mai vin 2-3 vagoane pentru fier vechi deci linia nu o inchidea ca sunt destule navete.

Eu vorbeam in general, nu ma refeream strict la aceasta sectie. Si nu, la RegioTrans nu sunt toti nasii ca la CFR 99 % mergi cu spaga.
E pararea ta dar nu e asa, poate la cfr merge asa la o statie doua dar in rest de obicei nu merge si cei care sunt pe sectia asta vin cam din toata tara.
Si ca sa mearga ceva in tara asta nu trebuie sa privatizam tot,trebuie sa dam jos gunoaiele alea care ne conduc si sa punem oameni capabili care sa nu mai faca legi care sa le respecte doar pro**i.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5543
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 23:09

Gaby005 a scris:
Teodor a scris:
Gaby005 a scris:
Stai linistit ca si cu Regiotrans e lafel tot nu se taie bilete doar cand sunt controale sau depinde de ce nasi sunt, iar garniturile era bune pe ruta asta nu mai vorbiti daca nu stiti si oricum sigur nu se inchidea linia pentru ca slava Domnului sunt marfare cu carbune destule cateodata mai vin 2-3 vagoane pentru fier vechi deci linia nu o inchidea ca sunt destule navete.

Eu vorbeam in general, nu ma refeream strict la aceasta sectie. Si nu, la RegioTrans nu sunt toti nasii ca la CFR 99 % mergi cu spaga.
E pararea ta dar nu e asa, poate la cfr merge asa la o statie doua dar in rest de obicei nu merge si cei care sunt pe sectia asta vin cam din toata tara.
Si ca sa mearga ceva in tara asta nu trebuie sa privatizam tot,trebuie sa dam jos gunoaiele alea care ne conduc si sa punem oameni capabili care sa nu mai faca legi care sa le respecte doar pro**i.

Da, asa ar trebui, sa fie dati jos dar chiar daca nu vor mai fi ei la conducere, vor dura ani pana CFR-ul sa redevina ceea ce a fost odata. Sad
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12555
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15727
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Dum 18 Mar 2012, 23:25

Indiferent cine va fi la putere CFR-Calatori nu se va intoarce pe secundare , cine crede asta chiar viseaza , daca traim vom vorbi peste 5 ani sa vedem cum va fi atunci , tot ce inseamna secundar va fi ori privat ori abandonat , vezi ce se intampla in alte tari unde la fel ce este principal e la compania de stat ce e secundar e la privat . Secundarele pentru CFR sunt gauri negre , gauri unde ei pierd bani de asta au renuntat la ele , daca nu vedeti asta inseamna ca nu vreti sa vedeti adevarul . Linia 914 Strehaia -Motru , trafic de marfa exista dar la calatori nu se vindeau bilete trenurile erau pline dar ce folos daca se emrgea cu nasu , de asta CFR-Calatori a zis stop gata cu mila trebuie sa taiem in carne vie , noi anulam si plecam , fiecare se descurca cu ce poate , eu nu cred ca pe acea sectie va mai baga CFR trenuri pentru calatori in veci , daca va baga un privat bine daca nu nu ramane cu marfa si atat si aia cat va mai fi , acesta este adevarul si trebuie sa il acceptam ca vrem sau nu , iar asta nu o va schimba nimeni indiferent de cine vine la putere , pentru ca daca CFR-Calatori baga iara trenuri pe sectiile unde nu se inregistreaza profit atunci ajungem de unde am plecat adica la pierdere si circulatia inutila a acelor trenuri .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1467
Reputatie : 3574
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 02:40

Eu am o parere buna de Regiotrans pe aceasta sectie, da e drept ca idm-ul nu mai lucreaza noaptea cel putin momentan si astfel nici trenuri nu mai circula noaptea/li s-au redus salariile. Insa sa se mearga fara bilet nu am vazut, DAR recunosc ca nu calatoresc prea des pe 214. Eu am auzit insa ca le pare rau ca nu au calatori, si ca se gasesc la un nou mers al trenurilor si la modalitati de promovare. Dureaza cateva luni pana sa ne pronuntam daca face treaba buna sau nu Regiotrans, minunile nu vin peste noapte.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5543
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 09:29

karpaty a scris:
Indiferent cine va fi la putere CFR-Calatori nu se va intoarce pe secundare , cine crede asta chiar viseaza , daca traim vom vorbi peste 5 ani sa vedem cum va fi atunci , tot ce inseamna secundar va fi ori privat ori abandonat , vezi ce se intampla in alte tari unde la fel ce este principal e la compania de stat ce e secundar e la privat . Secundarele pentru CFR sunt gauri negre , gauri unde ei pierd bani de asta au renuntat la ele , daca nu vedeti asta inseamna ca nu vreti sa vedeti adevarul . Linia 914 Strehaia -Motru , trafic de marfa exista dar la calatori nu se vindeau bilete trenurile erau pline dar ce folos daca se emrgea cu nasu , de asta CFR-Calatori a zis stop gata cu mila trebuie sa taiem in carne vie , noi anulam si plecam , fiecare se descurca cu ce poate , eu nu cred ca pe acea sectie va mai baga CFR trenuri pentru calatori in veci , daca va baga un privat bine daca nu nu ramane cu marfa si atat si aia cat va mai fi , acesta este adevarul si trebuie sa il acceptam ca vrem sau nu , iar asta nu o va schimba nimeni indiferent de cine vine la putere , pentru ca daca CFR-Calatori baga iara trenuri pe sectiile unde nu se inregistreaza profit atunci ajungem de unde am plecat adica la pierdere si circulatia inutila a acelor trenuri .

Cum am mai spus, intr-un fel este bine ca CFR-ul lasa secundarele pe mana unor privati, dar macar sa se ocupe cum trebuie de magistralele principale, pentru ca si acolo se fura din greu, chiar si pe IR sau IC, nasu' mai primeste spaga. Iar unele vagoane sunt intr`o stare jalnica. Decat sa le dea un strat de vopsea atunci cand se inegresc de atata mizerie, mai bine ar pune mana si le-ar curata cum trebuie.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 10:05

Eu am vrut sa-i dau 1 leu de la PL.Sud pana la PLVest la IR Iasi-Brasov si mi-o zis ca imi taie bilet daca ma urc, i-am explicat ca vroiam sa ajung mai repede la Vest si ca sunt cu trenurile si nu mo luat, deci o statie de 5 min, iar pe Bv-Sf.Ghe a taiat bilete la toti calatori cum se urcau cum sarea pe ei sa le dea bilete.

In legatura cu salariile nasilor sau sefilor de tren la 1.700 lei salariu nu ma riscam sa iau spaga, taiam bilete la toata lumea, la aia cu vrajeala ca nu avem decat atat, poate le taiam de cat aveau pe o zona mai mica cum s-a intamplat Vineri pe R 3001 6 rromi cu trolere dupa ei s-au urcat din Campina si mergeau la Brasov, au vorbit cu unul din nasii sa-i dea acolo de-o ciorba, dar ei s-au urcat in urmatorul vagon unde avea responsabilitate alt nas si le-a taiat bilete de 9 lei la 66 km de la Nistoresti la Brasov, pana la Breaza.Nord abia i-a convins nasul ca e musai sa le dea bilete si ei ca mai putin, ca nu avem etc... Apoi se luasera intre ei la cearta ca de ce nu s-au dus in vagonul celalalt unde vorbise cu nasul celalalt ptr spaga. Ia dat rromi 54 lei cu chiu cu vai, ca ei vroiau sa-i dea 50 lei si 4 lei trebuia sa-i puna nasul de la ei, apoi in banii aia 54 lei, vroiau sa sune si 2 min pe orange, dar nasul nu le-a dat, decat pe vodafon.

Si uite asa am fost martor la un nas corupt si unul corect care le spunea intr-una ca la prima ai da jos daca nu ia bilete, dupa ce ca le da la tarif de casa. Fara sa cheme militia, fara alte interventii din partea altor calatori se poate la unii, la altii nu.
Sus In jos
Teodor



Numarul mesajelor : 3307
Reputatie : 5543
Data de inscriere : 18/04/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 12:43

Este bucurator ca mai exista si astfel de oameni, insa este si riscant. Daca acei rromi deveneau agresivi si incercau sa-l linseze pe bietul controlor ? Presupun ca interveneau si ceilalti calatori, dar oricum si aceasta meserie isi are riscurile ei. De la un timp vazusem cativa paznici pe IR-uri ( Bucuresti Nord - Pausa h. si pe Brasov - Craiova ). Insa acum vad ca nu mai sunt. Ma gandesc ca probabil fusesera ceva altercatii in respectivele trenuri cu diferiti indivizi ce se cred cai indreptatiti sa primeasca o " reducere " mai mare fata de ceilalti calatori.

Putin Off - Topic.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 13:20

Problema e ca unele trenuri chiar nu isi merita pretul biletelor mai ales cand trenul e facut cu vagoane 21-47 cu usi care nu se inchid banchete jegoase si vine vara si trebuie sa circuli cu toate geamurile deschise ma rog daca nu e 20-50 si are geamuri blocate!!Mi se pare o mare mizerie ca unele regio sa circule cu 20-49 2xx si altele cu 21-47
Vineri seara am calatorit intr-un 20-59 in afara de caldura confortul era zero bancheta se deplasa de la spatar suspensile erau ca intrun tractor odata ce tracea peste o joanta intra in rezonanta sa nu mai zic de zgomotul produs de suspensie!!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 16:06

Apropo de nași (deși e mare off-topic), sâmbătă spre duminică venind cu Muntenia de la Lokoshaza, după Curtici erau nașii puși pe scandal, că în compartimentul vecin era o tipă, stabilită în Austria, care mergea la părinții ei de prin Deva. E... și ea își luase bilet de la OBB (schimbase la Budapesta). Și nașii i-au făcut scandal și morală vreo 5 minute că nu are rezervare de loc, că nu e voie, că ăsta e tren cu rezervare obligatorie a locurilor, că ce-i asta, că îi dă amendă și nu știu ce. Da' pe discriminații ăia 2 care se tot plimbau prin vagon, încercând să ciupească ceva (prin cerșit sau prin furt, după caz) nu-i dădeau jos și nici nu îi amendau, deși sigur aveau acte, că trecuseră vama fără probleme.

În schimb, în Ungaria, Slovacia și Rep. Cehă totul era curat și liniștit, deși s-a urcat un moș jegos cu autorizație (deci la ei încă există autorizații pentru personalul căii ferate, rude, pensionari de CF ș.a.) de puțea tot compartimentul (bine că a mers două stații doar) în trenul IC de la Bratislava, da' măcar a stat pe scaunul lui fără să deranjeze.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
srazvi



Numarul mesajelor : 665
Varsta : 36
Localizare : Arad
Reputatie : 3445
Data de inscriere : 20/07/2009

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Lun 19 Mar 2012, 16:32

Ca sa continui cu conditiile de pe trenuri, vreau sa remarc ca nimeni nu a inlocuit cauciucurile de la geamuri, astfel ca degeaba au facut 20-54 sau 20-55 din cele vechi ca daca stai la geam tot trage curentul. Scaunele sunt infecte, macar de ar pune huse pe ele cum aveau ava200 in primii ani.
Apropo de nasii de pe Lupeni, niciodata nu bagau in seama puradeii ce circulau liber pe acolo, acum daca nu-i mai lasa la regio, aia s-ar putea sa dea cu pietre, ca atat stiu, sa se razbune ca au pierdut gratuitatea nemeritata
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Astazi la 06:05

Sus In jos
 

214 : Livezeni - Lupeni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 214 : Livezeni - Lupeni
» Linia Bumbesti - Livezeni
» Numerele liniilor din România
» Numerotarea liniilor cf din Romania
» Plecari / Sosiri Targu Jiu
Pagina 5 din 12Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-