Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 214 : Livezeni - Lupeni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Urmatorul
AutorMesaj
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3563
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 00:22

Nu e chiar asa, daca nu ar fi trenuri deloc as fi obligat sa merg pe jos sau cu dubele, pe cand asa pot merge (si) cu trenu. Lasa libertatea de alegere.
Sus In jos
alex1987



Numarul mesajelor : 207
Reputatie : 1865
Data de inscriere : 28/05/2012

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 00:59

E super tare cu regiotransu.mers cadentat pe unele sectii si fara spaga la nasi, ca sa dau doar 2 motive.Cine zice ca automotoarele lor ofera conditii mai proaste decat cele oferite anterior de CFR pe aceleasi sectii e cfrist care merge numa la clasa 1 cu IC si IR Very Happy
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 02:32

Da .. preferam sa o inchida decat sa vina RegioCosciugu.. sincer.La noi garniturile de Arad erau mega ok .. am avut si 20-49 2xx pe Personal... cat despre rentabilitate .. era cam 60% conform raportului acela , asta cu EA+2 vagoane .. asa ca hai sa nu mai o intindem cu RegioCosciugu.Ma plimb cu acelasi tren de seara si stiu cum era ala si cum e asta.Cei drept in cazul trenului de seara care facea si Petrosaniu .. RegioCosciugu e mai curat .. dar in rest nimic in plus,chiar mai putini calatori ,ca la ora aia nu merge nimeni la Hunedoara inafara de mine si cativa care stau 2 ore in gara veniti cu Foamea sau 1621.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3563
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 03:08

Faptul ca sunt putini calatori ar trebui sa te bucure ca poti calatorii confortabil, neinghesuit, poti sta si pe 4 locuri, ai si spatiu suficient de bagaje. Nu vad ce e un lucru negativ pentru noi ca au ei putini calatori. Suntem calatori, nu actionari !!! Da, faza cu lipsa legaturilor nici eu nu prea pot sa o concep.

P.S. Mie uneori in unele trenuri prea aglomerate imi vine sa fac reclama gratis la dube/autocare/masini personale etc., poate poate ajung si alea goale sa am spatiu suficient. Nici nu prea (mai) recomand nimanui sa mearga cu trenu, tocmai deasta ca nu vreau sa ajunga trenurile (iar) aglomerate ca in anii 1990-1995 si sa merg in picioare, sa nu am loc nici in picioare si deastea.
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 42
Localizare : Timisoara
Reputatie : 3354
Data de inscriere : 28/10/2008

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 09:25

Ma amuza teribil din tot ce citesc aici "regiocosciug" regiotomberon , etc cred ca ptr Dual era buna o malaxa seia 700 cu banci de lemn si soba pe carbune si era fericit.
Intradevar materialul rulant al regiotrans nu e stralucit, si mai nou duc o lipsa acuta de material rulant , dar isi fac treaba.
Si nu spun asta pentru ca sunt angajat la regiotrans ( nu mi-am dorit asta ) dar asa a fost sa fie, cea mai mare reticienta o vad la sectiile de pe Hunedoara. Sa nu uitam ca sectiile au fost preluate in februarie si trasele sau facut in functie de intervalelede ore libere date de CFR .
Pun pariu cu oricine ca de la schimbarea mersului de tren se schimba situatia.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12462
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15626
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 09:29

Orestte , lasa-l pe DUAL ca nu stie ce vorbeste , am spus si eu ca mersul pe Hunedoara a fost facut asa cum le-a fost permis si nu cum ar vrea ei dar omu nu vrea sa priceapa , o tine langa cu prostiile .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
bogdan.perejuc



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 35
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1827
Data de inscriere : 08/05/2012

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 09:35

Sincer, cred ca Dual nu va fi multumit de absolut nimic. Ce sa zic, poate ar fi mai bine sa dea faliment Regiotrans? Smile
Fereasca de asa ceva! Pe langa sectiile mentinute in viata, ba chiar unele cu mai multi calatori, mai au si angajatii de la CFR care mananca o paine in continuare si nu stau in somaj.
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1882
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 06 Sept 2012, 11:15

Are dreptate DUAL! La Hunedoara e cel mai nasol atât din punct de vedere al Mersului (care realmente e mai prost decât ce a fost cu CFRCălători)..., cât și din punct de vedere al materialului rulant (realmente era mai bine cu 2 vagoane compartimente cl 2), dar din păcate e nasol și față de celelalte secții RegioTrans... Atât de grav e situația, că ar trebui schimbat RADICAL și cât mai repede CEVA!

Păi la începutul anilor 1990, am prins și eu faza, erau trenuri arhipline, și nu din cauza trenurilor scurtate, sau a Mersului rărit! Ci că pe atunci încă nu era nici o dubă pe șosele! Da nici una, domle! Aia era pe atunci!

Da, ai dreptate DUAL! Eu când am fost pe la Hunedoara cu CFRCălători... Așteptam ore întregi la Simeria, veneam cu IR Tg. Mureș – Budapesta. Eu pe atunci realmente credeam că e un tren pe oră, dar nu era! Mi-a plăcut însă că avea 2 vagoane compartimente clasa 2, într-adevăr: plin. Dar erau foarte mulți fără bilet! Chiar! Când veneam înapoi, la Hunedoara vroiam să iau bilet în gară, la fosta casă de bilete inscripția: bilete se procură la urcare în tren, după pornire, dar înainte de prima oprire, de la controlorul de bilete, la preț de casă! Terci! Mă duc la controlor: măi băiete! Cât ai plătit de la Simeria încoa? - Zic suma, după care: Dă banu! - Îi dau banii, după care... Dar domnule, vă rog să-mi dați biletul! - La care: ai lasă-mă, pe aici nu sunt supracontroale, rămâi liniștit! - Eu: dar domnule, dacă mă prinde și-mi bagă un punct negru în cazier, rămân toată viața fără loc de muncă! Deci cam așa se discuta pe atunci cu mine!

Că de la Simeria nici unul nu intra la Deva, altă problemă (probabil cu rebrusmentul – mult mai ușor cu rama electrică, din păcate RegioTrans nu are din astea...), că la Hunedoara în gară vedeam dubiștii pentru Deva, la fiecare oră, într-adevăr... N-am înțeles de ce nu băga încă de pe atunci CFRCălători un astfel de Mers...

Are dreptate DUAL! Dacă nu pe oră, măcar din 2 în 2 ore câte o ramă electrică pentru Deva, cu rebrusment la Simeria de... cât mai puține minute! În cât timp face o ramă electrică un rebrusment? 1 minut? Este posibil? Doresc din tot sufletul! Și ceva directe pentru Lupeni... Alte nu prea pot să fantezesc, că pe M 200 se lucrează la reabilitare, și pe-acolo CFRCălători are „monopol”...

Hunedoara e un oraș mare, prea s-a grăbit CFRCălători să se retragă de acolo, Hunedoara, adevărat, un oraș mare de talia unui: Tulcea, Călărași, Bistrița, Zalău, Turda. Deși, dacă ne uităm bine... La Turda nici nu mai poți resuscita CFRul! De la Turda toată lumea mergea la Cluj Napoca. Are șosea în linie dreaptă. Dar dacă vrei să te duci cu trenul: uită-te pe hartă ce ocol mare trebuie să faci prin Câmpia Turzii-Apahida, lung de vreo 3 x (un triunghi)! Ocol care durează timp, și costă și bani! Deci Turda: gata, definitiv! Doar marfare mai circulă pe linia aia industrială...

Și eu sunt trist, că prea ușor, prea devreme s-a retras de prin orașele destul de mari ca Zalău, Bistrița, Hunedoara! Dar prea circulă boborul fără bilet,TOATĂ LUMEA, e deja ceva periculos, nene... !

M-am uitat la Mersul din Tulcea, destul de nasol! N-are omul un accelerat Desiro pentru Tulcea-Babadag-Medgidia-Basarabi-Constanța, nici spre București nu prea mai e accelerat, dacă oprește în prea multe sate! Acceleratul Tulcea-Babadag-Medgidia-Cernavodă-Fetești-Dragalina-Lehliu-Fundulea-București Nord cu un Desiro pe linie electrificată nu prea mai e viabil pe o distanță atât de mare..., deși Desiro-ul s-ar putea dubla cu un accelerat pentru CT, sau un Desiro personal triplu, de la Medgidia unul spre CT, altul spre Negru Vodă, iar al treilea, tot personal, pentru București Obor. Sau dacă nu triplezi (fantezii de-ale mele :-))), atunci unul după altul la o distanță de doar o oră, mi se pare mult mai real... Nu poți să zici că nu sunt călători! Nici vitezele nu sunt chiar atât de mici: 50 încă e o viteză bună pentru un accelerat dobrogean ;-)))

Tare sunt trist, că privații sunt nevoiți să ia cu împrumut bancar niște automotoare second hand din Franța... Sau să închirieze ceva de la CFR...

Îmi amintesc, acu câțiva ani am avut un ministru al transporturilor pasionat CFR, avea proiectul acela săgeata albastră. S-au luat o mulțime de Desiro-uri noi din fabrică la 0 km, care acuma nu știu unde au dispărut, că nu prea le văd, decât în depouri, zac după gard. Păi eu chiar nu înțeleg! Privații nu au material rulant să intre de la Alunu în Râmnicu Vâlcea, dar la CFRCălători zac o mulțime de Desirouri noi pe linii moarte... Chiar nu înțeleg! Am călătorit cu Desiro Sibiu-Tg. Mureș, și chiar mi-a plăcut, e ușor rebrusmentul, etc...
Sus In jos
bogdan.perejuc



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 35
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1827
Data de inscriere : 08/05/2012

MesajSubiect: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 12:27

Din cate stiam eu, pe Simeria- Hunedoara circula rama RIO a Regiotrans, sau ma insel?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 12:35

Sa zicem ca de indata ce se va termina cu Dacia ,vom avea Muntenia cu o legatura buna de la RegioCosciug .. In momentul de fata trenul Regiotrans merge pana la Deva,deci da ,rebruseaza in Simera ca rama lor RIO e in push&pull.Legaturile sunt praf,si in timp ce pe alte sectii au bagat Sibiu-Blaj-Praid de exemplu sau Sibiu-Odorhei,la noi au pastrat Hunedoara-Simeria si atat .. macar sa specifice ca trenul de la ora 14 e Hunedoara-Petrosani,sa stie lumea .. ei nimic.Cat despre afirmare , nu prea au facut mare lucru in asta ,pentru ca iau subventia si nu i intreseaza numarul de calatori.
Puteau sa isi puna un automotr pe care sa-l trimita la Timisoara,ca tot are trenul lor intarzieri de 30,40 de minute.
Sus In jos
bogdan.perejuc



Numarul mesajelor : 147
Varsta : 35
Localizare : Timisoara
Reputatie : 1827
Data de inscriere : 08/05/2012

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 13:05

Vedem de la noul mers, poate se va schimba ceva
Sus In jos
Czirjak Arpad



Numarul mesajelor : 285
Reputatie : 1882
Data de inscriere : 07/08/2012

MesajSubiect:    Joi 06 Sept 2012, 13:56

Asta cu becul furat nu pot să cred! Adică ai în fiecare magazin bec cu 50 de bani, de ce să furi din semnale, când... Văzut-am eu că ce muncă e să schimbi un bec ars, de ce să se chinuie țiganul să fure?!

Iar cablul, după câte știu, e băgat 1 metru sub pământ, cum să-l scoți? De ce să-l scoți? Ce faci cu el?

Lehamitea celor de la CFR iarăși nu pot să cred! Deci 50 de bani e un bec, de ce să nu-l schimbi dacă a ars? M-am uitat pe Mersul de pe secția Hunedoara, și dacă mai adăugăm marfarele, atunci traficul ar cam cere funcționarea semnalelor!

Din păcate asta văd mai prin toată țara: arde becul din semnalele prevestitoare, și nu le mai schimbă, că na, oricum e semnal prevestitor (fără indicație de roșu)! Apoi asta fac și cu semnalele repetitoare! Arde becul? Las așa, că oricum e doar repetitor! Și atunci vin mecanicii, fac grevă, și zic: uite domle, ce condiții grele de muncă avem, și au dreptate! Tot felul de stâlpi-semnale, fără nici o lumină! Amu ordinul de circulație nu scade viteza, și crește timpii de mers? Că eu așa știu: la semnalul fără lumini oprești, și mergi mai departe cu 20 km/o doar pe alb clipitor! Cel puțin în zona mea pe M 405 asta e, așa se face!

Nici nu mai cred că există vreun semnal prevestitor mecanic în România, care să arate altă indicație, decât: oprește la semnalul următor! Toate au o singură indicație! Că nu se repară, le lasă așa, pe poziția: următorul pe stop!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10214
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 14:10

Pai nu-i 50 de bani un bec de ala ca sunt becuri speciale cu filament tratat , care ard mult timp fara sa se arda.Dar,dar becurile alea sunt alimentate la 24 de V din cate stiu deci il fura si nu au ce face cu el ,nici macar la masina Smile .. ca acolo is 12.Se fura cablurile terestre,nu cele din pamant,de asta nu merge semnalizarea.In cazul Barcea Mica semnalizarea e constat pe rosu,si se circula cu ordin...De asta au tintu marfarele la Linia 3 si 4 , ca asteptau sa vina RegioCosciugu de Hunedoara , si cum le dau ordinele cam inainte , impegatul nu a putut misca nimic .. Acum imaginativa ca crucea(macaze in cruce) din capul X al statiei e defecta .. sa vezi pe dracu atunci.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 14:16

DUAL a scris:
crucea(macaze in cruce) din capul X al statiei

Termenul e "bretea".
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1002
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2634
Data de inscriere : 23/07/2012

MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Joi 06 Sept 2012, 14:23

Se poate circula lejer la cale libera. IDM il avizeaza prin OC pe mecanic in ce conditii se desfasoara circulatia pana la statia urmatoare. Nu pleaca tren din statia A catre B pana nu a ajuns celalalt tren in statia B. Semnalele se pot depasi chiar daca afiseaza rosu sau sunt stinse. Cum sunt depasite difera de la caz la caz(daca sunt semnale de trecere sau daca sunt semnale principale de intrare/iesire/ramificatie/parcurs). Si vezi ca pe sectiile inzestrate cu bloc de linie automat semnalele prevestitoare ale semnalelor de intrare in statie pot afisa si culoarea rosie. Doar la cele de pe sectii fara bloc de linie automat aceasta indicatie dispare.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 214 : Livezeni - Lupeni   Astazi la 08:46

Sus In jos
 

214 : Livezeni - Lupeni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 214 : Livezeni - Lupeni
» Linia Bumbesti - Livezeni
» Numerele liniilor din România
» Numerotarea liniilor cf din Romania
» Plecari / Sosiri Targu Jiu
Pagina 9 din 12Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-