Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Aburind in Zillertal - apres ski - februarie 2011

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
cata_lin



Numarul mesajelor : 12
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2177
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Aburind in Zillertal - apres ski - februarie 2011   Vin 18 Mar 2011, 19:09

Salut!

Am gasit pe forum un topic cu poze si explicatii despre gara Jenbach din Austria (vezi aici). Asa ca de atunci m-a tot framantat cum e sa mergi cu acel tren cu abur.



Si framantarea venea de la faptul ca in februarie 2011 era in plan o vacanta la schi in Zillertal. Asadar miercuri, 1 februarie 2011, eram de dimineata in Jenbach si m-am imbarcat in trenul de epoca catre Mayrhofen.


Vagoanele arata excelent, au incalzire, miros ok, lemnul arata frumos. Au nume dupa locurile din vale si sunt rosii Smile





Locomotiva si ea este foarte ingrjita, fabricata in 1902, reconditionata in 1991 la Meiningen (in vara am un drum de afaceri acolo si sper sa stau peste weekend sa vizitez Dampflokwerk Meiningen)



Ruta Jenbach - Mayrhofen are 32 km, cred ca sunt pe la 150 m diferenta de nivel de urcat pana la Mayrhofen. Eu am inteles ca a fost data in folosinta pe la 1899, in fine nu asta e important ci faptul ca o au inca activa. Pe an sunt circa 1,9 milioane pasageri pe trenurile diesel normale, pe cel cu abur undeva la 66000 pasageri.

Pe drum am tot oprit si ne-am strecurat in programul celorlalte trenuri, asa ca am facut vreo 2 ore pe cei 32 de km. In total sunt 17 gari si halte (statii cu oprire la cerere). trenurile circula la interval de 30 de minute.





Revenind la calatoria cu mocanitza, trenul asta avea vagoane de epoca, avea vagoane mai moderne, avea locuri si pt biciclete. Mai avea un vagon ce ducea generatorul sau ceva de genul: se auzea un zgomot ca de motor diesel din el.



Ajunsi in Mayrhofen, au alimentat locomotiva cu apa si apoi au legat-o la capatul celalalt (mergea cu spatele ca sa zic asa). Am mers inapoi cu trenul pana aproape de Jenbach, vroiam sa mai pozez trenul, aveam o lumina mai buna (am si filmat ceva, insa nu am terminat editarea).

Pot spune ca m-am simtit bine in acel tren, am avut de curatat nasul si ochii de cenusa ca am stat mai mult pe afara Smile

Povestea initiala, mai multe poze si o harta pe unde trece linia sunt aici: poveste cu abur.
Sus In jos
http://catalinsimion.blogspot.com/
Frank & Frey



Numarul mesajelor : 3
Localizare : Bayern
Reputatie : 1302
Data de inscriere : 15/05/2013

MesajSubiect: Achenseebahn   Mar 12 Noi 2013, 14:29

Tot din zona

Locomotiva “EBEN”, pina in 1983 “Theodor”

(Achenseebahn)
Sus In jos
 

Aburind in Zillertal - apres ski - februarie 2011

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Aburind in Zillertal - apres ski - februarie 2011
» Fotografia lunii aprilie 2011 - VOT
» SFERTURI (3) FOTO 18 CU FOTO 23
» Paste Fericit 2011
» Excursie Cluj Napoca - Oradea - Baile Felix hc. - Cordau h. 22.08.2011
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-