Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Siemens EuroRunners in Romania

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 393
Varsta : 22
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2514
Data de inscriere : 04/03/2011

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 18:18

750-3 in Chiajna:
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
Kriszti219



Numarul mesajelor : 387
Varsta : 20
Reputatie : 2135
Data de inscriere : 29/02/2012

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 18:21

Fain mai arata Siemensul Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 21:48

Numai vopseaua e de ele, si faptul ca au un consum foarte mic de carburant. Forta de 250kN la plecarea de pe loc spune tot, un Sulzer antic are 350kN. Au cumparat si ei varianta cea mai slaba si ieftina.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12025
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14059
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 22:52

În afară se merge mult pe ideea trenurilor scurte și iuți, doar rușii mai trag trenuri cu zeci de vagoane.
Sper să se procedeze la fel și la noi, pentru că dacă pui clientul cu 5 vagoane să aștepte 2 săptămâni cu marfa acolo până mai scoate 10 vagoane ca să poți să faci un tren mai lung (în care mai adaugi încă 15 vagoane de la alt client aflat în următoare Hm), clientul ăla s-ar putea ca data viitoare să opteze pentru camioane.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
stefan_br
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 516
Localizare : Braila/Bucuresti
Reputatie : 2941
Data de inscriere : 23/05/2010

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 23:00

Dragos la astfel de trenuri te referi?

Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5871
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 23:05

Daca nu ma insel tren scurt de marfa inseamna intre minim 10 si maxim 20 de vagoane, nu ca la noi cu 30 sau 40(unele si mai multe).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9191
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11826
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mar 05 Iun 2012, 23:37

Pai cine sa isi care marfa cu trenul daca el face 500 km in 20 de ore si mai mult pe unele sectii peste 1000T iti trebuie locomotive impingatoare si asa mai departe plus altele saboti de mana si vagoane cu frana de mana cand la ungurii ii doare la basca de aspectele astea cand la ei jumate din garnitura circula cu franele izolate!!
La Curtici sunt o gramada de parcuri de logistica unde se descarca masinile si se pun pe auto si containere mai ales cele EKOL o mare firma de logistica turceasca care isi transporta marfa spre Turcia auto!!
Sus In jos
sorin_ncs



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 1809
Data de inscriere : 11/04/2012

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 05:08

Dr2005 a scris:
În afară se merge mult pe ideea trenurilor scurte și iuți, doar rușii mai trag trenuri cu zeci de vagoane....

Doar rusii? Se pare ca pentru voi chiar nu exista alte continente decit cel european...sau ma rog poate ca exista si Asia totusi. (ansamblul continental Eurasia). Ia vedeti voi bunaoara ce trenuri trag americanii si apoi spuneti ca doar rusii mai trag trenuri lungi.
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5496
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 06:57

AlexD a scris:
Daca nu ma insel tren scurt de marfa inseamna intre minim 10 si maxim 20 de vagoane, nu ca la noi cu 30 sau 40(unele si mai multe).
Merg si la 35 , 40 chiar 50 daca sunt vagoanele goale si respecta lungimea .
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2070
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 19:37

adrian78 a scris:

La Curtici sunt o gramada de parcuri de logistica unde se descarca masinile si se pun pe auto si containere mai ales cele EKOL o mare firma de logistica turceasca care isi transporta marfa spre Turcia auto!!
turcii sunt mai amarati ca romanii la infrastructura feroviara daca nu ma-nsel

sorin_ncs a scris:

Doar rusii? [...] Ia vedeti voi bunaoara ce trenuri trag americanii si apoi spuneti ca doar rusii mai trag trenuri lungi.
asta depinde de tara, economie etc

nu vad rentabilitatea utilizarii GE Dash 9-44CW sau EMD SD90MAC in Romania la configuratia infrastructurii feroviare si la cerintele economice

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9191
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11826
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 19:55

daniel_c a scris:
adrian78 a scris:

La Curtici sunt o gramada de parcuri de logistica unde se descarca masinile si se pun pe auto si containere mai ales cele EKOL o mare firma de logistica turceasca care isi transporta marfa spre Turcia auto!!
turcii sunt mai amarati ca romanii la infrastructura feroviara daca nu ma-nsel

sorin_ncs a scris:

Doar rusii? [...] Ia vedeti voi bunaoara ce trenuri trag americanii si apoi spuneti ca doar rusii mai trag trenuri lungi.
asta depinde de tara, economie etc

nu vad rentabilitatea utilizarii GE Dash 9-44CW sau EMD SD90MAC in Romania la configuratia infrastructurii feroviare si la cerintele economice


Turcii au deja HSL si construiesc impreuna cu bulgarii legatura Europa spre Orient o linie de 300km/h

Vorbim de tari care sunt cat Europa unde se folosesc trenuri lungi si grele :America Canada Australia China
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2070
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 20:07

adrian78 a scris:

Turcii au deja HSL si construiesc impreuna cu bulgarii legatura Europa spre Orient o linie de 300km/h
ma refeream la majoritatea infrastructurii unde circula mai mult marfa
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2549
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 20:20

AlexD a scris:
Numai vopseaua e de ele, si faptul ca au un consum foarte mic de carburant. Forta de 250kN la plecarea de pe loc spune tot, un Sulzer antic are 350kN. Au cumparat si ei varianta cea mai slaba si ieftina.

ai enumerat suficiente avantaje ale locomotivei, mai tb sa pui si faptul ca sunt fiabile.Cat despre forta de tractiune este cat se poate de buna....felicitari celor de la CTV
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3140
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 20:38

adrian78 a scris:


Turcii au deja HSL si construiesc impreuna cu bulgarii legatura Europa spre Orient o linie de 300km/h

Oh , sa nu umflam prea mult treburile si sa le prezentam de-acum asa cum or sa fie poate peste 50 de ani :shock:

Pe teritoriul Bulgariei nu se construieste nici o linie de mare viteza , se construieste exact ce avem noi (Bucuresti-Constanta de 160) dar linie single si nu dubla plus posibilitatea de trecere in viitor la 200km/h pentru tilting trains dar doar dupa schimbarea cu bani grei a semnalizarii (adica posibila si la noi tot pe Bucuresti-Constanta si nu numai) . Acum daca chiar crezi ca a inceput constructia vreunei linii care sa duca milioane de turcalai cu trenul in Germania (ICE-ul ca sa fim mai interoperabili) te inseli si asta o stii si tu , menirea HSR nu este de a te duce din Asia in Europa atata timp cat exista linii aeriene care te transporta de 5 ori mai repede si chiar de vreo 2 ori mai ieftin .

Linia asta dinspre Orient va fi de baza pentru transportul de marfa si va trece prin Romania doar cu 160km/h pe tronsonul Calafat-Craiova-Timisoara-Arad-Curtici deci sa pastram HSR-ul deocamdata in Turcia si eventual in viitorul apropiat pe sub Bosfor , restul e poveste...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
daniel_c



Numarul mesajelor : 411
Reputatie : 2070
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Mier 06 Iun 2012, 21:29

Re6/6 a scris:
AlexD a scris:
Numai vopseaua e de ele, si faptul ca au un consum foarte mic de carburant. Forta de 250kN la plecarea de pe loc spune tot, un Sulzer antic are 350kN. Au cumparat si ei varianta cea mai slaba si ieftina.

ai enumerat suficiente avantaje ale locomotivei, mai tb sa pui si faptul ca sunt fiabile.Cat despre forta de tractiune este cat se poate de buna....felicitari celor de la CTV
la 4 osii si 80 de tone cred ca este ok, comparatia in cazul asta cu LDE nu cred ca-si are rostul, diferentele
dintre masini fiind clare, pe langa consumul redus de combustibil, probabil ca contribuie la cresterea fiabilitatii si costuri mici de intretinere, timp redus de imobilizare, cine cunoaste sistemul de revizii planificate la locomotivele diesel din parcul CFR stie ce vreau sa spun
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Siemens EuroRunners in Romania   Astazi la 02:19

Sus In jos
 

Siemens EuroRunners in Romania

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Siemens EuroRunners in Romania
» Locomotive clasa 189 Siemens
» IONEL (Romania) -- MEDA, PARDANY (Serbia)
» Nemtii de la DB Schenker Rail Romania cauta mecanici de locomotiva
» Vectron in Romania
Pagina 3 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-