Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 27 Noi 2011, 12:51

Mhm, hai sa ne clarificam. Marfa nu are nevoie de linii cu 160 acuma. Daca un marfar poate merge pe o linie cu 70-80 constant, fara multe stationari pentru incrucisare, cred ca e suficient de OK pentru privatii romani, fie ei GFR sau Unifertrans. Nu au ei interes sa preseze pentru linii de pe care sa zboare (cu 120 la ora, cum se zicea pentru Campina-Brasov) cand parcul lor rulant e compus mai mult din vagoane cu roti patrate. Asa ca...ei nu au nevoie stringenta de linii de mare viteza, au nevoie de linii pe care sa se circule normal, fara blocaje, indiferent daca linia e noua sau veche. Evident ca si pe ei ii da peste cap refacerea unei linii, dar in mai mica masura - zic eu- decat ii incurca pe cei de la Calatori. Un tren de marfa de lung parcurs il deviezi mai usor pe la Petrosani sau pe la Valcea, daca Predealul e blocat. Cumparatorul final este interesat sa-i ajunga marfa, ruta in sine conteaza si ea dar mai putin. E, sa deviezi un tren de calatori pe acolo e mult mai complicat.

Dpdv al puterii de constrangere, aici vorbim practic de "lobby" pur, in forma lui clasica. Teoretic CFR Calatori ar trebui sa aiba o mai mare putere de convingere , fiind totusi o companie mai mare. Practic, tinand cont ca toti privatii de marfa au diverse conexiuni mai mult sau mai putin ortodoxe cu cei de la Infra, s-ar putea sa aiba un cuvant mai greu de spus decat as zice la prima vedere (vezi marfarele GFR care au prioritate de parca ar fi tren prezidential)...dar chiar si asa, tot nu vad companiile private de marfa murind de grija calatorului.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3144
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum 27 Noi 2011, 23:38

Daca stie cineva mersul trenurilor Regiotrans Constanta-Bucuresti Nord-Brasov si retur din vara lui 2012. Am inteles ca sunt doua perechi adica cu una in plus decat asta vara .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3567
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 28 Noi 2011, 10:42

Dar sectia Petrosani - Lupeni stie cineva de cand o vor prelua ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 28 Noi 2011, 10:55

Probabil prin februarie vor intra Regio!!!
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5500
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Lun 28 Noi 2011, 14:43

ATM a scris:
Mhm, hai sa ne clarificam. Marfa nu are nevoie de linii cu 160 acuma. Daca un marfar poate merge pe o linie cu 70-80 constant, fara multe stationari pentru incrucisare, cred ca e suficient de OK pentru privatii romani, fie ei GFR sau Unifertrans. Nu au ei interes sa preseze pentru linii de pe care sa zboare (cu 120 la ora, cum se zicea pentru Campina-Brasov) cand parcul lor rulant e compus mai mult din vagoane cu roti patrate. Asa ca...ei nu au nevoie stringenta de linii de mare viteza, au nevoie de linii pe care sa se circule normal, fara blocaje, indiferent daca linia e noua sau veche. Evident ca si pe ei ii da peste cap refacerea unei linii, dar in mai mica masura - zic eu- decat ii incurca pe cei de la Calatori. Un tren de marfa de lung parcurs il deviezi mai usor pe la Petrosani sau pe la Valcea, daca Predealul e blocat. Cumparatorul final este interesat sa-i ajunga marfa, ruta in sine conteaza si ea dar mai putin. E, sa deviezi un tren de calatori pe acolo e mult mai complicat.

Dpdv al puterii de constrangere, aici vorbim practic de "lobby" pur, in forma lui clasica. Teoretic CFR Calatori ar trebui sa aiba o mai mare putere de convingere , fiind totusi o companie mai mare. Practic, tinand cont ca toti privatii de marfa au diverse conexiuni mai mult sau mai putin ortodoxe cu cei de la Infra, s-ar putea sa aiba un cuvant mai greu de spus decat as zice la prima vedere (vezi marfarele GFR care au prioritate de parca ar fi tren prezidential)...dar chiar si asa, tot nu vad companiile private de marfa murind de grija calatorului.
Viteza maxima la marfa e 80km/h ... 90 daca sunt cu vagone straine ....etc
Pai sa presupunem ca e blocat Predealul circulatia se deviaza pe Petrosani cum au fost si acum un an 2 ;pe la Valcea mai putin spre deloc
Daca rotile ar fi patrate nu ar mai putea circula e logic
Gropile in linie se fac datorita patinarii sau linia e foarte slaba nu din cauza ca AU LOCURI PLANE ( nu zic ca nu s-ar putea dar mai rar)
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4471
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 13:48

MariusD a scris:
ATM a scris:
Mhm, hai sa ne clarificam. Marfa nu are nevoie de linii cu 160 acuma. Daca un marfar poate merge pe o linie cu 70-80 constant, fara multe stationari pentru incrucisare, cred ca e suficient de OK pentru privatii romani, fie ei GFR sau Unifertrans. Nu au ei interes sa preseze pentru linii de pe care sa zboare (cu 120 la ora, cum se zicea pentru Campina-Brasov) cand parcul lor rulant e compus mai mult din vagoane cu roti patrate. Asa ca...ei nu au nevoie stringenta de linii de mare viteza, au nevoie de linii pe care sa se circule normal, fara blocaje, indiferent daca linia e noua sau veche. Evident ca si pe ei ii da peste cap refacerea unei linii, dar in mai mica masura - zic eu- decat ii incurca pe cei de la Calatori. Un tren de marfa de lung parcurs il deviezi mai usor pe la Petrosani sau pe la Valcea, daca Predealul e blocat. Cumparatorul final este interesat sa-i ajunga marfa, ruta in sine conteaza si ea dar mai putin. E, sa deviezi un tren de calatori pe acolo e mult mai complicat.

Dpdv al puterii de constrangere, aici vorbim practic de "lobby" pur, in forma lui clasica. Teoretic CFR Calatori ar trebui sa aiba o mai mare putere de convingere , fiind totusi o companie mai mare. Practic, tinand cont ca toti privatii de marfa au diverse conexiuni mai mult sau mai putin ortodoxe cu cei de la Infra, s-ar putea sa aiba un cuvant mai greu de spus decat as zice la prima vedere (vezi marfarele GFR care au prioritate de parca ar fi tren prezidential)...dar chiar si asa, tot nu vad companiile private de marfa murind de grija calatorului.
Viteza maxima la marfa e 80km/h ... 90 daca sunt cu vagone straine ....etc
Pai sa presupunem ca e blocat Predealul circulatia se deviaza pe Petrosani cum au fost si acum un an 2 ;pe la Valcea mai putin spre deloc
Daca rotile ar fi patrate nu ar mai putea circula e logic
Gropile in linie se fac datorita patinarii sau linia e foarte slaba nu din cauza ca AU LOCURI PLANE ( nu zic ca nu s-ar putea dar mai rar)

Termenul de "roti patrate" s-a impamantenit ca fiind rotile cu probleme care produc acele "ciocanituri" in linie in timpul mersului, probleme date de locuri plane in bandaje, probleme la fusurile de osii, rulmenti uzati etc si care contribuie, prin vibratiile si socurile produse, la degradarea caii in tot ansamblul ei (supra- si infrastructura), alaturi de alti factori. Nu inseamna ca si forma geometrica a rotii este patrata si ca vehiculul nu poate circula...

In cele mai multe cazuri intalnite pe teren, majoritatea trenurilor (calatori sau marfa) au cel putin un vehicul cu astfel de probleme, mecanicul nestiind de cele mai multe ori de existenta lor. Si nu cred ca vreun IDM ii semnaleaza mecanicului astfel de probleme sesizate la trecerea trenului prin statie...oricum n-ar schimba cu nimic situatia...
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 19:46

Dragos tu ai fost vreodata pe o electrica cu locuri plane? eu am avut ocazia in anii 90 sa merg la Suceava Nord cu EA 465 (cand era de BC) si crede-ma nu ti-ai fi dorit sa mergi sase ore cu troncaneala in cap (plus ca era si in cinci motoare) dar ce sa-i faci cand asta ti se da la drum.
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4471
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 21:16

maryus74 a scris:
Dragos tu ai fost vreodata pe o electrica cu locuri plane? eu am avut ocazia in anii 90 sa merg la Suceava Nord cu EA 465 (cand era de BC) si crede-ma nu ti-ai fi dorit sa mergi sase ore cu troncaneala in cap (plus ca era si in cinci motoare) dar ce sa-i faci cand asta ti se da la drum.

Am vrut doar sa subliniez ceea ce e de fapt evident: defectele rotii (fie ca vorbim de locuri plane, rulmenti sau fusuri de osie cu probleme) distrug calea. Atat.
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3545
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 21:33

Dragos a scris:
maryus74 a scris:
Dragos tu ai fost vreodata pe o electrica cu locuri plane? eu am avut ocazia in anii 90 sa merg la Suceava Nord cu EA 465 (cand era de BC) si crede-ma nu ti-ai fi dorit sa mergi sase ore cu troncaneala in cap (plus ca era si in cinci motoare) dar ce sa-i faci cand asta ti se da la drum.

Am vrut doar sa subliniez ceea ce e de fapt evident: defectele rotii (fie ca vorbim de locuri plane, rulmenti sau fusuri de osie cu probleme) distrug calea. Atat.
Problemele rotii,la ce se discuta aici, sunt doar in bandaj. Daca are probleme in zona fusului, e nasol, nu preconizez ca vagonul ala merge mai mult de cateva zeci de km pana se rupe fusul, si atunci intr-adevar distruge calea. Dar altfel...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 21:35

Cred ca exageram putin, sina nu se distruge asa deodata. Putem spune ca datorita materialului rulant de calitate indoielnica sina poate avea mai mult de suferit decat in conditii normale de exploatare. La noi magistralele s-au "distrus" datorita exploatarii necorespunzatoare si datorita faptului ca ne-a durut in pusca de lucrarile de intretinere, sunt sectii in RO unde nu s-a mai strans un surub de 30 de ani nu mai vorbesc de schimbat traverse, sine, macazuri etc. Si asta va fi soarta si pe M800 si M300 daca cei din CFR prefera sa bage restrictie in loc sa semedieze buba atunci va dati si voi seama in ce directie ne indreptam, se va circula cu maxim 120km/h in viitorul cat mai apropiat pe M300. Poate M800 scapa mai bine, daca isi baga picioru si in aia in maxim 5 ani vom avea si acolo viteza maxima 120km/h.
Lucrarile de intretinere sunt baza orcarei infrastructuri feroviare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 21:49

Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3144
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mar 29 Noi 2011, 22:12

adrian78 a scris:
Oare noi nu facem parte din UE?

http://www.gandul.info/international/cum-arata-megaproiectul-de-4-miliarde-de-euro-al-germaniei-care-va-scufunda-o-gara-si-va-lega-parisul-de-budapesta-9013147

Si noi facem parte din UE insa nu meritam inca o linie de mare viteza . Nici ungurii nu o merita inca dar o vor face primii deoarece au un superoras Budapesta care se poate lega la un alt superoras Viena iar Railjet a inceput sa genereze ceva trafic fiind pus la intervalul normal HSR , adica 2 ore . Noi , in schimb nu avem nici macar IC/IR din Arad spre Budapesta la un astfel de interval ( nu mai avem ) si nu legam doua orase de importanta Budapestei sau Vienei...
Daca nu suntem inca pe o harta asta nu inseamna neaparat ca nu vom fi cand ne va veni randul pentru ca , sincer , fata de Ungaria suntem la 10 ani distanta din multe puncte de vedere inclusiv feroviar .

Noi nu ar trebui musai sa ne gandim sa ne legam de Budapesta prin HSR ci sa realizam o legatura interna HSR care se preconizeaza a genera venituri peste 10-15 ani , si anume ruta Brasov-Sibiu-Simeria (Deva) . In rest , daca si ungurii isi termina treaba lor , din Timisoara sau Arad drumul cu trenul pana la Budapesta va scadea in mod constant , acelasi lucru se va intampla dinspre Deva , Sighisoara sau Brasov .

Nu cred ca ungurii vor sa construiasca inca o HSR spre est , chiar nu ar avea de ce...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12501
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15669
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 30 Noi 2011, 12:55

Daca cumpar bilet cu peste 21 de zile anticipatie am reducere 13% si daca iau bilet format din 4 trenuri am reducere 20% , acum stau si ma intreb voi beneficia de ambele reduceri ?

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5875
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 30 Noi 2011, 13:09

Vezi ca in noul mers, am citit acum 5 min in carte dar trebuie cautat si pe site. Daca calatoresti mai mult de 1000km/luna ai reducere 60% la bilete.
Sus In jos
rich1974



Numarul mesajelor : 399
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2338
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier 30 Noi 2011, 14:09

pai si daca fac naveta cate 1200 km pe luna am vreo facilitate?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Astazi la 16:23

Sus In jos
 

INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Buna Ziua!
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Pagina 65 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: INFORMATII GENERALE-