Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12493
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15661
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier Noi 23, 2011 10:48 pm

DUAL a scris:
karpaty a scris:
Exista trenuri IR in noul mers cu circulatie facultativa ? sau Regio ? in livret nu apre nimic cu aceasta specificatie .
Cum nu Smile ?trenurile sezoniere sunt IR facultative.


Alea sunt sezoniere , ma refer la trenurile care erau trecute si in mers cu acea steluta * circulau cand si cand mai mult deloc .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10222
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier Noi 23, 2011 11:01 pm

Mda, m-am uitat in livret si nici vechiu 2311 care nu circula S,D nu apar mentiuni speciale.. si din ce-am vazut se specifica EC , nu rama..
Eu am inteles la ce te referi cand spui de trenuri cu * ,dar tot facultativ e cand circula 5 zile pe an sau 3 luni Smile... teoretic vorbind.
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3215
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Mier Noi 23, 2011 11:06 pm

Stie cineva regionalele Bucuresti - Targoviste retur, Targoviste - ploiesti si retur?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Joi Noi 24, 2011 12:57 am

Eu am speranta ca in maxim un an sa nu mai fie vagoane supraetajate pe IR avand in vedere ca tarifele sunt si vor fii ridicate.

Consider ca asa este normal, sa nu fie discriminari intre diferite regiuni ale tarii si destinatii.

Very Happy
Sus In jos
M.I.C.I.



Numarul mesajelor : 537
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2407
Data de inscriere : 18/11/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Vin Noi 25, 2011 2:07 pm

Pun o intrebare: Ce inseamna patrunderea fara drept in zona de siguranta feroviara? Nu avem voie sa mergem pe calea ferata?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12062
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14100
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Vin Noi 25, 2011 3:24 pm

M.I.C.I. a scris:
Pun o intrebare: Ce inseamna patrunderea fara drept in zona de siguranta feroviara? Nu avem voie sa mergem pe calea ferata?

... și la 20m de la axul ei, cu excepția zonelor deschise publicului (drumuri de acces, peroane, străzi etc.) și a prorpietzăților private aflate la mai puțin de 20m de cale.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Sam Noi 26, 2011 11:49 am

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Sam Noi 26, 2011 3:37 pm

Undeva nu mai stiu unde (pe forumul asta sau pe metrou usor?) cineva intreba de EA 904 (de Ploiesti) daca mai circula? Ei bine Bostanescu Gigi ami confirma ca EA 904 a venit dimineata cu 3012 de la Campina la Buc Nord (linia 3), el asteptand R 696 ce a venit cu EA-1 106, an timp ce 1644 e cu brasoveanca 231.


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam Noi 26, 2011 10:16 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Sam Noi 26, 2011 10:06 pm

Ptr ca e week-eend si suntem majoritatea prezenti pe forum dau un raspuns si pun o antrebare.
Cu ceva timp an urma am pus o antrebare referitoare la reperele mecanicului de locomotiva la statia zorile h M900 pe timp de noapte si/sau ceata, deoarece nimeni nu a raspuns dau eu raspunsul Very Happy :pe stalpi an dreapta catenarei sunt (sau ma rog erau = nu am mai fost de circa 10 ani) sudati niste triunghiuri din fier beton ca degetul de groase.

Ptr ca tot vorbim de viteza viitoare din Romania 160-200 km/h desi parerea mea 140 era suficient hai treaca de la mine 160 an viitor, cu toate ca nu suntem suficienti de pregatiti ptr astfel de viteze mari, pun antrebarea stie cineva : caracteristicile definitiei vitezei la calea ferata ?


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam Noi 26, 2011 10:17 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3545
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Sam Noi 26, 2011 10:17 pm

maryus74 a scris:
Ptr ca e week-eend si suntem majoritatea prezenti pe forum dau un raspuns si pun o intrebare
Cu ceva timp in urma am pus o intrebare referitoare la reperele mecanicului de locomotiva la statia zorile h M900 pe timp de noapte si/sau ceata, deoarece nimeni nu a raspuns dau eu raspunsul Very Happy :pe stalpi in dreapta catenarei sunt (sau ma rog erau = nu am mai fost de circa 10 ani) sudati niste triunghiuri din fier beton ca degetul de groase.

Ptr ca tot vorbim de viteza viitoare din Romania 160-200 km/h desi parerea mea 140 era suficient hai treaca de la mine 160 in viitor, cu toate ca nu suntem suficienti de pregatiti ptr astfel de viteze mari, pun intrebarea stie cineva : caracteristicile definitiei vitezei la calea ferata ?
Art.3. (1) Viteza maximă de circulație este viteza pe care trenul nu trebuie să o depășească și depinde de:
a) felul trenului, tipul frânei și caracteristicile locomotivelor, automotoarelor, vagoanelor sau ale vehiculelor speciale care intră în compunerea trenurilor, conform Anexelor 1, 2, 3, 4, 5 și 6;
b) numărul și modul de așezare, legarea sau nelegarea la tren și frână a locomotivelor în acțiune, conform Anexei 7;
c) procentul de masă frânată ce se realizează pe diferite pante caracteristice;
d) starea liniilor, raza curbelor și lucrările de artă existente pe secția de circulație.
(2) După ce s-au determinat vitezele maxime în funcție de elementele enumerate la alin. (1), viteza maximă de circulație a unui tren pe o secție de circulație se stabilește ca fiind cea mai mică dintre aceste viteze; vitezele maxime astfel stabilite se trec în livretele de mers.
(3) Când în compunerea trenurilor se introduc vehicule feroviare care necesită restricții speciale sau transporturi excepționale, condițiile de circulație a acestor trenuri se stabilesc prin dispoziția de punere a lor în circulație.
(4) Vitezele maxime ale trenurilor formate din utilaje pentru construcția, întreținerea și repararea căii și a liniei de contact, din vagoane basculante, transpuse, din vagoane și boghiuri speciale, se stabilesc prin reglementări specifice.
(5) Vitezele maxime ale mijloacelor mecanice pentru deszăpezire în timpul lucrului sunt reglementate prin instrucțiunile pentru exploatarea mijloacelor mecanizate pentru deszăpezire și sunt prevăzute în Anexa 3.
(6) Vitezele maxime ale trenurilor experimentale sau de probă se stabilesc prin mersul de tren întocmit.
(7) Vitezele maxime ale trenurilor care au în compunere locomotive care circulă pe roți proprii și nu sunt în acțiune, se limitează în funcție de viteza maximă constructivă a acestora, după cum urmează:
a) când în compunerea trenului se află o singură locomotivă a cărei viteză maximă constructivă este mai mare de 35 km/h, viteza trenului se limitează la viteza maximă constructivă a acestei locomotive;
b) când în compunerea trenului se află două sau mai multe locomotive având viteze maxime constructive mai mari de 35 km/h, viteza trenului se limitează la cea mai mică dintre aceste viteze maxime constructive.
( 8 ) Locomotivele cu viteza maximă din construcție de până la 35 km/h inclusiv, se transportă încărcate pe vagoane, cu respectarea gabaritului de încărcare.
(9) Vitezele maxime ale locomotivelor care circulă izolat și utilizează frânarea automată sunt cele prevăzute în Anexa 8. Locomotivele care nu sunt prevăzute în Anexa 8, pot circula cu o viteză maximă care să nu depășească viteza maximă constructivă a lor.
(10) Schimbătorul de regim „G – P – R” al locomotivelor care circulă izolat va fi trecut în poziția „R”, iar dacă schimbătorul de regim nu are această poziție se trece în poziția „P”.
(11) Vitezele maxime ale trenurilor se reduc conform Anexei 9, în cazul apariției unor defecte la locomotive și automotoare.
(12) Vitezele maxime de circulație ale trenurilor nu se reduc pe porțiunile de linie unde puterea locomotivelor diesel sau electrice folosite ca împingătoare sau intercalate devine disponibilă în remorcarea trenului.
(13) În cazurile de la alin.(12), masele locomotivelor respective nu se vor lua în calculul tonajului trenului.
(14) Vitezele maxime de circulație ale trenurilor admise de linie sunt cuprinse în caietul cu datele caracteristice ale liniilor și podurilor.

§.2. Limitarea vitezei de circulație a trenului

Art. 4. (1) Vitezele maxime de circulație ale trenurilor se limitează în cazurile prevăzute în Anexa 10.
(2) Vitezele maxime admise în curbe pentru locomotivele seria 50100 și seria 060-DG sunt prevăzute în Anexa 11, fiind obligatorii și în cazul când aceste locomotive se transportă neactive în tren sau în convoi.
(3) Când în compunerea trenului sunt vehicule feroviare de tipul celor menționate la alin. (2), operatorul de transport feroviar – denumit în continuare OTF – informează impiegatul de mișcare – denumit în continuare IDM – din stația de compunere a trenului despre aceasta. Mecanicul va fi avizat prin ordin de circulație, menționându-se seria și poziția locomotivei în tren, porțiunea de linie și viteza de circulație restricționată.
(4) Administratorul infrastructurii feroviare va stabili și va comunica atât subunităților din subordine cât și operatorilor de transport feroviar interesați porțiunile de linie pe care vehiculele feroviare menționate la alin.(2) au limitări de viteză din cauza curbelor, precum și vitezele de circulație restricționate.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7192
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Sam Noi 26, 2011 10:21 pm

@ ionutz72 : din pacate nu asta e raspunsul, am sa-l postez maine seara pozand din carte. Very Happy Eu nu am intrebat cum se stabileste viteza in functie de ce parametri, ci caracteristicile definitiei vitezei la calea ferata si sunt doua.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum Noi 27, 2011 1:42 am

Eu va dau o sugestie pe care am aplicat-o deja.

Am trimis la companiile de transport feroviar de marfa particulare - GFR, UNIFERTRANS, SERVTRANS, TRANSFEROVIAR emailuri pentru ca sa faca presiuni asupra ministerului transporturilor sa termine mai repede anumite caii ferate.

Si tot aceste firme mari particulare sa fie atente si sa "certe" ministerul de resort si firmele de transport rutier de persoane daca dau spaga sa fie intarziate anumite lucrari de reparatie si constructie de caii ferate.

Numai aceste companii mari cu capacitate pot tine frau la firmele de transport rutier de persoane care stim noi ce fac.

Daca am baza in CFR CALATORI se vor intarzia mult lucrarile la linii.

Mad
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3718
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum Noi 27, 2011 9:33 am

Nu prea are legatura directa una cu alta. Mai mult indirect sau presiuni de imagine cel mult. Unifertrans, GFR sunt axati pe marfa, razboiul lor e cu firmele de transport marfa, ii doare la basca de calatori. TFG are intr-adevar interese pe calatori, Servtrans foarte putin -doar garnitura aia veche de cand hau si balalau pe Costesti-Rosiori, adica mai nimic...nu vad ce pot face mare lucru pentru calatori.
Cat despre reparatiile sinelor in sine, de tras la raspundere e CFR Infrastructura din cate stiam eu, doar e batatura lor. Juridic, CFR Calatori are cam acelasi regim pe linii ca si orice privat, un fel de chiriasi.
Sus In jos
Luna



Numarul mesajelor : 1464
Reputatie : 3567
Data de inscriere : 18/03/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum Noi 27, 2011 11:08 am

@ATM-ule Dar la marfa nu e concurenta cu rutieru ? Intreb si eu, insa cred ca da.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Dum Noi 27, 2011 12:32 pm

Deci cred ca aceste companii feroviare de marfa cu profit si potential ridicat pot face presiuni pe care CFR CALATORI nu are putinta de-a le face in legatura cu modernizarea liniilor. Mai ales ca este si interesul lor direct.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   Astazi la 10:36 am

Sus In jos
 

INTREBARI SI RASPUNSURI

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Buna Ziua!
» Raspunsuri din partea CFR la petitiile depuse
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-