Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 213 : Radna - Timisoara Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul
AutorMesaj
alex.alexus.tm



Numarul mesajelor : 1065
Varsta : 27
Localizare : Pisa - Italia
Reputatie : 3944
Data de inscriere : 28/03/2009

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Dum 13 Dec 2015, 13:10

La fel si acceleratul de Baia Mare. Pleca din Timisoara cu vreo 2 ore mai devreme (in jur de ora 13:00) cu diesel la tractiune si rebrusa in Radna.
Sus In jos
Vale



Numarul mesajelor : 236
Varsta : 35
Localizare : Tirgu Mures
Reputatie : 2063
Data de inscriere : 08/12/2011

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 14 Dec 2015, 10:41

Si IC-ul Cluj Timisoara cu automotirul Duewag, ce facea ultima oara cand l-am vazut regio in zona Zalau.
Sus In jos
cosmin_regiotrans



Numarul mesajelor : 15
Localizare : Arad
Reputatie : 1459
Data de inscriere : 20/12/2012

MesajSubiect: Timisoara Radna   Dum 27 Dec 2015, 23:30

Karpaty a scris:
De maine Timisoara-Tg Mures-Timisoara incepe pe aici. Very Happy

Ce compunere are trenul IR Timisoara - Tg Mures ? Am vazut ca are si vagoane pentru biciclete (pe infofer) .
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9195
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11830
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Dum 27 Dec 2015, 23:44

cosmin_regiotrans a scris:
Karpaty a scris:
De maine Timisoara-Tg Mures-Timisoara incepe pe aici. Very Happy

Ce compunere are trenul IR Timisoara - Tg Mures ? Am vazut ca are si vagoane pentru biciclete (pe infofer) .

E automotor Desiro
Sus In jos
cosmin_regiotrans



Numarul mesajelor : 15
Localizare : Arad
Reputatie : 1459
Data de inscriere : 20/12/2012

MesajSubiect: Timisoara Radna   Lun 28 Dec 2015, 14:33

Adrian78 a scris:
cosmin_regiotrans a scris:


Ce compunere are trenul IR Timisoara - Tg Mures ? Am vazut ca are si vagoane pentru biciclete (pe infofer) .

E automotor Desiro

Pacat ,mi-ar fi placut sa vad o locomotiva cu ceva vagoane dar se pare ca pe Timisoara - Radna raman doar automotoare ...
Sus In jos
cosmin_regiotrans



Numarul mesajelor : 15
Localizare : Arad
Reputatie : 1459
Data de inscriere : 20/12/2012

MesajSubiect: Tm Radna 2008   Dum 10 Ian 2016, 14:55




Mi dor de aceste trenuri de la Timisoara la Radna ,cine stie cand vom mai vedea asa ceva sau cand vom mai merge cu asa ceva la Radna sau la Timisoara ...
Sus In jos
Motreanu Sorin



Numarul mesajelor : 66
Varsta : 30
Reputatie : 479
Data de inscriere : 26/10/2015

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 11 Ian 2016, 09:19

cosmin_regiotrans a scris:

Mi dor de aceste trenuri de la Timisoara la Radna ,cine stie cand vom mai vedea asa ceva sau cand vom mai merge cu asa ceva la Radna sau la Timisoara ...

Cui nu ii este dor ! De ce oare s-au distrus zecile de vagoane de calatori care operau pe liniile secundare inainte de a fi concesionate operatorilor privati ? Trebuiau pastrate (macar cele care erau intr-o stare corepsunzatoare dpdv tehnic si estetic) si utlizate atunci cand era nevoie de ele intrucat,intr-un sector strategic cum ar trebui sa fie cel feroviar nu poti avea incredere in stabilitatea si continuitatea in exploatare oferita de catre un privat totusi. Dar...lacomia de a le trimite la fier vechi a fost mare.Acele vagoane,asa blamate cum au fost de catre unii,erau paradoxal cele mai confortabile intrucat numai in asa ceva puteai gusta experienta aparte pe care o avea orice calatorie cu trenul.Acum ce sa puna in locul lor...malaxe 77 sau poate pe viitor cele modernizate de tip "tamvai"' cu un salon lung si cu geamurile "sigilate" in care stai ca intr-un acvariu ?

PS: prevestitorul din ultima poza pare el nefunctional dar....prevestea situatia jalnica care va urma si pe aceasta linie
Sus In jos
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2882
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 11 Ian 2016, 10:11

Subscriu la parerea ta, insa din pacate cred nu prea are importanta ce cred eu deoarece trend-ul este opus, se doreste numai AC, prize Wi-Fi si alte minuni. Adica chiar nu mai putem fara asta?

Una peste alta e ca vremurile astea au apus, si incerc sa ma bucur de ultimele trenuri care mai circula in conditiile expuse de tine.

Sus In jos
Motreanu Sorin



Numarul mesajelor : 66
Varsta : 30
Reputatie : 479
Data de inscriere : 26/10/2015

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 11 Ian 2016, 14:52

Nu trebuie sa ne resemnam..daca fiecare isi spune opinia acolo unde trebuie se indeplineste prima conditie spre remedierea problemei dar in acelasi timp nici nu putem spera la prea multe. Vagoanele noi de clasa a 2-a modernizate cu un ditamai salonul din cap pana-n coada ar putea sa omoare incet apetitul si asa scazut al romanilor pentru mersul cu trenul in ciuda confortului m ai mult vizual pe care il ofera.Cred ca firmele care modernizeaza vagoane de calatori si aleg aceasta solutie o fac din motive economice intrucat este mai usor sa insiri niste scaune unul dupa altul decat sa compartimentezi un vagon.Daca ai conditii ca in autocar si in tren combinat cu starea precara a infrastructurii tinzi sa il iei pe acesta din urma pentru ca ajungi mai rapid la destinatie. CRED ca ar fi fost bine sa se fi continuata tendinta de la inceputul aniilor 2000 cand vagoanele modernizate erau compartimentate si inca cu tamplarie din aluminiu. A fost un inceput bun care din pacate nu mai continua.

Sus In jos
Dionis



Numarul mesajelor : 142
Varsta : 33
Localizare : Paris
Reputatie : 723
Data de inscriere : 12/05/2015

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 11 Ian 2016, 15:08

Eu sincer prefer vagoanele Salon, pentru ca mi se pare ca in compartiment nu ai aer sa respiri cum e umplut peste 50%. Am fost de curand cu trenul in Franta, si a trebuit sa aleg intre un vagon cu compartimente si unul cu Salon. Am mers fara ezitare la vagonul salon, care avea si scaune mai comfortabile si era "mai aerisit". Si in Romania am calatorit cu placere in vagoanele 21-86, 21-76 si 19-56. Eu zic ca voi prea v-ati atasat de vagoanele vechi si de aceea nu suportati schimbarea.
Iar legat de "acvariu", in mod normal nu ai de ce sa deschizi geamul daca este AC si trenul merge cu viteza. Desigur si mie imi placea sa merg cu geamul deschis.
Sus In jos
https://train-sim.ro
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2882
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 11 Ian 2016, 16:26

Pai ori vrei vagoane cu AC tip salon, ori vrei sa mergi cu geamul deschis...
Dar acum la moda sunt mijloace de transport in comun, la care se prefera salon (nu neaparat ca le-ar vrea lumea, dar asa vrea cel care le face, cumpara samd).
Daca avem vagoane salon, care e mai e confortul sa mergi cu trenul? La fel e si la avion, la fel si la autocar. Din acest punct de vedere ce sa mai aleg trenul atunci? De ce trebuie eu sa vad/aud tot ce face lumea in vagon? Unde mai pui ca autocarul are si avantajul (chiar daca nu-mi place ca pasionat) sa te lase mai aproape de locul in care vrei...  Pai daca pretul nu e ieftin, prea tare nu merge, nu ma lasa unde am nevoie (unde e gara si unde e orasul/localitatea), trebuie sa stau in el in salon ca la alte mijloace de transport in comun, eventual mai trebuie si schimbat si nu-s pasionat feroviar chiar n-am mai am niciun motiv sa mai merg cu trenul...
N-am s-o uit pe matusa-mea, Dumnezeu s-o ierte, ca zicea, merg cu trenul ca acolo mai pot sa ies pe hol si nu stau "anchilozata" pe scaun.

Si una rasu-plansu. Reala! O doamna a stat in toaleta de la un tren din asta sigilat, pana cand a venit controlul care a cautat lumea si-n toaleta. Cat a stat? De la Medias pana aproape de Brasov. Nu I-a deschis nimeni usa, noroc cu nasu care a cautat sa nu fie cineva in WC. Daca se deschidea gemul, o vedea si pe ea cineva in gara la Sighisoara...

Plus ca am mai spus-o si o repet, NU e normal ca in mijloacele de transport in comun si-n cladiri sa nu se deschida geamurile. Si nu ma refer la avion sau submarin aici!
Sus In jos
Motreanu Sorin



Numarul mesajelor : 66
Varsta : 30
Reputatie : 479
Data de inscriere : 26/10/2015

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 11 Ian 2016, 17:33

riciu a scris:

N-am s-o uit pe matusa-mea, Dumnezeu s-o ierte, ca zicea, merg cu trenul ca acolo mai pot sa ies pe hol si nu stau "anchilozata" pe scaun.
Plus ca am mai spus-o si o repet, NU e normal ca in mijloacele de transport in comun si-n cladiri sa nu se deschida geamurile. Si nu ma refer la avion sau submarin aici!

Bine punctat,si eu am auzit multe astfel de opinii ! Unde mai pui ca multi alegeau trenul pentru ca aveau rau de autobuz.In vagoanele clasice,pana si vara cand era cald nu am simtit prea mare discomfort intrucat ieseai si te bucurai de priveliste pe geam. Pana si vagoanele salon 21-47 sau T-urile erau bine gandite intrucat aveai doua coridoare largi unde te mai puteai misca pe parcursul drumurilor mai lungi.

Legat de geamuri acum: paradoxal dar geamurile se deschideau si pe vremea cand trenurile erau lungi iar vitezele de deplasare erau mult peste cele cu care se circula acum ! Revenind in zilele noastre totusi consider ca macar vagoanele concepute pt trenurile regio trebuie sa aiba geamuri clasice care se deschid avand in vedere ca nu circula cu viteze supersonice si sunt trenuri care fac parcurse scurte sau medii,cu opriri in toate statiile si haltele. Poate,cu bunvoint aunui administrator am putea muta aceste ultime posturi intr-un topic in care sa discutam argumentele pro si contra noilor tendinte privitoare la conditiile de calatorie.

Revenind la subiect intreb inca o data: acum ca CFR-ul  a preluat din nou activitatea de transport ma intreb unde sunt garniturile care faceau servici pe aceasta sectie inainte de a fi concesionata. Trist...totusi este o linie care uneste doua localitati mari,dezvoltate,nu poti merge cu Malaxa 77 (chiar daca ,ca si pasioant iubesc si acele automotoare)
Sus In jos
riciu



Numarul mesajelor : 507
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2882
Data de inscriere : 27/06/2010

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Mar 12 Ian 2016, 12:29

Stiu ca-s off-topic, rog administratorul sa mute postarile nelegate de 213 la discutii diverse, dar si la cladiri este aceeasi poveste.
Imaginati-va urmatoarele scenari:
-incendiu si fum maxim in cladire, si nu poti deschide geamul si/sau intoxicatie cu monoxid de carbon (si cu geamul deschis ai sanse mari sa mori, dar cu geamul inchis, n-ai nicio sansa sa traiesti
-cutremur, nu exista curent electric, mobilele sunt blocate, si nu poti sa semnalizezi ca te aflii incladire de nicio culoare, pentru ... nu se deschide geamul
-Doamne fereste, atentat cu gaze toxice prin aerul conditionat, iar mori ca sobolanul
-pana de curent la blocurile astea de unde se iese numai pe baza de cartela, care cel putin in Bucuresti au inceput sa fie din ce in ce mai des(da stiu generatorul si daca nu merge nici ala, ca o nenorocire nu vine niciodata singura), crapi de cald acolo pana o veni curentul, ca doar ai conditionat... A... am uitat nu functioneaza fara electricitate
-Ramas in cladire cand numai e nimeni in ea (asta am patit-o eu si cu o colega) pe un balcon inchis. Frumusetea maxima a fost ca ea si-a uitat mobilul in birou, iar eu numai aveam baterie la mobil. E drept ca acolo ramanem si cu si fara geamuri, dar oricum a fost nasol.


Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului


Numarul mesajelor : 5662
Localizare : Timisoara
Reputatie : 8544
Data de inscriere : 08/09/2011

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 17 Oct 2016, 09:53

O înregistrare dintre Radna și Timișoara din IR 1537-2 (Cluj Napoca - Timișoara Nord deviat prin Radna):






Toate limitările de 30 km/h sunt la treceri la nivel cu calea ferată. Oprirea a fost la intrarea în Timișoara Nord.
Sus In jos
laurentzu



Numarul mesajelor : 211
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 389
Data de inscriere : 08/06/2016

MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Lun 17 Oct 2016, 12:26

Andrey_tm a scris:

Toate limitările de 30 km/h sunt la treceri la nivel cu calea ferată. Oprirea a fost la intrarea în Timișoara Nord.

Numai la noi in Romania se poate intampla asa ceva. Am mai intrebat pe forum , dar nu mi-a raspuns nimeni, totusi cat ar costa o instalatie automata la trecerile de nivel ? Cea simpla fara bariere, cu lumina cu cadenta alba sau cu lumini rosii cand se apropie trenul.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 213 : Radna - Timisoara Nord   Astazi la 01:52

Sus In jos
 

213 : Radna - Timisoara Nord

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 213 : Radna - Timisoara Nord
» 217 : Timisoara Nord - Periam - Lovrin - Nerau
» Prin Timisoara Nord
» 926 : Timisoara Nord - Cruceni hcv.
» M 900 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara Nord
Pagina 10 din 11Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-