Forumul pasionatilor de trenuri din Rom滱ia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
cata



Numarul mesajelor : 279
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2999
Data de inscriere : 01/02/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Lun Mar 07, 2011 10:22 pm

Salut,

dupa 100 de ani greu sa mai identifici exact numarul de victime cu atat mai mult cu cat multi erau soldati rusi si refugiati din calea armatei germane care ajunsese da Craciun in zona Focsaniului (ocupat chiar in ziua de Craciun a anului 1916). Pana si cimitirul victimelor din spatele garii Ciurea a devenit astazi un maidan fara insemnatate.
Cisternele erau ok stationate, pe una din liniile de garare ale statiei Ciurea, nu stiu daca din acest punct de vedere se putea face ceva...
Ancheta a ajuns la concluzia ca robinetii de dupa locomotiva au fost inchisi accidental de cei care calatoreau pe vagoane. Se mai adauga si faptul ca franarii nu erau la posturi si in momentul declasarii flueierlor de "strange frana" de catre mecanic au avut nevoie de foarte mult timp sa ajunga prin vagoanele aglomerate la posturile lor. Despre acest accident, din cauza razboiului in plina desfasurare sunt destul de putine articole de presa si marturii. E adevarat sunt mult mai multe decat despre evenimentele din anii comunismului, care erau mereu ascunse "sub pres" si despre care, asa cum bine scria cineva mai sus, abia daca aparea un articolas de 5 randuri pe ultima pagina a unui ziar.

M-am uitat prin hartiile mele, despre accidentul de pe Bucuresti-Constanta eu nu am nimic. Sincer, Sorry !
Sus In jos
http://liniavinului.uv.ro/index.html
nokia2010



Numarul mesajelor : 367
Varsta : 34
Localizare : Bucure演i, Republica Hoitoare Rom滱ia
Reputatie : 2778
Data de inscriere : 28/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Lun Mar 07, 2011 10:49 pm

Ce motive aveau s 螽chid robineii? Neutral
姷 unele cazuri se poate 螽cerca o reconstituire facial. Plus cei din familia Cantacuzino pot fi identificai dup A.D.N.
Cisterenele puteau fi garate mai 螽 spate...
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 648
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3136
Data de inscriere : 10/01/2011

MesajSubiect: Accidentul din 1963   Lun Mar 07, 2011 10:52 pm

ldh80 a scris:
In "Almanahul Satelor"- editia 1988, la rubrica "In oglinda propriei constiinte", un articol este intitulat "YC1" scrie:

"Septembrie, ora 16.09. Din gara Rosiori Nord pleaca spre Bucuresti trenul de persoane nr. 1308......
In accelasi septembrie, in acceiasi zi, la ora 17.09, pleaca din gara Bucuresti-Progresu trenul de marfa nr. 17.090, in directia Chiajna. Intarzierea este de 141 minute...
Pe locomotiva marfarului, se afla mecanicul Gheorghe Calin, si ajutorul Alexandru Ionescu. Mecanicul accelereaza si depaseste viteza legala. Ajutorul lui paraseste postul din cabina, deplasandu-se in partea opusa, pentru a lua hainele de schimb ale sale si ale mecanicului. La proces, ajutorul de mecanic: "am plecat pentru ca am fost trimis". Mecanicul : "Nu-i adevarat, eu nu i-am dat un asemenea ordin". Regulamentul: "daca primeste un ordin, in timpul mersului, ajutorul este obligat sa-l execute numai daca este in scopul circulatiei normale".
Concluziile anchetei: "In timpul cat ajutorul de mecanic era plecat din post, mecanicul, ramas singur, nu a urmarit cu atentie indicatoarele si nu a observat semnalul "YC1" pe rosu, care semnifica "opreste fara a depasi semnalul", circuland cu viteza superioara celei legale. Mai mult, el a apasat butonul de "depasire ordonata"......"
Din partea cealalta, personalul 1308 circula un timp normal, apoi deviaza de la grafic, datorita intarzierilor din statiile Olteni, Videle, Vadu Lat, Gradinari.
la ora 17.58, cu o viteza aproape dubla fata de cea legala, marfarul intra in statia Chiajna. Alt semnal "YC1" pe rosu, alta depasire ordonata de mecanic. Rezultatul: cele doua trenuri se ciocnesc, locomotiva marfarului se rastoarna; deraiaza 3 vagoane ale sale si doua a personalului. Se blocheaza circulatia pe alte linii pentru 21 de ore. O persoana decedeaza si alta este grav ranita (na.- Dumitru Calin- decedat, Ion Draghici-grav ranit, ambii din personal).
Stiu de acest accident. Tatal meu si bunicul au fost in personal. Veneau de la Rosiori. Mi-au povestit mult de acest accident. Initial se urcasera chiar in primul vagon si pe la Videle s-au gandit sa se mute mai in spate....SI BINE AU FACUT!!!! Vagonul lor si restul trenului au ramas in picioare....cele din fata lor (cred ca doua) au deraiat...Daca nu se mutau poate nu mai existam azi... Crying or Very sad
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9850
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12635
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Lun Mar 21, 2011 7:09 pm

Vlad a scris:
MariusD a scris:
IDM-ul a adormit si era si baut

Pai si asa cineva trebuia sa treaca pe rosu...

Circulatia se desfasura pe baza dipozitiei de cale libera telefonic iar incrucisarea trebuia sa fie in alta statie acceleratul find intarziat si impegatul de la Bucerdea fiind baut a uitat de dispozitie si a dat drumul si la personal fara sa mai astepte sa treaca acceleratul..In accident au murit si multi straini impegatul a primit inchisoare pe viata!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Lun Mar 21, 2011 7:39 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5644
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Lun Mar 21, 2011 7:32 pm

cam asa ceva a fost
Sus In jos
ATM

avatar

Numarul mesajelor : 1362
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3866
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Mar Mar 29, 2011 2:13 am

Ce statie e Bucerdea asta, ca nu-mi suna familiar...a fost denumita altfel recent?
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1898
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5250
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Mar Mar 29, 2011 3:48 am

Halta Bucerdea H. se afla, conform MT 1966/1967 螽tre Cr綷iunel și Cistei h. 姷 MT 1979/1980, deja nu mai era.
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5644
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Vin Apr 08, 2011 1:30 pm

Stie cineva de urmatoarele accidente:
-cel de la Vitileanca
-cel de la Baile Felix ?
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5644
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Vin Apr 08, 2011 8:34 pm

am gasit accidentele:
• Accidentele feroviare din ultima vreme au readus 螽 actualitate povestea acarului 螽vinuit pe nedrept 螽 1923 pentru starea jalnic a c緅lor ferate

Anul acesta a fost plin de accidente feroviare, ultimul a avut loc acum trei zile. Am ajuns s urc緆 cu team 螽 vagoane, c緄綟oria cu trenul, at褾 de pl綷ut 槐 sigur odinioar, este ast罳i o aventur riscant. De vin e nep綼area din ultimii 20 de ani care a rablagit infrastructura c緅lor ferate rom滱e care abia 蹎i mai t褳蟊e roile. 波 totu槐, c螽d e c綦tat vinovatul, tot cel mai de jos angajat isp蒪e演e pentru del綼area 螽tregului sistem. Tot am綖褾ul de acar P綦n este apul isp蒪itor, fiindc toate nenorocirile au la origine „o eroare uman“. Cine a fost acest acar 槐 cum s-a ajuns ca numele lui s fie folosit atunci c螽d ne referim la o persoan 螽 spatele c綖eia se arunc gre榷lile altora? Iat povestea acarului anonim devenit celebru 螽 urma unei catastrofe feroviare. S-a petrecut 螽 1923. Acesta este 槐 num綖ul acceleratului implicat zilele trecute 螽 accidentul feroviar de la Bistria.

„Groaznic ciocnire de trenuri“

Pe 4 iulie 1923, gara Vitileanca (azi, S緀綟eni), din judeul Buz綦, era zguduit de un grav accident feroviar. Acceleratul 701, plecat din Bucure演i c綟re Chi槐n綦, s-a ciocnit cu un m綖far. Acceleratul nu avea programat nicio oprire prin halte, a榮 c a intrat din plin 螽 trenul staionat pe linia 4. Locomotiva 槐 primul vagon s-au dat peste cap, urm綟oarele trei au fost complet sf綖螸ate. Au murit 螽 acea diminea zeci de oameni. Vestea a ajuns cu repeziciune la toate ziarele din ar care au scos ediii speciale. „Dou echipe de soldai au plecat cu trenuri speciale la locul catastrofei pentru a ajuta la ridicarea sf綖螸綟urilor 槐 scoaterea oamenilor dintre ruine, dintre care, numero槐 soldai 槐 oficeri. La orele 18,00, a plecat de la Vitileanca spre Bucure演i un tren special, duc螽d 60 de r緋ii. Au fost sco槐 78 de mori 槐 peste 200 de r緋ii. Majoritatea cadavrelor este oribil mutilat 槐 e imposibil s fie identificate masele de carne s螽ger螽d“, scria 螽 ediia de sear, cotidianul „Patria“. Victimele au ajuns la spitalele din Ploie演i, Buz綦 槐 Bucure演i. „La gar, s-au petrecut scene groaznice. Vaetele r緋iilor 槐 strig綟ele de durele ale celor 螽doliai umpleau v罳duhul“.

C緄綟orii l-au alergat pe acar

Primele cercet綖i ale autorit裻ilor au stabilit, evident, vina personalului din staia CFR Vitileanca. 河ful g綖ii lipsea de la serviciu 螽 momentul accidentului. Era pasager chiar 螽 trenul accelerat 槐, fiindc a fost 槐 el grav r緋it, i s-a trecut cu vederea vina. A榮 c nu mai r緆螽ea dec褾 un singur ap isp蒪itor, cel緄alt angajat, acarul Ion P綦n, omul care schimba macazul 槐 care a dat intrare trenului pe linia ocupat. C螽d a v罳ut catastrofa, omul a rupt-o la fug pe c螸p, „pentru a sc綯a de furia c緄綟orilor r緆a槐 care porniser s lin榷ze pe vinovaii inferiori“. P螽 la sosirea autorit裻ilor, „au fost furai bani, bagajele 槐 h褳tii de valoare de la r緋ii 槐 mori“. Primul sosit la faa locului a fost generalul V緅toianu, ministrul internelor, care, 螽t螸pl綟or, trecea pe acolo, cu alt tren. „S-a oprit la Vitileanca 槐 a supravegheat personal operaiile de salvare tardiv“. 姷 Bucure演i, ministerele au 螽ceput s se pun 螽 mi構are. La Ambulana Clinic, unde soseau r緋ii pe band rulant, a venit din Sinaia 槐 prinul Carol. „De asemenea, prim-ministrul a 螽演iinat pe Suveranul despre cea mai mare nou nenorocire a c緅lor ferate rom滱e“.

Vinovaii caut vinovatul

„Ancheta a stabilit c numero槐 c緄綟ori au murit fiindc c緄綟oreau pe acoperi滾ri, sc綖i 槐 tampoane. Mechanicul Georgescu care conducea trenul morii, a sc綯at ca prin minune neatins.“ 姷 zilele urm綟oare, ziarele s-au mai domolit, anun螽d c num綖ul morilor e de numai 66, iar al r緋iilor, 105. Consiliul de Mini演ri a stabilit ca Br綟ianu, Mo榣iu 槐 Anghelescu s 蹎i mai spele din p綷ate, vizit螽d r緋iii din spitale. „Guvernul va acorda mici ajutoare familiilor lovite“, s-a mai decretat. „Acarul Ion P綦n e 螽c nedescoperit. Vinovai mai mari nu s螽t c綦tai“. Gazeta Transilvaniei din 11 iulie scria despre faptul c generalul Mo榣iu, ministrul comunicaiilor de atunci, a inut s asiste la 螽morm螽t綖ile victimelor de la Vitileanca. Au fost 槐 25 de ceremonii 螽tr-o singur zi. Generalul, principalul acuzat al ziarelor, a rostit cuvinte „ating綟oare“: „V綖s peste voi o lacrim 螽 numele guvernului“. Discursurile lui au fost comentate cu sarcasm. Acest ministru responsabil de transportul pe calea ferat a fost numit s se ocupe, tot el, 槐 de anchet. „Imparialitatea acestei anchete este de pe acum asigurat. Noi nu 演im ce va stabili dl. Mo榣iu. 泱im 螽s, ceea ce nu va stabili: vinov裻ia dumisale“, era batjocorit Mo榣iu prin pres.

Acarul a schimbat macazul

Principala preocupare a ministrului era s g綼easc un ap isp蒪itor pe care s-l ofere zecilor de familii 螽doliate. De ochii lumii, era c綦tat acarul P綦n. Omul era acas, 螽 Mizil, dar, 螽 realitate, nimeni nu i-a b綟ut la poart. Ion P綦n s-a predat singur inspeciei de mi構are din gara local. Pe 6 iulie, acarul a participat chiar 槐 la reconstituirea 螸prejur綖ilor 螽 care s-a petrecut tragedia. „Faptul e foarte displ綷ut pentru dl. general Mo榣iu care ar fi putut stabili mai comod vinov裻ia acarului 螽 absena lui. Totu槐, e bine c s-a g綼it apul isp蒪itor“, se scria prin ziarele vremii. Ministrul era subiectul caricaturilor 槐 pamfletelor. „N-am eu, drag, nicio vin, Con演iina mi-e senin, 波-mi m螽g蟊, discret, amarul. Anchet螽d, am rezultatul C acolo, vinovatul, E ori acul,
ori acarul“. Nici Tancred Constantinescu, directorul CFR, nu a sc綯at de batjocura ziarelor. „Tr緅m sub regimul celei mai detestabile administraiuni de cale ferat 槐 accidentele de tot felul se succed cu o uimitoare regularitate. S螽t vinovai care trebuie pedepsii pentru toate aceste culpabile asasinate. Averea statului este p緁ubit cu sume fabuloase 槐 nu se mai poate 螽g緂ui mu榮malizarea at褾or nenorociri.“

A fost desp緁ubit dup moarte

Dar ce s-a 螽t螸plat p螽 la urm cu acarul P綦n? Evident, a f綷ut pu構綖ie. Ar fi stat mult 槐 bine dup gratii, dac nu ar fi fost gura presei. A榮 c, a primit doar o lun de 螽chisoare 槐 o amend c褾 preul unui bilet de tren. Dup ani buni, c螽d i s-a f綷ut 螽 sf褳槐t dreptate, omul 槐-a cerut 槐 salariile din urm. Le-a primit nevasta lui, la o lun dup ce a acarul de legend a murit, prin anii ’60. 姷 scurt timp, a murit 槐 ea. Consistenta mo演enire a ajuns la cei patru b緅ei ai lui P綦n. Care s-au f綷ut 槐 ei tot ceferi演i, 螽 gara Mizil. Satul Vitileanca 槐-a schimbat denumirea 螽 S緀綟eni, printr-o hot綖褳e a sfatului popular din regimul comunist. 姷 locul de l螽g halt unde fuseser 螽gropai 20 de mori g綼ii f綖 acte, tot prin ordin de partid, s-a plantat porumb. A榮 se 螽cheie povestea unui biet acar g綼it responsabil pentru ditamai dezastrul, 螽tr-o vreme c螽d deraierile 槐 ciocnirile de trenuri erau frecvente, iar sistemul trebuia scuturat de la v褳f. Orice asem緋are cu persoane 槐 螽t螸pl綖i reale este pur 螽t螸pl綟oare.

Un alt 2 noiembrie

• 波 atunci, ca 槐 acum, c螽d accidentele feroviare se in lan, cu numai patru zile 螽aintea celui de la Vitileanca, a mai fost unul, la Felix. Ciocnirea locomotivei cu un tren ne duce cu g螽dul la 螽t螸plarea din 2 noiembrie 2009. Iat ce scria Gazeta Transilvaniei, 螽 30 iunie 1923: „Groaznic catastrof pe CFR: 5 mori 槐 27 r緋ii. Ora 17,15. Felix - Oradea Mare. Trenul de marf 2065 const綟綟or din 15 vagoane care plecase din Beiu s-a ciocnit cu trenul B緅lor Felix 螽 care se aflau 150 de pasageri. Trenul de marf care mergea cu vitez nu a putut fi oprit fiind toate fr螽ele defectate 槐 a izbit at褾 de puternic ultimele cinci vagoane ale trenului personal, 螽c褾 le-au sf綖螸at complect. Agentul Gavril Traian a 螽nebunit“. Vinovat a fost g綼it tot un funcionar m綖unt, „cantonierul din staia Cordo, care nu a anunat nici sosirea, nici plecarea trenului de marf“.

Ultimele deraieri

2 noiembrie: Locomotiva care urma s tracteze acceleratul 1923 care circula pe ruta Timi榣ara - Sighetu Marmaiei, a lovit vagoanele cu vitez excesiv. Trei c緄綟ori au fost r緋ii. Cauza: condiiile meteo nefavorabile 槐 defeciuni la sistemul de fr螽are al locomotivei.
27 septembrie: rapidul 661, care circula pe ruta Bucure演i - Ia槐, a deraiat 螽 zona localit裻ii g緄裻ene Berheci. Cercetat este mecanicul de locomotiv.
21 septembrie: acceleratul 1692, care circula pe ruta Timi榣ara - Bucure演i, a s綖it de pe 槐ne, 螽 zona comunei doljene C漷cea. 15 c緄綟ori au ajuns la spital. Vinovat a fost un fost angajat al CFR care ar fi scos un 滾rub de la 槐ne.
21 septembrie: 榮pte vagoane ale unui marfar cu produse petroliere au deraiat 螽 zona localit裻ii clujene Boju. Vina e a mecanicilor 槐 a terasamentului.
17 octombrie: dou trenuri de marf s-au ciocnit 螽tre localit裻ile S綖ule演i 槐 Lehliu. Locomotiva 槐 un vagon au deraiat. Vinovai au fost g綼ii mecanicii.
Sursa :http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=mozaic&a=citeste&s_id=82145
Sus In jos
NB 2009

avatar

Numarul mesajelor : 109
Reputatie : 2540
Data de inscriere : 06/09/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Vin Apr 29, 2011 11:29 am

姷 accidentul din octombrie 1968 槐-a g綼it moartea, 螽tre alii, marele lingvist Emil Petrovici, academician, profesor universitar la Cluj (care, dup m綖turii contemporane, f綷ea destul de frecvente deplas綖i de la Cluj la Bucure演i 槐 螽apoi, desigur, de obicei cu trenurile de noapte, fiind 螽c滱tat c datorit vagonului de dormit "c熇tiga" astfel o zi de lucru...).
Sus In jos
brandiburu



Numarul mesajelor : 45
Varsta : 33
Reputatie : 2256
Data de inscriere : 11/04/2011

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Vin Apr 29, 2011 1:00 pm

„Catastrofa de la Ciurea” este numele sub care a intrat 螽 istorie cel mai grav accident feroviar din Rom滱ia. Accidentul a avut loc 螽 data de 1 ianuarie (stil vechi)/13 ianuarie 1917, 螽 plin desf蒪urare a Primului R罳boi Mondial, 螽 gara din localitatea Ciurea, la sud de Ia槐, pe calea ferat B漷lad–Ia槐. Bilanul accidentului a fost de peste 1.000 mori.[1]
Desf蒪urarea evenimentului

Trenul nu era unul de linie, ci avea un caracter militar. Era format din 26 de vagoane 槐 era 螽c綖cat p滱 la refuz cu soldai 槐 cu refugiai din teritoriile ocupate de armatele lui von Mackensen. Se deplasa spre Ia槐 la trecerea dintre ani, 螽 primele ore ale anului 1917 (pe stil vechi) 槐 plecase de la B漷nova la ora 1 AM. Poriunea de cale ferat dintre B漷nova 槐 Ciurea prezint o pant deosebit de 螽clinat, motiv pentru care trenul a sc綯at de sub control pe aceast pant 槐 a intrat cu vitez maxim 螽 gara Ciurea, pe linia a doua, unde a 螽t滎nit un macaz care l-a f綷ut s coteasc rapid spre dreapta. Acesta a fost 槐 motivul ultim pentru care trenul a deraiat. Numai 2 vagoane din cele 26 au r緆as pe linie. Accidentul a fost urmat imediat de un incendiu. Bilanul total al morilor a dep蒪it cifra de 1.000.
Bibliografie

Botez, Constantin, Epopeea feroviar rom滱easc, Editura Sport–Turism, Bucure演i, 1977

Sursa: http://enciclopediaromaniei.ro/wiki/Catastrofa_de_la_Ciurea
Sus In jos
Nick Sandru



Numarul mesajelor : 6
Reputatie : 1977
Data de inscriere : 07/12/2011

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Joi Dec 08, 2011 4:04 am

In iunie 1965 a avut loc un accident langa Chitila - o coliziune intre un accelerat si un convoi de manevra, nu departe de soseaua Chitilei. Eu eram cu colegii de clasa (eram in clasa a 3-a) intr-un autocar in drum spre casa dintr-o excursie la Vidraru si am trecut pe soseaua Chitilei la cateva ore dupa accident. Cele doua locomotive si cateva vagoane distruse se mai aflau inca la locul accidentului. Seara am aflat la telejurnal ca accidentul se soldase cu un numar mare de victime. Unde pot sa aflu detalii despre acest accident.

Nick Sandru
Sus In jos
daniel_c



Numarul mesajelor : 412
Reputatie : 2219
Data de inscriere : 25/05/2012

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Mar Mai 29, 2012 5:49 am

o prezentare sumara a accidentelor feroviare 1860 - 1929

http://pt.scribd.com/doc/54503133/Catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-Romania-0001
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 9850
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 12635
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Mar Feb 12, 2013 7:18 pm

Oare stie cineva mai multe detalii despre accidentul produs in 1987 la Isalnita cand un R a omorat 87 de oameni care coborau dintro cursa in halta?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 4017
Reputatie : 7067
Data de inscriere : 09/07/2009

MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   Mar Feb 12, 2013 7:58 pm

adrian78 a scris:
Oare stie cineva mai multe detalii despre accidentul produs in 1987 la Isalnita cand un R a omorat 87 de oameni care coborau dintro cursa in halta?

87 in ’87. Asta da fatalitate...

_________________
IC 570 „Dunarea”
Galati 05:00 - Braila 05:30 - Faurei 06:05 - Buzau 06:35 - Ploiesti Sud 07:20 - Bucuresti Nord 08:00
IC 571 „Dunarea”
Bucuresti Nord 16:00 - Ploiesti Sud 16:40 - Buzau 17:25 - Faurei 17:55 - Braila 18:30 - Galati 19:00
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana   

Sus In jos
 

Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Accidentul din 1963 de pe Bucure演i - Constana
» Regionala CONSTAN毷
» Tunelele abandonate de la Posada si accidentele din 1922
» Bucure演i Cotroceni
» Trenuri internaionale
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Rom滱ia :: DESPRE CFR :: CFR - FILE DE ISTORIE-