Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 EA vs ......

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2550
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 13:19

gica38 a scris:
cine nu a dus un tren pe predeal , mai bine sa taca. si cred ca nici 1% nu a facut acest lucru

pai sa scrie cei ......aprox.1%, noi suntem nerabdatori sa aflam din experienta lor Very Happy


apropos..........mai sunt si alte rampe in tara in afara de predeal cheers
Sus In jos
Shinkasen



Numarul mesajelor : 375
Reputatie : 3162
Data de inscriere : 30/04/2009

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 13:39

M-am cam oprit sa citesc celelalte post-uri, din momentul in care am citit mai multe insirari de locomotive preferate ale unora, dar faptul ca folosesc doua locomotive in unele ocazi, intrebarea mea e: merg amadoua sau doar una e ca ajutor pe ici pe colo pe unde se pierde din viteza? pe un site strain citisem ca locomotivele noastre sunt performante, concurand cu locomotive care au aparut dupa ani '90, faptul ca sunt in exploatare de atata timp nu mai au randamentul de altadata, eu am avut ocazia acum cativa ani sa merg cu un tren de 14-15 vagoane tras de o locomotiva clasa 46, pana la Brasov, care sunt mai slabe dar care au cam acelasi design /concept ca si EA-uriile.


Ultima editare efectuata de catre Shinkasen in Vin 04 Mai 2012, 16:25, editata de 2 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10215
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 14:31

Cand sunt 2 , a 2'a e legata la frana,si este/nu este folosita pe tot traseul,in functie de traseu si tren.De asemenea pot fi si 2 locomotive si a 2'a este doar legata la frana,nu e conectata la retea,sau nu e pornita dupa caz.Ea fiind doar transportata impreuna cu marfarul.
Avand atatia ani in serviciu intr-adevar masinile nostre nu mai au acelasi randament,dar de tras inca pot trage bine(majoritatea)
Sus In jos
gica38



Numarul mesajelor : 31
Varsta : 45
Localizare : brasov
Reputatie : 2603
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 20:32

DUAL a scris:
Cand sunt 2 , a 2'a e legata la frana,si este/nu este folosita pe tot traseul,in functie de traseu si tren.De asemenea pot fi si 2 locomotive si a 2'a este doar legata la frana,nu e conectata la retea,sau nu e pornita dupa caz.Ea fiind doar transportata impreuna cu marfarul.
Avand atatia ani in serviciu intr-adevar masinile nostre nu mai au acelasi randament,dar de tras inca pot trage bine(majoritatea)
vorbesti numai pro**i. si mai zici ca esti in domeniu. poate la spalat geamuri de locomotiva
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10215
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 20:42

gica38 a scris:
DUAL a scris:
Cand sunt 2 , a 2'a e legata la frana,si este/nu este folosita pe tot traseul,in functie de traseu si tren.De asemenea pot fi si 2 locomotive si a 2'a este doar legata la frana,nu e conectata la retea,sau nu e pornita dupa caz.Ea fiind doar transportata impreuna cu marfarul.
Avand atatia ani in serviciu intr-adevar masinile nostre nu mai au acelasi randament,dar de tras inca pot trage bine(majoritatea)
vorbesti numai pro**i. si mai zici ca esti in domeniu. poate la spalat geamuri de locomotiva
=)).Ma amuzi.Spune dumneata domnul mecanic,ca la carte asa.
Si un pic asa la sentiment ca te dai important la 41 de ani.Fara oamenii din domeniul meu , nu existau oamenii din domeniul tau.
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 21:01

gica38 a scris:
cine nu a dus un tren pe predeal , mai bine sa taca. si cred ca nici 1% nu a facut acest lucru

Normal daca stai aproape de Predeal sa urci trenuri pe acea sectie .
Dar pe Petrosani ai dus tren ? Sa vezi ce chin e pe aici?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10215
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 04 Mai 2012, 22:24

Nu nimic ..
vorbim *rost*i ?! Dar e rau sa nu le stii si sa fi mecanic.
O parte dintre ele.
Sectiunea a 6-a
Masuri în legatura cu frâna automata în cazul remorcarii cu mai multe locomotive
Art. 76. - (1) Frâna automata a trenului remorcat cu mai multe locomotive se actioneaza
de la prima locomotiva în ordinea asezarii în capul trenului, iar la celelalte locomotive active se
izoleaza conducta generala de aer a trenului de rezervorul principal, mentinându-se în rezervorul
principal presiunea de regim.
(2) În caz de pericol, mecanicul primei locomotive executa o frânare rapida si da
semnalul de alarma cu fluierul sau sirena locomotivei. La receptionarea semnalului de alarma dat
de mecanicul primei locomotive, ceilalti mecanici manipuleaza mânerul robinetului mecanicului
în pozitia de frânare rapida, mentinându-l în aceasta pozitie pâna la oprirea trenului, actionând în
acelasi timp nisiparul.
(3) La trenurile care au în compunere vehicule feroviare echipate cu frâne moderabile la
slabire si locomotive echipate cu robinet al mecanicului tip KD2, dupa oprire, mecanicul din
capul trenului manipuleaza mânerul robinetului mecanicului în pozitia a IV-a - de frânare de
serviciu -, iar ceilalti mecanici manipuleaza mânerul robinetului mecanicului în pozitia a III-a -
neutra.
(4) Daca unul din mecanicii celorlalte locomotive observa mai întâi pericolul, executa o
frânare rapida si da semnalul de alarma.
(5) Daca mecanicul locomotivei împingatoare, nelegata la tren si frâna, observa o
neregula la tren care ar pune în pericol siguranta circulatiei, închide controlerul, respectiv
regulatorul, da semnalul de alarma si frâneaza locomotiva, detasându-se de tren si se va atasa la
tren numai dupa oprirea acestuia.
(6) Când trenul circula cu locomotiva împingatoare, nelegata la tren si frâna, mecanicul
locomotivei de remorcare utilizeaza frâna automata, numai dupa ce mai întâi a dat semnalul
40
„Strânge frâna”.
(7) În toate cazurile de aparitie a unui pericol mecanicii locomotivelor vor utiliza radiotelefonul
pentru comunicarea masurilor ce trebuie luate în scopul evitarii pericolului.

Predealul nu e cea mai grea linie de cale ferata,exista si altele,la care se leaga cate 4 sau mai multe locomotive.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2217
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 05 Mai 2012, 19:20

intre Campina si Predeal sunt declivitati maxime de 22%.La iesirea din Sinaia spre Brasov este curba stransa la stanga si declivitate de 21 pe 365m.Patinezi ca la Olimpiada acolo
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 05 Mai 2012, 19:38

Numai 22% ? Mi se pare putin in comparatie cu alte rampe.
Asta e dureros curbele stranse . La voi nu-s asa stranse si nici nu-s multe ca se permite impingatoare EA dar la noi nu .
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 2217
Data de inscriere : 09/08/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 05 Mai 2012, 21:09

am vazut azi un Taurus cum a urcat singur din Brasov sus la Predeal cu vreo 20 vagoane cisterna.Sunt curios care este declivitatea pe Brasov-Predeal.In aceiasi zi am vazut si delfinul 692 urcand de la Comarnic dar in dubla tractiune.Care o fi mai buna pt noi?Taurus sau Delfinul?
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 05 Mai 2012, 22:13


Dupa anexele din spatele livretului de marfa locomotiva Taurus la tonaj v-a fi asimilata cu locomotiva EA 060
Deci cat urca un taurus atat urca si un EA . Vagoanele cisterna erau goale .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10215
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 05 Mai 2012, 23:14

Depinde de incarcatura Smile.Nu ne-ati dat detalii despre cisterne .. pline/goale.Si 692 cate vagoane avea ?Eu am vazut o singura cu 20+ cisterne pe Petrosani si in aceeasi filmare a userlui niceboy09 de pe YT este si un Taurus care urca cu 20 de cisterne.Asta asa ca si comparatie,nu vreau eu sa o laud pe 692 ca ce masina buna e.

Asta e ce se propune pentru tunelul de la Predeal.
http://cfdp.utcb.ro/catedre/poduri/iftimie/T.%20IFTIMIE,%20%20Varianta%20locala%20de%20traseu%20cu%20tunel%20de%20baza%20in%20zona%20Predeal.%20Lucrarile%20celei%20de%20a%20pat.pdf
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: EA vs ......   Astazi la 03:54

Sus In jos
 

EA vs ......

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-