Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 EA vs ......

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5504
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 25 Feb 2011, 14:44

Stateam in triaj sa plecam spre Petrosani si am strigat la statie "Triaju, trenul 23876 e gata poate pleca. si raspunde turnu Nu se poate 23876 am primit ordin de la Bucuresti de la sediul GFR-ULUI ca trebuie sa plece neaparat trenul lor .
Asa ca am mers tot la sector unul de altu si trenul nostru era plin cu cocs de la polonezi ptr Malina
Alta noi veneam in spatele lui 376-1 si la ILIA zice catre noi 21001 la ILIA opriti la peron
Am oprit si la linia 4 (parca) era un GFR statea sa treaca 376-1
GFR-UL a plecat primul noi dupa el ca asa e in Romania
Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3068
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 25 Feb 2011, 19:40

Vorbeam de EA dar am deviat putin de la subiect..voiam sa aduc in discutie si conditiile de pe locomotiva..am observat ca la calatori e un progres..aer conditionat,frigider,post de conducere simplificat cu tot ceea ce presupune aceasta...bineinteles ca asta nu e valabil pttoate locomotivele..asta mai ales la Delfini clasa 46..aer conditionat am vazut de fapt ca au majoritatea..si la marfa am vazut multe cu aer...dl Drula cred ca ne poate spune mai multe....
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 25 Feb 2011, 20:06

Razvan a scris:
Vorbeam de EA dar am deviat putin de la subiect..voiam sa aduc in discutie si conditiile de pe locomotiva..am observat ca la calatori e un progres..aer conditionat,frigider,post de conducere simplificat cu tot ceea ce presupune aceasta...bineinteles ca asta nu e valabil pttoate locomotivele..asta mai ales la Delfini clasa 46..aer conditionat am vazut de fapt ca au majoritatea..si la marfa am vazut multe cu aer...dl Drula cred ca ne poate spune mai multe....

Ce au facut cei de la softronic in afara de o cutie redesenata?au dotat locomotiva cu ETCS sau cu sisteme de alimentare 1.5 15 25kw?La cati bani s-au aruncat aiurea puteam aveam cel putin un sfert din parcul de locomotiva noi..
2 locomotive care mie imi plac mult ALSTOM prima 2 9600 kw in configuratie Co-Co si un interior care pare a fi facut pentru sistemul simplificat!!
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1238579
http://www.talgo.com/index.php/en/travca_pro.php


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Vin 25 Feb 2011, 20:25, editata de 1 ori
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5504
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 25 Feb 2011, 20:14

la marfa numai la cateva ED si cateva EA merge aerul conditionat restul e de fatada
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Joi 01 Dec 2011, 19:45

Sa continuam discutia aici

Si eu stiam ca Skoda costa undeva la 4.8mil de euro e cam scumpa cu dublu fata de o Transmontana dar se justifica sistemul multiplu de alimentare sisteme de siguranta (GSM-R radio and ETCS Level 2 on-board equipment. It also has equipment for use with the Czech (LS90), German and Austrian (PZB90/Indusi), Slovak (MIREL), Polish (SHP) and Hungarian (EVM120) train protection systems) dar as fi curios daca la modernizarile alea de 1mil de euro la EA5100kw in ce se concretizeaza...

O descriere mai ampla http://www.railwaygazette.com/nc/news/single-view/view/skoda-rolls-out-cds-first-three-system-locomotive.html

lovelokomotive eu am gasit preturile astea

MAV designation 1047 001-010
order date 09.2001 (common order with GySEV)
volume 49 mil. Euro (GySEV locomotives included)
delivery period 03.2002-11.2002
homologated for Germany, Austria and Hungary


5 locomotive pentru GYSEV si 10 ani de service!!

Contractul cu OBB

For approximately 1,2 Billion Euro Siemens delivered 400 high performance locomotives between 1999 and 2006, with a continuous power rating of 6400kW and a hollow-shaft drive propulsion system providing the machines a top speed of 230 kph. Top of the bill machines for a very small price…

Da cred ca s-a scumpit piata locomotivelor!!
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3487
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Joi 01 Dec 2011, 20:01

Pai la contractul cu OBB, rezulta fix 3 000 000 pe bucata de Eurosprinter ceea ce e bine. Eu nu zic ca Skoda nu e buna, dar are un pret piperat fata de competitori, competitori care sunt nume consacrate. Pai la 4,8 milioane de euro un Taurus cred ca e "full options" sau un Traxx...cred ca intra si mentenanta in banii astia. Ce bine ne-ar sta cu niste rame Railjet trase/impinse de niste Taurusuri sau Traxx-uri pe M800 sau M300 Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9226
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11869
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Joi 01 Dec 2011, 20:28

Da dar Skoda e full option cum s-ar zice si poate opera linistit Germania Slovacia Ungaria Austria iar cele 10 de locomotive Taurus 1047 nu au ECTS acuma il montau ungurii si costa ceva!!

Bombardier Transportation said Thursday it has received an order from the Hungarian State Railway company, MĮV, for 25 Bombardier TRAXX P 160 AC Locomotives, with an option for 25 more. The contract is worth approximately $112 million. Delivery of the first locomotive is scheduled for spring 2011.Deja s-au livrat 18 bucati P160AC 2 moduri de alimentare 15-25kv si probabil nu cred ca au ETCS

Macar vreo 4 rame RailJet sa formeze 2 perechi care sa se ataseze din Budapesta una spre Munchen si alta spre Salzburg!!In rest merg rame Pendolino sau CAF120 pentru intern!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Vin 02 Dec 2011, 10:04, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Vin 02 Dec 2011, 01:40

Zice bine adi de Skode Smile .. stai sa vezi cat ne costa pe noi ETCS'ul .
Sus In jos
sorin_ncs



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 1817
Data de inscriere : 11/04/2012

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 02:06

La electrice din cite vad eu nu prea mai e la moda sa fie pe 6 osii (Co-Co). Cam prea agresive cu infrastructura. Eu vad lucrurile asa. Din moment ce doua dintre cele mai moderne locomotive din lume (siemens eurosprinter (taurus) si siemens eurorunner (hercules)) au ales configuratiile la osii Bo-Bo respectiv Co-Co trag urmatoarele concluzii. La locomotivele electrice cum e taurus se poate obtine putere suficient de mare si in cazul unei locomotive mai usoare. De aceea in marea majoritate a situatiilor nu este necesara realizarea unei locomotive foarte grele, facind de obicei fata cu brio si una ceva mai usoara. Fiind mai usoara nu vor fi necesare 6 osii, iar daca nu mai sint necesare 6 osii, configuratia Bo-Bo va fi mai blinda cu infrastructura. Este adevarat ca o locomotiva electrica ceva mai usoara este posibil sa nu faca fata asa bine la trenurile de marfa grele pe sectiile dificile datorita lipsei de aderenta, nu din cauza lipsei de putere. Atunci probabil se impune utilizarea unei locomotive mai grele de tip Co-Co cum este EA-ul nostru, sau a taurusului in tractiune multipla. Dar pentru trenurile de calatori, sau chiar trenuri de marfa mai usoare pe sectiile care nu sint dificile nu prea mai vad rostul unei locomotive pe 6 osii.

Locomotivele diesel-electrice insa, cum este hercules nu pot obtine putere asa mare ca acelea electrice avind aceeasi masa. De fapt oricum nu vor putea obtine deloc putere asa mare precum au cele electrice. Iar daca totusi se vrea o locomotiva diesel-electrica destul de puternica aceasta va iesi grea fie ca vrei fie ca nu vrei. Fiind grea vor fi necesare 6 osii. In felul acesta nu va avea nici un fel de probleme de aderenta nici macar cu trenurile de marfa grele pe sectiile dificile, desi va avea putere mai mica decit o electrica Bo-Bo si va fi si mai agresiva cu calea.

Deci eu in principiu sint pentru configuratie Bo-Bo la electrice si Co-Co la diesel-electrice. Electrica Co-Co doar atunci cind necesitatea o impune...evident ca nu este cazul la trenurile de calatori. Asta asa pur principial, ca mie de fapt nu imi plac electricele. Nu cumva taurusul este incompatibil cu standardul nostru de electrificare? Ca parca nemtii au alta tensiune la catenara. Sau nu mai stiu eu bine?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 02:46

La ce trenuri avem noi le putem face cu EC urile lasate sa putrezeasca.
Toate locomotivele electrice noi au sistem multiplu de alimentare Smile.Merge pe orice,doar EA ul nostru clasic nu functioneaza decat pe curent alternativ.
CoCo e bun la trenurile de marfa si depinde mult si de infrastructura si de tara totala a trenului,daca sa fie sau nu implementat.Atat timp cat linia nu are curbe stranse ,CoCo,nu deterioreaza suplimentar infrastructura si suprastructura caii ferate.
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5504
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 07:27

DUAL a scris:

CoCo e bun la trenurile de marfa si depinde mult si de infrastructura si de tara totala a trenului,daca sa fie sau nu implementat.Atat timp cat linia nu are curbe stranse ,CoCo,nu deterioreaza suplimentar infrastructura si suprastructura caii ferate.
Si daca o are curbe stranse o deterioreaza? ex Baru M-Petrosani
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5879
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 08:45

Eu stiam ca ambele tipuri locomotive au aceeasi raza de inscriere in curba...
Sorin, nu exista locomotiva usoara, toate au de la 20t in sus pe osie, variantele de marfa ale Siemens/Bombardier fie ele Bo-Bo au si 22-23t/osie...
Sus In jos
sorin_ncs



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 1817
Data de inscriere : 11/04/2012

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 12:07

AlexD a scris:

Sorin, nu exista locomotiva usoara, toate au de la 20t in sus pe osie, variantele de marfa ale Siemens/Bombardier fie ele Bo-Bo au si 22-23t/osie...

Totusi Eurosprinter are 86-87 de tone masa totala fata de 120 EA-ul nostru. Mie imi pare mai usoara. Si atita timp cit nu are de tras trenuri foarte grele sau pe sectii dificile, faptul ca este mai usoara mie imi pare un avantaj. Abia cind are de tras trenuri foarte grele si/sau pe sectii dificile acest avantaj se transforma in dezavantaj.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5879
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 12:50

86-87 de tone au si ECurile, tot pe la 20t/osie se invarte valoarea. 120t au EA de calatori, tot 20t/osie iar raza de inscriere in curba este aceeasi. Faptul ca una dauneaza mai mult decat cealalta liniilor este un mit. La noi daca nu se investeste nimic in reparatii la infrastructura normal ca se alage praful dar nu din cauza locomotivelor se intampla asta ci din cauza lipsei de interes a celor de la CFR Infra...sunt sectii/magistrale principale in tara unde nu s-a mai strans un surub de 20-25de ani...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7723
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10226
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: EA vs ......   Sam 28 Apr 2012, 13:58

http://www.scritube.com/stiinta/arhitectura-constructii/PODURI-DIN-BETON-ARMAT553171624.php

O parte din tipurile de convoaie pentru care se poriecteaza podurile,dupa cum vedeti sunt luat chiar si 4 forte concentrate Smile.
@Sorin ,AlexD zice ca sarcina pe osie e la fel ,si are dreptate,defapt eficienta unei locomotive consta in mai multe chestii.Poate sa fie EA sa aiba 120 de tone,sa fie p***t balastata si sa nu traga nimic Smile,conteaza foarte multe,cand vorbim de bun/rau.Alex nu e vorba de raza de inscriere in curba,e vorba de frecarea laterala cu sina.

@MariusD ai fost vreodata cu vagoanele seria 22-96 cand erau in compunerea lui 1823/4 ?Daca ai fost o sa stii la ce ma refer.Si nici macar nu au 3 osii au 2.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: EA vs ......   Astazi la 09:56

Sus In jos
 

EA vs ......

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 3 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: DIVERSE :: DISCUTII LIBERE-