Forumul pasionatilor de trenuri din Rom滱ia
Bine ai venit pe Forumul pasionailor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce vei gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Rom滱ia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2500
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 11:20

ATM a scris:
Stati nitel, Botosani e resedinta de judet si oras destul de mare, comparabil lejer cu Piatra Neamt ca numar de locuitori. Comparatia Botosani bine deservit-Piatra Neamt sunt cam nervos, dar bine ca mi-a aparut alta fraza aici deservit ar functiona mai degraba in directie inversa: sa se faca legaturi pentru Piatra Neamt cum se fac si pentru Botosani. Doamne-ajuta , macar sa se dea importanta si altor statii cum se da Botosanului, poate nu s-ar reduce de la an la an traficul pentru trenurile mici, Regio.
Grupa aia de vagoane Botosani -Timisoara nu dispare, din punctul meu de vedere pentru ca: 1. are ceva istorie in spate, existand de pe la inceputul anulor 90 si 2. probabil ca A 1765 are nevoie de o suplimentare de vagoane de la Suceava incolo, spre Timisoara. Asa ca ori ii pun vagoane din Suceava, ori mai dau 50 de kilometri de la ei si o lasa din Botosani. Doar-doar se mai urca cineva in ele.
Cat despre capra cu un ied Botosani-Veresti/Suceava, mi se pare normal ca un ametit de la CFR sa-si aduca aminte ca au destule automotoare 77 si/sau 78 si/sau 79 care si-au pierdut painea, de cand au intrat privatii pe Nerau, Brad, Nadlac, s.a.m.d si sa detaseze naibilii o astfel de rama la Botosani - care ar fi evident mai eficienta decat un LDH cu un vagon. Nu zic de Desiro cu osiile si geamurile defecte, ca sa nu ziceti ca cer prea mult... Alllo, bulevardul Dinicu Golescu, ma aude careva?

sa fim seriosi interregio 1766/1765 ar putea sa plece din iasi lejer cu 7-8 vagoane asa cum pleaca fratii lui ;cel de dimineata cu 7 vag iar cel noapte cu 8.nu mai are nevoie de nici o sulimentare dar nici de grupa de botosani ca sa zaca cate 20 minute in suceava nord sau mai nou in veresti.
Sus In jos
joanta



Numarul mesajelor : 111
Varsta : 27
Localizare : 511 - cap綟ul tramvaiului 102
Reputatie : 2389
Data de inscriere : 11/09/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 14:31

lovekomotive a scris:
@ Joanta, lasand la o parte comparatia inutila (din punct de vedere feroviar) Botosani - Piatra Neamt te informez spre cultura ta generala ca diferenta de locuitori dintre cele 2 orase e de doar 10 000 locuitori, apoi legat de partea de cultura arunca un ochi aici http://www.teatrultineretuluint.ro/istoric.html Eu incerc sa fiu cat mai obiectiv, intr-adevar judetul Botosani a dat oameni de mare valoare si se regasesc destule obiective de importanta turistica dar nu arunca cu ... in judetul Neamt care a dat cam tot pe atata in orice domeniu vrei tu. Cat despre asezare Piatra Neamt castiga detasat fata de Botosani la capitolul asezare geografica (fiind inconjurat de munti, 2 lacuri de acumulare si punct de plecare spre destinatii turistice care nu sunt exploatate pe cat ar trebui). Sa nu uit ca aici se regasesc ramasitele unei cetati dacice - Petrodava, casa muzeu - Calistrat Hogas, partie de ski, telegondola, cel mai modern strand din Sud-Estul Europei iar la cativa km spre Nord (Targu Neamt) se afla Casa Memoriala - Ion Creanga, o suita intreaga de manastiri si schituri de mare valoare precum Sihastria,Secu, Neamt, Agapia, Varatec, cel mai mare lac de acumulare artificial, un masiv muntos (Ceahlau) destul de elogiat in multe carti, Cetatea Neamtului, si lista poate sa continue devenind mai mult decat off-topic. Si cu intentie am devenit off-topic ca sa-ti dau o replica la ce ai postat tu mai sus plin de sarcasm. Cat despre numarul de calatori de pe aceasta ruta, crede-ma ca sunt, nu de aia ar tine 2 IR-uri cu Bucurestiul, iar la traficul de marfa, Botosaniul nu poate decat sa viseze, iar pana se va termina linia Harlau - Botosani mai ai mult de asteptat. Linie ferata de la Bicaz spre Ardeal nu se va face niciodata pt ca nu se justifica, sunt destule legaturi prin Adjud - Ghimes - Siculeni, Suceava - Vatra Dornei - Ilva Mica.

Si inca ceva...pe mine nu ma incalzeste daca de maine apar legaturi dintre Piatra Neamt si Timisoara, Cluj sau alte orase din tara, sincer nu prea le vad rostul, nu stiu sa fie calatori de aici asa multi spre acele destinatii, dar m-ar incalzi ca la acceleratul de Suceava - Mangalia vara sa fie o grupa si de Piatra Neamt, pt ca sunt multi care merg. Anul trecut cand am coborat in Bacau de la personalul 5456, 80% din persoane asteptau acceleratul spre Mangalia, deci ala e singurul tren care ar trebui vara sa detaseze si o grupa spre Piatra Neamt, in rest exista legaturi destule.

Judetul Neamt si nemtenii imi sunt cat se poate de aproape, ca sa nu spun chiar frati. Altfel nu ti-as indica si eu (spre comparatie Wink ) link-ul http://www.teatrulmihaieminescubt.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=53. Cat despre aruncat cu... probabil te referi la vreun text scris de altcineva.
In alta ordine de idei, eu vorbeam strict de orasul Botosani, pentru ca Enescu, Luchian si atatia altii sunt nascuti in judetul Botosani, nu in municipiul de resedinta. Daca as pomeni si de cetatea dacica de la Stancesti (la marginea Botosaniului), de atatea vestigii ale culturii Cucuteni ori de lacul de acumulare Stanca-Costesti, al doilea ca suprafata din tara (dupa Portile de fier I), de manastiri si de altele, as fi deja mult off-topic.
Asa ca, animat de maretul spirit al pacii, voi intari in final ideea conform careia, pe sectia 511, trenurile de scurt parcurs au foarte putin succes, spre deosebire de cele de lung parcurs, care au incomparabil mai multi calatori.
In rest... numai de bine tuturor!


Ultima editare efectuata de catre joanta in Sam 03 Dec 2011, 20:08, editata de 1 ori
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2130
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 14:36

Judetul Botosani a avut activitate feroviara intensa si poate daca nu venea 1989, prin finalizarea liniilor incepute, se realizau si legaturi mai bune ( la Dorohoi a existat si o sectie de intretinere linii in anii 70 ). La ora actuala cauza feroviara este pierduta atat datorita legaturilor proaste, a degradarii starii infrastructurii si cel mai important, a concurentei auto. Daca treceti prin Botosani prin autogara veti vedea firme puternice cu parcuri auto de calitate ce fac legatura cu principalele orase din tara. Este normal ca potentialii calatori sa aleaga mixul pret / calitate / timp de mers mai bun. Si nu in ultimul rand vorbim de o zona cu cel mai scazut nivel de trai din tara, de unde si micsorarea pietei de transport ( pana si Transbus Codreanu nu mai opereaza curse directe spre Constanta, Timisoara si alte orase ). Pentru relatia cu Ardealul calatorii din orasele Darabani, Saveni, Dorohoi se duc cu mijloace auto proprii, sau taxiuri la Suceava de unde se urca in acc. Iasi - Timisoara. Nu-si au rostul paralele intre P.Neamt si Botosani, sunt factori socio-economici diferiti ( sa fim seriosi, nu vin elevii in excursie la Ipotesti cu trenul, cand piata colcaie de mijloace auto ), linia spre Bicaz beneficiaza de transport consistent de marfa, pe cand in zona Botosani se facea transport cerealier si de nisip cuartos, dar atat agricultura cat si industia de portelanuri au murit. Asta este Romania sec.XXI, chiar daca pasiunea pentru trenuri ne deformeaza realitatea.
Sus In jos
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2130
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 15:40

In aceeasi ordine de idei, ma ingrijoreaza modul de tocare a banului public ( chiar daca se spune ca sunt fonduri UE, de fapt sunt banii nostri, deoarece UE functioneaza ca un CAR intertari ) prin trecerea pe lista garilor ce urmeaza a se moderniza a statiilor P.Neamt si Botosani, care prin traficul existent nu justifica investitii de milioane de euro. Cu riscul de a ma repeta si de a supara, calatorii aleg mijlocul de transport dupa alte criterii, nu dupa frumusetea cladirilor. Se vor face lucrari fara nicio utilitate, spre exemplu pasaje subterane de trecere de la linia I la linia II, care in cel mai scurt timp vor deveni toalete insalubre !!! Milioanele de euro tocate ajungeau pentru realizarea unui RK la linia Bacau - P.Neamt cu traverse din beton de pe culoar si sina 60 noua si readucerea vitezei la 100 km/h. sau pentru lucrari de modernizare a infrastructurii pe linia Veresti - Botosani pentru marirea vitezei. Cred ca o firma privata daca ar beneficia de un credit de 227 mil.euro, ar chibzui altfel banii pentru a face calea ferata mai atractiva.
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3480
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 15:55

Sper sa nu inceapa niciodata asemenea lucrari de modernizare, gara din Piatra Neamt e monument istoric, deci nu vreau sa vad nici un element de modernitate, sau sa ajunga ca cea din Focsani sau Bacau, arata foarte bine asa cum e. Cat despre pasaje subterane trebuie sa fie ... sa construiasca asa ceva, cine sa le foloseasca? aurolacii poate. Sunt 3 linii mari si late care sunt folosite pt gararea si circularea trenurilor de calatori. Bine puncat DAS 2011 referitor la RK pe 509, linia chiar are nevoie sa scape de sina de 49 si traversele crapate. De la Piatra Neamt si pana la Buhusi cu o revizie ca la carte se pot atinge si viteze de 120 km/h exceptand 3 curbe la iesirea din Piatra Neamt, la iesirea din Roznov si la intrare in Podoleni, dar in rest linia este dreapta.

@Joanta, n-am nimic cu tine, dar m-am vazut nevoit sa dau un raspuns cu privire la ce ai scris tu. Numai bine si tie !
Sus In jos
burlington



Numarul mesajelor : 19
Reputatie : 1922
Data de inscriere : 23/09/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 17:38

ATM a scris:
Grupa aia de vagoane Botosani -Timisoara nu dispare, din punctul meu de vedere pentru ca: 1. are ceva istorie in spate, existand de pe la inceputul anulor 90

Grupa Botosani - Timisoara exista chiar din anii '80. Mai mult decat atat, intr-un mers al trenurilor din acea perioada - imi pare rau ca nu l-am pastrat - era prevazut (e drept, cu ordin special) si un accelerat Timisoara Nord - Botosani, fara grupa de Iasi. Nu-mi amintesc totusi ca acest tren sa fi circulat vreodata.
Sus In jos
ATM



Numarul mesajelor : 1358
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3715
Data de inscriere : 10/07/2010

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Sam 03 Dec 2011, 20:57

......? Timisoara Nord-Botosani? in ce an? asta e ceva complet nou pentru mine.
Acuma, daca imi scutur bine amintirile, legate de istoria lui 655/658, cel care tot trage grupa de Botosani, parca imi aduc aminte ca a aparut prin 1982-84, ca trasa Bacau-Timisoara, facultativa cu numarul 555/558. Cred ca prin 86-87 a fost dus la Iasi , insa MT 1988/1989 nu arata sa fi avut grupa de Botosani neam.

Dar Timisoara Nord-Botosani, nu cunosc nici macar pe hartie sa fi fost, o fi vreo variatie prin anii 85, care au fost ani de incercari pana au reusit sa ii gaseasca rostul lui 655.

Citat :
De la Piatra Neamt si pana la Buhusi cu o revizie ca la carte se pot atinge si viteze de 120 km/h exceptand 3 curbe la iesirea din Piatra Neamt, la iesirea din Roznov si la intrare in Podoleni, dar in rest linia este dreapta.

120 la ora, tractiune diesel, snur, pentru un segment secundar...plus niscaiva marfa...n-o sa bage nimeni prea curand bani sa o ridice la nivelul ala, sa fim rezonabili. Sunt de acord ca tehnic se poate, la fel cum s-ar putea sa faca RK de 120 la ora sa zicem pentru 801, Bucuresti-Oltenita, care tot cam drept merge de la Titan Sud....dar nu are obiectiv vorbind nici un rost. Cand nu suntem in stare sa construim un pod la Gradistea (destul de important de felul lui), cand se duc la dreak' de rapa segmente extrem de uzitate gen Ploiesti-Buzau-Faurei, Brasov-Sighisoara, etc, cand nu reusim sa dam odata drumul electrificarii pe 704, desi lucrarile sunt terminate 95%...nu vad pe cei de la Infra sa intre la un RK temeinic pe linii secundare. Doar carpeli, cel mult. Trist dar adevarat.
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2500
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 01:29


gaselnita cu grupa de botosani nu este chiar de prin anii 80;imi aduc aminte ca 655 avea grupa de iasi-hundoara pe vremea cand circula cu 15 vagoane.
Sus In jos
burlington



Numarul mesajelor : 19
Reputatie : 1922
Data de inscriere : 23/09/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 08:11

Gaselnita zici? In vara lui '86 mergeam la Timisoara calatorind intr-un vagon direct Botosani-Timisoara Nord.
In alta ordine de idei, acceleratul cu ordin special Timisoara Nord - Botosani care, precum spuneam, nu stiu sa fi circulat vreodata, dar era prevazut intr-un mers al anilor '80, este de asemenea o certitudine. Cine are toate brosurile vremii poate confirma fara probleme.
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2500
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 10:18


de multi calatori ce avea,de asta nu a circulat niciodata.pentru ce sa-l puna cand si o grupa de 3 vagoane carata de 20 ani de 655/656 respectiv 1765/1766 este vesnic goala.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1084
Localizare : Iasi
Reputatie : 3213
Data de inscriere : 06/03/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 12:03

Chiar credeți c ar trebui s compar緆 merele cu perele? S ne bucur緆 mai degrab c peste tot 螽 Rom滱ia d緆 peste dovezi c Rom滱ia a putut fi o țar a culturii și c, poate, dac n-am mai fi noi, ar mai putea fi 螽c...

Am locuit peste 7 ani 螽 Botoșani, așa c m leag amintiri multe de acest oraș, unele chiar foarte dragi mie, cum ar fi o c緄綟orie 螽 creierii dimineții, de la gara Botoșaniului, pe scaunul de plastic al unui dimitrov pașcanizat și sorbind 螽tunericul de afar și sentimentele acelea pur feroviare pe care nu ți le poate lua nimeni atunci, p滱 la o alt gar, dintr-o comun mic, 螽 care preț de c漮eva minute, cu nasul 螽ghețat de un sf漷șit de noiembrie friguros, așteptam acceleratul de Timișoara...

... c atunci erau ceva mai mulți c緄綟ori dec漮 acum e alt problem...

Dac s-ar vrea s-ar putea g綼i soluții mult mai convenabile pentru toții c緄綟ori.
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1854
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5059
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 13:30

S l緆urim calm lucrurile:

1989/1990:

Acceleratul Timișoara - Iași avea pe atunci grupe Iași - Hunedoara și Timișoara - Sighetu Marmației

A 655/658: Iași(15:08) - Pașcani(16:14-16:19) - Suceava(17:10-17:43) - Ilva Mic(22:32-22:35) - Salva(23:06-23:22) - Cluj Napoca(1:02-1:17) - Teiuș(2:54-2:57) - Simeria(4:05-4:15) - Aradu Nou(6:47) - Timișoara Nord(7:37)

A 436: Sighetu Marmației(19:01) - Salva(22:23)
A 659: Simeria(4:30) - Hunedoara(4:48)


A 656/657: Timișoara Nord(14:08) - Aradu Nou(14:47) - Simeria(17:22-17:37) - Teiuș(18:50-18:53) - Cluj Napoca(20:30-20:52) - Salva(22:34-22:46) - Ilva Mic(23:21-23:32) - Suceava(4:10-4:27) - Pașcani(5:25-5:30) - Iași(6:36)

A 660: Hunedoara(16:50) - Simeria(17:08)
A 435: Salva(23:38) - Sighetu Marmației(3:03)


Compunerea: Clasa 1 și Clasa 2(+/- Post/Dpost)

姷 același mers, a ap綖ut A 596/595 Timișoara Nord - Botoșani:

A 596/597: Timișoara Nord(16:40) - Aradu Nou(17:23) - Teiuș(21:09-21:13) - Cluj Napoca(22:51-23:01) - Ilva Mic(1:14-1:17) - Suceava(6:29-6:45) - Verești(6:58-7:02) - Botoșani(7:48)
A 595/598: Botoșani(12:56) - Verești(13:54-13:57) - Suceava(14:09-14:43) - Ilva Mic(19:41-19:43) - Cluj Napoca(22:08-22:21) - Teiuș(23:59-0:02) - Aradu Nou(3:46) - Timișoara Nord(4:48)

Compunerea: idem

1990/1991:

Aici, 655/658 avea aceeași tras, dar numai cu grupa Iași - Hunedoara:

A 655/658: Iași(14:58) - Pașcani(16:05-16:10) - Suceava(17:15-17:40) - Ilva Mic(22:18-22:30) - Cluj Napoca(0:47-1:07) - Teiuș(2:48-2:53) - Simeria(4:04-4:14) - Aradu Nou(6:46) - Timișoara Nord(7:40)

A 659: Simeria(4:29) - Hunedoara(4:49)

A 656/657: Timișoara Nord(14:08) - Aradu Nou(14:55) - Simeria(17:20-17:33) - Teiuș(18:51-18:55) - Cluj Napoca(20:36-20:58) - Ilva Mic(23:18-23:40) - Suceava(4:24-4:37) - Pașcani(5:32-5:36)

A 660: Hunedoara(16:45) - Simeria(17:03)

Sighetul avea propiria tras... parțial pe scheletul lui 596/595:

A 436/437: Timișoara Nord(23:19) - Aradu Nou(0:14) - Teiuș(4:08-4:11) - Cluj Napoca(5:52-6:04) - Salva(7:51-8:03) - Sighetu Marmației(11:25)
A 435/438: Sighetu Marmației(17:27) - Salva(20:45-20:55) - Cluj Napoca(22:36-22:51) - Teiuș(0:25-0:28) - Aradu Nou(4:23) - Timișoara Nord(5:15)

1994/1995:

Aici, exista deja grupa Timișoara - Botoșani.

A 655/658: Iași(14:36) - Pașcani(15:41-15:46) - Verești(16:20-16:35) - Suceava(16:47-16:57) - Ilva Mic(21:06-21:17) - Cluj Napoca(23:27-23:43) - Teiuș(1:19-1:22) - Simeria(2:33-2:45) - Aradu Nou(5:10) - Timișoara Nord(5:57)

A 660: Botoșani(14:16) - Verești(15:20)
A 649: Simeria(3:00) - Hunedoara(3:23)


A 656/657: Timișoara Nord(14:45) - Aradu Nou(15:23) - Simeria(17:51-18:03) - Teiuș(19:11-19:13) - Cluj Napoca(20:48-21:06) - Ilva Mic(23:28-23:40) - Suceava(4:09-4:24) - Verești(4:39-4:47) - Pașcani(5:21-5:27) - Iași(6:30)

A 650: Hunedoara(17:15) - Simeria(17:37)
A 659: Verești(5:00) - Botoșani(6:07)


Compunerea:

Grupa Iași - Timișoara: A, B
Grupa Iași - Hunedoara: idem
Grupa Timișoara - Botoșani: A, B (+ WLAB de la R 53 "Bucovina", dar numai la dus!)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 13:59

Acc Botosani-Timisoara mereu e plin nu stiu cine a vazut ca , circula gol ? eu am vrut sa merg intr-o seara din Cluj la Botosani si nu mai erau locuri dar in grupa de Iasi erau locuri , legatura Timisoara-Botosani este foarte buna si e bine ca exista , calatori vor fi mereu !

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul . Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2500
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 15:10

karpaty a scris:
Acc Botosani-Timisoara mereu e plin nu stiu cine a vazut ca , circula gol ? eu am vrut sa merg intr-o seara din Cluj la Botosani si nu mai erau locuri dar in grupa de Iasi erau locuri , legatura Timisoara-Botosani este foarte buna si e bine ca exista , calatori vor fi mereu !


nu erau locuri pentru ca la acea vreme ,,distinsele si amabilele,,casierite dadeau locuri cu toptanul pana la reuzintr-un vagon iar altele le lasau mai lejere.totul era din lene;era f greu sa se uite pe diagrama putin mai jos.
daca tot atata ridicati in slavi statia cr botosani,faceti o petitie la minister sa puna trase botosani-budapesta,botosani-c0nnstanta cu circulatie zilnica ,botosani-satu mare.si de ce nu botosani-viena.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12473
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15638
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Dum 04 Dec 2011, 15:59

manuela a scris:
karpaty a scris:
Acc Botosani-Timisoara mereu e plin nu stiu cine a vazut ca , circula gol ? eu am vrut sa merg intr-o seara din Cluj la Botosani si nu mai erau locuri dar in grupa de Iasi erau locuri , legatura Timisoara-Botosani este foarte buna si e bine ca exista , calatori vor fi mereu !


nu erau locuri pentru ca la acea vreme ,,distinsele si amabilele,,casierite dadeau locuri cu toptanul pana la reuzintr-un vagon iar altele le lasau mai lejere.totul era din lene;era f greu sa se uite pe diagrama putin mai jos.
daca tot atata ridicati in slavi statia cr botosani,faceti o petitie la minister sa puna trase botosani-budapesta,botosani-c0nnstanta cu circulatie zilnica ,botosani-satu mare.si de ce nu botosani-viena.

E vorba de asta vara , nu aveau pe ce diagrama sa se uite , asa dadea calculatorul ca nu mai sunt locuri pentru Botosani ..................... Mad Evil or Very Mad Mad vorbim sa ne aflam in treaba . Botosani-Timisoara-Botosani , mereu a fost aglomerat .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul . Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni   Astazi la 12:09

Sus In jos
 

511 : Vere演i - Leorda - Boto榮ni

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 512 : Leorda - Dorohoi
» Leorda (511)
Pagina 4 din 66Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 35 ... 66  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Rom滱ia :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-