Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Reșita Sud (915)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul
AutorMesaj
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3490
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Reșita Sud (915)   Mar 25 Ian 2011, 12:08

25 ianuarie 2011





Soare si minus 12 grade! Very Happy
Sus In jos
cata_lin



Numarul mesajelor : 12
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Resita Sud - 26 martie 2011   Sam 26 Mar 2011, 14:37

Gara Resita Sud intr-o zi de sambata (26 martie 2011).



In gara era tras la linie un tren interesant Smile : avea locomotive la ambele capete, la un capat erau vagoane etajate, la celalalt erau 3 vagoane noi, cu aer conditionat, aifsaj electronic pe care scria "R695". Imagini din capatul dinspre Resita Nord:





Vedere spre directia Caransebes:



Si acum capatul celalalt:





Din gara Resita Sud se termina linia electrificata si calea ferata continua in oras spre partea industriala.



Vedere spre continuarea liniei cu partea industriala, linie ne-electrificata.



Vedere cu funicularul care vine din cariera de pe Valea Domanului



Candva, dupa Resita Sud mai era o gara, Gara Flacara unde coborau muncitorii de la CSR, UCMR. Linia mai mergea ca linie industriala in sus in oras, pana la aproape de cantonul Minda (in drumul sprelocalitatea Valiug si staiunea de schi Semenic). Cand se facea otel la Resita, pe linia industriala circulau trenuri cu vagoane speciale de carat metall topit, aratau ca niste clopote cu gura in sus (oarecum functionau pe principiul vagonetilor de mina).




In rest, o gara capat de linie intr-un oras ajuns si el la capat de linie din punct de vedere al dezvoltarii industriale, cel putin asa se prezinta acum.




Sus In jos
http://catalinsimion.blogspot.com/
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3490
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Sam 26 Mar 2011, 22:36

cata_lin zice:
''In rest, o gara capat de linie intr-un oras ajuns si el la capat de linie din punct de vedere al dezvoltarii industriale, cel putin asa se prezinta acum.''

Trebuia sa vina un timisorean sa ne spuna ce amariti sintem,parca noi nu stiam!
Trenul din gara are atasate vagoanele de la rapid care merg la Caransebes pentru curatenie,se intorc seara ca sa plece la Bucuresti.
Pe liniile industriale din Resita circula trenuri de vreo 140 de ani,vagoanele de care vorbesti transporta zgura topita sus la halda de zgura si in prezent.
Mai sus de cartierul Stavila liniile au fost scoase recent... face parte din binefacerile noului capitalism romanesc ... No
Felicitari pentru poze,sint reusite! Very Happy
Sus In jos
cata_lin



Numarul mesajelor : 12
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2178
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Resita   Dum 27 Mar 2011, 08:46

Salut Amiralule!

Nu spune un timisorean asta, si eu sunt din zona si ma doare sa spun lucrurilor pe nume. Timisoara e doar locatia de moment. Am locuit 8 ani si in Oravita, am asistat la realitatile de acolo, la degradarea liniei istorice; nu pot spune ca e super fain si ca lumea sa vina, nu va regreta. E o situatie generala indiferent de marimea garii.

Inainte de '89 am locuit cativa ani la Valiug, si copil fiind eram fascinat de trenurile din Resita. Mai ales de vagoanele alea ciudate in care tu spui ca se transporta zgura.

Mereu ma intrebam de ce mergem la Valiug cu masina si nu cu trenul Smile

Daca ai poze cu CFI Resita, ar trebui facut un topic despre asta, se pierd lucrurile altfel.

Numa' bine!
Sus In jos
http://catalinsimion.blogspot.com/
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3490
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 05 Aug 2011, 20:34

5 august 2011
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 05 Aug 2011, 21:30

E cam lung sa fie doar grupa de Bucuresti, nu cumva e si grupa de Mangalia?
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12475
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15641
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 05 Aug 2011, 21:40

dan tm a scris:
E cam lung sa fie doar grupa de Bucuresti, nu cumva e si grupa de Mangalia?

Exact sunt ambele Rapide ce ajung in Resita .

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 05 Aug 2011, 23:13

da primele 3 dintre vagoanele modernizate sunt grupa de resita a lui 992.. asa ceva pot face si la Hunedoara pentru o legatura spre Bucuresti.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7190
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Sam 06 Aug 2011, 09:35

DUAL a scris:
da primele 3 dintre vagoanele modernizate sunt grupa de resita a lui 992.. asa ceva pot face si la Hunedoara pentru o legatura spre Bucuresti.
@DUAL: Sandule dar prin anii 80 si 90 exista o grupa ptr/de la Hunedoara (directa Bucuresti) si circula atasata la trenurile pereche 1821 si 1822, probabil intr-un timp nu a mai fost rentabila de au renuntat la ea. Un alt aspect : la vremea respectiva acea garnitura facea pendulari Simeria-Hunedoara la fel cum facea grupa de la 1643 - 1644 pana mai de curand Ilva Mica-Rodna Veche.

Bine pe atunci avea nr 241-244, garnitura apartinea de Buc Grivita, erau trenuri de noapte iar ziua facea si tr 143-144 Buc pl ora 13-Craiova-Buc sos ora 19.

scuze ptr of topic


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 06 Aug 2011, 15:22, editata de 2 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Sam 06 Aug 2011, 15:02

Da stiu ca am avut o grupa Smile .. am mai avut o grupa spre Iasi la fel ,care ar putea fi reintrodusa pentru ca oricum in Simeria se schimba locomotiva la foamea2 din Diesel in EA,grupa la 1822 nu as recomanda .. e mai usor sa o lege acum la 1823 in Simeria Wink
Ca mergi cu personalul spre Simeria sau nu mai stai degeaba in Simeria si astepti in vagon manevra nu e acelasi lucru Smile
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3490
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: 11 februarie 2012   Sam 11 Feb 2012, 21:26

Doua LDH de la TMK,duc o garnitura in triaj.

106 asteapta plecarea cu un regio.
Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3490
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 03 Aug 2012, 14:48

Se pare ca se apuca si de halta mea:

Primul lucru,jos cu vechea magazie de marfuri


Sa vedem ce o sa iasa pina la urma?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2029
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4663
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 03 Aug 2012, 20:14

Sper ca nu demoleaza si gara...E una dintre putinele pastrate in forma initiala (mai putin porcaria aia de usa de plastic), pina si feroneria e originara.



Sus In jos
Amiralul



Numarul mesajelor : 720
Reputatie : 3490
Data de inscriere : 12/06/2009

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Vin 03 Aug 2012, 21:06

Cladirea garii e monument istoric sau asa ceva.Am vazut ceva muncitori lucrind ceva la etaj unde era locuinta sefuui de gara.
Sus In jos
FeroFan97



Numarul mesajelor : 390
Varsta : 19
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 2907
Data de inscriere : 06/02/2010

MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Lun 06 Aug 2012, 01:55

Cladirea este de tip MAV, linii ptr. interes local, clasa I., dupa hotaririle din 1880 si 1886 :




In Ungaria azi mai sunt cladiri identice in urmatoarele statii :
Enying ( inchis ) :


Pilisvörösvár :


Solymár :


Mezőcsát ( inchis ) :


Piliscsaba :


Dorog :




Asadar, in concluzie putem afirma ca cladirea din Resita e in stare foarte buna.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Reșita Sud (915)   Astazi la 16:36

Sus In jos
 

Reșita Sud (915)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 7Mergi la pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: STATII DE CALE FERATA DIN ROMANIA :: STAȚII ȘI HALTE (P, R, S, Ș)-