Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 212 : Ilia - Lugoj

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul
AutorMesaj
cristi ar



Numarul mesajelor : 467
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 3252
Data de inscriere : 28/05/2009

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 15 Apr 2016, 00:08

Acum se vede ce buna era linia Deva-Brad-Ineu-Arad pentru devieri.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 15 Apr 2016, 00:13

O daa, dar vedem doar noi asta, ca factorilor de decizie nu le pasa daca dureaza 10 ani constructia sau ca un tren intirzie 3 -5 ore.
Se lucreaza la coridor si cind va fi gata va fi bine, lucram penru imbunatatirea conditiilor, bla bla.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 205
Localizare : Timisoara
Reputatie : 448
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 15 Apr 2016, 00:23

Da, Dane, așa este!! O majoră încrengătură și e doar un singur depou. Dacă judecăm exponențial ne doare mintea.
Și se mai miră cineva că în 25 de ani s-a reușit în parte doar o imitație de electrificare pe Galați-Tecuci.
Adică un fel de "hai să ne tragem curent în județ". Atâta amar de ani pe o rețea atât de vastă.
Unii sunt pasionați de trenuri și circulă în draci, iar alții își trag sârme din sufragerie în debara. Și este electrificare.
Și azi și ieri și mâine e clar că nu se vrea, iar o mică dovadă e în toată presa caldă.
Dar .... traiul bun cu zeamă se ajută, vezi sturionii căzuți tocmai în plasă!
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 205
Localizare : Timisoara
Reputatie : 448
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 15 Apr 2016, 01:11

Cu Deva - Brad voi fi de acord incă 70 de ani. Judecata celor care au proiectat-o ca un ansamblu este fără greș. Își are rostul ei în rețeaua CFR și nu doar ca un ciot de Chișcădaga (Păuliș Lunca) și Mintia.
Mai departe și până la ieșirea la Sântana ar putea să rupă din noul trend al monopolului de transport auto. Nu ca o filă istorică. ci ca linie folositoare în cazuri de lucrări sau calamitate. O putem avea, de ce să ne batem joc de ea?
Tramvaiul verde e istorie, îngropat și gata asfaltat. Dacă pierdem și Deva-Brad-Gurahonț-Arad alături de Vașcău-Holod-Oradea înseamnă că ori suntem duși cu duhul ori am înțeles greșit capitalul și profitul. Mereu și întotdeauna este mai dificil de construit decât de a demola. Și în zona Apusenilor cam tot ce este drum de fier e gata demolat.
Sus In jos
pitesti2012



Numarul mesajelor : 8
Reputatie : 1536
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 15 Apr 2016, 13:37

A fost aprobata inchiderea de linie. Deci pana pe 27 mai linia ramane inchisa.
Sus In jos
Sabik



Numarul mesajelor : 263
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 1711
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: informatii   Vin 15 Apr 2016, 16:40

pitesti2012 a scris:
A fost aprobata inchiderea de linie. Deci pana pe 27 mai linia ramane inchisa.

Daca te rog, poti sa ne dai mai multe informatii despre aceasta decizie?
Sus In jos
Sabik



Numarul mesajelor : 263
Localizare : Cluj Napoca
Reputatie : 1711
Data de inscriere : 24/12/2012

MesajSubiect: completare   Vin 15 Apr 2016, 16:54

neluadi a scris:
Dupa lucrarile efectuate deja pe liniile 118 si 116, intre Timisoara si Lugoj (via Buzias), iata si aceste majore lucrari de eliminare restrictii pe 212. Similare oarecum cu cele de pe M 900 in zona Chiajna - Domnesti.
Evident era necesara aducerea tronsoanelor Timisoara - Buzias - Lugoj - Faget - Ilia la parametri civilizati de exploatare si bine ca se face.
Cum este in Romanika, pana nu sunt liniile si podurile praf si la un pas de inchidere nu ne apucam de reparat.

Probabil se naste si un backup rezonabil magistralei 200 pentru multii ani ce vor urma pt. reabilitarea Simeria - Ghioroc (km. 614). Evident catastrofa in trafic de pe M 300 si 200A se va repeta si pe Valea Muresului de la Simeria in jos. Daca cineva a gandit reparatiile pe traseul prin Buzias si Faget ca o rezerva de trafic pentru M 200 sunt sigur ca multa marfa si aproape toate IR de Timisoara dinspre Deva, le vom vedea in circulatie pe aici. O rasturnare de situatie fata de situatia din prezent.
Desigur e doar o banuiala, dar rezonabila avand in vedere localizarea statiilor Semenic si Timisoara Sud pentru traficul de marfuri.
In varianta plauzibila ca se va incepe cu tronsonul Simeria - Gurasada nu va fi de mare folos, dar cu avansul lucrarilor si reducerea capacitatii cu 50% va fi un traseu de urmat. Si de urmarit pe viitor.

Sa nu uitam de linia 310 si M900, ramura sudica a Coridorului IV; si asta va intra in reabilitari peste cativa ani, si atunci aceasta portiune eu zic ca trebuie inchis total: acuma fiind o singura linie, i-ar dupa reabilitare se doreste sa ramana la fel.
Asta va insemna ca tot traficul trebuie mutat undeva, unul dintre optiuni fiind linia 212.
Asa in paranteza: pacat de linia 211, Caransebes - Subcetate, si aceasta ne-ar ajuta mult in cazul inchiderilor de linie pe la Orsova.
Sus In jos
neluadi



Numarul mesajelor : 205
Localizare : Timisoara
Reputatie : 448
Data de inscriere : 12/04/2016

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 15 Apr 2016, 21:58

Sabik a scris:
neluadi a scris:
Dupa lucrarile efectuate deja pe liniile 118 si 116, intre Timisoara si Lugoj (via Buzias), iata si aceste majore lucrari de eliminare restrictii pe 212. Similare oarecum cu cele de pe M 900 in zona Chiajna - Domnesti.
Evident era necesara aducerea tronsoanelor Timisoara - Buzias - Lugoj - Faget - Ilia la parametri civilizati de exploatare si bine ca se face.
Cum este in Romanika, pana nu sunt liniile si podurile praf si la un pas de inchidere nu ne apucam de reparat.

Probabil se naste si un backup rezonabil magistralei 200 pentru multii ani ce vor urma pt. reabilitarea Simeria - Ghioroc (km. 614). Evident catastrofa in trafic de pe M 300 si 200A se va repeta si pe Valea Muresului de la Simeria in jos. Daca cineva a gandit reparatiile pe traseul prin Buzias si Faget ca o rezerva de trafic pentru M 200 sunt sigur ca multa marfa si aproape toate IR de Timisoara dinspre Deva, le vom vedea in circulatie pe aici. O rasturnare de situatie fata de situatia din prezent.
Desigur e doar o banuiala, dar rezonabila avand in vedere localizarea statiilor Semenic si Timisoara Sud pentru traficul de marfuri.
In varianta plauzibila ca se va incepe cu tronsonul Simeria - Gurasada nu va fi de mare folos, dar cu avansul lucrarilor si reducerea capacitatii cu 50% va fi un traseu de urmat. Si de urmarit pe viitor.

Sa nu uitam de linia 310 si M900, ramura sudica a Coridorului IV; si asta va intra in reabilitari peste cativa ani, si atunci aceasta portiune eu zic ca trebuie inchis total: acuma fiind o singura linie, i-ar dupa reabilitare se doreste sa ramana la fel.
Asta va insemna ca tot traficul trebuie mutat undeva, unul dintre optiuni fiind linia 212.
Asa in paranteza: pacat de linia 211, Caransebes - Subcetate, si aceasta ne-ar ajuta mult in cazul inchiderilor de linie pe la Orsova.
După cum s-a lucrat pe coridor până acum, reyolvându-se capetele și acum un fel de mijloc al mijlocului, vor mai trece opt-zece ani până la definitivarea lui. Lucrul pe două fronturi nu îl văd, din considerente financiare.
Așa că ordinea cronologică ar fi Simeria-Gurasada, apoi Gurasada-Km. 614 și început capetele secției Brașov-Sighișoara. După aceea doar pot intra în reabilitare zonele mai accidentate de la tunelurile spre Sighișoara și Predeal-Brașov.
Și nu se știe ce poate interveni. Că doar cât de incompetent să fii ca să ratezi o licitație de miliarde de lei că niște capete în nori au putut uita sintagma "contrucții feroviare" dintre criteriile obligatorii din criteriile de selecție la caietele de sarcini?? Și uite că s-a putut și asta!
Lucrul în paralel pe ramura sudică nu îl văd realist, aceasta urmând doar după reabilitarea coridorului principal. M 900 pe Craiova-Arad va avea de așteptat încă mult pe planșe, iar 310 (eminamente de șes) ceva mai mult. Unica șansă ca linia 310 să fie prioritară este un lobby politic - și însoțit de cashflow zdravăn - pentru magistrala Baltica-Adriatica.
Timp ar fi berechet pentru modernizare la 212 și 213, cu descărcări la Lugoj și Timișoara Est. Asta în situația cea mai normală ca M 900 se va închide complet pe porțiunile de reabilitat. Și eu o văd închisă fiindcă geografia secției, faptul că e linie simplă precum și tunelul de excepție de sub Balota nu au cum să permită lucrul altfel.
Cu devierile atunci va fi disponibilă noua M 200, 212 (continuat cu 916 și 918) și 213 pentru trafic ușor.
Nu e chiar atât de rău la M 900. Cu Simeria-Arad este mai cu cântec, marfa grea fiind obligată să circule pe M 900 sau pe M 300 spre Episcopia. Asta daca nu ne încăpățânăm să o derulăm peste secțiile cu lucrări.
Caransebeș-Subcetate e o linie pierdută definitiv. Chiar dacă se mai circula nu avea cum prelua nimic, unde declivitatea era surmontată cu cremalieră și cu razele mici de curbă. Poate doar săparea unui tunel sub pas ar fi salvat linia. Sau pe parcursul inițial transformată în linie turistică, ca în Elveția ori Austria.
Cât despre Deva-Brad este ca la Vâlcele-Rm. Vâlcea, visăm frumos. Alte generații poate le vor avea, după ce se ve relua aproape de la zero totul, dar cu sume cu .... foarte multe zero în coadă.
Sus In jos
pitesti2012



Numarul mesajelor : 8
Reputatie : 1536
Data de inscriere : 05/10/2012

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Mar 19 Apr 2016, 08:55

Sabik a scris:
pitesti2012 a scris:
A fost aprobata inchiderea de linie. Deci pana pe 27 mai linia ramane inchisa.

Daca te rog, poti sa ne dai mai multe informatii despre aceasta decizie?

Linia a fost inchisa datorita lucrarilor de la podul km 5+403.
Trenuri care se anuleaza: 2182, 2185, 9613/9613-2, 9614-1/9614, 9617/9617-2, 2027/2027-2, 2031, 2046, 2184.
Transbordare pentru urm trenuri: 13382 si 2185 pe relatia Dobra-Ilia.
Trenuri suplimentare:
- 13382, rang IV, Lugoj-Deva
- 13385, rang IV, Dobra - Lugoj
- 13313/13313-2, rang IV, Lugoj-Timisoara
- 13314-1/13314, rang IV, Timisoara - Lugoj
- 13317/13317-2, rang IV, Lugoj-Timisoara
- 13330, rang IV, Simeria-Orastie
- 13327/13327-2, rang IV, Simeria-Timisoara
- 13331, rang IV, Orastie - Arad
- 13346, rang IV, Arad - Simeria
- 13384, rang IV, Lugoj-Margina
- 13389, rang IV, Margina-Lugoj

Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Mar 19 Apr 2016, 09:05

Daca lini 2012 Ilia-Lugoj ramine inchisa inseamna ca nu se schimba nimic in mersul deja postat, se prelungeste situatia existenta.(in care merge dimineata o sageata la Dobra si sta acolo pina dupa masa.)

Se vorbea de refactia liniilor 310+900 respectiv Arad-Caransebes cu dublare mai departe ramine de vazut ,,viziunea" proiectantilor. fiind o linie grea cu cale simpla.
Pentru 200 cred ca cel mai bine era sa fi existat Deva-Brad si apoi pina la Arad sau din Sintana la Salonta, refactionate liniile si deviate fara opriri inutile trenurile pe acolo lasind front de lucru Deva-Arad.

Asa pina se vor termina sectoarele neatacate, cele facute deja vor trebui reparate.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Joi 21 Apr 2016, 22:57

Astazi am vazut anuntul in Gara de Nord, se prelungeste inchiderea ce putin pina in 30 mai. Toate modificarile din mers ramin in vigoare.
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12559
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15731
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Vin 27 Mai 2016, 16:00

Se pare ca de maine se reia circulatia pe 212 cap-coada, apare pentru inceput IR 1819/1820 iar IR 1837/1838 apare din 18/19 Iunie.

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3688
Reputatie : 4682
Data de inscriere : 16/07/2014

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Mar 31 Mai 2016, 16:56

Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4701
Reputatie : 7197
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Mar 31 Mai 2016, 20:48

@dan tm
IR 1811 tot din 5 iulie are prima zi de circulatie ? Nu diclesc bine cifra. Ca sa fac legatura ce depou da automotorul. Bun, deci revine pe vechiul traseu si 1837/1838, o masura buna si poate luata si pe fondul intrarii sezonierelor in circulatie. Deja CFR Calatori castiga o electrica pentru sezoniere, si-asa parcul e subrezit rau, zic eu. Si cred ca mai era loc de inca una daca il mutau si pe 1621/1622 tot pe aceasta ruta si mai descongestionau si linia 310. Cel putin la ora 8 pleaca din Timisoara inspre Aradu Nou si trenurile 78 respectiv 2603. Facem abstractie ca 78 nu opreste in statia Aradu Nou, eventual la necesitate i se putea trasa oprire. Pe retur inspre Timisoara iar nu-i panica trecand cu o juma' de ora mai devreme IR 1833. Pe linia 200 i-ar face fatza lui 1622, tren regio 2372 respectiv 2343 daca s-ar prelungi pana la Arad desi dincolo de Savarsin rar daca mai vezi calatori la ora aia. Si prin nebuniile mele cand vine vorba de mersul trenurilor ma gandeam daca dimineata l-ar fi combinat pe 1622 cu 1820 pe trasa de acum a lui 1820, logic cu vagoane la grupa de Targu Mures si cred ca 2 vag 20-49.2 targumuresence erau suficiente, detasare in Vintu de Jos si ar fi ajuns in Targu Mures umpiculet mai tarziu decat acum. Pe retur inversate trasele 1820 sa plece in trasa lui 4533 si invers 4533 in trasa lui 1820, atasare la 1621 in Vintu si continuarea la Timisoara pe linia acestui topic. O fi bine, o fi rau ce propun eu aici ? Si, trimitem mai departe propunerea ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12093
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14135
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Mar 31 Mai 2016, 21:37

1621/2 nu are ce să caute prin Buziaș (a mai circulat așa), e bun ca tren Sibiu - Arad (mai ales că Dacia și Ister nu vor circula la infinit prin Sibiu). Să nu uităm că modificarea traseului i-a adus și câteva vagoane în plus.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: 212 : Ilia - Lugoj   Astazi la 13:53

Sus In jos
 

212 : Ilia - Lugoj

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» 212 : Ilia - Lugoj
» 916 : Lugoj - Buzias
» 918 : Timisoara Sud - Buziaș
» Timisoara - Buzias - Deva
» Linie industriala Semenic h. - Fabrica de bere Tim
Pagina 6 din 8Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-