Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Liniile ferate industriale din Bucuresti

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3587
Localizare : Brașov
Reputatie : 5753
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Mier 28 Dec 2011, 19:47

Din Gara Mogoasoaia mai e o linie care se desparte de M700 undeva dupa Soaseaua Bucuresti-Targoviste:

Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1561
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3500
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Mier 28 Dec 2011, 20:04

Stie cineva unde duce aceasta linie?
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12028
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14062
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Mier 28 Dec 2011, 21:13

Frumoasă hartă. Câteva ,,amendamente":

- în zona ,,Uzinei 23 August" (adică Faur), în locul racordului la dreapta fără nume pe el sunt, de fapt, două racorduri, unul spre un depozit (care nu mai folosește CF) și altul spre REC. Intrarea pe ambele racorduri este înaintea antestației Faur/23 August
- racordul care pleacă la stânga din antestație și scrie tot 23 August pe pe el este pentru Comat, spre Faur există (sau exista anul trecut) linie dublă
- un pic mai jos, unde apare ,,Antestație Stela" nu mai e nimic, în 2010 s-a demolat tot, inclusiv racordurile spre Chimopar și Policolor (a rămas doar directa)
- racordurile ,,fără nume" care urmează sunt pentru Stirom (cel din dreapta, folosit la greu) și pentru Zentiva (ex-Sicomed), abandonat
- din st. Buc. Progresu nu cred să fi existat vreun racord spre ,,ITB". În plus, pe hartă apare schema veche a liniilor (cu Filaret) și nu linia nouă ce merge de-alungul Str. Șinei și Șos. Progresului. Peste Șos. Progresului erau două racorduri care traversau strada (unul spre F-ca. de ulei Muntenia, folosit până în 2006), în zona intersecției cu Str. Spătarul Preda și încă unul paralel cu el; mai încolo, era un racord pentru Inox (care ieșea din Inox peste Bd. Tudor Vladimirescu și alimenta fabrica de bere; a dispărut fizic în 2006). Stația Vulcan ,,cea nouă" se afla în cam în curtea TitanMar, unde a rămas până s-a demolat ce era pe acolo (mă rog, stație... adică macaz, dar scria Stația CFU Vulcan)
- la linia spre CET Sud, racordul spre dreapta este desființat, în 2010 fiind demontate macazurile și furat restul. S-a dezafectat - probabil tot atunci - și semnalizarea mecanică, iar postul de macaze a rămas (!) cu personal, deși bariera mecanică a fost demontată / furată; mai spre Centură se mai desprindea un racord spre o curte din spatele Autobazei Titan, el fiind dezafectat (adică macazurile, că restul s-a ciordit) în 2010.
- înainte de intrarea în CET Sud se afla o antestație, în care s-a aciuat o șatră babană de magneți, pardon, cetățeni discriminați, cu o haită de câini pe măsură; dealtfel, linia e afectată de mica șmangleală, deși acum câțiva ani s-au înlocuit traversele. Despre linia în cauză, puteți citi și vedea ceva poze la http://transport-in-comun.ro/trenuri/infra/buc_sud-cet_sud.html
- racordul fără nume aflat înaintea stației Buc. Cotroceni este pentru APACA, fiind abandonat
- din Buc. Cotroceni există (și este încă în uz) racord spre depozitul de pănu am scris ce ar fi trebuită al CET Grozăvești
- din stația Buc. Vest (pe vremuri Ciorogârla) există racord spre Depoul Militari (Metrorex). Racordul fără nume ocolea depoul și apoi mergea paralel cu Bd. Preciziei, probabil până aproape de actuala Coca-Cola. A fost dezafectat fizic în 2010- pe linia de centură, la intersecția cu Prel. Ghencea există Bariera Domnești h.
- la N de Buc. Vest există racord spre depozitul EuropeanDrinks, folosit până de nu am scris ce ar fi trebuitând (venea Servtrans cu I-uri de la Rieni Bihor). Racordul apare din linie curentă, fiind prevăzut cu semnale pitice de manevră.
- racordul spre ,,CIL Pipera" e desființat și furat
- lipsește racordul fabricii de pâine Băneasa, desființat și el definitiv acum vreo 2 ani, deși la reabilitarea M900 au fost instalate macazurile

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4655
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Mier 28 Dec 2011, 21:49

Toader a scris:
Din Gara Mogoasoaia mai e o linie care se desparte de M700 undeva dupa Soaseaua Bucuresti-Targoviste:


Ar trebui sa mearga la niste depozite aflate la sud de lacul Straulesti. Mi se pare ca traverseaza noua portiune de centura rutiera.
Bucata asta cred ca e un rest din vechea centura feroviara ce urma traseul noii centuri rutiere, pina la intersectia cu DN1A de la Mogosoaia si mai departe, paralel cu soseaua de centura, pe linga depozitele de petrol pina la traseul actual:



Vad ca ai un fisier *.kmz cu liniile CF si pare foarte precis si actual. Se poate face public? Smile
Sus In jos
sorinucu



Numarul mesajelor : 315
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 2900
Data de inscriere : 26/01/2010

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Joi 05 Ian 2012, 11:15

Mersi pentru harta, e de mare folos Very Happy
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/sorinucu
Dr2005
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12028
Varsta : 27
Localizare : București, Drumul Taberei
Reputatie : 14062
Data de inscriere : 17/08/2011

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Joi 05 Ian 2012, 11:18

Linia aia merge la un parc rece al CFR Infrastructură, situat pe Str. Aeroportului, aproape de intersecția cu Șos. Chitila. Celelalte racorduri ale ei (de ex. cel spre fosta S.C. Bere-Băuturi) sunt istorie de mult.

Mă mir că a rezistat, ținând cont că nu prea mai are utilitate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2023
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4655
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Dum 08 Ian 2012, 18:54

In limita posibilitatilor am modificat putin schema de dinainte, conform cu observatiile lui dr2005, caruia ii multumesc. Iata asadar versiunea 1.2:)



Dimensiunea imaginii e mai mare de 1024Xceva dar, reducind-o, nu s-ar mai fi inteles scrisul.
Sus In jos
Alex Avram
User Dezactivat
User Dezactivat


Numarul mesajelor : 2638
Varsta : 22
Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren
Reputatie : 5493
Data de inscriere : 20/06/2009

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Mar 08 Mai 2012, 20:13

COSTACHE MIHAIL a scris:
e cumva o linie industriala pe bulevardul care duce spre A2?sau ma-nsel?ca stiu ca una si peacolo si deaia intreb!
Sus In jos
Shinkasen



Numarul mesajelor : 375
Reputatie : 3161
Data de inscriere : 30/04/2009

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Mier 09 Mai 2012, 21:21

Alex Avram a scris:

e cumva o linie industriala pe bulevardul care duce spre A2?sau ma-nsel?ca stiu ca una si peacolo si deaia intreb!

da ... uite-o si pe Google Street-view LINK



Aici is repara vagoanele cei de la Unifertrans?
LINK

Vechea cale ferata ce ducea la berarie


calea ferata de pe strada Progresu a cam disparut Sad, desi normal e cale ferata de importanta strategica, asta din ce am citit prin alta parte

Link
situatia e mult mai rea ca sunt cam vechi pozele, in zona Titan Mar, care nu mai a ramas mai nimic, toata linia si traversele au fost scoase, cred ca nu aveau voie sa faca asa ceva, iar unde erau halele Vulcan, tigani fura in veselie cam tot ce pot, linia momentan e protejata de maldare de moloz, cat prin zona Ferentari, nu sunt camere, deci pot taia linia lejer si sa o duca la fier vechi, doar ca le e frica celor de la fier vechi sa o ia pe motiv ca se pot trezi oricand cu un control, cel putin cei din zona Trafic Greu

ps: pozele sunt pe Google Street-view, asa ca trebuie sa asteptati putin sa se incarce, inca ceva am vazut ca poti sa vizionezi acum pe Google Earth si poze facute de mai demult cum sunt cele de prin 2000-2001, Gara Cotroceni prin 2004 inca era plina, ce vremuri Sad(
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 2990
Data de inscriere : 27/08/2009

MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Dum 03 Noi 2013, 12:32

Este noiembrie 2013, ar trebui alimentat CET Grozavesti?
Vreo miscare ceva pe linia spre CFR Cotroceni?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Liniile ferate industriale din Bucuresti   Astazi la 15:40

Sus In jos
 

Liniile ferate industriale din Bucuresti

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Liniile ferate industriale din Bucuresti
» Liniile ferate industriale din Giurgiu
» Linii industriale in Bucuresti!
» Caile ferate industriale din judetul Vaslui
» Cai ferate industriale in zona Iernut, Jud. Mures
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: ALTE LINII-