Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Locomotive conservate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 16:55

60-0613-4


Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 17:04

60-0385-9



40-0664-9



43-0067-9



atentie la serie! 62-0423-4


Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 17:14

60-0901-3



Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 17:40

43-0017-4



60-0049-1



40-0440-4


Sus In jos
EA1clony106

avatar

Numarul mesajelor : 438
Reputatie : 3202
Data de inscriere : 20/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 17:59

sa vedeti ce este la simeria in depou ..numai sulzere conservate ,plin de ele Sad
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 18:07

60-0713-2


60-1123-3


















40-0645-8


Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 18:27

si mai sunt cam inca jumatate pe langa cate am postat conservate numai DA
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10350
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13307
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 18:56

Drula_Marius_Gabriel_1962 a scris:
si mai sunt cam inca jumatate pe langa cate am postat conservate numai DA

Si plus inca pe jumate de LDH uri
Sus In jos
Razvan

avatar

Numarul mesajelor : 599
Varsta : 31
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3380
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 19:44

Conservat inseamna si stricat? Sau pur si simplu pt micsorarea parcului se conserva? Si daca unele nu functioneaza nu se pot oare repara?...decat sa se aduca material din alte tari...spre exemplu GFR care are o gramada de electrice de prin Serbia parca,se deosebesc prin farul central si cupla e putin diferita...si bobocele,pacat de ele mai bn ar face servici la calatori decat sa foloseasca in unele zone un EA pt 2...3 vag...sau in locu frantuzoaicelor GFR-iste...si mi se pare ca sunt chiar mai puternice ca ele...si Da-urile poloneze cu acele faruru "ciudate"....pacat ca nu se valorifica si se aduca dinafara....dar probabil ca e mai profitabil asa..cn stie....
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL



Numarul mesajelor : 7994
Reputatie : 12919
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 20:45

Conservate inseamna ca isi vor astepta sfarsitul? Sau unele dintre ele vor avea sansa sa fie repuse in circulatie???
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 20:45

pai de ce oare conserva?
deoarece nu mai este trafic de marfa care trebuie tractata cu locomotiva DA
daca nu mai este trafic costa mult intretinerea si mai bine le conservam(caz DA)
Caz EA le-au conservat asta vara si erau cate 20-30 de trenuri si nu erau locomotive apoi spre toamna le-au deconservat una cate una
Caz DHC la ce sa le mai foloseasca in Simeria Triaj nu mai este manevra sambata si duminica si noaptea asa ca le conservam .......una cate una
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Dum 26 Dec 2010, 20:46

repuse in circulatie nici gand mai bine zis taiate si REPET nu le-am postat pe toate .
Sus In jos
discoid21

avatar

Numarul mesajelor : 250
Localizare : Oradea
Reputatie : 3315
Data de inscriere : 14/07/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Lun 27 Dec 2010, 11:52

Conservare inseamna exact opusul casarii; cel putin teoretic. Ideea de conservare e buna, dar cu conditia ca locomotivele sa fie expuse in locuri unde publicul sa aiba acces, cum ar fi gari.

Sulzerele sunt deja demult depasite tehnic, au consum ridicat, asa ca ar trebui inlocuite toate. Modernizarea lor nu este o solutie de durata. Un Sulzer modernizat nu mai are valoarea de locomotiva clasica, dar nici locomotiva moderna nu se poate considera. Da, bordul se modernizeaza, se revopsesc pe exterior, dar motorul ramane acelasi?
E ca si cum ai lua un automobil clasic, din anii '50 si i-ai face tuning, i-ai schimba bordul, scaunele, etc. Cum ar fi? Nu ar mai avea valoarea unei masini clasice, dar nici masina moderna nu s-ar putea considera

Nu sunt impotriva Sulzerelor. Doresc doar sa fie folosite acolo unde le e locul. Ar putea fi folosite foarte bine pe trenuri de epoca. Cum ar fi un Sulzer clasic cu fluier, tragand niste vagoane Dimitrov, Hecht restaurate? Sau alte vagoane mai vechi, restaurate. cum nu prea mai sunt locomotive cu aburi functionale si nici mecanici pentru ele, o varianta foarte buna ar fi trenurile de epoca trase de Sulzere clasice cu fluier. Iar exemplarele clasice, care nu mai sunt in stare de functionare, sa fie expuse in gari.
Nu ma astept ca CFR sa infiinteze astfel de trenuri, dar ar putea fi o oportunitate pentru operatorii privati.

Probabil ca vom vedea intr-o zi doar locomotive noi pe caile ferate, cum ar fi EGM, Carpathia, Ludmilla, sau altele din import, iar Sulzerele sa le vedem pe cat mai multe trenuri de epoca:

:AA10: dimitrov dimitrov 21-47
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 764
Varsta : 29
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3799
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Lun 27 Dec 2010, 12:02

EGM, Carpathia si Ludmila, in cazul lor e impropriu sa zici ca sunt noi, sunt exact ce ai spus tu in comparatie cu automobilul de epoca. EGM e un Sulzer modernizat mai mult, generator nou, motor nou dar caroserie de pachebot adica heavy, Carpathia e tot prin zona dar cu un pas spre viitor iar Ludmila saraca de ea, e din generatia Sulzer. Ori proiectam o locomotiva de la zero, ori cumparam de la Bombardier, Siemens sau Alstom ceva. Dar cred ca si in urmatorii 10 ani o sa avem tot Sulzere pe mai toate traseele ca nu-i vad pe astia sa aiba bani de material rulant nou
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 10350
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13307
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   Lun 27 Dec 2010, 12:38

discoid21 a scris:
Conservare inseamna exact opusul casarii; cel putin teoretic. Ideea de conservare e buna, dar cu conditia ca locomotivele sa fie expuse in locuri unde publicul sa aiba acces, cum ar fi gari.

Sulzerele sunt deja demult depasite tehnic, au consum ridicat, asa ca ar trebui inlocuite toate. Modernizarea lor nu este o solutie de durata. Un Sulzer modernizat nu mai are valoarea de locomotiva clasica, dar nici locomotiva moderna nu se poate considera. Da, bordul se modernizeaza, se revopsesc pe exterior, dar motorul ramane acelasi?
E ca si cum ai lua un automobil clasic, din anii '50 si i-ai face tuning, i-ai schimba bordul, scaunele, etc. Cum ar fi? Nu ar mai avea valoarea unei masini clasice, dar nici masina moderna nu s-ar putea considera

Nu sunt impotriva Sulzerelor. Doresc doar sa fie folosite acolo unde le e locul. Ar putea fi folosite foarte bine pe trenuri de epoca. Cum ar fi un Sulzer clasic cu fluier, tragand niste vagoane Dimitrov, Hecht restaurate? Sau alte vagoane mai vechi, restaurate. cum nu prea mai sunt locomotive cu aburi functionale si nici mecanici pentru ele, o varianta foarte buna ar fi trenurile de epoca trase de Sulzere clasice cu fluier. Iar exemplarele clasice, care nu mai sunt in stare de functionare, sa fie expuse in gari.
Nu ma astept ca CFR sa infiinteze astfel de trenuri, dar ar putea fi o oportunitate pentru operatorii privati.

Probabil ca vom vedea intr-o zi doar locomotive noi pe caile ferate, cum ar fi EGM, Carpathia, Ludmilla, sau altele din import, iar Sulzerele sa le vedem pe cat mai multe trenuri de epoca:

:AA10: dimitrov dimitrov 21-47

Eu am mai multe idei poate unele sunt comune cu a celor mai multi pasionati de aici sa transformam unele depouri si remize ma ales unde exista si placi rotative in muzee asa cum sunt in majoritatea tarilor civilizate Trenul regal cu dubla tractiune EA clasic cu stema si aburoasa sau Sulzer si aburoasa sa faca itinerari turistice de la Arad -Savarsin la castelul regal Hunedoara Castelul Corvinilor Sibiu capitala culturala Sinaia apoi manastirile din nordul Moldovei..Am o framada de posibilitati dar nu stim sa profitam de ele dar asta e daca la conducere sunt oameni numiti politic fara habar si pasiune pentru calea ferata


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Lun 27 Dec 2010, 13:03, editata de 1 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive conservate   

Sus In jos
 

Locomotive conservate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive conservate
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive LDE 130
» Locomotive electrice transferate de la BC la Medgidia
» Locomotive LDHM45
Pagina 1 din 15Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-