Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Infrastructura

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 29 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
dan ciprian



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 37
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 2699
Data de inscriere : 22/01/2010

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier 10 Feb 2010, 21:17

Stie cineva ceva despre "inelu de la galati"? Un inel de cale ferata unde se testau cel putin locomotive...
Multa sanatate!
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4982
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier 10 Feb 2010, 21:29

Eu stiu doar de cel de la Faurei, nu departe de Galati inaugurat nu demult, fiind unul foarte performant,anul trecut o EA si un vagon au atins 205 km/h..Are o lungime de 13,7 km

_________________
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6485
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier 10 Feb 2010, 23:09

200 km/h pe calea ferată în România

07.11.2008 14:13
200 km/h pe calea ferată în România

În 5 noiembrie 2008, Autoritatea Feroviară Română (AFER) a inaugurat Poligonul de Încercări Feroviare, singurul și cel mai mare din Europa de Sud-Est, la Centrul de Testări Feroviare de la Făurei, județul Brăila.
Pe piața feroviară, România poate miza pe această nouă realizare, pentru că este singura țară din sud-estul Europei care deține un astfel de poligon.
AFER dorește să atragă producătorii mondiali de material rulant prin tarifele reduse comparativ cu cele practicate în restul țărilor UE. Dat în folosință în 1977, poligonul a fost programat pentru a efectua încercări feroviare pentru viteze de 200 km/h, însă degradarea la care a fost supus de-a lungul anilor i-a scăzut viteza la 120 km/h. Astfel că, în ultimii cinci ani, acesta a trecut printr-un proces de modernizare și reabilitare pentru a putea primi în prezent orice client.
„ Este unul dintre cele mai mari ca lungime și ca posibilități de testare. Se testează și material rulant nou și cel modernizat pe acest poligon de încercări. Tot aici se poate testa orice tip de tren precum și cele aparținând companiilor străine. S-au făcut investiții pentru reparații capitale în acest poligon, în valoare de 10 milioane de euro, dintre care 7,5 milioane de euro fonduri PHARE, 1,5 milioane de euro fonduri proprii AFER, iar restul a fost subvenționat de la bugetul de stat”, a declarat pentru Club Feroviar, Constantin Zaharia, Director General AFER.
Poligonul de Încercări Feroviare are o lungime totală a liniilor de 20,2 km și este împărțit în două inele : inelul mare cu o lungime de 13,7 km cu 5 podețe și o viteză maximă de testări de 200 km/h, iar inelul mic are 2,2 km cu 5 podețe și o viteză maximă de testări de 60km/h.
Locomotiva cu care au fost efectuate testele la Făurei este una fabricată la Electroputere în 1977, dar reabilitată cu motorizare nouă. În timpul testărilor trenul a atins viteza de 205 km/h. Cei 13,7 km ai poligonului au fost parcurși în aproximativ patru minute. „ Nu am mai circulat niciodată cu 200km/h pe calea ferată în România. Este important pentru noi să intrăm pe o rețea feroviară europeană și ca trenurile noastre să fie certificate. "Sper să aducem în 8-10 ani întreaga rețea feroviară a României la condițiile de calitate ale acestui inel feroviar”, a declarat la coborârea din tren, Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban. Poligonul de la Făurei este singurul proiect de infrastructură feroviară din România terminat în 2008.
--


AFER inaugurează Poligonul de Încercări Feroviare de la Făurei

04.11.2008 16:22
AFER inaugurează Poligonul de Încercări Feroviare de la Făurei

Miercuri, 5 noiembrie, Autoritătea Feroviară Română (AFER) va inaugura la Centrul de Testări Feroviare de la Făurei, noul Poligon de Încercări Feroviare.
Singurul de acest tip din Europa de Sud-Est, Poligonul de Încercări Feroviare are o lungime totală a liniilor de 20,2 km și este împărțit în două inele : inelul mare cu o lungime de 13,7 km cu 5 podețe și o viteză maximă de testări de 200 km/h, iar inelul mic are 2,2 km cu 5 podețe și o viteză maximă de testări de 60km/h.
În Centrul de Testări Feroviare de la Făurei, AFER desfășoară următoarele activități de testare precum încercări pentru siguranța circulației la vehiculele feroviare, încercări pentru confort (determinarea vibrațiilor în cabina de conducere a locomotivelor și compartimentele de călători, determinarea nivelului de zgomot emis de vehiculele feroviare), comportarea vehiculelor în mers (rezistențele de rulare, centrul de greutate și momente de inerție), regimul de frânare, verificări ale structurilor vehiculelor feroviare, încercări pentru protecția mediului, încercări ale infrastructurii feroviare dar și verificări în domeniul securității mărfurilor.
Ministrul Transporturilor, Ludovic Orban, va efectua cu această ocazie o vizită de lucru la Făurei, se precizează într-un comunicat al Ministerului Transporturilor.


sursa: www.rinsider.ro
Sus In jos
dan ciprian



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 37
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 2699
Data de inscriere : 22/01/2010

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Joi 11 Feb 2010, 16:54

Va mulrumesc mult. Chiar credeam ca-i un mit Smile
Multa sanatate!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Infrastructura   Vin 12 Feb 2010, 10:42

Poligonul Faurei a fost construit mult mai inainte. In 5 -11-2008 a fost doar redeschis dupa refactie.
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4157
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Vin 12 Feb 2010, 20:05

IN GARA LA VASLUI (11.02.2010)


IN BARLAD


MACAZ ELECTRIC LA IESIRE DIN GARA IASI


MACAZ MANUAL
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Sam 13 Feb 2010, 21:29

Coloane hidraulice:

In statia Valea Viseului:



Tot in Valea Viseului, un alt model (probabil una din ele tip sovietic):



In Oradea:



In comuna Almasu Mare, jud. Alba (banuiesc ca provine de la o cale ferata ingusta):

Sus In jos
dan ciprian



Numarul mesajelor : 169
Varsta : 37
Localizare : Rm Valcea
Reputatie : 2699
Data de inscriere : 22/01/2010

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Dum 14 Feb 2010, 10:30

Da Vlad, asa e! In ultima poza de la Muzeul Achim Emilian din Almasul Mare, este o coloana de alimentare cu apa, de la Zlatna, initial sectia 210 a fost pe 760 mm. Acea coloana a scapat de taiat datorita lui Achim Emilian. Aceasta coloana de alimenatre a mai fost decor langa un restaurant improvizat in ultimele doua vagoane de calatori de 760 mm, care au deservit sectia 210.
Multa sanatate!
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4982
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun 22 Feb 2010, 15:52

Dispozitiv pentru spalat vagoane, in Baia Mare



Inductori



La acesta un element de protectie a disparut...normal..doar e din metal... Neutral



Un macaz mai complex


Un macaz Blocat

_________________
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4982
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun 22 Feb 2010, 15:54

Alte diferite tipuri de elemente






_________________
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4157
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun 22 Feb 2010, 22:26

UN FAR LANGA TRIAJ BASARAB

XXX


CAPAT DE LINE SUB PODUL GRAND


XXX


DISPOZITIV DE SPALAT LANGA DEPPOU PITESTI



CONTRAGREUTATU
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4157
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier 03 Mar 2010, 15:42

DE DIMINEATA CAND MA DUCEM SPRE SCOLA IN TRENU 5009


XXX

XXX

XXX
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier 03 Mar 2010, 22:21

Stie cineva ce reprezinta acest obiect din gara Sinaia?



Nu am mai vazut in alta parte.
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4157
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Vin 12 Mar 2010, 17:01

CAPAT DE LINIE IN GARA BASARAB


XXX

XXX


STEMA CFR DE PE UN GARD

Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2031
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4668
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 16 Mar 2010, 19:42

La ce se foloseste cutia albastra din imagine?



Toate cele pe care le-am mai vazut erau vopsite in negru si aveau un fel de "cozoroc" montat intotdeauna pe partea opusa liniilor.
Interesant e ca am mai vazut doua sau trei departe de calea ferata, pe marginea drumului european intre Sighisoara si Tg, Mures,
aproape de satul Hetiur. Scria, evident, CFR pe ele.
Imaginea e o parte dintr-o fotografie a lui Cortexedge, de pe subiectul "Gari din tara".
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Infrastructura   Astazi la 13:57

Sus In jos
 

Infrastructura

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Reparații la infrastructura. Prioritati
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Productia de elemente de infrastructura feroviara in Romania
» Utilaje CFR
» Organizare la CFR
Pagina 6 din 52Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 29 ... 52  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-