Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Infrastructura

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 28 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier Sept 23, 2009 2:37 pm

Doua sisteme de prindere a sinei de traversa

Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1298
Varsta : 21
Localizare : ARAD
Reputatie : 4187
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Vin Sept 25, 2009 8:09 pm

INEU 25.09.2009
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6629
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Oct 06, 2009 10:46 pm

Semnal repetitor

---
Semnale de manevra pitice

---
Semnale de iesire

---
Borna kilometrica
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 1451
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 5125
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun Oct 12, 2009 8:56 pm

Linia 402 la iesirea de pe podul peste Somes spre Oradea, in Satu Mare


O trecere pentru pietoni, in aceeasi locatie


Un semnal mecanic de decor in Parcul Gradina Romei, situat in langa gara in Satu Mare


De remarcat in prima poza, travesele vechi, de lemn, chiar daca linia e dreapta....
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6629
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Oct 20, 2009 12:41 am

...
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4298
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Sam Noi 14, 2009 2:30 pm

langa podul Grand


LA IESIRE DIN PITESTI


DE PE PASARELA DIN IASI

DE PE PODUL MIORITA


JUD BRASOV

BRASOV-ORADEA-TG MURES

MIERCUREA CIUC
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6629
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Dum Dec 06, 2009 11:32 pm

Pitic de manevra, Tg Mures
Sus In jos
husdelaapus



Numarul mesajelor : 41
Reputatie : 3226
Data de inscriere : 30/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Dec 08, 2009 9:08 pm

Semnal de manevra pitic
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4298
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Dum Dec 20, 2009 5:55 pm

CATEVA POZE B.BASRARAB-PITESTI


XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6629
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun Dec 21, 2009 1:56 pm

Macaz simplu, la iesirea din Tg Mures Nord


---
Semnale de iesire pe BLA, cap Y.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Dec 22, 2009 12:08 am

cortexedge a scris:

Semnale de iesire pe BLA, cap Y.

O mica observatie. Sper sa nu o iei in nume de rau. Capatul X sau Y al unei statii este dat de litera de pe semnalul de intrare. Daca pe semnalele de iesire este trecuta litera Y atunci capul este X. :bounce:
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6629
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Dec 22, 2009 12:46 am

Hmm... nu stiam de chestia asta....atunci, ce rol au semnele de pe semnalele de iesire? :?:
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Dec 22, 2009 11:24 am

Pai sa-ti explic cum sta treaba cu literele astea.
X si Y reprezinta sensurile de circulatie.
X - sens dinspre Bucuresti (impar)
Y - sens spre Bucuresti (par)
Adica toate trenurile care vin dinspre Bucuresti vor intalni numai semnale cu litera X si cele care merg spre Bucuresti Y.
In cazul de fata semnalele au litera Y deoarece semnalul de intrare care le precede (din capatul Y) are litera Y
Deci in concluzie litera unui semnal nu e data de capul unde se afla, ci de sensul de mers.
Linia Deda - Razboieni are sensul spre Bucuresti de la Razboieni la Deda si sensul dinspre Bucuresti de la Deda la Razboieni

Inca o observatie legata de aceste sensuri:
Macazurile, sabotii de deraiere si semnalele de manevra au cifre pare in capatul Y si impare in capatul X
Semnalele de bloc au numere impare in sensul dinspre Buc (x) si pare in sensul spre Buc (Y)
Numerele trenurilor sunt la fel: pare spre Bucuresti si impare dinspre Bucuresti. De aceea unele trenuri au doua numere, unul par si unul impar
Fiecare linie are sensul ei de circulatie prestabilit
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 3115
Reputatie : 6629
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Dec 22, 2009 1:29 pm

Multumesc frumos pentru clarificare; stiam si eu de semnificatia Y-ului si X-ului si de numarul trenurilor in functie de directia in care se deplaseaza, insa nu stiam care este de fapt capatul adevarat al statiilor. Asta inseamna ca o statie incepe la semnalul de intrare dintr-un sens si se termina la semnalul de intrare din celalalt sens?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11050
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar Dec 22, 2009 1:50 pm

cortexedge a scris:
Multumesc frumos pentru clarificare; stiam si eu de semnificatia Y-ului si X-ului si de numarul trenurilor in functie de directia in care se deplaseaza, insa nu stiam care este de fapt capatul adevarat al statiilor. Asta inseamna ca o statie incepe la semnalul de intrare dintr-un sens si se termina la semnalul de intrare din celalalt sens?

Asa este. O statie incepe de la semnalul X si se termina la semnalul Y. Linia dintre statii se numeste linie curenta.
In cazul liniei duble, firul 1 este firul pe care se gaseste semnalul X al primei statii si YF al statiei vecine, iar firul 2 e firul cu semnalele Y respectiv XF
De asemenea am uitat sa mentionez capul X si capul Y este acea portiune din statie cuprinsa intre Semnalul de intrare X, respectiv Y si axul cladirii de calatori al statiei respective.

Inca o obsrvatie. Multii spun firului din stanga al caii duble "fir fals". Chiar daca pe semnalele de intrare de pe stanga avem litera F, acest lucru nu este corect.
In cazul sectiilor cu semnale de bloc pe ambele fire si pe ambele sensuri, firul din stanga al liniei duble se numeste pur si simplu "firul din stanga".
Fir fals se numeste acel fir din stanga al caii duble care nu are semnale de bloc sau de intrare. Pe acest fir se circula pe baza de cale libera
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Infrastructura   

Sus In jos
 

Infrastructura

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Reparažii la infrastructura. Prioritati
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Productia de elemente de infrastructura feroviara in Romania
» Utilaje CFR
» Organizare la CFR
Pagina 4 din 52Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 28 ... 52  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-