Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Infrastructura

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 28 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mier 23 Sept 2009, 14:37

Doua sisteme de prindere a sinei de traversa

Sus In jos
AMX 97-0548-4
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1297
Varsta : 21
Localizare : ARAD
Reputatie : 4040
Data de inscriere : 20/09/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Vin 25 Sept 2009, 20:09

INEU 25.09.2009
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 06 Oct 2009, 22:46

Semnal repetitor

---
Semnale de manevra pitice

---
Semnale de iesire

---
Borna kilometrica
Sus In jos
Ionutz
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 1449
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 4977
Data de inscriere : 16/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun 12 Oct 2009, 20:56

Linia 402 la iesirea de pe podul peste Somes spre Oradea, in Satu Mare


O trecere pentru pietoni, in aceeasi locatie


Un semnal mecanic de decor in Parcul Gradina Romei, situat in langa gara in Satu Mare


De remarcat in prima poza, travesele vechi, de lemn, chiar daca linia e dreapta....
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 20 Oct 2009, 00:41

...
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4152
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Sam 14 Noi 2009, 14:30

langa podul Grand


LA IESIRE DIN PITESTI


DE PE PASARELA DIN IASI

DE PE PODUL MIORITA


JUD BRASOV

BRASOV-ORADEA-TG MURES

MIERCUREA CIUC
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Dum 06 Dec 2009, 23:32

Pitic de manevra, Tg Mures
Sus In jos
husdelaapus



Numarul mesajelor : 41
Reputatie : 3080
Data de inscriere : 30/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 08 Dec 2009, 21:08

Semnal de manevra pitic
Sus In jos
vrabieionut
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1173
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4152
Data de inscriere : 06/10/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Dum 20 Dec 2009, 17:55

CATEVA POZE B.BASRARAB-PITESTI


XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX

XXX
Sus In jos
http://500px.com/ionutvrabie
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Lun 21 Dec 2009, 13:56

Macaz simplu, la iesirea din Tg Mures Nord


---
Semnale de iesire pe BLA, cap Y.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 22 Dec 2009, 00:08

cortexedge a scris:

Semnale de iesire pe BLA, cap Y.

O mica observatie. Sper sa nu o iei in nume de rau. Capatul X sau Y al unei statii este dat de litera de pe semnalul de intrare. Daca pe semnalele de iesire este trecuta litera Y atunci capul este X. :bounce:
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 22 Dec 2009, 00:46

Hmm... nu stiam de chestia asta....atunci, ce rol au semnele de pe semnalele de iesire? :?:
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 22 Dec 2009, 11:24

Pai sa-ti explic cum sta treaba cu literele astea.
X si Y reprezinta sensurile de circulatie.
X - sens dinspre Bucuresti (impar)
Y - sens spre Bucuresti (par)
Adica toate trenurile care vin dinspre Bucuresti vor intalni numai semnale cu litera X si cele care merg spre Bucuresti Y.
In cazul de fata semnalele au litera Y deoarece semnalul de intrare care le precede (din capatul Y) are litera Y
Deci in concluzie litera unui semnal nu e data de capul unde se afla, ci de sensul de mers.
Linia Deda - Razboieni are sensul spre Bucuresti de la Razboieni la Deda si sensul dinspre Bucuresti de la Deda la Razboieni

Inca o observatie legata de aceste sensuri:
Macazurile, sabotii de deraiere si semnalele de manevra au cifre pare in capatul Y si impare in capatul X
Semnalele de bloc au numere impare in sensul dinspre Buc (x) si pare in sensul spre Buc (Y)
Numerele trenurilor sunt la fel: pare spre Bucuresti si impare dinspre Bucuresti. De aceea unele trenuri au doua numere, unul par si unul impar
Fiecare linie are sensul ei de circulatie prestabilit
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6480
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 22 Dec 2009, 13:29

Multumesc frumos pentru clarificare; stiam si eu de semnificatia Y-ului si X-ului si de numarul trenurilor in functie de directia in care se deplaseaza, insa nu stiam care este de fapt capatul adevarat al statiilor. Asta inseamna ca o statie incepe la semnalul de intrare dintr-un sens si se termina la semnalul de intrare din celalalt sens?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10894
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Infrastructura   Mar 22 Dec 2009, 13:50

cortexedge a scris:
Multumesc frumos pentru clarificare; stiam si eu de semnificatia Y-ului si X-ului si de numarul trenurilor in functie de directia in care se deplaseaza, insa nu stiam care este de fapt capatul adevarat al statiilor. Asta inseamna ca o statie incepe la semnalul de intrare dintr-un sens si se termina la semnalul de intrare din celalalt sens?

Asa este. O statie incepe de la semnalul X si se termina la semnalul Y. Linia dintre statii se numeste linie curenta.
In cazul liniei duble, firul 1 este firul pe care se gaseste semnalul X al primei statii si YF al statiei vecine, iar firul 2 e firul cu semnalele Y respectiv XF
De asemenea am uitat sa mentionez capul X si capul Y este acea portiune din statie cuprinsa intre Semnalul de intrare X, respectiv Y si axul cladirii de calatori al statiei respective.

Inca o obsrvatie. Multii spun firului din stanga al caii duble "fir fals". Chiar daca pe semnalele de intrare de pe stanga avem litera F, acest lucru nu este corect.
In cazul sectiilor cu semnale de bloc pe ambele fire si pe ambele sensuri, firul din stanga al liniei duble se numeste pur si simplu "firul din stanga".
Fir fals se numeste acel fir din stanga al caii duble care nu are semnale de bloc sau de intrare. Pe acest fir se circula pe baza de cale libera
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Infrastructura   Astazi la 23:51

Sus In jos
 

Infrastructura

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Reparažii la infrastructura. Prioritati
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Productia de elemente de infrastructura feroviara in Romania
» Utilaje CFR
» Organizare la CFR
Pagina 4 din 52Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5 ... 28 ... 52  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-