Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3480
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier 14 Dec 2011, 18:33

Bucuresti - Brazi ETCS Level 2 foarte tare, macar daca era pana la Ploiesti Vest sau Sud mai era ceva. Oricum ei investesc banii astia doar ca sa testeze sistemul, ca sa-l extinda ulterior (peste 100 de ani) pe restul retelei. De-abia prin 2020 se modernizeaza si coridorul IX pana atunci se alege praful de el, o sa mergem cu 30 km/h de la Ploiesti pana la Adjud. Portiunea aia e distrusa, din tren se vad sinele si macazele exfoliate, traversele crapate, chiar nu au de gand sa bage odata si odata bani in intretinerea acestei magistrale? Sunt curios si cum o sa arate garile modernizate, Piatra Neamt, Vaslui, macar garile sa arate bine ca infrastructura arata ca dupa bombardament. De achizitia de material rulant nou nu se zice pe acolo? Adica nimic modern, o rama AGC, sau Coradia Polyvalent, niste Taurusuri, Traxx-uri, sau o sa fim nevoiti sa ne uitam la Sulzere ce frumos trag dupa ele 3 vagoane...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3141
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier 14 Dec 2011, 18:51

Jhonyla a scris:

În acest context și ca urmare a discuțiilor purtate între conducerea MTI și reprezentanții DG MOVE ai Comisiei Europene, Comisia a aprobat în luna aprilie 2011 propunerea părții române de a include în rețeaua TEN-T din țara noastră o Linie nouă de mare viteză pe ruta Frontieră – Arad – Timișoara – Brașov - București – Constanța. Propunerea este confirmată în scrisoarea referitoare la configurația rețelei TEN-T pe teritoriul României, transmisă de conducerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii către Comisarul pentru Transport al Comisiei Europene în data de 30 mai 2011, în care se menționează localitatea Szeged ca punct de conexiune al rețelei de mare viteză de pe teritoriul țării noastre cu rețeaua de mare viteză de pe teritoriul Ungariei, care va prelungi linia de mare viteză Paris - Viena prin legătura Viena – Budapesta – Szeged. Traseul exact pentru această linie se poate preciza numai după efectuarea studiului de fezabilitate.


Ar exista o explicatie pentru alegerea nivelului 2 ERTMS/ETCS avand in vedere stirea de mai-sus dar si declaratiile MT privind intentiile de constructie a unui nou coridor de marfa...

Ei (MT) vor sa foloseasca probabil coridorul 4 prin upgrade partial la 200km/h pentru tilting train si sa construiasca linii noi 200-250 km/h doar pe unde este nevoie , adica partial pe M800 si cu siguranta intre Bucuresti-Ploiesti sau Brasov-Sibiu . Altfel spus este greu de presupus ca va fi nevoie vreodata (in urmatorii 50 de ani) de ,, 4 benzi feroviare'' de la Constanta la Arad avand in vedere costurile enorme de intretinere raportate la rentabilitate...Bine , asta intr-o prima etapa deoarece dupa alti 50 de ani daca exista cerere pot quadrupla intreg coridorul 4 insa mi-e greu sa cred ca vor reusi avand in vedere previziunile economice cat si datele privind natalitatea...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9196
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11832
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier 14 Dec 2011, 19:10

Pai doar pana la Brazi ca pana acolo se merge cu 140km/h de acolo se merge cu 120-90km/h..Daca vor echipa tot tractoarele de EA cu ETCS-2 mi se pare o tampenie!!Ar fi bine sa luam exemplul Poloniei care nu isi vor mai face linie de mare viteza vor upgrada liniile actuale de la 160-200km/h din 2013 ramele Pendolino ETR600 vor circula cu 220km/h iar din 2014 cu 250km/h cine vrea viteza plateste si tarif mai mare!!
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3502
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier 14 Dec 2011, 19:26

Ideea nu ar fii rea dar de unde o sa se i-a atâția bani ca să faci un asemenea proiect este nevoie de multi bani
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
cnusi



Numarul mesajelor : 80
Reputatie : 1936
Data de inscriere : 07/11/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 11:13

Concedieri in 2012

Vezi: Concedieri 2012 la calea ferata

Notificare CFR CALATORI SA si VFR VOIAJ SA ,spre știință: Inspectoratul teritorial de muncă București Agentia de ocupare a fortei de munca a municipiului Bucuresti
Sus In jos
http://legislatiecfr.do.am/
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2304
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4402
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 13:10

Desi topicul este in alta parte a forumului totusi am fost zilele trecute intre Galati si Tecuci cu trenul si vreau sa va dau o veste buna.

M-am bucurat deoarece CFR nu va avea motive serioase sa nu deschida circulatia cu locomotive electrice in urmatoarele luni.

Intre Barbosi si Tecuci s-au montat stalpii si liniile electrice pe toata distanta cu exceptia Liesti - Hanu Conachi (6-8 kilometri) unde sunt doar stalpii montati.

Poate va creste si viteza putin. In ultimii 20 de ani nu s-au mai electrificat asa de multi kilometri.

Very Happy
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 18:37

Nu cred ca va creste viteza. Linia nu arata asa bine. Eventual sa mai scada.
Iata cateva poza din zona Vames
Pozele sunt cu zoom


Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4123
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 19:00

Da' pe liniile alea drepte merge trenul?:)) Cu ce viteza -50km/h?:)) :twisted:
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1562
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 3502
Data de inscriere : 16/09/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 19:13

Nici cu 50km/h nu cred ca merge la cum arata linia
Sus In jos
http://www.youtube.com/user/nenuandrei1
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3141
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 19:17

Se stie ca foarte multi dintre forumisti fotografiaza sau filmeaza in Gara de Nord diverse trenuri ... Ma intrebam cumva daca nu exista posibilitatea de a vedea pe thread-ul INFORMATII GENERALE fotografiate tabelele din Gara de Nord (sau alte gari daca e cazul) care afiseaza Plecarile/Sosirile . Astfel putem avea o idee clara si asupra intarzierilor survenite in mers ... Daca s-ar prezenta zilnic ar fi super dar si sporadic e o.k. Eu nu stau in Bucuresti dar daca as sta nu ar fi o problema sa dau o fuga zilnic pana la Nord si sa fac cateva fotografii ...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DAS 2011



Numarul mesajelor : 222
Reputatie : 2130
Data de inscriere : 18/09/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 21:30

Poate linia nu se prezinta in cea mai buna stare, insa cu siguranta zoom-ul, la fel ca mirajul deformeaza imaginea. Fiecare linie trebuie sa se incadreze in niste parametri in functie de viteza cu care se circula, ea este masurata cu vagoane si carucioare de masurat calea, insa imaginile ne arata o linie pe care nu se poate circula. Sunt sigur ca privita cu ochiul liber, realitatea este alta.
Sus In jos
DPS



Numarul mesajelor : 2010
Reputatie : 4468
Data de inscriere : 27/04/2010

MesajSubiect: Re: Informații generale   Dum 18 Dec 2011, 21:45

DAS 2011 a scris:
Poate linia nu se prezinta in cea mai buna stare, insa cu siguranta zoom-ul, la fel ca mirajul deformeaza imaginea. Fiecare linie trebuie sa se incadreze in niste parametri in functie de viteza cu care se circula, ea este masurata cu vagoane si carucioare de masurat calea, insa imaginile ne arata o linie pe care nu se poate circula. Sunt sigur ca privita cu ochiul liber, realitatea este alta.

Zoom-ul mare aduce mai multa informatie condensata intr-un singur cadru. Evident ca perceptia este alta cu ochiul liber. Dar tot evident este ca pe kilometrul ala care a "incaput" in poza, aliniamentul caii e afectat rau de tot...A mai fost aceasta discutie pe M800 la Branesti cand serpuirea liniei era pusa pe seama zoom-ului, fapt contrazis ulterior de restrictia de 100 si de rectificarea geometriei cu ultilajele corespunzatoare, urmata de eliminarea restrictiei.
Sus In jos
http://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4694
Reputatie : 7183
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 19 Dec 2011, 21:27

In aceasta dimineata s-au furat cabluri de semnalizare in zona Carpati h (Bucuresti), conform spuselor unui prieten cu care am fost in liceu inclusiv in scoala profesionala, el lucrand la SCB Buc Nord fenomenul acesta nu poate fi starpit din cauza judecatorilor si nu politistilor, acestia din urma se chinuie sa-i prinda iar cand ii prezinta judecatorilor la intrebari de genu ,,l-ai prins in fapt?,, ,,era cu mana pe obiect?,,..., la raspunsul politistului ,,nu,, judecatorul spune ,,din lipsa de proba dispun punerea in libertate a lui X-ulescu,, si iar se intorc infractorii la vechea meserie. Mai scot in evidenta un raspuns dat de un infractor : ,,treceam in fuga prin zona m-am impiedicat si am cazut cu mana pe bobina,, tupeu nesimtit tipic de infractor. Astia trebuiesc impuscati dar cum legile in Romania sunt interpretative si cu destule portite de scapare...
Sus In jos
Adisoft1991s
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1193
Varsta : 25
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3144
Data de inscriere : 30/09/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 19 Dec 2011, 21:39

Asta cu furatul e la oridenea zilei intre Chiajna si Bucuresti Noi !!!Azi le pune maine numai sunt!
Sus In jos
http://www.adysoft.tk
rich1974



Numarul mesajelor : 398
Varsta : 42
Localizare : jud Arges
Reputatie : 2334
Data de inscriere : 20/08/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Lun 19 Dec 2011, 22:30

asta pt ca legile sunt facute de persoane pe care le cheama cu stein sau cu berg, intelegeti ce vreau sa zic...
acele persoane nu au nici un interes sa functioneze treaba normal...adica hotii sa fie impuscati!
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informații generale   Astazi la 18:19

Sus In jos
 

Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informații generale
» Informații generale
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Dicționar de termeni tehnici si notiuni feroviare
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-