Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9219
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11858
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam Dec 10, 2011 1:38 pm

Pentru cei care doresc sa trimita petitii !!Eu am trimis asa ca spor la scris!!

http://www.cfrcalatori.ro/contact/ValidateInsert
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5065
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam Dec 10, 2011 5:09 pm

Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Very Happy
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie !
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 3595
Localizare : Brașov
Reputatie : 5765
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam Dec 10, 2011 5:31 pm

Abia astept sa o aud maine pe tanti cum spune ''Trenul Regio numarul ... , Trenul InterRegio numarul ...'' .
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2311
Varsta : 34
Localizare : Bucharest, Romania
Reputatie : 4412
Data de inscriere : 26/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam Dec 10, 2011 6:17 pm

decward a scris:
Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Very Happy
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie !

Cred ca melodia de la gara trebuie sa fie una scurta dar care suna bine - frumoasa.

Si crainicile sa anunte mai profesionist si mai frumos trenurile.


Very Happy
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL
ADMINISTRATOR GENERAL
ADMINISTRATOR GENERAL


Numarul mesajelor : 7923
Varsta : 44
Localizare : BUCURESTI, sector 2 in apropiere de Gara Obor
Reputatie : 12532
Data de inscriere : 06/03/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Sam Dec 10, 2011 7:52 pm

decward a scris:
Acum , se aude si in Bucuresti Nord , aceea melodie dinaintea anuntarii plecarii/sosirii unui tren ! Very Happy
Dar , ca punct negativ , trenul IC 346 are tablita rosie !


In urma cu cateva zile am inaintat conducerii o petitie in care am specificat acest aspect! Se pare ca au tinut cont de dorinta noastra! Petitia nu am postat-o pe forum, am zis sa o postez cand voi primi si raspunsul!!!

_________________
Catalog feroviar: click pe iconita

Va invitam sa vizitati un forum turistic: http://calatorii.myfreeforum.ro
Sus In jos
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:22 pm

Iata cateva informatii din partea CNCF CFR SA

Partea 1

1. În prezent, se află în stadiul final, lucrările de reabilitare la două tronsoane ale coridorului IV Pan European, și anume: Câmpina-Predeal și București-Constanța.

Referitor la reabilitarea/modernizarea secțiunii de cale ferată Coșlariu - Simeria (axa prioritară TEN-T-22), precizăm faptul că aceasta va contribui în mod direct la realizarea obiectivului strategic de creștere a cotei actuale de piață a transportului feroviar de călători și marfă, prin sporirea gradului de siguranță și de confort, dar și prin reducerea timpului de călătorie. Tototdată, reabilitarea infrastructurii feroviare va avea un impact pozitiv asupra dezvoltării economice pe plan regional, prin asigurarea unei legături directe și rapide dintre întreprinderile locale și antreprenorii care dispun de capital. În acest sens, au fost semnate trei proiecte majore finanțate din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, parți componente ale Coridorul IV paneuropean și anume:

Execuția lucrărilor de construcții și instalații pe tronsoanele Vințu de Jos – Simeria (43 km) și Frontieră – Curtici – Arad-Km 614 (41 km) și Vințu de Jos – Coșlariu (35,4 Km).

În data de 9 decembrie, au mai fost semnate următoarele contracte:

a) Reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparații, Exploatare și Întreținere Regionale Brașov și Timișoara, contract semnat cu consorțiul de firme Swietelsky CF SRL – SOPMET SA – DAFORA SA. Sursa de finanțare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporție de 69.25% și de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporție de 30.75%; Contractul prevede lucrări de reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparații, Exploatare și Întreținere Regionale Brașov (lotul I – 3 tuneluri) și Timișoara (lotul II – 2 tuneluri)

b) Modernizarea a 5 stații CF (Brăila, Piatra Neamț, Sf. Gheorghe, Vaslui, Pitești). Sursa de finanțare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporție de 69.25% și de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporție de 30.75%.

c) Implementarea proiectului pilot operațional ETCS/ERTMS, nivel 2 (Proiectare, execuție lucrări și punere în funcțiune) pe tronsonul Buftea – Crivina (38 Km), cu consorțiul de firme Thales (Germania) - Thales (România) – Siemens (România) – Nokia Siemens (Finlanda) - Nokia Siemens (România). Implementarea sistemului pilot operațional ETCS/ERTMS, nivel 2 este primul proiect major finanțat din fonduri europene, prin programul POS-T 2007-2013, aprobat de Comisia Europeană și contractat de CFR SA. Sursa de finanțare este asigurată de Comisia Europeană (85%), prin Fondul de Coeziune, și de Guvernul României (15 %), cu fonduri de la bugetul de stat. Proiectul pilot ETCS/ERTMS (de management al traficului feroviar), nivel 2 are ca principal scop întocmirea unui set de reguli de operare din punct de vedere tehnic și comercial, conform normelor europene. Acest set de reguli de operare, împreună cu echipamentele speciale montate în cale, vor constitui baza de implementare a sistemului ETCS/ERTMS, nivel 2 pe tot Coridorul IV paneuropean.

2. Pe secțiile de circulație Timișoara Nord – Oradea, Piatra Olt – Podu Olt și București - Giurgiu Nord - Russe, desfășoară lucrări de întreținere respectiv înlocuri de materiale de cale necorespunzătoare și de reparație periodică cu mecanizare grea (RPc), cu scopul de menține în toleranțe linia CF, lucrări care au caracter periodic și se desfășoară pe perioada unui an.

3. Strategia Companiei Naționale de Căi Ferate “CFR”-SA își propune definirea obiectivelor strategice majore pentru principalele sectoare de activitate, ca și acțiunile strategice (liniile de acțiune) derivate din aceste obiective pe termen scurt, mediu și lung, definind pentru fiecare strategie parțială parametrii de performanță care pot fi folosiți la monitorizarea și evaluarea a posteriori a strategiei.

Intervalele de timp avute în vedere în cadrul acestei strategii sunt pentru termenul scurt 6 luni – 1 an (2011-2012), termenul mediu 1 an – 3 ani (2012-2014) și termenul lung 3 – 10 ani (2014-2020). Aceste orizonturi de timp au fost selectate astfel încât proiecția generală a strategiei să fie de maximum 10 ani, respectiv până în anul 2020, asigurând suprapunerea strategiei „CFR”-SA cu cadrul politic definit de Cartea Albă a Transporturilor ”Foaie de parcurs pentru un spațiu european unic al transporturilor – Către un sistem de transport competitiv și eficient din punct de vedere al resurselor” publicată de Comisia Europeană în anul 2011 și cu programele POST-T 2007-2013 și POS-T 2014-2020, care creează contextul unui angajament ferm de finanțare internațională pentru proiectele de infrastructură ale „CFR”-SA.



Obiective fundamentale ale strategiei „CFR”-SA sunt:

· Redresarea economico-financiară a companiei.

· Atingerea parametrilor tehnici și îndeplinirea obligațiilor cuprinse în acordurile, convențiile și memorandum-urile internaționale în vigoare în domeniul transportului feroviar – AGC, AGTC, TER, TEN-T.

· Recuperarea diferențelor față de rețelele de cale ferată din vestul Europei și aplicarea prevederilor legislației referitoare la transportul pe calea ferată pe care țara noastră trebuie să o respecte ca urmare a calității de membru al Uniunii Europene.

· Recuperarea întârzierilor și restanțelor la reparațiile capitale înregistrate la nivelul infrastructurii feroviare.

· Consolidarea gestionării traficului feroviar în condiții de siguranță.



Opțiunile strategice selectate pentru atingerea obiectivelor fundamentale sunt:

· Implementarea restructurării companiei în vederea redresării economico-financiare – conform Acordului cu Fondul Monetar Internațional conform PLANULUI STRATEGIC privind măsurile întreprinse de CNCF”CFR”-SA în vederea punerii în aplicare a recomandărilor FMI, aprobat în luna aprilie 2011.

· Modernizarea și reabilitarea infrastructurii feroviare – realizată prin modernizarea căii de rulare (inclusiv dublări și electrificări de linii), a stațiilor de cale ferată, a instalațiilor de electrificare, semnalizare și telecomunicații (introducerea sistemelor ETCS-ERTMS și GSM-R), prin introducerea de noi metode de întreținere a căii, prin construirea de noi linii feroviare convenționale și de mare viteză, prin recuperarea restanțelor la reparațiile capitale.

· Asocierea companiei la inițiativele internaționale care vizează introducerea de noi structuri și metode de comercializare a traselor feroviare internaționale.

Sus In jos
manuela



Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 2503
Data de inscriere : 03/11/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:36 pm


vai ce statii interesante sunt propuse pentru modernizare,intr-adevar cu un flux fooooooooooooooooooarte mare de calatori.
este mai mult decat jenant.sunt atatea statii importante care ar trebui modernizate,nicidecum VASLUI!!!!
Sus In jos
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:43 pm

Partea 2

Strategia pe termen mediu și lung a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii prevede promovarea și implementarea următoarelor proiecte prioritare:



Modernizarea elementelor de infrastructură de pe rețeaua TEN

NNr. crt.
Acțiune strategică
Orizont de timp
Sursă de finanțare propusă

10.
Coridor IV



11.
Modernizarea c.f. Gurasada – Simeria
2014 – 2018
POS T 2014-2020

12.
Modernizarea c.f. Radna (km 614) – Gurasada
2014 – 2018
POS T 2014-2020

13.
Modernizarea c.f. Predeal - Brașov
2014 – 2018
POS T 2014-2020

14.
Modernizarea c.f. Brașov – Sighișoara
2014 – 2019
POS T 2014-2020

15.
Modernizarea c.f. Craiova – Calafat
2014 – 2020
POS T 2014-2020

16.
Modernizarea liniei c.f. Caransebeș – Timișoara – Arad
2016 - 2020
Facilitate TEN-T

77.
Modernizarea liniei c.f. Craiova – Strehaia – Drobeta-Turnu Severin – Caransebeș
2020 - 2025
fără sursa de finanțare


Coridor IX și linii magistrale



88.
Studii pentru modernizarea liniei c.f. Pașcani – Iași – Cristești Jijia – Frontieră pentru circulația cu viteze sporite
2019 – 2021
fără sursa de finanțare

99.
Studii pentru modernizarea liniei de cale ferată Bacău – Pașcani pentru circulația cu viteze sporite
2019 – 2021
fără sursa de finanțare



10.
Studii pentru modernizarea liniei c.f. Focșani – Bacău pentru circulația cu viteze sporite
2017 – 2020
fără sursa de finanțare

111.
Studii pentru modernizarea liniei de cale ferată Ploiești – Focșani pentru circulația cu viteze sporite
2017 – 2020
fără sursa de finanțare

112.
Studii pentru modernizarea și electrificarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu – Frontieră
2014 – 2017
fără sursa de finanțare

113.
Modernizarea liniei de cale ferată Videle – București
2018 – 2020
fără sursa de finanțare

114.
Modernizarea liniei de cale ferată Râmnicu Vâlcea – Pitești - București
2014 – 2020
fără sursa de finanțare

115.
Modernizarea liniei c.f. Craiova – Roșiori - Videle
2014 – 2020
fără sursă de finanțare



16.
Modernizarea rețelei de cale ferată în zona București și perspectiva de dezvoltare a rețelei existente pentru transportul de călători în zona metropolitană
2014 – 2020
fără sursă de finanțare

Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3144
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:47 pm

Jhonyla a scris:
În data de 9 decembrie, au mai fost semnate următoarele contracte:

a) Reabilitare tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparații, Exploatare și Întreținere Regionale Brașov și Timișoara, contract semnat cu consorțiul de firme Swietelsky CF SRL – SOPMET SA – DAFORA SA. Sursa de finanțare este asigurată de Comisia Europeană, cu fonduri nerambursabile, în proporție de 69.25% și de Guvernul României, cu fonduri de la bugetul de stat, în proporție de 30.75%; Contractul prevede lucrări de reabilitare a 5 tuneluri de cale ferată aflate pe raza Centrelor de Reparații, Exploatare și Întreținere Regionale Brașov (lotul I – 3 tuneluri) și Timișoara (lotul II – 2 tuneluri)

Stie cineva despre ce tuneluri este vorba aici ?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:49 pm

Din pacate nu am primit si aceea informatie

Iata partea 3

Noua Carte Albă a Transporturilor ”Foaie de parcurs pentru un spațiul european unic al transporturilor – către un sistem de transport competitiv și eficient din punct de vedere al resurselor” prevede că o mare parte a transportului pe distanță medie trebuie absorbită de transportul feroviar de mare viteză și fixează ca obiectiv finalizarea, până în anul 2050, a unei rețele feroviare europene de mare viteză, triplarea lungimii rețelei feroviare de mare viteză existente până în anul 2030 și menținerea unei rețele feroviare dense în toate statele membre, precizând totodată că până în anul 2050 cea mai mare parte a transportului de călători pe distanțe medii ar trebui să se efectueze pe calea ferată. În acest context și ca urmare a discuțiilor purtate între conducerea MTI și reprezentanții DG MOVE ai Comisiei Europene, Comisia a aprobat în luna aprilie 2011 propunerea părții române de a include în rețeaua TEN-T din țara noastră o Linie nouă de mare viteză pe ruta Frontieră – Arad – Timișoara – Brașov - București – Constanța. Propunerea este confirmată în scrisoarea referitoare la configurația rețelei TEN-T pe teritoriul României, transmisă de conducerea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii către Comisarul pentru Transport al Comisiei Europene în data de 30 mai 2011, în care se menționează localitatea Szeged ca punct de conexiune al rețelei de mare viteză de pe teritoriul țării noastre cu rețeaua de mare viteză de pe teritoriul Ungariei, care va prelungi linia de mare viteză Paris - Viena prin legătura Viena – Budapesta – Szeged. Traseul exact pentru această linie se poate preciza numai după efectuarea studiului de fezabilitate.

Planul de acțiune pe termen scurt și mediu prevede următoarele:



Nr. crt.
Acțiune strategică
Orizont de timp
Observații

1.
Studiu de pre-fezabilitate pentru construirea liniei de mare viteză din România
2012-2013
Sursă de finanțare propusă

2.
Studiu de fezabilitate pentru construirea liniei de mare viteză din România
2014- 2018





Sus In jos
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:52 pm

Partea 4

4. Referitor la obiectivul de investiții „Linia nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea”, vă informăm următoarele :

i. Prin HG 104/2008 au fost actualizați indicatori tehnico – economici ai obiectivul de investiții „Linia nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea” ;

ii. În perioada 2008 – 2010 au fost actualizate clauzele contractuale cu antreprenorul general;

iii. Suma propusă pentru execuția lucrărilor planificate pentru anul 2012 este de 20.000.000 lei.



5. În stația Drăgășani nu se derulează niciun program de modernizare a sistemului automatizat pentru macazuri și semnale.

6. Pentru stația Timișoara-Nord se află în curs de elaborare documentele de licitație în vederea reluării procedurii de adjudecare pentru contractarea restului de executat cu alt antreprenor. Lucrările se preconizează a se relua în trimestrul I 2012.



7. Pentru obiectivul „Redeschiderea circulației pe podul nou de cale ferată peste râul Argeș linia București-Giurgiu între stațiile cf.Vidra și Grădiștea”, a fost prevăzută în anul 2011 alocația bugetară de 210 mii lei în vederea reactualizării studiului de fezabilitate.



8. La ora actuală C.N.C.F CFR SA nu mai are în administrare linii cu ecartament îngust.



Sus In jos
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:55 pm

Partea 5 ultima

9. Situația adjudecării secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile în ultima etapă de licitații desfășurată în data de 11.11.2011 este următoarea:



Nr. Crt.
Structura adm. teritorială
SECȚIA DE CIRCULATIE
OBS.


0
1
2
3

1
CREIR București
Ploiești Crâng - Ploiești Vest
neadjudecate

2
Ploiești Vest -Târgoviște Nord - Fieni - Pietroșița

3
Ditești - Gura Palăngii

4
I.L. Caragiale - Dițești - Moreni

5
București Sud Călători -Titan Sud

6
București Sud Călători - Oltenița

7
Căciulați - Snagov Plaje

8
Buda - Slănic

9
Ploiești Nord - Măneciu

10
CREIR Craiova
Cărbunești - Albeni
neadjudecate

11
Amaradia - Bârsești

12
Băbeni - Berbești - Alunu

13
Argeșelu - Câmpu Lung - Golești

14
Vâlcele - Curtea de Argeș

15
Roșiori - Turnu Măgurele Port

16
Golenți - Poiana Mare








0
1
2
3

17
CREIR Timisoara
Simeria - Pestiș
adjudecate la data de 11.11.2011

18
Simeria - Hunedoara

19
Oravița - Anina
neadjudecate



20
Oravița - Iam

21
Jebel - Liebling
adjudecate la data de 11.11.2011

22
Timișoara Est - Radna

23
Cărpinis - Ionel

24
Lupeni - Lupeni Tehnic - Livezeni

25
CREIR Cluj
Oradea Vest - Cheresig
adjudecate la data de 11.11.2011

26
Câmpia Turzii - Turda

27
Baia Mare - Baia Mare Nord

28
CREIR Brașov
Sebeș Alba - Petreștii de Pădure
neadjudecate

29
CREIR Iasi
Dornești - Gura Putnei - Putna
neadjudecate

30
Dornișoara - Floreni

31
Gura Humorului - Dărmănești

32
Crasna - Huși

33
CREIR Galati
Făurei - Tecuci
adjudecate la data de 11.11.2011

34
Mărășești - Panciu

35
Comănești - Moinești

36
Buzău - Berca

Sus In jos
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3481
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 5:57 pm

astept pareri Very Happy
dar si intrebari (pana la 18.30 ca sa pot raspunde eu am sa intru in vacanta foarte luuuunnnga) Smile
Sus In jos
rizelgeorgel2004
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 559
Reputatie : 3215
Data de inscriere : 23/10/2009

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 6:05 pm

Se pare ca majoritatea raspunsurilor de la CFR SA cam sunt vrajeli. Se pare ca peste 15 ani ne vom intoarce la cal si la caruta...
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 1099
Varsta : 41
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 3144
Data de inscriere : 10/05/2011

MesajSubiect: Re: Informații generale   Mier Dec 14, 2011 6:19 pm

Jhonyla a scris:
astept pareri Very Happy
dar si intrebari (pana la 18.30 ca sa pot raspunde eu am sa intru in vacanta foarte luuuunnnga) Smile

Ce parere ai despre intentia de a baga ETCS/ERTMS nivel 2 pe coridorul 4 si nu (doar) nivelul 1 ? Din punctul meu de vedere nivelul 2 nu se preteaza realitatilor feroviare romanesti , acesta confundandu-se in Europa mai dezvoltata cu HSR si nu cu linii de 160...
Avand in vedere costurile dar si lipsa de renntabilitate nu pot sa ma gandesc decat la alta cheltuiala absurda si nejustificata... Daca pentru M800 s-a ales solutia implementarii nivelului 1 nu inteleg logica alegerii nivelului 2 pentru restul coridorului...Am inteles ca vor sa se joace pe Bucuresti-Ploiesti cu 2-ul ca sa vada si ei cum sta treaba insa cred ca se intind mai mult decat plapuma cu restul...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Informații generale   Astazi la 6:21 pm

Sus In jos
 

Informații generale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Informații generale
» Informații generale
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Dicționar de termeni tehnici si notiuni feroviare
» INFORMATII GENERALE DESPRE TFG si TFC
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-