Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiți | 
 

 Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
KQQ

avatar

Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 3363
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Sam 02 Iul 2011, 03:16

Si, totusi, chinezii nu se lasa in ceea ce priveste:
-ruta central-nordica a Drumului Matasii
-ecartamentul
Altfel spus, se ambitioneaza sa construiasca o linie ferata cu ecartament normal, prin pasul Irkeshtam:

http://www.andrewgrantham.co.uk/afghanistan/3929/china-to-afghanistan-via-tajikstan/

informatii pe aceasta tema mai sunt disponibile la doua adrese. Una este contra cost.

http://news.tj/en/news/iranian-company-conducts-feasibility-study-tajik-stretch-kashgar-herat-railroad

Nu am accesat-o, avand in vedere ca nu am incredere in tranzactiile on-line, iar cealalta adresa e gratuita

http://news.tj/en/news/construction-tajikistan-afghanistan-iran-rail-link-be-discussed-dushanbe-october

Din cele scrise rezulta ca:
-fie Turkmenistanul si, poate, Uzbekistanul isi vor normaliza ecartamentul (cel putin, pe unele trasee) pentru ca marfurile din China sa poat tranzita statele respective faraa pierde prea mult timp
-fie se vor schimba boghiurile trenurilor langa Dushanbe
-fie se va recurge la solutia boghiurilor cu ecartament variabil.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2994
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5609
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Joi 25 Aug 2011, 15:26

Cel mai lung traseu feroviar posibil din Romania, pe etape:

1. Bucuresti Nord- Cernauti- Kiev- Moskva Kievskaya
Distanta 2099 km, tren "Bulgaria Express". Plecare vineri (6.53), sosire sambata (23.09) sau duminica (4.52). Pret: cca 100 USD
2. Moskva YAroslavsky- Ulan Bator- Beijing
Distanta: 7827 km, tren "004". Plecare luni (22.03), sosire sambata (14.31). Pret: cca 900 euro (clasa 1), 400 euro (clasa a doua)
3. Beijing West- Hanoi
Distanta: 2996 km, plecare luni (16.16), sosire miercuri (8.10). Pret: 298 USD (vagon de dormit)
4. Hanoi- Ho Chi Minh
Distanta: 1726 km, tren "SE-3", plecare miercuri (23.00), sosire vineri (5.00). Pret: 100 USD (vagon de dormit).

De la Ho Chi Minh, pana la frontiera thailandeza, nu exista cale ferata (in trafic public), fiind necesara utilizarea autobuzului.

5. Ho Chi Minh- Phnom Penh, autobuz "Mekong Express" sau "Kamho Sango"
Distanta: cca 250 km. Plecare vineri (7.30), sosire vineri (13.30). Pret: 15 USD
6. Phnom Penh- Siem Reap (cu templul "Angora Wat"- simbolul national al Cambodgiei), autobuz
Distanta: cca 251 km. Plecare vineri (14.00), sosire vineri (20.00). Pret: 10 USD
7. Siem Reap- Poiphet, cu autobuzul
Distanta: cca cca 250 km, plecare duminica (8.00), sosire duminica (11.00). Pret: 25 USD
8. Poiphet- Aranyaprathet, cu autobuzul sau taxi
Distanta: cca 15 km, plecare duminica (12.00), sosire duminica (cca 13.00). Pret: cca 25 USD

De la Aranyaprathet (intrare in Thailanda) se reia calatoria cu trenul.

9. Aranyaprathet- Bankok
Distanta: 255 km, plecare duminica (13.55), sosire duminica (19.55). Pret: 20 USD
10. Bankok Hualamphon- Butterworth
*intreaga distanta feroviara Bankok-Singapore este de 1946 km.
Tren "S-35", plecare luni (14.45), sosire marti (13.51). Pret: 34 USD
11. Butterworth- Kuala Lumpur
Tren "21", plecare marti (22.12), sosire miercuri (5.40). Pret: 26 USD
12. Kuala Lumpur- Singapore Tanjong Pagar
Tren "1", plecare miercuri (14.17), sosire miercuri (21.10). Pret: 25 USD

Total distanta: 17.615 km, timp de mers (total): cca 3 saptamani
De la Singapore exista vapor (3500 km) pana la Darwin (Australia), iar de aici se poate utiliza trenul australian "The Gan" (Darwin- Alice Springs- Tarcoola- Adelaide), si apoi Adelaide-Sydney.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2994
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5609
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Joi 25 Aug 2011, 15:34

Se strabat doua continente, 10 state (Romania, Ucraina, Rusia, Mongolia, China, Vietnam, Cambodgea, Thailanda, Malaysia si Singapore), 3 tipuri de ecartamente (normal intre Bucuresti Nord- Vadu Siretului si Jamin Ude/Erlian- Pinchang/Dong Dang, in China; larg de 1524 mm intre Vadul Siretului- Jamin Ude/Erlian; si ingust de 1000 mm, de la Dong Dang la Singapore).

Fac precizarea ca datele le-am luat de pe site-ul "How to travel by train from Beijing to Singapore".
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   

Sus In jos
 

Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial
» Caile ferate din Basarabia
» Harta cu reteaua Cai Ferate Romane
» Pagini din istoria Căilor Ferate Române
» Caile Ferate Romane
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-