Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
KQQ



Numarul mesajelor : 349
Reputatie : 3108
Data de inscriere : 21/06/2009

MesajSubiect: Re: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Sam 02 Iul 2011, 03:16

Si, totusi, chinezii nu se lasa in ceea ce priveste:
-ruta central-nordica a Drumului Matasii
-ecartamentul
Altfel spus, se ambitioneaza sa construiasca o linie ferata cu ecartament normal, prin pasul Irkeshtam:

http://www.andrewgrantham.co.uk/afghanistan/3929/china-to-afghanistan-via-tajikstan/

informatii pe aceasta tema mai sunt disponibile la doua adrese. Una este contra cost.

http://news.tj/en/news/iranian-company-conducts-feasibility-study-tajik-stretch-kashgar-herat-railroad

Nu am accesat-o, avand in vedere ca nu am incredere in tranzactiile on-line, iar cealalta adresa e gratuita

http://news.tj/en/news/construction-tajikistan-afghanistan-iran-rail-link-be-discussed-dushanbe-october

Din cele scrise rezulta ca:
-fie Turkmenistanul si, poate, Uzbekistanul isi vor normaliza ecartamentul (cel putin, pe unele trasee) pentru ca marfurile din China sa poat tranzita statele respective faraa pierde prea mult timp
-fie se vor schimba boghiurile trenurilor langa Dushanbe
-fie se va recurge la solutia boghiurilor cu ecartament variabil.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Joi 25 Aug 2011, 15:26

Cel mai lung traseu feroviar posibil din Romania, pe etape:

1. Bucuresti Nord- Cernauti- Kiev- Moskva Kievskaya
Distanta 2099 km, tren "Bulgaria Express". Plecare vineri (6.53), sosire sambata (23.09) sau duminica (4.52). Pret: cca 100 USD
2. Moskva YAroslavsky- Ulan Bator- Beijing
Distanta: 7827 km, tren "004". Plecare luni (22.03), sosire sambata (14.31). Pret: cca 900 euro (clasa 1), 400 euro (clasa a doua)
3. Beijing West- Hanoi
Distanta: 2996 km, plecare luni (16.16), sosire miercuri (8.10). Pret: 298 USD (vagon de dormit)
4. Hanoi- Ho Chi Minh
Distanta: 1726 km, tren "SE-3", plecare miercuri (23.00), sosire vineri (5.00). Pret: 100 USD (vagon de dormit).

De la Ho Chi Minh, pana la frontiera thailandeza, nu exista cale ferata (in trafic public), fiind necesara utilizarea autobuzului.

5. Ho Chi Minh- Phnom Penh, autobuz "Mekong Express" sau "Kamho Sango"
Distanta: cca 250 km. Plecare vineri (7.30), sosire vineri (13.30). Pret: 15 USD
6. Phnom Penh- Siem Reap (cu templul "Angora Wat"- simbolul national al Cambodgiei), autobuz
Distanta: cca 251 km. Plecare vineri (14.00), sosire vineri (20.00). Pret: 10 USD
7. Siem Reap- Poiphet, cu autobuzul
Distanta: cca cca 250 km, plecare duminica (8.00), sosire duminica (11.00). Pret: 25 USD
8. Poiphet- Aranyaprathet, cu autobuzul sau taxi
Distanta: cca 15 km, plecare duminica (12.00), sosire duminica (cca 13.00). Pret: cca 25 USD

De la Aranyaprathet (intrare in Thailanda) se reia calatoria cu trenul.

9. Aranyaprathet- Bankok
Distanta: 255 km, plecare duminica (13.55), sosire duminica (19.55). Pret: 20 USD
10. Bankok Hualamphon- Butterworth
*intreaga distanta feroviara Bankok-Singapore este de 1946 km.
Tren "S-35", plecare luni (14.45), sosire marti (13.51). Pret: 34 USD
11. Butterworth- Kuala Lumpur
Tren "21", plecare marti (22.12), sosire miercuri (5.40). Pret: 26 USD
12. Kuala Lumpur- Singapore Tanjong Pagar
Tren "1", plecare miercuri (14.17), sosire miercuri (21.10). Pret: 25 USD

Total distanta: 17.615 km, timp de mers (total): cca 3 saptamani
De la Singapore exista vapor (3500 km) pana la Darwin (Australia), iar de aici se poate utiliza trenul australian "The Gan" (Darwin- Alice Springs- Tarcoola- Adelaide), si apoi Adelaide-Sydney.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2364
Varsta : 34
Localizare : Husi
Reputatie : 4720
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Joi 25 Aug 2011, 15:34

Se strabat doua continente, 10 state (Romania, Ucraina, Rusia, Mongolia, China, Vietnam, Cambodgea, Thailanda, Malaysia si Singapore), 3 tipuri de ecartamente (normal intre Bucuresti Nord- Vadu Siretului si Jamin Ude/Erlian- Pinchang/Dong Dang, in China; larg de 1524 mm intre Vadul Siretului- Jamin Ude/Erlian; si ingust de 1000 mm, de la Dong Dang la Singapore).

Fac precizarea ca datele le-am luat de pe site-ul "How to travel by train from Beijing to Singapore".
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial   Astazi la 06:11

Sus In jos
 

Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Aparitia si dezvoltarea cailor ferate pe plan mondial
» Caile ferate din Basarabia
» Harta cu reteaua Cai Ferate Romane
» Pagini din istoria Căilor Ferate Române
» Caile Ferate Romane
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-