Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Accidente feroviare

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 44
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 3682
Data de inscriere : 30/03/2010

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Lun 19 Dec 2011, 15:03

Si ce treaba are ala? Din poze pare ca venea,nu se ducea, dupa poza aia.
Cauze pot fi multe...
Sus In jos
nico2001



Numarul mesajelor : 12
Reputatie : 1969
Data de inscriere : 14/12/2011

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Lun 19 Dec 2011, 16:41

Un indiciu ------ s-a lasat numai cu sanctionarea ..... cu 5% pe una luna.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Joi 22 Dec 2011, 14:26

Caz asemanator, IDM a gresit, mecanicul nu a oprit la indicatia semnalului.

http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/Incident%20Orsova%2017%2010%202011.pdf

Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5637
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Mier 28 Dec 2011, 08:51

Sus In jos
IonutChircu

avatar

Numarul mesajelor : 776
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3415
Data de inscriere : 05/05/2010

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Lun 02 Ian 2012, 23:44

Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5637
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Mar 03 Ian 2012, 07:35

mersi pentru partea a II-a nu am mai cautat-o
Am sa caut sa vad daca gasesc partea a III-a
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2062
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4835
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Joi 05 Ian 2012, 16:35

Iata unde s-au produs cele doua accidente dintre Valea Larga si Posada:

19 septembrie 1922:



Astazi punctul e in zona km 115+5; acelasi portal al tunelului din prima fotografie se vede in plan indepartat, in centrul imaginii:



Poza din 1922 e facuta din acest punct: 45°17'21.84"N/ 25°36'25.78"E.

13 iulie 1922:



Acum este la km 116+1:



Podul prabusit a fost banuiesc inlocuit cu cel din beton, vizibil in dreapta. Acum pe el sint instalate niste conducte.

Coordonatele punctului din care a fost facuta poza originara:

45°17'32.24"N/ 25°36'1.02"E

* Sursa pozelor alb negru sint documentele de mai sus.


Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Vin 06 Ian 2012, 10:22, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 3674
Localizare : Brașov
Reputatie : 5981
Data de inscriere : 10/06/2011

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Joi 05 Ian 2012, 18:56

Frumoase poze ,felicitari. Sunt interesante pozele vechi.Din ce cauza s-a prabusit podul din prima poza?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2062
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4835
Data de inscriere : 16/01/2010

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Vin 06 Ian 2012, 10:31

Merci:) In documentele puse de okhiu si MariusD scrie ca nu s-a putut stabili cu precizie cauza. Probabil, fiind construite in regim "de razboi", unele operatiuni nu au putut fi executate la calitatea normala.
Sus In jos
Cont dezactivat



Numarul mesajelor : 582
Varsta : 50
Reputatie : 2610
Data de inscriere : 05/11/2011

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Lun 17 Sept 2012, 23:45

Un accident de acum aproape 5 ani in urma:

http://www.gandul.info/news/tir-cu-mere-spulberat-de-trenul-intercity-budapesta-bucuresti-2308455

Locomotiva si primul vagon, la mai putin de 24 ore, dupa impactul cu TIR-ul incarcat cu mere, in statia Arad:







Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 1897
Varsta : 28
Localizare : Pitesti
Reputatie : 5242
Data de inscriere : 27/08/2008

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Mar 18 Sept 2012, 01:56

tozlovanuvlad a scris:
Iata unde s-au produs cele doua accidente dintre Valea Larga si Posada:

19 septembrie 1922:



Astazi punctul e in zona km 115+5; acelasi portal al tunelului din prima fotografie se vede in plan indepartat, in centrul imaginii:



Poza din 1922 e facuta din acest punct: 45°17'21.84"N/ 25°36'25.78"E.

13 iulie 1922:



Acum este la km 116+1:



Podul prabusit a fost banuiesc inlocuit cu cel din beton, vizibil in dreapta. Acum pe el sint instalate niste conducte.

Coordonatele punctului din care a fost facuta poza originara:

45°17'32.24"N/ 25°36'1.02"E

* Sursa pozelor alb negru sint documentele de mai sus.

"Înlocuirea podurilor provizorii cu poduri definitive a fost o lucrare de lungă durată, ce a necesitat importante eforturi și nu s-a putut duce la bun sfârșit decât datorită importurilor de tabliere primite în contul datoriilor de război, precum și din comenzile ulterioare făcute pe baza împrumutului din anul 1929. Întârzierea înlocuirii unora dintre poduri a provocat multe neplăceri Administrației CFR între care și două catastrofe feroviare. Acestea s-au produs în vara anului 1922 pe linia Ploiești-Predeal, între stațiile Posada și Valea Largă, unde trupele germane introduseseră în cale două poduri militare de tip Lubbeck, din elemente bulonate și de aceeași deschidere(46 m), în locul podurilor peste Prahova de la km 55+900 și 56+550, distruse în timpul războiului. La 13 iunie 1922, în timp ce trenul accelerat 15 cu dublă tracțiune urca spre Predeal, podul de la km 56+550 a cedat sub a doua locomotivă, iar trenul s-a prăbușit, provocând numeroși morți și răniți. După două luni, a căzut și cel de-al doilea pod, fără a produce însă victime omenești, tot la trecerea unui tren de călători. Erau primele poduri din țară căzute sub circulație. Cele două accidente au dat semnalul intensificării lucrărilor de desființare a provizoratelor la poduri și de trecere la soluții definitive. Cu teoate acestea, acțiunea s-a desfășurat de-a lungul unei perioade foarte lungi."(D. Iordănescu, C. Georgescu - Construcții pentru Transporturi în România)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
spiderpc

avatar

Numarul mesajelor : 406
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2075
Data de inscriere : 12/10/2012

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Mar 04 Dec 2012, 21:23

Am gasit prin calculator niste imagini mai vechi, nu mai stiu de cand, cu un tren care lovise un camion:



Isi aduce aminte cineva mai multe detalii? :roll:
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
Vlad
Administrator
Administrator
avatar

Numarul mesajelor : 7257
Varsta : 30
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 11045
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Mar 04 Dec 2012, 21:34

E accidentul din februarie 2009 din halta Budai de pe 606. Trenul implicat este Acc 1765 Iași - Timișoara, tras de EA 086 (și azi se văd urmele accidentului la postul 1). Primul vagon a fost serios avariat și răsturnal lângă linie unde a stat luni bune.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Mier 05 Dec 2012, 09:50

Erau poze cu el cum incepuse sa fie demontat.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
avatar

Numarul mesajelor : 2661
Varsta : 35
Localizare : Husi
Reputatie : 5150
Data de inscriere : 03/11/2010

MesajSubiect: Accidente feroviare   Mier 19 Dec 2012, 08:00

Despre accidentul de la Frunzeasca din 1972 nu prea am gasit date mai precise! Din ce am reusit sa aflu, situatia ar fi fost urmatoarea (corectati-ma daca gresesc!): atunci, statia Frunzeasca mai era inca echipata cu semnalizare mecanica. Trenul accelerat Iasi- Bucuresti (tractat de o locomotiva cu aburi) trebuia in mod normal sa treaca prin statie fara oprire, pe linia directa. Insa, datorita faptului ca linia directa era ocupata cu un tren de marfa, parcursul pentru accelerat a fost facut pe o linie abatuta.
Insa, pe vremea accea, semnalele mecanice prevestitoare erau echipate numai cu o singura paleta, putand da doar indicatia de oprire sau liber! In plus, echiparea cu statii RTF a locomotivelor era de-abia la inceput. Astfel, mecanicul de locomotiva nu a mai putut fi avizat de aceasta schimbare neasteptata a liniei pe care urma sa tranziteze statia. In consecinta, convins ca va tranzita statia pe linie irecta, intra cu viteza stabilita, iar apoi, la angajarea pe linie abatuta, si din cauza vitezei si din cauza ca aceea linie abatuta prezenta unele deficiente, trenul deraiaza si se rastoarna, inregistrandu-se morti si raniti.
Dupa acest accident, toate semnalele mecanice prevestitoare vor fi echipate si cu cea de-a doua paleta , pentru a putea da si indicatia de "liber cu viteza stabilita"sau "liber cu viteza redusa"".
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   

Sus In jos
 

Accidente feroviare

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Accidente feroviare
» Dicționar de termeni tehnici si notiuni feroviare
» Zilele Feroviare 2012, Gara de Nord, 9-10 Octombrie.
» Ce simulatoare feroviare va plac?
» Poduri feroviare
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-