Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Dublări de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5
AutorMesaj
Jhonyla



Numarul mesajelor : 1299
Reputatie : 3478
Data de inscriere : 30/01/2011

MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Lun Oct 21, 2013 9:16 pm

da pe schema la Ortisoara chiar am vazut ca urma sa fie montat
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Mar Oct 22, 2013 12:07 am

yeu1 a scris:
Are cineva idee ce anume justifica dublarea aceea pe 202? Am trecut pe acolo si cu IR si cu R, cu R am mers pe firul sudic dinspre Craiova spre Tg. Jiu si stiu ca a facut statie pe firul asta. Cu IR am mers doar pe firul nordic care e direct(i-a dat sa zaca, am simtit curbele de ziceam ca sunt cu avionul Very Happy).
Eu cred ca intrebarea se refera la dublarea pe amplasamente diferite si nu alaturate.Practic un fir s-a construit complet separat de celalalt, aproape ai zice ca e alta linie.

Sus In jos
yeu1



Numarul mesajelor : 54
Localizare : Targoviste
Reputatie : 1986
Data de inscriere : 22/08/2011

MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Mar Oct 22, 2013 1:18 am

Pai din ce am vazut e si o diferenta de nivel ce pare destul de consistenta, firul nordic fiind mai sus ca cel sudic. Avand in vedere distanta mare intre fire, si ca R face statie in localitatea ce desparte cele doua fire, s-a stabilit cumva ca trenurile ce opresc sa vina doar pe firul sudic? E ciudat sa astepti trenul intr-un loc si el sa treaca la un km de tine in partea cealalta a satului.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7249
Varsta : 29
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 10895
Data de inscriere : 08/04/2009

MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Mar Oct 22, 2013 7:51 am

Linia coboară de la Copăcioasa (262m) la Lunca Budieni (215m). Firul 1 (nordic) începe să coboare după ce trece de halta Budieni, pe când firul 2 începe coborârea după ce iese din Copăcioasa, probabil de aceea firul 1 pare mai sus.

Din ce am observat, firul 1 (cel nordic și direct) este firul nou. Probabil amplasamentul firului vechi (firul 2) și numărul mare de curbe de pe acesta, au dus la alegerea unui alt traseu pentru firul nou, un traseu pe care să se poată circula cu viteze mai mari. Pe firul 1 aliniamentele sunt mai lungi și curbele mai puține.

Nu știu dacă era în plan mutarea firului 2 pe același terasament cu firul 1 (loc este).
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Dublări de linii   Astazi la 4:15 pm

Sus In jos
 

Dublări de linii

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Dublări de linii
» Linii industriale
» Electrificari de linii
» Constructii si reconstructii de linii
» Orasul Bucuresti
Pagina 5 din 5Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-