Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine ați venit pe Forumul pasionaților de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veți gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Stiri internationale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Urmatorul
AutorMesaj
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2871
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mier Feb 23, 2011 8:56 am

eddye a scris:
mitzaciobanu a scris:
de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Intre Kapikule si Istanbul sunt 304 de kilometri facuti in 4h52' si 4h55' ! Rapidele 465 si 464 sunt trenuri de noapte pe relatia respectiva ! In orice caz ; cred ca vor fi vagoane scaun de cl.2-a TCDD ! Asta daca intre Svilengrad si Bucuresti + retur ; se vor folosi aceleasi 4 vagoane ca si pana acum , 2 dus , 2 intors ( 2vag.cl2-a TCDD ;2 dormitor 71-70 CFR)

Vagonul TCDD Bucuresti-Istanbul este cuseta cl. a 2-a, nu cl. a 2-a "standard". Un alt mesaj de pe acelasi forum zice ca ar putea fi vagoane cuseta intre Kapikule si Istanbul, dar care ar circula ca si vagoane clasa, deci fara lenjerie de pat, si probabil fara insotitor.

Pentru acest Bucuresti-Istanbul trebuie oricum 3 garnituri de vagoane, din cauza timpului mare de parcurs. Cu putina indemanare sunt sigur ca ar putea fi folosite doua garnituri intre Bucuresti si Svilengrad iar a 3-a sa circule intre Kapikule si Istanbul dus-intors. Ar trebui doar o mica ajustare de orar la plecarea din Kapikule spre Istanbul (care probabil va fi facuta oricum, deoarece transbordarea necesita ceva timp in plus).

PS Ce tip de vagon de dormit CFR circula de obicei? 71-70, 71-80 sau 71-31?
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreș
Reputatie : 5064
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mier Feb 23, 2011 10:13 am

mitzaciobanu a scris:
eddye a scris:
mitzaciobanu a scris:
de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Intre Kapikule si Istanbul sunt 304 de kilometri facuti in 4h52' si 4h55' ! Rapidele 465 si 464 sunt trenuri de noapte pe relatia respectiva ! In orice caz ; cred ca vor fi vagoane scaun de cl.2-a TCDD ! Asta daca intre Svilengrad si Bucuresti + retur ; se vor folosi aceleasi 4 vagoane ca si pana acum , 2 dus , 2 intors ( 2vag.cl2-a TCDD ;2 dormitor 71-70 CFR)

Vagonul TCDD Bucuresti-Istanbul este cuseta cl. a 2-a, nu cl. a 2-a "standard". Un alt mesaj de pe acelasi forum zice ca ar putea fi vagoane cuseta intre Kapikule si Istanbul, dar care ar circula ca si vagoane clasa, deci fara lenjerie de pat, si probabil fara insotitor.

Pentru acest Bucuresti-Istanbul trebuie oricum 3 garnituri de vagoane, din cauza timpului mare de parcurs. Cu putina indemanare sunt sigur ca ar putea fi folosite doua garnituri intre Bucuresti si Svilengrad iar a 3-a sa circule intre Kapikule si Istanbul dus-intors. Ar trebui doar o mica ajustare de orar la plecarea din Kapikule spre Istanbul (care probabil va fi facuta oricum, deoarece transbordarea necesita ceva timp in plus).

PS Ce tip de vagon de dormit CFR circula de obicei? 71-70, 71-80 sau 71-31?
Ok ; multumesc de informatii !
Raman dator !
Dormitorul CFR este 71-70 ! Doar asta se gaseste pe internationale !
Sus In jos
Saruman
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 99
Varsta : 27
Localizare : Bulgaria/Gabrovo
Reputatie : 2270
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mier Feb 23, 2011 10:27 am

The closing Svilengrad - Kapi Kule, due to the project for the reconstruction and electrification of this section. International trains in this area will only move to Svilengrad from the Bulgarian side and the Kapi Kule in Turkey. Between the 2 stations, passengers will be transported by bus. Freight trains will be diverted via Greece: Svilengrad - Dikea - Pythion - Pehlivankoy.
Sus In jos
http://trainspotters.tk
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2871
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mier Feb 23, 2011 3:06 pm

eddye a scris:
Dormitorul CFR este 71-70 ! Doar asta se gaseste pe internationale !

Nu numai 71-70 circula pe trenuri internationale. Pana anul trecut sigur mai ieseau din tara si 71-31 sau 71-80 (Belgrad/Istanbul/Thessaloniki/Sofia sau cateodata Budapesta) 71-80 seamana foarte mult cu 71-70. Practic 71-70 este varianta modernizata a lui 71-80. Iar acum pe Ister a devenit standard vagonul 70-91 (cu cabine cu dus si toaleta).

Credeam ca pe Istanbul au ramas 71-31 sau 71-80, dar e un pas inainte daca s-a trecut la 71-70.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Vin Apr 01, 2011 1:57 pm

Spania realizează circuite de testare la viteze de 500 km/oră

ADIF, administratorul infrastructurii feroviare spaniole, va realiza un circuit pentru testarea trenurilor la viteze de peste 500 km pe oră. Proiectul va fi realizat în provincia Malaga și va avea trei linii circulare de 80 km în total.
ADIF va investi pentru realizarea circuitului de testare 400 milioane de euro. Proiectul va fi finanțat și de Uniunea Europeană și de parteneri privați.
Primul circuit, de 55 km, va fi construit cu ecartament normal și va permite viteze de până la 520 km pe oră. Cel de al doilea circuit, de 20 km, va permite circularea trenurilor cu ecartament normal și cu ecartament larg cu viteze de 220 km pe oră. Cel de al treilea circuit, de 5 km, va fi destinat materialului rulant pentru transport urban.
Proiectul, aflat în faza obținerii aprobărilor de mediu, va fi finalizat probabil în 2015, lucrările de construcție urmând să dureze 39 de luni.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mar Mai 03, 2011 10:03 am

Mai multe trenuri au fost incendiate la Buenos Aires în timpul unui protest al pasagerilor

Mulțimea a răsturnat apoi ghișeele pentru bilete. Și a distrus scaunele și coșurile de gunoi. Totul a pornit de la un tren deraiat, care a provocat întârzieri importante pe liniile de cale ferată.

Protest incendiar la Buenos Aires. Înfuriați că trenurile întârziau prea mult, sute de pasageri au dat foc unor garnituri staționate în gări.

Mulțimea a răsturnat apoi ghișeele pentru bilete. Și a distrus scaunele și coșurile de gunoi. Totul a pornit de la un tren deraiat, care a provocat întârzieri importante pe liniile de cale ferată. Mii de navetișțti au rămas blocați pe peroane, ieri dimineața, la o oră de vârf.

Nemulțumiți de felul în care compania de transport gestiona criza, ei au decis să protesteze incendiind vagoanele. Mai multe garnituri au fost făcute scrum dar nu s-au înregistrat victime.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Joi Mai 26, 2011 10:06 pm

PKP Intercity nu are încă fondurile pentru materialul rulant nou

PKP Intercity nu a reușit încă să strângă toate fondurile necesare achiziționării noului material rulant de tip Pendolino de la Alstom, arată ziarul „Dziennik Gazeta Prawna”.
Contractul cu Alstom pentru viitoarele trenuri este programat să fie semnat pe 30 mai, PKP Intercity beneficiind apoi de încă trei luni pentru încheierea finanțării. Acordul prevede achiziționarea a 20 de trenuri de tip Pendolino, capabile să dezvolte viteze de până la 250 km/oră. Valoarea contractului se ridică la circa 400 milioane euro.
Potrivit ziarului „Dziennik Gazeta Prawna”, PKP Intercity contează pe garanții din partea statului, aceasta fiind una din condițiile impuse de Banca Europeană de Investiții, care va asigura 50% din fondurile necesare achiziției. Potrivit unei surse citate de ziar, Ministerul de Finanțe ar putea da acordul pentru acordarea garanțiilor, deoarece achiziția acestor trenuri face parte din planurile guvernului de a își îmbunătăți imaginea în vederea campaniei electorale din această vară.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Joi Iul 21, 2011 9:31 pm

Polonia: Rețeaua feroviară de mare viteză estimată la 6,2 mld USD

Polonia a dezvăluit faptul că pentru rețeaua feroviară de mare viteză, propusă pentru a fi construită, costurile s-ar putea ridica la 118 miliarde zloți (6,25 mld USD sau cca 4,3 mld euro).
Lucrările ar putea începe în 2014, Polonia planificând, de asemenea, ca până în 2020 să construiască o serie de căi ferate de mare viteză interconectate care să lege orașele poloneze.
Planurile actuale iau în calcul proiectul liniei „Y” care va lega Varșovia de Lodz, punct în care linia se va desprinde în două ramuri, una către orașul vestic Wroclaw, în timp ce o a treia linie va lega Wroclaw de Poznan.
Compania spaniolă Ingenieria IDOM a fost deja aleasă, în aprilie 2010, să realizeze studiul de fezabilitate pentru acest proiect, din care prima parte va fi prezentată până la sfârșitul acestui an, urmând ca partea a doua să fie livrată în aproximativ 18 luni. Prima parte a studiului de fezabilitate va indica locația exactă pentru acest proiect.
Costul materialului rulant este estimat la 4 până la 6 miliarde zloți (1,4-2 mld USD), cu toate acestea, costurile reale ale întregului proiect vor fi putea fi apreciate doar după ce studiul de fezabilitate va fi finalizat.
Uniunea Europeană a acordat o subvenție de 80 milioane euro pentru acest studiu de fezabilitate, planificat a fi finanțat parțial prin fonduri UE.
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=22056&lang=ro
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2871
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam Aug 20, 2011 1:43 pm

MAV au lansat pe site-ul lor de internet un sistem interactiv de informare in timp real despre starea trenurilor (intarziere, localizare). Mie mi se pare foarte reusit. Daca vreti sa va jucati putin: http://elvira.mav-start.hu/terkep/
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam Aug 20, 2011 2:07 pm

Foarte reusit site'ul
Sus In jos
cristyadaX



Numarul mesajelor : 372
Varsta : 23
Reputatie : 2486
Data de inscriere : 20/03/2011

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam Aug 20, 2011 8:28 pm

Ceva in genu este si aici http://cfr.webgis.ro/ de la cfr doar ca nu e in timp real..e doar simulare...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Lun Oct 03, 2011 4:19 pm

Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10217
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Lun Oct 03, 2011 9:14 pm

Daca citesti atent si la ei sunt discutii cum ca skoda ar putea face trenuri mai ieftine la aceeasi calitate Smile.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9210
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11848
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Lun Oct 03, 2011 11:17 pm

DUAL a scris:
Daca citesti atent si la ei sunt discutii cum ca skoda ar putea face trenuri mai ieftine la aceeasi calitate Smile.

Nu au ce trenuri sa faca Skoda si acuma o saptamana consiliul concurentie din Cehia vezi data din articol 23 septembrie a respins plangerea celor de la Skoda ..
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 28
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 3482
Data de inscriere : 20/08/2009

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mar Oct 04, 2011 10:56 am

Skoda face locomotive electrice gen: http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000006&file=skoda_380017_52&action=image, rame electrice City Elephant http://en.wikipedia.org/wiki/%C4%8CD_Class_471 Astea fiind mai cunoscute...
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Astazi la 9:50 pm

Sus In jos
 

Stiri internationale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Stiri internationale
» Trenuri internaționale
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Bucuresti-Paris !
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 3 din 18Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 18  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-