Forumul pasionatilor de trenuri din România
Bine aşi venit pe Forumul pasionaşilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veşi gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Stiri internationale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Urmatorul
AutorMesaj
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5498
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Vin 03 Dec 2010, 15:46

nu la noi oricum asta se stie si se va sti mult si bine
Sus In jos
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2654
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: 800 Km/h   Vin 03 Dec 2010, 18:48

adrian78hd a scris:
am citit in alta parte ca vor sa ajunga la trenuri de 800km/h
Inca de acum 18 ani cand terminam si eu scoala, specialistii de la Alstom cei care au facut TGV-ul spuneau ca teoretic sistemul clasic roata-sina poate duce fara probleme pana la vreo 800Km/h!
Nu confundati vitezele record cu vitezele de circulatie de zi cu zi vitezele record sunt varful diagramei de viteza si se ating in palier si aliniament, oricat de dreapta ar fi o linie tot are declivitati si curbe unde exista limite mai mici. Smile
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Vin 03 Dec 2010, 20:14

halmarius a scris:
Nu confundati vitezele record cu vitezele de circulatie de zi cu zi vitezele record sunt varful diagramei de viteza si se ating in palier si aliniament, oricat de dreapta ar fi o linie tot are declivitati si curbe unde exista limite mai mici. Smile

Exemplu la cea mai noua linie TGV din Paris spre Metz/Nancy/Strasbourg: Pe tronsonul de mare viteza finalizat (pana la Metz/Nancy) viteza maxima atinsa a fost de 574.8 km/h, viteza maxima comerciala este de 320 km/h (confirmata de GPS-ul meu), iar viteza medie este undeva la 250 km/h.
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5498
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Vin 03 Dec 2010, 20:17

250 km/h e maxim ca am fost la mecanic in cabina e superb zici ca zbori ;dar la 574.5 in cati kilometrii opresti?
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Vin 03 Dec 2010, 20:24

mastan, imi pare rau sa te contrazic, dar viteza maxima este de 320 km/h (si este mentinuta pe o buna parte din traseu). Vezi aici: "One word: speed - Travel at 320 kph".
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5498
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Vin 03 Dec 2010, 20:30

pe distanta paris-nice ville am calatorit cu viteza maxima 250 .eu tio spun din propria experienta.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam 04 Dec 2010, 00:41

ok. eu vorbeam de Paris-Strasbourg, care este cea mai noua si cea mai rapida linie (a fost data in folosinta acum 3 ani si jumatate), iar trenurile ating astazi pe aceasta linie pana la 320 km/h. De altfel, si ICE-ul german, care circula pe aceeasi line de la Frankfurt la Paris, atinge tot aceeasi viteza. Detalii aici. Alte detalii despre timpii de parcurs gasiti aici.

Distanta intre Paris si Strasbourg pe calea ferata este de exact 503 km, iar TGV-ul are nevoie de 2 ore si 20 de minute pentru aceasta ruta (respectiv 1 ora si 50 de minute dupa darea in folosinta a celei de-a doua parti a linii de mare viteza). O distanta echivalenta in Romania ar fi Bucuresti Nord-Cluj Napoca (exceptie facand relieful, care este mai complicat la noi). Dati-mi voie sa visez: va dati seama, stimati pasionati feroviari, cum ar fi ca un drum de la Bucuresti la Cluj sau Suceava sa dureze sub 2 ore? Voi incheia insa visul aici...
Sus In jos
cont inactiv



Numarul mesajelor : 1571
Reputatie : 4124
Data de inscriere : 25/04/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam 04 Dec 2010, 14:07

Asta e un fel de aeroport terestru, sa treaca o linie de inalta viteza prin fiecare tara.....Rusia, Rep Moldova, Romania, Ungaria, Austria, Italia,Franta Spania, Portugalia......opririle cate una pentru fiecare tara...... cu o medie de 250-280 km/h, punctele alese astfel strategic ca oricare om care are nevoie de o calatorie de asta sa ajunga din orice colt al tarii cu acelasi tarif pt rangul de tren ales... sa faci 3000 de km in 12 ore ar fi ceva....va dati seama ca ar trebui un tren destul de lung dar la cati avem noi prin italia,franta si spania, la un tarif avantajos si bineintels posibilitatea de a putea purta 2 genti cu tine.....cred ca firmele de autocare care fac 3 zile pana in spania ar cam da faliment.....hai sa visam, eu ma duc sa ma intind in pat sa visez....bineinteles dupa ce fac focul ca s-a pus pe viscol....
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam 04 Dec 2010, 14:12

edward_w92 a scris:
Asta e un fel de aeroport terestru, sa treaca o linie de inalta viteza prin fiecare tara.....Rusia, Rep Moldova, Romania, Ungaria, Austria, Italia,Franta Spania, Portugalia......opririle cate una pentru fiecare tara...... cu o medie de 250-280 km/h, punctele alese astfel strategic ca oricare om care are nevoie de o calatorie de asta sa ajunga din orice colt al tarii cu acelasi tarif pt rangul de tren ales... sa faci 3000 de km in 12 ore ar fi ceva....va dati seama ca ar trebui un tren destul de lung dar la cati avem noi prin italia,franta si spania, la un tarif avantajos si bineintels posibilitatea de a putea purta 2 genti cu tine.....cred ca firmele de autocare care fac 3 zile pana in spania ar cam da faliment.....hai sa visam, eu ma duc sa ma intind in pat sa visez....bineinteles dupa ce fac focul ca s-a pus pe viscol....

Cred ca ceva de genul se va face intre China Turcia care au deja linii de mare viteza si urmeaza legatura cu Bulgaria si mai departe Belgrad Budapesta si pe viitor Germania Polonia spre Rusia..Poate vin astia de la UE sa ne dea si bani si sa ne oblige sa facem si noi ceva ca altfel vai de noi
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Sam 04 Dec 2010, 14:18

mitzaciobanu a scris:
ok. eu vorbeam de Paris-Strasbourg, care este cea mai noua si cea mai rapida linie (a fost data in folosinta acum 3 ani si jumatate), iar trenurile ating astazi pe aceasta linie pana la 320 km/h. De altfel, si ICE-ul german, care circula pe aceeasi line de la Frankfurt la Paris, atinge tot aceeasi viteza. Detalii aici. Alte detalii despre timpii de parcurs gasiti aici.

Distanta intre Paris si Strasbourg pe calea ferata este de exact 503 km, iar TGV-ul are nevoie de 2 ore si 20 de minute pentru aceasta ruta (respectiv 1 ora si 50 de minute dupa darea in folosinta a celei de-a doua parti a linii de mare viteza). O distanta echivalenta in Romania ar fi Bucuresti Nord-Cluj Napoca (exceptie facand relieful, care este mai complicat la noi). Dati-mi voie sa visez: va dati seama, stimati pasionati feroviari, cum ar fi ca un drum de la Bucuresti la Cluj sau Suceava sa dureze sub 2 ore? Voi incheia insa visul aici...

Posibitati au fost si bani sunt dar s-au dus in alte parti modernizari de vagoane si locomotive fara rost ,suruburi de 2 mil bucata si costume de scafandru ,flori de 2 mil de euro ,reabilitarea magistralelor care nu avea nevoie etc etc..Poate vom prinde si noi un tren cu 200 in urmatorii 5 ani

Si totusi era un moment bun pentru transportu feroviar atat timp cat in Spania e varza transportul aerian..
Sus In jos
Kapпaтй
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 12475
Localizare : Бухарест
Reputatie : 15641
Data de inscriere : 06/12/2009

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Dum 13 Feb 2011, 01:11

Grecia a renuntat la toate legaturile internationale pe care le avea , cu alte cuvinte este un stat izolat feroviar dar oare cat va dura pana vor fi reinfiintate legaturile feroviare ? Pacat ....... Sad

_________________
Cand pleci la drum prin tara sau strainatate singurul mijloc de transport ar trebui sa fie trenul .  Smile

Vrem trenul Bucuresti-Beograd-Bucuresti!!!
Букурешт-Крајова-Темишвар-Београд

595423
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Dum 13 Feb 2011, 01:46

karpaty a scris:
Grecia a renuntat la toate legaturile internationale pe care le avea , cu alte cuvinte este un stat izolat feroviar dar oare cat va dura pana vor fi reinfiintate legaturile feroviare ? Pacat ....... Sad
Parca din Aprilie ; trenul 460.461 isi v-a recapata vagonul de dormit ptr. Thessaloniki ... Daca nu , trenul v-a ramane cu cele 4 vagoane catre 3 directii ( 2vg. Istanbul ; 1 vg. Sofia ; 1 vg.Dimitrovgrad)
Sus In jos
NiORD



Numarul mesajelor : 103
Reputatie : 2248
Data de inscriere : 17/02/2011

MesajSubiect: Acord SBB / SNCF   Mar 22 Feb 2011, 16:28

Caile ferate federale elvetiene au semnat un acord cu SNCF-ul francez la mijlocul lunii februarie 2011 prin care se va incepe exploatarea:

a 9 trenuri pe zi TGV Lyria intre Paris si Geneva (547km / 3h05)
a 6 trenuri pe zi TGV Lyria intre Paris si Basel (3h03)
a 6 trenuri pe zi TGV Lyria intre Paris si Zurich (4h03)

Sus In jos
http://www.sites.google.com/site/lcosbuc/home
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 32
Localizare : Brasov
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 25/02/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mar 22 Feb 2011, 21:48

de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 2565
Varsta : 19
Localizare : Bükreº
Reputatie : 5063
Data de inscriere : 15/08/2010

MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Mar 22 Feb 2011, 22:52

mitzaciobanu a scris:
de pe forumul german Drescheibe Online Foren aflam ca in perioada 1.03 - 15.04 va fi inchisa circulatia feroviara la granita intre Bulgaria si Turcia, mai exact intre Svilengrad si Kapikule, iar transbordarea va fi asigurata cu autobuze. Se pare ca aceasta situatie va afecta si trenul (mai exact cele 2 vagoane) Bucuresti - Istanbul. Nu e clar insa daca dupa transbordare vor exista aceleasi categorii de vagoane (ex. vagon de dormit etc.).
Intre Kapikule si Istanbul sunt 304 de kilometri facuti in 4h52' si 4h55' ! Rapidele 465 si 464 sunt trenuri de noapte pe relatia respectiva ! In orice caz ; cred ca vor fi vagoane scaun de cl.2-a TCDD ! Asta daca intre Svilengrad si Bucuresti + retur ; se vor folosi aceleasi 4 vagoane ca si pana acum , 2 dus , 2 intors ( 2vag.cl2-a TCDD ;2 dormitor 71-70 CFR)
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Stiri internationale   Astazi la 16:27

Sus In jos
 

Stiri internationale

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Stiri internationale
» Trenuri internaşionale
» Intrebari si raspunsuri internationale
» Bucuresti-Paris !
» Compunerea trenurilor IR, internationale (2015)
Pagina 2 din 18Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3 ... 10 ... 18  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-