Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7190
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotiva TransMONTANA   Vin 22 Apr 2011, 23:49

Mai stie cineva ceva despre ea? pe unde mai circula? daca mai circula!
Sus In jos
Bogdan-CFR



Numarul mesajelor : 106
Varsta : 21
Localizare : Suceava
Reputatie : 2561
Data de inscriere : 27/03/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 25 Apr 2011, 13:34

maryus74 a scris:
Mai stie cineva ceva despre ea? pe unde mai circula? daca mai circula!

Aceeasi intrebare/intrebari Very Happy
Va fi pusa in ciruclatie? Stie cineva?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5873
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Mar 26 Apr 2011, 18:17

Am inteles ca ar fi la teste in Ungaria deoarece aia au in retea wati europeni si sunt mai potenti decat ai nostrii.
Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2551
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: transmontana......close   Dum 01 Mai 2011, 18:58

....inca un hibrid pierdut, care nu cred ca va fi utilizat vreodata la tractarea trenurilor romanesti Cool
Sus In jos
Cito



Numarul mesajelor : 133
Localizare : Timisoara
Reputatie : 2561
Data de inscriere : 13/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 02 Mai 2011, 22:23

Pe 27.04.2011 in jurul orei 16.00 era in gara Cernele impreuna cu vagonul cu care merge de obicei in probe; era deconectata.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 9205
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 11842
Data de inscriere : 05/10/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 02 Mai 2011, 22:34

Re6/6 a scris:
....inca un hibrid pierdut, care nu cred ca va fi utilizat vreodata la tractarea trenurilor romanesti Cool

Pana nu vor scoate ceva bazat pe Bo-Bo nu vor fi competitivi..Poate ajunge la Calatori sau LSD la marfa..
Ce putea sa iasa mai mult dintro hala de la Isalnita..Intr-o tara mai civilizata Electroputere primea ajutor de stat sa nu piara si sa cumpere o licenta de producere asa cum a fost cu ASEA si la fel cum fac chinezii cumpara 6-10 bucati restul le produc ei..
Sus In jos
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 393
Varsta : 22
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2516
Data de inscriere : 04/03/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 14:30

Am vazut ca au scoso pe TransMontana in probe pe M900....Are cineva mai multe informatii,cu ce tren era si unde are destinatia????
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
EA1clony106



Numarul mesajelor : 438
Reputatie : 2884
Data de inscriere : 20/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 15:08

Marius a scris:
Am vazut ca au scoso pe TransMontana in probe pe M900....Are cineva mai multe informatii,cu ce tren era si unde are destinatia????

R 791 Bucuresti - Dr.Tr.Severin
Sus In jos
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 393
Varsta : 22
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 2516
Data de inscriere : 04/03/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 15:46

Multumesc Smile
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3062
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 17:02

AlexD a scris:
Am inteles ca ar fi la teste in Ungaria deoarece aia au in retea wati europeni si sunt mai potenti decat ai nostrii.
Ma indoiesc ca reteaua noastra nu face fata la 6600 kw daca nu ma insel,nu are o putere mai mare ca o masina din seria 47 sau un phoenix asa ca nu vad de nu ar suporta reteaua testele...sau macar la Faurei......
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6482
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 18:12

Citat :
Am inteles ca ar fi la teste in Ungaria deoarece aia au in retea wati europeni si sunt mai potenti decat ai nostrii.
Tu stii ca Ungaria primeste si consuma curent electric produs in Romania? Romania produce mai mult decat consuma, iar surplusul il exporta in Europa.
Reteaua romaneasca a fost dimensionata pentru a suporta un consum de 22 GW, din care acum se folosesc doar 8. O locomotiva e ca o furnica intre atatia W. Smile
Si explica-mi cum poate fi ceva ce are valoare universala, cum ar fi marimile fizice, mai "potent" intr-o parte decat intr-alta. Smile


Ultima editare efectuata de catre cortexedge in Joi 26 Mai 2011, 23:07, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 7719
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 10216
Data de inscriere : 05/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 18:36

adrian78hd a scris:
Re6/6 a scris:
....inca un hibrid pierdut, care nu cred ca va fi utilizat vreodata la tractarea trenurilor romanesti Cool

Pana nu vor scoate ceva bazat pe Bo-Bo nu vor fi competitivi..Poate ajunge la Calatori sau LSD la marfa..
Ce putea sa iasa mai mult dintro hala de la Isalnita..Intr-o tara mai civilizata Electroputere primea ajutor de stat sa nu piara si sa cumpere o licenta de producere asa cum a fost cu ASEA si la fel cum fac chinezii cumpara 6-10 bucati restul le produc ei..

pai cam e o locomotiva de marfa Smile
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5873
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 18:50

Nu e neaparat de marfa, cred ca e o locomotiiva universala ca sa zic asa, mi-ar place sa vad si eu ceva in 4 osii lucrand pe Valea Prahovei atat de bine cum le lauda altii cum ca cele in 4 osii sunt viitorul...viitorul pentru ce,trenuri alcatiute dintr-o locomotiva si 2 vagoane?
Daca va uitati mai atent locomotivele cu configuratie in 4 osii se folosesc mai mult la trenuri de calatori numai in zone de campie unde terenul este plan. Pana la urma greutatea pe o osie e aproximativ la fel fie ca are 4 osii sau 6 poate imi explica si mie cineva de ce tot se bate moneda pe cele cu 4 osii, sa fim realisti, exista loc pentru ambele configurari numai ca cea in 6 osii e mai versatila decat cea in 4.

Cortexedge, si eu am spus ce s-a auzit din alte parti cum ca ar fi fost probleme in teste cu TransMontana sin cauza relelei slabe din RO...
Sus In jos
060-EA078



Numarul mesajelor : 338
Reputatie : 2760
Data de inscriere : 04/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 19:04

Alex, energia electrica e aceeasi, si in Romania si in Ungaria si in Germania si oriunde in lume. Experienta acumulata in aproape 8 ani de studiu al electrotehnicii nu mi-a scos in cale pana azi termenul de "wati impotenti". O locomotiva, indiferenta ca este 060-EA, ES64F2, sau oricare alta, pastreaza acelasi principiu de functionare, de cand s-a inventat , totul bazandu-se pe energia electrica : captare->coborare->reglare->transformare in energie mecanica. Exista diferente doar de forma, care tin de tehnologia de profil, in fond problema si functionarea e aceeasi. Aspecte de gen "motoare asincrone", "motoare de curent alternativ", "motoare de curent ondulat", nu schimba cu nimic datele problemei.

In fond si la urma urmei, o locomotiva functioneaza exact pe acelasi principiu ca al oricarui aparat de care fel vrei tu, fie el radiocasetofon, aspirator, masina de spalat, etc. Singurele diferente sunt complexitatea circuitului electric si valoarea tensiunilor de lucru. Pe principiul pe care ti l-a spus tie acel cineva, ar insemna ca o masina de spalat de import sa nu functioneze atunci cand introduci stecherul in priza, pe motiv ca reteaua de curent "nu e de fite". Ar fi absurd. Daca un astfel de aparat nu "se plange" de sistemul energetic national, atunci in mod sigur nici o locomotiva nu face acest lucru.

In plus de asta locomotivele seria 1116 care fac servici la Rail Cargo, sunt de conceptie mai noua decat EA-urile, si totusi functioneaza ireprosabil, atat pe reteaua noastra, cat si pe cea a altor cai ferate. Nu cred ca Trans Montana este mai cu mot.

Cu ani in urma, exista intr-adevar o problema in ce priveste electrificarea unor sectii de pe reteaua CFR, si anume substatiile de tractiune care nu faceau fata consumului mare de energie cauzat de traficul intens. Acum, dat fiind ca traficul s-a redus, nu cred ca acest lucru are cum sa mai constituie o problema.

Cu bine !
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator


Numarul mesajelor : 3112
Reputatie : 6482
Data de inscriere : 20/08/2008

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 26 Mai 2011, 23:05

Apropo de motoare, EA-urile clasice au cumva motoarele de tractiune sincrone? Iar ventilatia si compresoarele la ce tensiune sunt alimentate?
Si tinand cont ca CFR-ul este un consumator aproape in intregime de tip inductiv, consuma putere aparenta, deci distorsioneaza cos fi. Asadar in substatiile de tractiune ar trebui sa existe baterii de condensatoare pentru a injecta in retea putere reactiva. Intrebarea mea este daca statiile sunt prevazute si cu asa ceva.


Ultima editare efectuata de catre cortexedge in Joi 26 Mai 2011, 23:37, editata de 3 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Astazi la 04:22

Sus In jos
 

Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-