Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
vilhelm



Numarul mesajelor : 59
Reputatie : 2176
Data de inscriere : 24/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Dum 20 Mar 2011, 23:11

65-0920 nu e de Oradea. Oradea e depou de Marfa. 920-ul apartine de depoul Arad.
Sus In jos
Hurricane
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 511
Localizare : Iasi
Reputatie : 3358
Data de inscriere : 27/04/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 21 Mar 2011, 01:35

Aceasta locomotiva este pentru trenurile de marfa!!! vit. max. 160 km/h.
La cati kW are nu cred ca se pune problema sa nu traga un tren de 1000t.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 21 Mar 2011, 20:18

Hurricane a scris:
Aceasta locomotiva este pentru trenurile de marfa!!! vit. max. 160 km/h.
Pe ce te bazezi cand spui asta? Cate din trenurile de calatori circula acum in RO cu viteza mai mare de 140km/h nu zic 160km/h ca bat campii. Sau cate trenuri de marfa crezi tu ca or sa aiba nevoie vreodata sa circule cu viteza mai mare de 80km/h?
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5502
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 21 Mar 2011, 20:19

la marfa cu 60 km/h este suficient nu trebuie mai mult
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2568
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 21 Mar 2011, 20:21

marfa pe bucuresti constanta circula cu 80.In viitor se vrea la 100
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5502
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Lun 21 Mar 2011, 20:23

nu are voie sa circule peste 90 km/h in Romania la marfa
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Mar 22 Mar 2011, 21:03

Problema e ca aici copii sunt plini de entuziasm, pana la urma si mie mi-ar fi placut sa vad Softronicele alergand cu 200km/h sau delfinele cu 160km/h dar in Romania nu se poate acum si nici poate peste 30 de ani. E o realitate care trebuie sa o acceptam ca nu avem unde sa folosim locomotivele la parametrii maximi.
Si masina mea are pe talon Vmax 185km/h dar cu mai mult de 140km/h nu a mers si nici nu va merge deoarece limitele de viteza sunt impuse cu un scop si nu aiurea...la fel si pentru locomotive/trenuri d'aia si tot spun ca in RO nu cred ca se va circula vreodata constant cu 160km/h poate doar foarte rar si pe distante scurte.
O viteza de 140km/h la calatori si 80km/h la marfa sunt mai mult decat suficiente.
Acum back on topic Very Happy, eu sper sa vad cat mai curand TransMontana la lucru si pe Valea Prahovei si pe M800 tragand cate un sezonier de 20 de vagoane fara nici un efort.Acum nu mai imi ramane dacat sa astept sa vad daca va fi asa si daca da imi iau aparatul in carca si ma pozitionez s-o prind cat de bine pot in HD Very Happy sa vada si alti pasionati din alte tari ca industria Romaneasca de locomotive nu a crapat inca.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Mar 22 Mar 2011, 21:11, editata de 1 ori
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2568
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Mar 22 Mar 2011, 21:11

este aproape imposibil ca un "delfin" sa prinda 160 cu 15 vagoane in spate pe magistrala 800,nu prea are timp si spatiu sa ajunga la asemenea viteza.Teoretic se poate,practic nu
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7194
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re:Locomotiva TransMONTANA   Mar 22 Mar 2011, 21:50

@AlexD : In Romania trenurile de calatori nu depasesc maxim 17 vag in compunere (regula), nici in Buc Nord nu se pot gara mai multe linia 4 avand ~490 m urmata de liniile 10 , 9 , 6 si 5. ( pe probate ) , nici la Mangalia nu incap pe liniile 1 , 2 si 3 mai mult de 17 vag , mai era pe vremuri celebrul tren de copii pentru Navodari 2292/4294-8291-8292-2291/4293 venea din tara prin BUC BANEASA pleca in jur de 7 si ceva si se intorcea in jur de 16 avea in livret trecut max 20 vag dar mai mult de 17 nu primea asa ca 20 vag la calatori nu prea cred ca o sa vedem deoarece nu avem linii cu peroane ptr toate vag/calatori.
Scuzati of-topic.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Dum 03 Apr 2011, 09:51

Chiar nu mi-a trecut prin minte detaliul asta cu toate ca iti dau dreptate, nici eu nu am numarat mai mult de 17 vagoane la un sezonier de CT de cate ori am fost cu ele Smile.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7194
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotiva TransMONTANA   Dum 03 Apr 2011, 12:59

AlexD a scris:
Chiar nu mi-a trecut prin minte detaliul asta cu toate ca iti dau dreptate, nici eu nu am numarat mai mult de 17 vagoane la un sezonier de CT de cate ori am fost cu ele Smile.
Lipsa spatiu garare tren peste 17 vag - statii ca Mangalia ,Constanta, Buc Nord...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7194
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotiva TransMONTANA   Dum 03 Apr 2011, 13:03

bostanescu gigel a scris:
este aproape imposibil ca un "delfin" sa prinda 160 cu 15 vagoane in spate pe magistrala 800,nu prea are timp si spatiu sa ajunga la asemenea viteza.Teoretic se poate,practic nu
Teoria ta este total gresita , te vei convinge intr-un an doi cel mult , adica clasicele vechi prindeau 140 cu 15 vag iar astea mai performante nu reusesc 160 hai sa fim seriosi Gigi
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Dum 03 Apr 2011, 13:29

maryus74 a scris:
AlexD a scris:
Chiar nu mi-a trecut prin minte detaliul asta cu toate ca iti dau dreptate, nici eu nu am numarat mai mult de 17 vagoane la un sezonier de CT de cate ori am fost cu ele Smile.
Lipsa spatiu garare tren peste 17 vag - statii ca Mangalia ,Constanta, Buc Nord...
Nu te contrazic pentru ca ai dreptate dar din cate imi aduc aminte ultima oara cand am folosit trenul a fost cred in 2002-2003 Cand am plecat la Ct cu un rapid dimineata pe la orele 06:00 tras la linia 13 care avea in componanta 17 vagoane iar locomotiva si primele 3 vagoane erau in afara peronului sau 4 vagoane, nu mai imi aduc aminte toate detaliile.
Ce mai stiu in ziua aia un fapt inedit era fiind plin sezon, de la orele 05:30 pana la 10:00 erau trenuri spre Ct din 30 in 30 de min Smile.
Scuzati offtopic
Cat despte TransMontana nu cred ca o sa aiba probleme sa duca in 160km/h 15-16 vagoane intre Fundulea si Fetesti, sunt o groaza de kilometri in linie dreapta Smile.Softronicele si elodiile la fel fara probleme.
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7194
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotiva TransMONTANA   Dum 03 Apr 2011, 13:34

AlexD a scris:
maryus74 a scris:
AlexD a scris:
Chiar nu mi-a trecut prin minte detaliul asta cu toate ca iti dau dreptate, nici eu nu am numarat mai mult de 17 vagoane la un sezonier de CT de cate ori am fost cu ele Smile.
Lipsa spatiu garare tren peste 17 vag - statii ca Mangalia ,Constanta, Buc Nord...
Nu te contrazic pentru ca ai dreptate dar din cate imi aduc aminte ultima oara cand am folosit trenul a fost cred in 2002-2003 Cand am plecat la Ct cu un rapid dimineata pe la orele 06:00 tras la linia 13 care avea in componanta 17 vagoane iar locomotiva si primele 3 vagoane erau in afara peronului sau 4 vagoane, nu mai imi aduc aminte toate detaliile.
Ce mai stiu in ziua aia un fapt inedit era fiind plin sezon, de la orele 05:30 pana la 10:00 erau trenuri spre Ct din 30 in 30 de min Smile.
Linia 13 nu primeste 17 vag maxim 15, singurele sunt liniile 10 ,9 ,6, 5 , si 4 (18 vag) , iar rapidul de care spui eu zic ca era 981 si pleca intre 6.20-6.30 , ma insel? Nici nu are voie operatorul sa dea dispozitie de garare unui tren ce depaseste lungimea maxima admisa (marca) ptr o linie anume in Buc Nord


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Dum 03 Apr 2011, 14:06, editata de 1 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5877
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Dum 03 Apr 2011, 13:40

Da da, ai dreptate, 981 era Very Happy Si ti-am zis, locomotiva si cateva vagoane bune nu mai erau pe peron, asta tin minte sigur.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Astazi la 11:39

Sus In jos
 

Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-