Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia
Bine aži venit pe Forumul pasionažilor de trenuri din Romania.
Sper ca ceea ce veži gasi sa va fie de folos!

Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  ConectareConectare  InregistrareInregistrare  

Distribuiti | 
 

 Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Mier 23 Feb 2011, 17:16

Hia ca nu comparam Mt-urile Taurusului cu cele ale Ea-ului care au 45 ani...poate doar per ansamblu asa...Taurusul cati ani are? EA-ul a facut istorie si si-a dovedit fiabilitatea...cand a aparut Ea-ul era "super tare"..in 1965 la noi...acum e Taurusul...dar e o diferenta de ani...si totusi uite ca Ea-ul se tine bn,chiar mai puternica ca Taurusul nu cu mult dar tinand cond de circumstante...
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator


Numarul mesajelor : 2219
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 5194
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Mier 23 Feb 2011, 22:55

Razvan a scris:
Poi sunt mosdernizate cele din clasa 46..li s-a marit puterea de la 3400kw la 3800kw..

Din cunostintele mele DOAR cele 3 visinii modernizate la mama lor la Koncar (006, 059, 103) au 3840 kW, toate celelalte facute de Promat Craiova au 4400...

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Sus In jos
Re6/6



Numarul mesajelor : 425
Reputatie : 2554
Data de inscriere : 11/02/2011

MesajSubiect: RE modernizari 040 Ec   Joi 24 Feb 2011, 08:54

Ar fi minunat daca s-ar reusi modernizarea tuturor locomotivelor 040EC(EC1)..inclusiv a celor din parcul rece, si apoi utilizate la tractarea trenurilor de calatori.
Cred ca e timpul sa trecem si noi la transmisia in curent alternativ cu motoare asincrone si cu invertoare GTO, ar fi si in avantajul puterii locomotivelor cat si a cresterii vitezei (eventual prin trecerea la MT complet suspendate).
Sa speram ca bobicele vor scapa de la casare si ....le vom vedea modernizate in capul trenurilor de calatori.
Sus In jos
halmarius



Numarul mesajelor : 295
Varsta : 49
Localizare : Buc
Reputatie : 2657
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 24 Feb 2011, 19:32

Re6/6 a scris:
Ar fi minunat daca s-ar reusi modernizarea tuturor locomotivelor 040EC(EC1)..inclusiv a celor din parcul rece, si apoi utilizate la tractarea trenurilor de calatori.
Cred ca e timpul sa trecem si noi la transmisia in curent alternativ cu motoare asincrone si cu invertoare GTO, ar fi si in avantajul puterii locomotivelor cat si a cresterii vitezei (eventual prin trecerea la MT complet suspendate).
Sa speram ca bobicele vor scapa de la casare si ....le vom vedea modernizate in capul trenurilor de calatori.
Motoarele LJE 108 care echipeaza boghiurile EC si EA sunt complet suspendate iar GTO e perimat deja la tractiunea electrica acum se utilizeaza IGBT. Smile
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 24 Feb 2011, 22:11

mureseanu_976 a scris:
Razvan a scris:
Poi sunt mosdernizate cele din clasa 46..li s-a marit puterea de la 3400kw la 3800kw..

Din cunostintele mele DOAR cele 3 visinii modernizate la mama lor la Koncar (006, 059, 103) au 3840 kW, toate celelalte facute de Promat Craiova au 4400...

Eu zic ca sunt mai mult decat suficienti 6000cai putere la bobici pentru calatori.
Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 24 Feb 2011, 22:14

Depinde de tonajul trenului...poate ca e format din 10 vagoane sau si mai mult...poate ca e o zona de deal sau munte in care trebuie sa urce etc..sunt diferite situatii...dar o bobica in zona de campie este excelenta..ar trebui toate modernizate..multe am vazut ca sunt conservate si e pacat..apartineau de marfa intr-adevar...erau mai bune la calatori...
Sus In jos
Vitosa



Numarul mesajelor : 4700
Reputatie : 7193
Data de inscriere : 08/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotiva TransMONTANA   Joi 24 Feb 2011, 22:23

Razvan a scris:
Depinde de tonajul trenului...poate ca e format din 10 vagoane sau si mai mult...poate ca e o zona de deal sau munte in care trebuie sa urce etc..sunt diferite situatii...dar o bobica in zona de campie este excelenta..ar trebui toate modernizate..multe am vazut ca sunt conservate si e pacat..apartineau de marfa intr-adevar...erau mai bune la calatori...
Da sunt de acord cu tine dar nu uita ca pe M300 pana la Brasov nu ai sa vezi bobice niciodata nici la marfa ca impingatoare., pe acolo numai CO-CO echipate cu frana reostatica
Sus In jos
Razvan



Numarul mesajelor : 599
Varsta : 30
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 3065
Data de inscriere : 14/04/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Joi 24 Feb 2011, 22:27

NU vorbeam de o sectie anume..mai sunt sectii grele...bineinteles ca o EA are avantajele ei si pe anumite sectii "fac legea"..insa pe alte bobicele ar trebui sa primeze..
Sus In jos
stefan_br
V.I.P Member
V.I.P Member


Numarul mesajelor : 516
Localizare : Braila/Bucuresti
Reputatie : 2946
Data de inscriere : 23/05/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 12:50

maryus74 a scris:
Razvan a scris:
Depinde de tonajul trenului...poate ca e format din 10 vagoane sau si mai mult...poate ca e o zona de deal sau munte in care trebuie sa urce etc..sunt diferite situatii...dar o bobica in zona de campie este excelenta..ar trebui toate modernizate..multe am vazut ca sunt conservate si e pacat..apartineau de marfa intr-adevar...erau mai bune la calatori...
Da sunt de acord cu tine dar nu uita ca pe M300 pana la Brasov nu ai sa vezi bobice niciodata nici la marfa ca impingatoare., pe acolo numai CO-CO echipate cu frana reostatica

Poate la marfa nu au fost, dar la calatori am vazut anul trecut ca Depoul Galati a trimis o bobica clasa 44 pe A1732/1731.

Uite aici link-ul unui filmulet postat de catre un pasionat pe youtube: http://www.youtube.com/watch?v=IwHIoBmXiPE
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2567
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 14:48

bobica avea 3 vagoane,tragea lejer pe Valea Prahovei
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 14:52

Un EC de la Predeal-Brasov poate trage 600t si de la Brasov-Predeal EC 550t
un ES 64 U2 TAURUS SIMENS 775 tsi un Le 4000kw seria 91 750t
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 433
Varsta : 93
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 2567
Data de inscriere : 20/02/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 14:55

cele 3 vagoane au 150tone,bobica trage cat 2 LDE-uri de 2100cp teoretic
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat


Numarul mesajelor : 3698
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5876
Data de inscriere : 09/01/2011

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 20:05

O TransMontana nu a aflat nimeni cat trage? Very Happy
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 20:10

pai(daca) face la drum cat sa traga 5-10 vagoane
Sus In jos
cont dezactivat .



Numarul mesajelor : 3053
Reputatie : 5501
Data de inscriere : 03/09/2010

MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Vin 25 Feb 2011, 20:21

matematic e corect o bobica trage cat 2 LDE-uri de 2100cp
practic un DA este mai bun la remorcarea trenurilor in multipla tractiune
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)   Astazi la 18:05

Sus In jos
 

Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 

 Subiecte similare

-
» Locomotive clasa 48 (Transmontana) (Vol. I)
» Locomotive clasa 95
» Locomotive clasa 41
» Locomotive clasa 46
» Locomotive clasa 40 (Vol. II)
Pagina 3 din 67Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4 ... 35 ... 67  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din Romānia :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-